69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 07:07

jipaksi kirjoitti:Jotenkin oudon sävyn keskustelu sai, kun Rami sanoi että kun häneltä aina on kysytty, että kenet tytöistä valitsisi, niin vastaa Janican. Useaan kertaan toistelua, ja on rehellisesti aina vastannut. Netta on hieman ymmällään, ei tajua miksi Rami noin sanoo. Kysyy, että kun ei saa sitten Janicaa, niin onko muut tytöt sitten vain kakkosvaihtoehtoja.
Netta yrittää koko tupakkapaikkakeskustelun ajan kalastella mitkä sitten ovat Ramin oikeat mielihalut talon naistarjonnan osalta, jos Janicaa ei voi saada. (Haluaisi siis tietää onko Rami kiinnostunut hänestä.) Ramista ei saa oikein mitään irti, paitsi sen, että ei ole tullut taloon mitään naista hakemaan, eikä ole Janicaa edes yrittänyt. On vain sanonut rehellisen mielipiteensä, kun on kysytty kuka näistä tarjolla olevista vaihtoehdoista olisi se jonka valitsisi, jos noin vain voisi valita. Ja se on Janica. That's it, siinä ei ole sen kummempaa. Rami kysyy myös Netalta, kuka olisi se mies, jonka Netta valitsisi samassa tilanteessa. Känninen Netta valitsisi Ramin, koska Rami on Netan mielestä ainoa mies koko talossa, muut ovat poikia. Ramin mielestä se on sama juttu: on kysytty suoraan ja on vastannut suoraan, siinä ei ole sen kummempaa.

Keskustelussa vilahtaa myös Veera. Rami on sanonut tiettyä tarkoitusta varten, että voisi sitä Veeraakin yrittää. Ja sitten Rami kyselee vihjailevaan sävyyn että mihinkähän sekin mahtaa liittyä. Netta ei tajua eikä tiedä, mutta Rami vielä täsmentää, että sillä asialla ei enää ole niin merkitystä. (Eli Salarin ärsyttämisvideosta on puhe, ja tuolla sanomisella ei enää ole merkitystä kun Salar lähti jo, mutta Rami ei tätä suoraan katso voivansa sanoa.)

Netta on selvästi hämmentynyt siitä, mitä Rami nyt tahtoo kaikella tällä sanoa ja mitkä todelliset pyrkimykset tällä on talon naisväen osalta, mutta Rami sanoo ainoastaan, että jos Netta haluaa hänen toivottavan hyvää yötä, niin siinä ei ole mitään estettä tai pahaa ja voi vaikka tulla samaan sänkyynkin. Netta varmistelee, onko sellainen todella mahdollista. Ramin mukaan on. Keskustelu päättyy suudelmiin.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 06 Marras 2011 08:28

8:27 Miksu kävi pikapyrähdyksen pk:ssa BB:n pyytämänä, tämän jälkeen lisähuoneen vessaan.

8:34 Erittäin hitaasti liikkuva Miksu pukee tuulipuvun päälleen, peittelee Pirkko-Esan vaunuihin, sitoo Pikku-Benin talutushihnan vaununkanhvaan ja lähtee kohti ulkoilmaa.

Aamutupakan jälkeen Miksu kiertää pihan muutaman kerran ja puhelee samalla lempeästi Pirkko-Esalle ja Pikku-Benille.

8:44 Tulevat sisää ja siirtyvät lisähuoneeseen. Miksu menee takaisin nukkumaan.

10:05 BB: "Hyvää huomenta, kylpyhuoneessa on 30min ajan lämmintä vettä"
Sebastian pomppasi pirteänä pystyyn, myös Ben vaikuttaa pirteältä.

10:06 Love and marriage lähti soimaan.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 06 Marras 2011 10:05

Talossa herätys.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 06 Marras 2011 10:16

10:15 Tanja ja Janica kahdestaan suihkussa. Tanja kertoo Janicalle illan tapahtumista, mm. Janican ja Sebastianin feikkiriidasta (jota Tanja siis pitää aitona). Janica hyvin roolissaan vaisuna kertoo, kuinka Sebastian ei ole viimeaikoina puhunut sille.

10:19 Tanja on juuri referoimassa Janicalle Suvin ja Stefanin riitaa kun Suvi saapuu itse paikalle.

10:20 Netta saapuu kylppäriin. Janica huolissaan, ettei kukaan vaan ole suuttunut hänelle. Vakuuttelevat, etteivät ole.

10:21 Keittiössä Ben kantaa illan herkkuja varastohuoneen ovelle. Sebastian ja Veera syövät vielä kun ehtivät.

10:22 Lisähuoneessa BB: "Kylppärissä lämintä vettä 15min ajan." Miksu ja Annika eivät reagoi.

10:29 Eki saapuu keittiöön hyvin humalaisen oloisena: "Ben, Ben, Ben, Ben! Netta on miekkanainen!" Eki jatkaa Netalle: "Sä oot miekkanainen, sä löit mua eilen miekalla sydämeen, sä tulit mun kaa vessaankin". Netta kieltää moiset.
Eki: "Ben! Netta löi mua miekalla sydämeen yöllä"
Ben kyllästyneenä: "Jooh..."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 10:32

On käynyt käsky viedä kaikki eilisillan ruokatarvikkeet varastohuoneeseen. Netta ihmettelee, miksi ei saa syödä Gorby'siään, oli vasta sen lämmittänyt. Sebastian muistuttaa, että oli varoittanut Nettaa että se on aamulla nopea juttu: käsky tulee viidessä minuutissa. Oli itse ehtinyt syödä vaikka mitä, mutta Netta oli viivytellyt.

Netta taitaa haukata vielä palan Gorby'sistään siirtyessään varastohuoneen ovelle, jonka ovisummeri alkaa melkein heti soida. Netta ja Sebastian alkavat kantaa kulhoja varastohuoneeseen.

Sebastianin angstiviikko jatkuu: toteaa, että hänellä on isostaveljestä sellainen mielikuva, ettei se ole kovinkaan pitkä, joten laittaa palautettavia ruokia korkealle ylähyllylle seinän viereen kokonaan lyhyen ihmisen näkymättömiin ja ulottumattomiin.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 06 Marras 2011 10:42

Suvi ja Veera kinasteli suihkussa niin kauan, että miehet eivät saaneet lämmintä vettä ollenkaan.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 10:45

Eki kävi ulkona suihkussa. Karjunnasta päätellä oli kohtalaisen kylmää
ja noin

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Marras 2011 10:47

Suvi vs. Veera kylpyhuoneessa, ilmeisesti Suvilla tuli huono fiilis kun Veera oli nauranut ilkeästi Netan pyytäessä Ramia viereensä sänkyyn, ja tämän jälkeen Veera oli mennyt halaamaan Ramia. Suvista tuntuu, että Veera teki sen ihan tahallaan juuri siinä tilanteessa, ikään kuin omiakseen Ramin itselleen, vaikkei aiemmin ole näin tehnyt ikävöidessään Salaria.

Benkku käy välillä kysymässä josko miehet pääsisivät jo suihkuun, mutta tuli ajetuksi nopeasti ulos.

Veera lähinnä naureskelee Suville. "Ai mä vien kaikki miehet täällä?" tjtn.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 11:06

10:32 Suihkussa Suvi pui eilistä Veeran kanssa. Selitystä riittää. Veera yrittää sanoa jotain väliin.

Veera: "Tässä nyt kuitenki puhutaan halaamisesta, mikä ei oo maailman suurin asia."

Suvi sanoo että ei tiedä mitä siellä tehtiin. Suvin vuolas selitys jatkuu.

Veera: "Me ollaan puhuttu... ku tääl muutki ihmiset puhuu ihmisten kanssa kun sinä. Me ollaan puhuttu Ramin kans, mut ei oo tullu tarvetta tuoda niitä asioita ja selittää niitä kaikille ihmisille. Meillä ei oo mitään juttua, ja mulla on edelleen ikävä Salaria, ihan... ihan tosi kauhee ikävä! Ja... mä en oo ajatellu tätä tilannetta niin, että mun tarvis... kolme viikkoa sitten ois tarvinnut mennä halaileen Ramia, koska sillon ei ollu mitään... sillon ei ollu sellanen fiilis! Se ei oo... ja se ei sen takia tullu se fiilis Salaria kohtaan vielä pahemmin sillon yöllä, kun Netta tuli tänne."

Suvi jatkaa halikavereista. On ajatellut Ramia halikaverinaan. Sitten Veera oli Suvin mielestä ikään kuin Netan vuoksi pelästynyt ja ryhtynyt toimimaan. Se ärsytti. Veera ei käsitä miksi olisi pelästynyt Netan vuoksi. Puhutaan myös Salarista halikaverina ja sen etääntymisestä aiemmista halikavereistaan sen myötä, kun Veera alkoi olemaan sen kanssa. Veera pitää koko keskustelua lastentarhameininkinä eikä ole ajatellut niin monimutkaisesti kuin Suvi ajattelee. Ei aio tehdä talossa enää mitään, kun halauksesta tulee tällainen show. Veeran mielestä Suvi on ajatellut kaikki ajatukset hänen päähänsä jo valmiiksi. Suvi jatkaa selitystä.

(Koko halailukeskustelu on... argh!)

Samaan aikaan makuuhuoneessa Rami makaa yhä sängyssä. Netta on liimautuneena tämän kylkeen kiinni.

Tanja (ovea ja kylppäriä kohti kättään heilauttaen): "Rami, tuolla tapellaan sitte susta. Made by: 'täällä on lisää naisia', että..." (?)
Rami: "Ai jaa."
Netta (Ramia vasten painautuen ja kätensä tämän vatsan yli heittäen): "Ihanaa! Oikeesti, Rami tuoksuu niin hyvältä kyl!"
Tanja: "Vitsi, saanks mäki vähä koskee!" (naurunkäkätystä)
Rami (hymyillen): "Haluuks sääki niinku osan, vai?"
Tanja: "Joo!"

Eki saapuu makkariin olkkarista kyrsiintyneen näköisenä.

Eki: "Vittu, onks Rami hyväl tuulel vai huonol tuulel, vittu siit jutellaan nyt suihkussa, vittu! Eikä me päästä miehet sin."

Kuuma vesi loppuu suihkusta Suvin ja Veeran keskustelun aikana.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 11:19

10:40 Veera on jo lähtenyt suihkusta, tilannetta jälkipuivat vielä Suvi ja Janica. Suvia ärsyttää kun ei saa selitettyä asiaa niin että ihmiset ymmärtäisivät miksi koki tilanteen niin vääräksi. Kyse oli ajoituksesta, siitä miltä tilanne näytti ulkopuolisen katsojan silmin.

Janica arvelee, että ehkä Salarin lähdöstä on jo niin kauan aikaa että Veeralla "uudet tuulet puhaltavat". Ja Veerahan on muutenkin "sellainen", Nettakin oli sanonut siitä, että se on sellainen oikein kaksinaamainen. Eikä Janica tykkääkään siitä ihmisestä talossa yhtään.

Suvi on tykännyt ennen Veerasta, mutta kyseisen illan jälkeen oli tullut outo fiilis, kun oli nähnyt Veeran ensin naureskelevan Ramin ja Netan sänkysessiota ja hyökänneen sitten siihen tilanteeseen. Veeralle oli tullut siinä tilanteessa hirveä kiire tehdä tekonsa, ja se loukkasi Suvia: ei se että Veera meni jonkun kainaloon.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Marras 2011 11:22

Stefanilla on energiaa jäänyt eilisistä bileistä hemmetisti. Tuolla se "paneskelee" Janicaa aika rankasti [smilie=a_doh.gif]
Nyt se jäi Janican päälle. "Apua" huudot raikaa.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Marras 2011 11:23

^Janica ja Ben molemmat mahtuvat Stefanin alle, vierekkäin :D

Stefan piilottaa Janican rintaliivit Sebastianin tyynylle ja vetää peiton niiden päälle.

Janica Suville: Onks Netta siellä?
Suvi: On. Me ollaan Netan kans lusikassa.
Ben: Miks sä sit nyit koko ajan sun vartaloo?
Suvi "kuivapanee" Nettaa. "Oh yes baby! Aah!"
Ben: Ooksä tommonen sängys?
Suvi: Joo! (koventaa tahtia) Come on baby, oih, oijoijoijoi! Tollanen mä olen.
Ben: Kyl siin ehk vähän sekoo kun 23 senttii menee sisään.
Netta: Mä haluaisin nähdä sen kun Suvi harrastaa ekan kerran seksiä tän jälkeen.
Suvi: Voi vittu, et haluis nähdä.
Netta: Mä haluaisin nähdä, sä varmaan laukeisit siitä kun näät pippelin.
Suvi: Siis hyvin todennäkösesti.
Suvi sai eilen taas poreammeessa, mutta oli ihan tyhmä orkku, sellanen mieto. Ben: Joooo, oukei!
Suvi: Mut hei, hyväs lykys tänä iltana!
Suvi sanoo, että voisi harrastaa jossain vessassa seksiä heti talosta päästyään, jos Ori on paikalla.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 06 Marras 2011 11:32

Ben haaveilee pääsystä facebookiin ja BB sivuille lukemaan "Ben on ihana"-juttuja.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 11:33

Ben miettii miten tulee olemaan kivaa kun pääsee kotiin. Voi mennä Facebookiin ja BB:n nettisivuille lukemaan niitä juttuja. "Ben on ihana." [smilie=a_happyhappy.gif]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 11:38

10:50 Kolmatta näytöstä jälkiselvittelyistä käydään tupakkapaikalla. Istuskelemassa Veera, Tanja ja Netta, kaikki ovat juuri saapuneet paikalle ja sytyttelevät tupakoitaan.

Tanja: "Mihin te nyt Veera päädyitte tos teidän faitissa?"
Veera (hymyillen): "Että... mulla ei oo ikävä Salaria, koska mä oon halaillu täällä muita ihmisiä ja--"
Tanja: "Okei."
Veera: "--että mä oon halannu sen takia Ramia, koska Rami on halannu Nettaa, niin mä oon mustasukkainen siitä, ja..."
Netta (hymähtäen): "Sä oot puhunu vissiin Suvin kans?"
Veera (naurahtaen): "Joo-o!"
Netta: "Joo?"
Veera: "Ja tota... sitte mä oon--"
Netta: "Ei ku Suvin pointti on se, et ku sä et oo tehny sitä aikasemmin, mut sä teit sen--"
Veera (nyökyttäen): "Oon mä."
Netta: "--heti sen hetken jälkeen."
Veera: "Oon mä tehny ennenki."
Netta (olkapäitään kohauttaen): "No mut Suvi ei oo varmaan nähny sitä."
Veera (hymyillen): "Voi vitsit! Täällä niinku..." (naurahdus) "...oikeesti tulee tän kokosesta asiasta..." (näyttää sormilla) "...tällanen asia!" (levittää käsiään)

Tanja muistuttaa että Veeran asennon voi kyllä ymmärtää väärin. Puhutaan myös jotain Suvin kädestä. (?) Netta vielä sanoo ponnekkaasti että sitä ei voi hänen mielestään edes ymmärtää väärin, vaan vain yhdellä tavalla. Niin Tanjankin mielestä. Netta näyttää jotain halailuasentoa, että kyllä sen Veera itsekin ymmärtäisi väärin.

Veera (naurua äänessä): "Mutta jos musta nyt tän perusteella... Netta ja Suvi ajattelee, että mä oon ny paha ihminen, niin olkoon! Voi vitsit, ei mua haittaa!"

Netta kuitenkin sanoo, ettei ajattele että Veera olisi millään tavalla paha ihminen. Ja se mitä sanoi eilen, pätee oikeesti. Ei ole mitään henkilökohtaisesti Veeraa vastaan. Veerallakaan ei ollut, mutta siitä väkisinkin jäi paskan maku suuhun.

Rami liittyy seuraan. Tilanteelle naureskellaan. Tanjan mielestä koko juttu on tyhmä, niin muidenkin mielestä, myös Ramin itsensä mielestä. Veera muistelee, kuinka häntä eilen pyydettiin vessasta altaan äärelle, että siellä on tosi tärkeetä asiaa. Ja sitten kun meni sinne äkkiä, että mikämikämikä, niin vastassa oli "SINÄ OLET HALANNUT RAMIA!!!"

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 11:39

Rami tuli pyytämään Benkun pesään. Kun menevät sinne, Eki kysyy saako tulla mukaan, molemmat vastaavat aika suoraan että ei nyt.

Benkkua jännittää ilta, että voi olla että tulee lähtö. Rami toteaa että kaikki lähtee jossain vaiheessa. Ben pohtii onko kaverit ja/tai Amanda vastassa. Benkku arvelee että 2 lähtis tänään, kun porukkaa riittää ja viikkoja ei.

Ben: "hirvee spekulaatio täällä et ketä sä halailet" "Suihkussa kauhee huuto, kaikki naiset huutaa toisilleen"
Rami: "Niinku sua ei voi halailla, kun sulla on Amanda, niin sä oot niinku "varattu" (näyttää kädellä sitaatit). On se aika hauska kattoo kun toiset taistelee. Mä oon oikeesti vaan tarkottanu että mun kainaloon saa tulla, en mä oo viemässä ketään keneltäkään, mut mun kainaloon saa tulla. Jos tuntee olonsa hetken hyväks ja turvalliseks. Suvi ei oo esimerkiks pyytäny koskaan, kyl se olis saanu tulla. Nää lähti ihan uusiin atmosfääreihin nää jutut..."

MIehet päivittelevät yhdessä yleisesti sitä, että tekee miten vain niin tekee aina jotain väärin.

Rami kertaa, että on tasapuolisesti toivottanut hyvää yötä kaikille kun on huudelleet, mutta että näköjään sekään ei riitä. Päivittelevät sitä että tekee jotain tai on tekemättä niin sekin on väärin. Mä vaihdan nyt kameraa, alkaa nukuttaa tää miesten bondaaminen
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 06 Marras 2011 11:49

Rami on moneen kertaan vihjaillut, että hänellä on 'elämää' myös talon ulkopuolella, kun hänestä taistellaan talossa. Pitää sellaista taistelua outona.

Jos halaa, tekee väärin, ja jos ei halaa, tekee väärin.

Rami kertoo että häntä ei haittaisi olla Mikaelin asemassa (kuten jäädä paitsi illan bilestä), eikä lintuhäkkirangaistuskaan ollut paha. Lintuhäkki on vaan niin ahdas, että siellä kyyröttäminen sattuu.

Rami palaa viikkotehtävien prosentteihin, toistaa edelleen omaa näkemystään tehtäviin asennoitumisesta. Toteaa, että hänen on helppo asennoitua ja puhaltaa yhteen hiileen jos toimitaan joukkueena. Itse treenatessaan vetää oksennusreaktioon saakka.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 12:00

Sebastian mukaan pesään, kun muut nukkuvat. Rami kertoo valmennushommista, tekee aina itsekin harjotteita valmennettavien mukana. Ben kertoo omia kokemuksiaan treeneistä.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 12:08

Annika, Miksu ja vauva nukkuu edelleen.

Vauva rupesi itkemään [smilie=vibes.gif]

Miksu hoivasi pariin otteeseen vauvaa ja jatkoi unia
ja noin

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 12:23

Pesässä inttijutut menossa. Punkat ja pinkat jaksavat kiinnostaa miehiä edelleen.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Marras 2011 12:50

Ben kutsuttiin päikkäriin. Rami ja Sebastian jatkavat edelleen inttijuttuja ilmeisesti.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 06 Marras 2011 12:58

Hieman aikaisemmin makuuhuoneessa: Tanja tulee makuuhuoneeseen ja huomaa peiton alla makaavan Netan ikään kuin hierovan itseään. Netta sanoo raapineensa kättään. Tanja: eks sä oo vielä oppinut, että täällä jos sä oot peiton alla näin ja haluut tehdä mitä vaan, niin sä et voi pitää kättä täällä enempää kuin 3 sekuntia, koska se näyttää siltä, että sä tyydytät ittees. Netta vastaa happamana: Ei mua kiinnosta miltä se näyttää. Jos mä haluun täällä tyydyttää itteeni, niin sit mä teen sen. Mul on ihan sama mitä te ajattelette tai mitä joku muu ajattelee. Tanja: peitto pois ja housut pois niin että näkyy kunnolla, ei kukaan kostu nyhjäämisestä. Netta: mä kostun. :lol:
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”