35. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 17:55

Odottelevat edelleen ovien avaamista.
Salar: Mä haluun helvettii. Se on paljo helpompaa mulle. Jos mä oisin sun (Sebu) kaa taivaas, nii se ois täyttä helvettii mulle.
Sebu: Salaar. Mä toivon, et Jumala kaikessa armossaan ottaa mut taivaaseen, mutta tässä tilanteessa helvettipaikka varmaan räpsähti.
Miksu: Muistakaa sit, et meijän pitää kärsiä ja valittaa. Ei saa nauraa tai mitää.
Suvi alkoi jotain vinkumaan, että miksi pitää väkisin. Voi pitää hauskaakin.
Miksu: Ei voi. Se on meijän tehtävä. Helvetis pitää kärsii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 18:02

Sebu: Onko kellään nyt aidosti sellanen tunne, että on menossa täällä taivaaseen?
Ben nostaa käden ylös. :roll:
Sebu: Benillä vaan? Muilla sellanen, että helvettiin?
Joku: Mikset sä kans nosta?
Sebu: Kyllä mäki mietin, että voin joutua.

Sebastian alkoi hihkumaan, että soisipa taivaassa koko ajan hengellinen musiikki.
Muut: Eeeeeei!
Suvi: Jumalan kämmenellä...
Sebu: Ei sellasta! Ku hengellistä musiikkia. Ne vois soittaa sen mun Spotify-listan, nii siinä ois koko ajan hengellistä musiikkia.
Muille ei käy vieläkään. Sebu kertoi, että talossa on soinutkin jo ainakin pari hengellistä kappaletta. on soitettu syntistäkin musiikkia, niin miksei hengellistä. Antoi esimerkiksi Petri Nygårdin Selvä päivän, mutta Janican mielestä se ei ole. Ei ole sellaista käsitettä kuin syntinen musiikki.

Suvi on varma, että helvetti on se bilepaikka ja taivaassa vaan nautitaan. Tanja toivoo, että taivaskin olisi haasteellinen paikka. Sebu haluaa, ettei oltaisi koko viikkoa erillään. Olisi joku paikka, missä voisivat olla keskenään. Voisi miksata jotenkin.

18:05 Sebu: Jos taivaassa tarjoillaan alkoholia, niin mä meen ainakin haistattamaan Isoveljelle pitkät.
Muut alkoivat väittämään taas vastaan. Kyllähän ehtoollisviiniäkin juodaan. Sebu totesi sen olevan symbolinen Jeesuksen verelle.
Veera: Mut sehän on sillee, et taivas on jokaiselle paras paikka. Pitää saada röökii. Se on hyväks.
Sebu: Ei pidä. Ei rehellisesti ole hyväks.
Joku: Mut ei ne ollu ees oikeita syntejä.
Sebastian muistutti, että heti roolit päälle, kun menevät sisään. Ei mitään spekulointeja, miten vaikeaa tai helppoa tulee olemaan.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 03 Loka 2011 18:15

Salar sai taas jonkun raivokohtauksen ja mussuttaa Sebulle (ilmeisesti koki että Sebu tuli keskeyttämään keskustelun)

Tyyli oli tätä "nii mä toivon et sä joudut sinne helvettii ja palat varvas kerrallaa nii nii nii, mee tonne hiekkakasaan ja tunge jalka sinne, nii nii nii, sä haistat jokasen pierun ja tiedät kaikki, nii nii nii, mun paikka olis helvetissä, ja mä olisin päällikkö ja hyökkäisin sielt taivaaseen, nii nii nii". Äänensävy hiljainen mutta tutun uhitteleva kuitenkin.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 18:23

Eki PK:seen könkkäämään. Toivovat samalla tietoa jaosta.
Miksu: Sit Eki yrittää muistaa kaikki 13 eiku 12 nimee. Amanda! ... Amanda!

18:25 No ei tullut lisäohjeita, vaan kepit.
Sebu: Mut hei taivaassa ei oo sairautta, nii Eki ei voi päästä ainakaa taivaasee.
Eki: Ei nii.
Sebu: Mut tää ei voi olla oikee taivas. Tää on feikkitaivas.
Ama: No miten sä voit luulla, et tää on oikee taivas?
Sebu: Mut täst voi luoda sellasen.
Ben: Pitääks taivaas olla alasti?
Sebu: Mä en tiedä.
Ben: Mä oon kattonu leffan. Mä tiedän. Ja mä lupaan olla alasti, jos pitää olla alasti!

Edit. Oho typo.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 03 Loka 2011 18:24

Eki sai kävelykepit
ja noin

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 18:33

Eki: Mitäs sä (Ben) sanot siihen, jos me mennää Aman kaa taivaasee ja sä helvettii?
Ben: No mitä mä sanon siihen? Mä tiiän, et mä oon taivaas kans.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 18:40

Odottelu jatkuu, enimmäkseen katoksessa istuskellen, mitään ei siellä varsinaisesti tehdä, Sebu ja Janica kävelevät.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Loka 2011 18:42

^ Ja Eki huutelee vähän väliä: "Sebastian, ota nyt Janicaa käskestä. Janica, ota sitä Sebastiania kädestä".
you've got the dream but not the drive

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Loka 2011 18:45

Sebastian ja Janica kävelevät tehtäväalueella ympyrää ajankulukseen rinnakkain. Muut istuvat sadekatoksessa. Ihan hyvät jutustelut (DC2:ssa) molemmilla keskenään ulkomaailman asioista, perhesuhteista ja muusta. Sebastian kertoo nuoremmasta veljestään, Janica taas lapsistaan, etenkin poikansa jääkiekkoharrastuksesta.

Eki huutelee aina välillä että voi Sebastian ottaa Janicaa kädestä kiinni, ei se ole niin vaarallista.

Sekä Sebastian että Janica ovat sitä mieltä, että talossa on toisinaan ahdistavaa, kun meininki on välillä niin ilkeää asukkaiden kesken. Janica myös ottaa puheeksi Salar-Veera-jutun jossa oli osallisena. Harmittaa kun puoli taloa murjottaa hänelle nyt sen jälkeen, Veera ei hänelle puhu ja Terhikin oli tilanteessa ensin sanomassa että tietää mitä tapahtui, muttei sitten kuitenkaan halua kertoa. Mitään ei varsinaisesti tapahtunut, mutta oli sellaista tyhmää kännisäätöä.

Janica: "Mutta kyllä välillä tulee sellanen olo että mitä hel... puttia täällä tekee!"
Sebastian: "Mulla on ihan sama. Mulla tulee tosi usein sellanen fiilis!"

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 19:16

Päästiin piha-alueelle. Jonkinlainen jakoviiva ja kuvia seinässä. Kuori löytyi terassin pöydältä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 19:16

Käsky pihalle. Sebu ensimmäisenä. Löysi kuoren pöydältä. Tupakkapaikan vieressä seinällä jaot. Taivaaseen Stefan, Suvi, Terhi, Veera ja Janica.
Sebastian: Mä niin arvasin tän!
Katselevat kuvia, kun eivät ole nähneet. "Vitsi mitä kuvia!" "Kato tot!"
Stefan: Amanda. Amanda. Amanda. Ihana kuva sust.
Ama: Kiitos.
Suvi: Siis mä en tykkää! Siis nää on ne kuvat mitkä pyörii tuol!

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 03 Loka 2011 19:17

Taivaassa Eki, Suvi, Terhi, Veera ja Janica?

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 03 Loka 2011 19:18

Asukkaat pääsivät talon pihalle, pöydällä kirjekuori.

Terassin seinällä asukkaiden kuvat: Taivaassa Stefan, Suvi, Terhi, Veera ja Janica, loput helvetissä. Kuvien alla myös lukee kunkin asukkaan synti.

Salar = himo, Sebastian = ylensyönti, Ben = ahneus, Tanja = viha, Annika = Kateus

Edit: Lisäilty syntejä

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Loka 2011 19:18

Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Loka 2011 19:19

Sebastian on ainakin ylensyönti, Mikael ylpeys (ja vaikuttaa siitä hiukan loukkaantuneelta, ainakin ääneen ihmetteli miksi hän on se). Amanda on laiskuus. Benkku on ahneus. Salar on himo. Tanja on viha. Annika on kateus.
you've got the dream but not the drive

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Loka 2011 19:21

Tanja on viha.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 03 Loka 2011 19:23

Benkku lähti suuttuneen näköisenä kohti suihkua.

Ben: "Tääl on kakkaa!" Kaikki tulevat suihkun luo, jonka lattialla ilmeisesti jotain sotkua. Suihkusta tulee kylmää vettä.

19:24 BB: "Saatte avata kuoren"
Lisätietoja Helvetistä:
Hirveät ja piinaavat ajat. Pitää kärsiä ja hävetä ja suoriutua tehtävistä. Käytössä lisähuone, kivinen polku ja pihan "harmin paikka". Ei saa olla muualla. Lisähuoneen suihkua ei saa käyttää. Pitää pumpata laitetta aina kun BB käskee. Helvetti-vaatteet, vain helvetin ruokaa, sohville ei pääse, vaan kiviselle polulle.

Taivaasta:
Pitää nauttia ja suoriutua tehtävistä. Koko talo köytössä kaikkine ylellisyyksineen. Taivaalliset lepoajat, kokoajan lämmintä vettä, ruokailevat päivittäin paratiisimaisen runsaasti ja ylellisesti. Erilliset vaatteet. Otetaan vastaan toiveita.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 03 Loka 2011 19:23

Annika = Kateus

Ben meni pihasuihkun luokse ja huusi "hyi täällä on kakkaa!!" Kaikki heti suihkun luokse ihastelemaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 19:25

Sebastian lukee lisäohjeet.
Lisäohje viikkotehtävään: Helvetti

Tervetuloa helvettiin, syntiset asukkaat. Teille koittaa hirveät ja piinavat ajat.

Tehtävänne on kärsiä ja hävetä syntienne takia, sekä suoriutua teille annetuista tehtävistä ja käskyistä.

Helvetin asukkaiden käytössä on lisähuoneessa sijaitseva Manalan Syöveri, pihalle johtava Kivinen Polku sekä pihalla sijaitseva aidattu Harmin Paikka. Helvetin asukkaat eivät saa oleskella missään muualla ilman erillistä käskyä tai lupaa.

Helvetin asukkaat käyttävät lisähuoneen päiväkirjahuonetta ja vessaa. Suihkun käyttö on kielletty.

Helvetin asukkaiden on pumpattava Kiirastulilaitetta aina kun Big Brother käskee.

Helvetin asukkaiden on säännöllisesti öljyttävä ja noettava itsensä ilman eri käskyä, sekä pukeuduttava vain heille annettuihin vaatteisiin.

Helvetin asukkaat saavat viedä mukanaan helvettiin vain henkilökohtaiset hygieniatarvikkeensa.

Helvetin tulta ylläpitävään Pätsiin ei saa koskea.

Helvetin asukkaat kärsivät vain heille annettua ruokaa.

Jos asukkaat kutsutaan sohville, helvetin asukkaat kokoontuvat kivisellä polulla sijaitsevalle Tuonelan seisakkeelle.

Terveisin,
Vanha Kehno, Big Brother
Suvi halusi lukea taivaan lapun.
Lisäohje viikkotehtävään: Taivas

Onneksi olkoon taivaan asukkaat. Teille koittaa makoisat ja lokoisat ajat.

Tehtävänne on nauttia olostanne, sekä suoriutua teille annettavista tehtävistä.

Taivaan asukkaiden käytössä on koko muu talo kaikkine ylellisyyksineen lisähuoneen syvissä syövereissä sijaitsevaa helvettiä ja talon läpi kulkevaa Kivistä Polkua lukuun ottamatta.

Taivaan asukkaat käyttävät olohuoneen päiväkirjahuonetta.

Taivaan asukkailla on taivaalliset lepoajat, joista Big Brother ilmoittaa erikseen.

Taivaan asukkaiden käytössä on jatkuvasti lämmintä vettä.

Taivaan asukkaat ruokailevat päivittäin paratiisimaisen runsaasti ja ylellisesti.

Taivaan asukkaat pukeutuvat heille toimitettuihin vaatteisiin.

Lisäksi Big Brother ottaa huomioon taivaan asukkaiden esittämiä toiveita.

Nauttikaa!

Terveisin,
Kaikkivoipa, Big Brother
Taivaan muijat hihkuu ihan innoissaan. Etenkin Suvi rääkyy koko ajan kesken lukemisen. Sitten halaillaan taivaan porukan kesken. Stefania ei oikein näytä kiinnostavan.
Suvi: Khähää kattokaa Annikan ilmettä! Kateus iski! Hähähää!

19:28 Sebastian: Hei kattokaa. Nyt rehellisesti. Kattokaa mua. Myös jalkoja. Oonko mä ylensyöjä?
Ben: Kuka syö eniten jugurttia?!
Sebastian: Mä oon laihin täällä. Oonko mä ylensyöjä?

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 03 Loka 2011 19:38

BB: "Menkää sisälle!"

Salar astui sukkasillaan kivipolulle: "Ai saakeli!!"

Suvi pk:seen

19:39 Ekillä hyvä fiilis, kun ei ole ollut kertaakaan häädössä ja nyt pääsi taivaaseen.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 19:38

Helvettiin joutunut Ben (vähän myös Miksu ja Salar) puhuu, kuka taivaan puolelta olisi ollut enemmän ylpeä, ahne, kateellinen ym ja joutanut helvetin puolelle. Salarilla joku supatus, me ollaan hyvä jengi, ei noil oo hauskaa.

Sitten sisälle.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 19:46

Terhi spekuloi, että saattais olla niin, et tuolt pääsee jengi tälle puolelle, sitä mukaa kun ne on sovittanu syntinsä.

Suvi pksta, tehtävä alkaa, hygieniatarvikkeet nyt helvetin puolelle, jatkossa kävelette vaan omalla alueella, vaatteet on lisähuoneessa. BB: painukaa helvettiin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”