64. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 14:45

Annika ja Mikael ovat kahdestaan tupakkapaikalla. Annika nieleskelee kyyneleitä, hänellä menee hermot tohon paikkaan. Seis! käsky keskeyttää Miksun kyselyt.

Joku Suvin biisi alkaa soimaan kesken Seis! käskyn. Suvi alkaa itkeä ja kun saavat luvan liikkua, menee makkariin niiskuttamaan. Netta tulee lohduttamaan.

Annikalla avautuu Miksulle tupakkapaikalla. Hänellä on sellainen olo kuin tykkäisi aluksi jostakin, mutta sitten kyllästyisi ja haluaisi vaan vältellä sitä ja sanoillaan työntää sen pois. Mikael kysyy puhuuko Annika Mikaelista. Ei puhu kenestäkään ihmisestä, vaan paikasta. Talo on kuin vankila. "Enää kuukausi", Mikael lohduttaa.

Annika on huomannut, miten talo muuttaa häntä. On vaikea olla omaitsensä joissain asioissa. Mikael huomannut itsessään saman. Uskoo kuitenkin että talon jälkeen pystyy palaamaan siihen vanhaan itseensä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Marras 2011 14:58

Annika ja Mikael ja juttelevat tupakkapaikalla liikkumisluvan jälkeen. Annikalla on huono fiilis. Annika toteaa, ettei Mikael tykkää lässyttämisestä. Mikael kuitenkin sanoo, että jos Annikalla on huono fiilis, voi puhua hänelle. Annika sanoo, että tuli tosi hyvä olo, kun Mikael tuli viereen tänään. Mikael sanoi, että se oli kauniisti sanottu.

Annika sanoo, että talossa on ollut viime ajat vaikeaa. Ensimmäinen kuukausi oli todella kivaa ja nyt on ihan erilaista. Mikael tsemppaa, että kyllä vielä muuttuu paremmaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 15:07

Dorothy kirjoitti:Joku Suvin biisi alkaa soimaan kesken Seis! käskyn. Suvi alkaa itkeä ja kun saavat luvan liikkua, menee makkariin niiskuttamaan. Netta tulee lohduttamaan.
Tanja kertoi tupakkapaikalla Annikalle tilannetta, ei nähnyt Suvia kun oli selkä päin, mutta meni liikkumisluvan saatuaan itkemään makkariin kai sitä kun Suvista tuntuu siltä, että Isoveli yrittää tarkoituksella suolata Suvin häätöäänestykseen.

Veera tuli myös tupakkapaikalle miettimään miten olis paha jos alkaisi itkettää ja meikit leviää, sitten ne on silmässä.

Veera: Vähän se ois paska nakki jos olis yksin tossa äänestyksessä!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 15:29

Tupakkapaikalla Rami, Veera ja Netta juttelee talven tulosta. Netta oli kerran ajellut talvirenkailla huhtikuun loppuun tai toukokuun alkuun asti, isä oli sitten sanonut, että tarttisko vaihtaa kumit.

Rami sanoo, että kyllä ne kelit joskus yllättääkin. Kertoo kun ei päässyt kerran autollaan töihin Pyryn nimipäivänä pari vuotta sitten (tänään on Pyryn nimipäivä, töissä just tätä samaa joku muisteli!), ei ollut päässyt edes parkkiruudusta pois, lunta oli niin paljon. Moni muukaan ei ollut päässyt töihin.

Veera ei kamalan innoissaan odottele baarien pikkujoulukautta, kaikki jotka ei muuten baareissa käy on sillon liikenteessä. Mutta tippiä kai tulee kivasti ja tytötkin jättää nykyään hyvin, ennen ei jättäneet.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Marras 2011 15:36

Kuulutus: Asukkaat kokoontukaa sohvalle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 15:45

Asukkaat sohvilla, Tanja kyseli sohvalla oliko Sebastian ihan kunnossa, onko kipeä vai masentunut. Seba sanoi, että ei ole kumpaakaan ja muut ihmettelee että miksi Seba ei sitten saanut osallistua enää työtehtäviin eilen illalla. "HÄH?!" Seba ei nyt yhtään käsittänyt miksi hänet oli jätetty töiden ulkopuolelle, Veera sanoi, että hänetkin oli vapautettu hommista.

BB: Saatte avata tiedoston.

Janica lukee: Big Brotherin mielestä talon sydänkäpyset, Mikael ja Annika ovat valmiita ottamaan seuraavan askeleen parisuhteessaan. Saavat rakkaudenpesän jota saavat kahdestaan sisustaa mieleisekseen.
Annika: MITÄ!
Janica: Muut asukkaat eivät saa mennä pariskunnan rakkaudenpesään. Pariskunnan tulee pukeutua tuulenpitäviin rakkauden uniformuihin. Pariskunnan tulee suorittaa iltaisin sauvakävelylenkki talon pihalla. Lisäohjeita sisustukseen tulee myöhemmin.

Mikael ja Annika alkoivat hassutella keskenään.
Janica: Asiallinen käytös.

Mikael: Mä haluun kaikkia julisteita sinne.
Annika: Mä haluun kaikkia härpäkkeitä. Mä haluun laavalampun!
Mikael: Kiva päästä lenkkeileen! Mä oon joskus vannonu, että mä en koskaan elämässäni sauvakävele. Never say never.

Asukkaat jatkaa töitähommia. Mikael ja Annika kutsuttiin jauhonpussituslinjalta päiväkirjahuoneeseen.

Tulivat takaisin muiden keskuuteen Ikea-kuvaston (A4-kokoinen lappunen, ei sellainen iso vihkonen) kanssa, työt saa lopettaa. Vain Annika ja Mikael saavat valita kalusteita, muut saa katsella, mutta eivät saa päättää. Lapussa on pari vaihtoehtoa lamppuja, nojatuoleja, muutama verho ja jotain muuta mitä en nähnyt.

Suvi painaa päälle kihlojen ja kihlajaisten kanssa, kunnon kihlajaisbileet. Ja sit polttarit!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 16:03

Sebastian zoomaa ipadissa sanaan "pesä". Tanja esittelee sitä muille. Suvi heittää Seban ajattelevan vain pesää, koska ei ole vielä päässyt pesälle. Sebastian nousee sohvalta ja kävelee Suvin taakse, tarkoituksena olla vihainen ja "käydä Suvin kimppuun", yritys epäonnistui kun näytti niin pervolta kun nojautui sohvan yli Suvia kohti. Muut repeävät. "Emmä oo koskaan tehny tollasia esileikkejä", Sebastian selittää ja siltä se kuulemma näytti kun näki ittensä peilistä. Sebaa hävettää kamalasti. Muut nauravat vedet silmissä.
Sebastian lähtee nolona makkariin: "Mä meen nukkumaan".
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 16:06

Janica ja Tanja puhuvat tupakkapaikalla Sebastianista.

Miettivät eilistä keskustelua kun Tanja puhui Matista ja Sebastian puolusti Mattia. Janica ymmärsi Seban vaan puuttuneen siihen kun Tanja oli sanonut että toivoi Matin lähtevän (tms). Janicasta Tanjan pitäisi puhua Sebastianin kanssa aiheesta. Tanja jotenkin ajattelee ettei Seba halua puhua, kun ei halunnut eilenkään. Janicasta se johtui siitä kun Seballa oli huono päivä.

Tanjaa harmittaa kun häntä ei kukaan puolusta jos sanoo jotakin.

Janica kertoi olleensa mustis Sebasta, kun hänestä ovat vähän etääntyneet.

(en kuule kunnolla mitä Tanja selittää, koska Annika ja Mikael tulivat tupakkapaikalle ja ohjaajasta heidän pusuttelu ja hihittely on tärkeämpää kuin Tanjan keskustelut).
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 16:10

DC1 löysi taas pussailevan kyyhkyläisparin...

Annika: Oumaikaad, kuinka kauan on menny kun me ollaan nukuttu erillään?
Miksu: Neljä viikkoa?
Ansku: Neljä!
Miksu muistelee missä kaikkialla ovat nukkuneet erillään.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Marras 2011 16:15

Tanja ja Janica pihan tupakkapaikalla. Tanjalle tullut tunne, että Sebastian olisi tahtonut että Tanja olisi häädetty sunnuntaina Matin sijasta. Se eilinen keskustelu makuuhuoneessa oli saanut Tanjan ajattelemaan niin.
Janica: "Eikä. Ei mulle ainakaan tullut sellaista tunnetta".

Sebastian oli Janican mielestä eilen vaan ollut tosi surullinen siitä, että Siv lähti ja Matti häädettiin. Eikä Sebastian ollut tykännyt siitä, että Tanja oli toivonut ääneen Matin tulevan sunnuntaina häädetyksi.

Tanjan mielestä kukaan ei koskaan puolusta häntä itseään. "Tai no ehkä sä Janica silloin kerran, silloin kerran tuossa altaalla". Tanja jatkaa taas samaa tuttua paasaamistaan Matin puheista, suorista sanoista ja siitä, miten Matti jatkuvasti "dissasi" muita.

Tanja: "Mikä muka oikeuttaa jonkun muun (jos se on Sebastianin kaveri) sanomaan mulle inhottavia asioita ja miksen mä saa sanoa sille inhottavia asioita?" "No joo, okei, olisin voinut ollut ehkä korrektimpi, mut jos joku jatkuvasti dissaa muita ja pahentaa talon ilmapiiriä..."

Tanja: "Mä haluisin jutella Sebastianin kanssa suoraan, mut musta tuntuu ettei sitä kiinnosta jutella mun kanssa, niin kun sitä ei kiinnostanut eilenkään"...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 16:18

Tanja nyt ilmeisesti käsitti että Sebastian olisi halunnut Tanjan tippuvan kun puolusti eilen Mattia.
Haluaisi puhua Sebastianin kanssa, muttei usko että Sebastian haluaa puhua hänen kanssaan. Janicasta viikkotehtävä vaikeuttaa oikeita keskusteluita, hänkin haluaisi puhua Sebastianin kanssa, muttei usko että se onnistuu tällä viikolla.

Janicasta tuntuu että uusia asukkaita rekrytoidaan ns. häntä vastaan. Tuntuu että häntä mulkoillaan. Tanjasta Annika, Veera ja Mikael on oikeasti mukavia eikä hänestä talossa ole mitään kahtiajakoa. Pitää kaikista talossa eikä halua nähdä tai kuulla mitään negatiivista.

Janica miettii sitäkin kun Siv oli antanut negatiivisen kuvan Davidista talon asukkaille. Janica oli itse pitänyt siitä todella paljon. David oli kertonut Sivin olevan ilkeä hänelle.

Tanjasta hermot ei mene siihen mitä joku sanoo tai miten sanoo, vaan jos on jotakin jotain vastaan, menee hermot kaikkeen mitä toinen tekee.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 16:28

Vielä pari pätkää Tanjan ja Janican tupakkakeskustelusta (viivettä joitakin minuutteja).

Janica: Kun mä olin tuolla ni mä olin oma itteni, täällä mä en voi vaan olla oma itteni. Kun Sebastian oli sanonu et täällä oli ihmiset kertonu musta asioita, mut se ei vielä sanonut että mitä. Varmaan tulee kertoon sen vielä. ...mut must tuntuu, et mä en voi olla täällä oma itteni, et mun pitäs vieläkin rajottaa itteeni yks kymmenesosaan.

Tanja selittää, että ei ole koskaan yrittänytkään olla muuta kuin oma itsensä. Yrittää selittää, että on saanut talossa ihan eri roolin itselleen mitä on ulkomaailmassa. Nyt ihmiset pitävät jo Tanjaa ihan kivana ja on helpompi olla niin kuin kotona.

Janica: Ku mä mietin täälläkin, et kun tänne on tullu noita uusia ihmisiä, et sit niitä yritetään rekrytoida tohon remmiin. Tai siis tavallaan... Veerakin meni sinne sillon. Mä haluisin vaan tietää, et mitkä ne on ne asiat mitä musta on puhuttu sillon, et mitä sille Sivillekin on sanottu ja kerrottu musta.

Tanja ei enää koe, että talossa on enää sellasia porukoita. Haluaa olla kaikkien kaveri ja tällä hetkellä pitää kaikista jotka talossa on, osittain kyllä sulkee korviaan negatiivisilta asioilta, kun olo talossa on nyt niin mukavaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Marras 2011 16:37

Ainakin Rami, Suvi, Eki, Ben ja Seba päiväunilla. Nettakin taitaa harkita.

DC1 keskittyy näköjään kivasti Miksu&Anskuun.

Tupakkapaikalla puhutaan unissaanpuhumisesta, paikalla Miksu, Ansku, Tanja, Janica (ja ehkä Veera, ei kuulu, ei näy, mutta jotenkin sellanen olo, että olisi ollut messissä).
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Marras 2011 16:40

Janica ja Tanja jatkavat keskustelua talon ilmapiiristä ja asukkaista. Nyt vuorossa Terhi. Terhi käveli 2 kertaa pk-huoneeseen ja oli lähtemässä omaehtoisesti, siksi Tanjasta on hyvä, että juuri Terhi silloin kaikista vaihtoehdoista häädettiin. Janicasta tuntuu, ettei Terhi silti olisi tahtonut oikeasti lähteä talosta vaikka itse antoikin niin useasti ymmärtää.

Tanja: "No sä et tainnut olla täällä enää silloin kun Terhi veti aika kovat flippaukset?" Janica: "Ai mitä?"
Tanja: "No, se uusi tyttö kun tuli ja sen perjantain piti olla Terhin päivä kun oli sen synttärit ja voit siis kuvitella...mä en oikeastaan viiti puhua toisten asioista". "Ja sit se sai ne juhlat lauantaina, päivän myöhässä, ja sit sekin päivä lopulta päättyi huonosti". Tanja kertoo synttärijuhlaillan ikävistä loppuvaiheista.

Tanja: "Tykkäsin Terhistä tosi paljon, mut välillä tuli sellainen olo, et se pitää mua vähän tyhmänä."
Janica: "Oli siinä välillä sellaisia piirteitä, et se halus aina itselleen kaikkea, minä haluun ja minä tahdon ja minä minä minä. Vähän lellipentu-fiilis tuli siitä välillä. Mut kyllä mä tykkäsin silti siitä."

Tupakkapaikalle Tanjan ja Janican seuraksi Miksu, Ansku ja Veera. Puhuvat unista ja unissaan puhumisesta.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Marras 2011 17:07

Annika kertoilee makuuhuoneessa omasta voimistelu- ja tanssitaustastaan, terveysongelmistaan, tiukoista vaatimuksista ja Venäjän kovasta harjoittelukulttuurista.
Netta ja Rami kuuntelee, Suvi, Stefan, ben ja Sebastian nukkuu. Ramin entinen tyttöystävä on ilmeisesti ollut joissakin samoissa kisoissa kuin Annika...
Tanja, Janica ja Miksu olohuoneessa keskustelemassa viikkotehtävistä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Marras 2011 17:15

Sebastian toi viestiä pk-huoneesta, että tehtävien suoritus postimerkkipaikalla ja pienoismallin rakentamisessa jatkuu. BB oli määrännyt, että Annika ja Ben menevät postimerkkejä lajittelemaan ja Mikael ja Janica rakentamaan pienoismallia. Näin mennään kunnes BB toisin määrää.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 01 Marras 2011 17:50

Työparien raataessa, toimettomiksi jääneet Tanja ja Netta alkavat tehdä lättyjä. Isoveikka päättä kuitenkin haluta Tanjan päikkyyn kesken taikinan vatkaamisen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2011 18:09

Benkku hakee dobermannin Venäjältä, koska Suomessa korvien ja hännän typistäminen on kiellettyä. Oletkin suurempi mulkku, kuin kuvittelinkaan!
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2011 18:38

Mikael ja Annika kutsuttiin työpisteistään yhteiseen pk-huonesessioon.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 01 Marras 2011 18:39

Miksu ei halua kertoa, minkä koulun on käynyt. Janica ei halua kertoa, että on käynyt kokkikoulun. :D "Mä inhosin sitä." Sebastianin keskiarvo, kun pääsi yläasteelta oli 9,8.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Marras 2011 18:41

Ansku ja Miksu pois. Työt loppuu nyt. Muuttavat kohta. Ovea saa pitää auki koko ajan, muttei sinne saa tulla kukaan muu.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 01 Marras 2011 18:42

18.40 Miksu ja Ansku päikkäriin.
Rami spekuloi että Ansku ja Miksu saa "lapsen" joka parkuu ja sitten sitä pitää hoitaa. Suvi spekuloi et ihan varmaan niiden äänet kuuluu koko taloon. Janica sanoi et tuskin sieltä muuta kuuluu kuin pussailun ääniä. PK:sta kuuluu huutoja, Janica mainitsee niistä.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”