49. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Loka 2011 06:31

jipaksi kirjoitti:4:15 Suvi ja Eki kovaäänisesti väittelevät, rasittavaa kuunnella. Suvi pitää puhetta miten Ekillä on Pelle Hermanni -hiukset. Ekiä ei kiinnosta Suvin mielipiteet. On jutellut Amandan kanssa asiasta...
Tämän jälkeen Eki hokee makkariin mennessään "vittu mä sanon, vittu noita naisia". Sen jälkeen sängyssä Benkulle, että "huomenna meillä on palaveri" ja siitä jatkuu "..mutsin huutamiset, vittu ..lähtee kotiin jo, vittu".

Suvia sensijaan harmitti vaan BB ja nukkumaanmenokäsky, ei jäänyt miettimään Ekiä tai sen tukkaa. Hoki vaan, että oksentaa tänä yönä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Susqu
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 16 Loka 2008 10:49
Paikkakunta: Leppävirta, Sorsakoski.

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Susqu » 17 Loka 2011 09:17

Klo 9 herätys talossa. Patterien vaihtoa ja suihkua.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 17 Loka 2011 09:17

Susqu kirjoitti:Klo 9 herätys talossa. Patterien vaihtoa ja suihkua.
Jep, ja ainakin Terhi, Ben ja Mikael vaikuttais olevan vielä kännissä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 09:23

Annikan ensimmäinen kommentti Matille: "Vittu sä oot iso". Matti naureskeli, olipas ihmeellinen aihe alkaa kiroilemaan. Annika kyselee miltä tuntui herätä BB-talossa. Tuntui intiltä, ootko sä käyny? Matti kyselee. Benkku kattelee hiljaa vieressä omasta sängystään.

Keskustelun päätteeksi Matti toteaa Anskun olevan vielä kännissä. :D
you've got the dream but not the drive

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 17 Loka 2011 09:29

"Mä oon oikeesti istunu puol yötä Tanjan kans vessassa miettimässä oksennanksmä."

"Mä oon oikeesti istunu puol yötä Tanjan kans vessassa miettimässä oksennanksmä."

"Mä mietin et oksennanksmä."

-Suvi 9:30

kalma
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 22 Loka 2007 16:47

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja kalma » 17 Loka 2011 09:30

Suvi kertoo ettei hän puhu niin paljoa Orista kuin Mikael luulee, koska Oria ei tiedetä ulkomaailmassa (sai tämän käsityksen jomman kumman uuden kommenteista eilen).

punaviinilasi
Intruuderi
Viestit: 258
Liittynyt: 19 Syys 2011 16:06

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja punaviinilasi » 17 Loka 2011 09:49

Tanja kysyy Matilta, onko hän mielestään älykäs.....

"rikot sääntöjä"

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 09:50

punaviinilasi kirjoitti:Tanja kysyy Matilta, onko hän mielestään älykäs.....

"rikot sääntöjä"
Kysyi siis onko ulkomaailmaan välittynyt sellainen kuva, että Tanja olisi älykäs.

10.10 - Terhi raivoaa Ekin ja Miksun palovamma-källistä Meksikobileissä. Avautuu oikein kunnolla kun häntä ärsyttää tollanen eikä se ollut hauskaa. "Meni jo", Tanja keskeyttää avautumisen.

10.16 - Keittiössä Miksu tekee Suvin opastuksella pekonia mikrossa, kun hella ei toimi. Olohuoneessa Veera "itkee" Salarin perään, ihmettelee miten voi olla noin kova ikävä.
Stefan ihmettelee miten kaksi ihmistä (Salar,Ama) voi tyhjentää koko talon vaikka tuleekin lisää porukkaa.
Tanja: "Jos mä lähtisin, kaipaisko kukaan mua? No vittu ei"
Terhi: "No tottakai, toi oli ihan tyhmä kysymys"
Tanja: "Mmmmh.."

Kuva

Pekoni ei ehtinyt mikroon asti, kun saivat hellan päälle. Miksu paistelee ja Benkku & Seba kyttää. Terhi tuli halaamaan Sebaa.
Seba: "Mitä me tehdään tänään Terhi?"
Terhi: "Emmä tiedä, toivottavasti ei lähdetä lomalle"
Seba toivoo urheilullista viikkotehtävää, Terhi ei. Miksu ja Benkku komppailee Sebaa.

10.24 - Suvi, Tanja ja Janica meikkaa. Stefan avautuu Suvin kommenteista, oli väittänyt Stefanin pitävän typerää tukkaansa vaan Aman takia. "Pelle Hermannitukka muka!" Eki puhisee. "Sehän on" Janica kommentoi. "Ite oot" Eki heittää takaisin ja Janica nauraa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 10:34

Annika oli pitkään pk:ssa, miettii mitä piti sanoa. Vessanovi pidettävä kiinni, eikä ruokia saa käryttää. "Hyvä sanoa nyt" muut toteavat kun pekonit on käryttäneet koko kämpän (eikä ovea saa auki).

Janica meikkailee pöydän ääressä ja Seba pitää seuraa, tutkii samalla Janican tavaroita ja kyselee kulmakarvojen nyppimisestä, meikeistä yms.
Sebastian ihmettelee miksi meikkirasiat ja hajuvesipullot on niin isoja, niihin menee kauheasti raaka-aineita hukkaan. Mikael huutelee sohvalta "mutta ne ei mene Sebastian rikki jos ne tippuu käsilaukusta".

Janica kysyy menevätkö pesään jatkamaan juttujaan. "Mä eka käännän tän mun otsiksen, mä oon kuitenkin telkkarissa.." Janica heittää pilke silmäkulmassa. Seba nauraa.

10.40 - Janica ja Sebastian menevät pesään juttelemaan.
Janicasta oli outoa kun muut oli eilen humalassa ja itse oli selvinpäin, oli huomannut kuinka ärsyttäviä naiset on humalassa.

Sebaa ja Janicaa harmittaa molempia, kun jos menee nukkumaan ennen muita, muut ei välitä siitä, vaan paiskovat ovia ja sytyttävät valoja tullessaan makkariin. Yöunet jää muutenkin liian lyhyiksi.

Sebastian kysyy miksi Janica on hakenut taloon, ei muista onko Janica kertonut. Janica ei oikein voi kertoa. Seba hämmästyy ja kysyy onko Janica pyydetty taloon. Janica vähän myötäilee. BB kieltää rikkomasta sääntöjä.
Janica kertoo että oli ensin päättänyt ettei tulisi taloon, mutta muutti mieltään, uskoo talolla olevan joku tarkoitus ja haluaa kokeilla uusia juttuja.

Juttelevat Matista, Janica miettii käyttääköhän Matti hormooneja. Seba kertoo Matin sanoneen ettei käytä. Janican makuun Matti on vähän turhan bodattu. Seba toteaa sen tosiaan olevan makuasia. Seba uskoo että Matin voimista voi olla hyötyä tulevissa viikkotehtävissä.
Sebasta Matti vaikuttaa tosi mukavalta, molemmat uudet vaikuttaa.

Janicasta oli outoa kun Terhi oli sanonut Janicalla olevan enemmän ruskeita laatikoita kuin muilla. Oli mutissut muutakin eikä tajunnut Janican kuulleen. Muutenkin Janican kommentit tuntuu välillä ärsyttävän Terhiä.
Seba kysyy osaako Janica sanoa missä välissä Terhin ja Janican välit muuttuneet. Janica ei usko olevan mitään pistettä, on jotenkin pikkuhiljaa tapahtunut.

Seba huomasi Terhin tykästyneen Mattiin. Oli poreissa kysellyt kaikkea ja vienyt Matin pesäänkin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2011 10:50

Loistava hetki avata live. Suvi selittää, kun hän näyttää muumimammalta, lihavalta ja painavalta, isoäidiltä... Matti tokaisee: "alaksä nyt rypee jossain itsesäälissä?" :tu
Suvi: "Sul on nyt varmaan tosi iso ego, mut odota pari päivää, ni kyl nää latistaa."
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 11:00

Kuva
Normaalia jutustelua pesässä, nyt aiheena urheilu.

Muut asukkaat röhnöttävät olohuoneessa sohvilla ja lattialla. Aika väsynyttä, juttelevat niitä näitä.

11.11 - Veera itkee yksinään tyttöjen makkarissa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2011 11:11

Suvi: "Nyt ei voi tulla mitään raskasta tehtävää, koska mä en jaksa."
Terhi matalalla kuolleella äänellä: "En mäkää."
Ansku kännisellä äänellä: "Mä haluun jonkun syömistehtävän."
Monet kaipailevat pääsyä sänkyihin. Ansku haluis Miksun kanssa sänkyyn.
Nyt olis loistava hetki tehtävän aloitukseen.

Suvi alkaa uusilta kyselemään, onko kerran, vai useesti laukeeva. Miksu hermostui.
Anskusta ei saa selvää, leikkiikö pikkulasta, vai onko se vielä kännissä.
a walking disaster

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 17 Loka 2011 11:34

11:34 Eki:
"Mutsi ollu puoltoistviikkoo kalsarit märkänä miehistä niin nyt pitää spekuloida. Iski hullunlehmäntauti."

Suvi alkaa puhua itsestään:
"Siis mut muistettiin puoltoistavuotta sen jälkeen kun olin telkassa" (puhui 45 minuutista, mutta en tiedä oliko oikeasti tarkoitus totuuden hetkestä). Huoh, tais tarkottaa jakson kestäneen 45min...
Miksu: "Aaaa mä oon superstara." korkealla äänellä
Suvi jotain että "En todellakaan oo."
Rami: "Mä en ainakaan tunnistanu."

Suvilla alkaa keittää Ekin kuittailut. "Muistatko ku puhuttiin että voidaan riidellä, mutku sit ku sanoo et alkaa riittään, ni nyt alkaa oikeesti riittään."
Eki: "Pitää kestää kun itekki jauhat."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 11:41

Seba ja Janica edelleen pesässä, Janica kertoilee siitä kun työskenteli pitopalvelussa. Hääkakusta oli pudonnut ylin kerros yms.

11.56 - Terhi huutaa pesässä olleet syömään. Suvi alkaa heti kuittailla: "Miten teillä on hiukset noi sotkusesti?".

Ruokapöydässä tentataan Ramia, onko hetero ja seurusteleeko. Ei suostu vastaamaan, hetero on, muttei seurustelusta kerro. Tanja uskoo että molemmat, Matti ja Rami, on sinkkuja, koska miks taloon laitettais seurustelevia?
(Miksei Matti sano seurustelevansa?).

12.07 - Matti tulee pk:sta. Jotain kerrottavaa, käskee kaikkien tulla kuulolle. Verhon ollessa kiinni ei saa mennä ovelle kurkkimaan tai säätämään mitään. Matkalaukut pitää siirtää varastohuoneesta makkariin. Muut ihmettelee, epäilevät joutuvansa taas ulos viikoksi.

12.18 - Suvi uskoo Salarin tippuneen, koska siitä on näytetty vain raivoamisklippejä ja katsojat ei ole tajunneet niiden olleen läppää.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 17 Loka 2011 12:18

Noin klo 12:15

Asukkaat pohdiskelevat Salarin lähtöä. Matti heittää, että "jokaisellahan on joku syy, miksi täältä lähtee". Veera hihkaisi tähän, että "HAA se on lähteny vaihtoon."

Suvi veikkailee, että Salarista on varmasti saatu kuva, että se vittuilee kaikille vaikka se on vain huumoria. Heittää myös, että kenenköhän kanssa hän nyt saa ottaa matsia, kun Salar lähti.

Noin klo 12:23

Stefan heittää Suville, että "Sä nyt nukahdat, jos oot minuutinki hiljaa". Tämä oli vasta argumentti sille, kun Suvi oli kertonut, että nukkui lintuhäkissä. Tästä sitten lähti pientä naljailua puolin ja toisin. Tanja heittää, Ekille että kun tuli taloon esitti itsensä näin "Hei olen Stefan 39 vuotias, sisäkkö porvoosta. Harrastuksiani ovat jääkiekon seuraaminen ja kannatan Jokereita. En käytä alkoholia, mitä nyt joskus juon liikaa ja huutelen Amaa". :lol: Oli tuossa mukana muutakin pientä juttua, mutta osa meni ohi.

N. klo 12:45

Suvi ja Tanja riitelevät naisten makkarissa ruuasta ja ruuan nauttimisesta. Purkavat tuntemuksiaan Taivas ja Helvetti viikkotehtävästä. Tanja pitää Suvia katkerana. Huutavat toisilleen puolin ja toisin.

edit. Dorothy ketroikin tuon jo paremmin. Itseltä meni osa jutusta ohi.
:trollface:

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 12:30

Benkku tuo tietoa pk:sta, pelikielto edelleen voimassa. Käy valittelemassa sitä Seballe, jolla on jokin oma rukous/lauluhetki makkarissa.

Keittiön pöydän ääressä naiset (paitsi Terhi) kyselevät uusilta miehiltä kaikkea mahdollista, mutta eivät saa suoria vastauksia mihinkään kysymyksiin.

Vähän väliä tulee sääntörikekuulutuksia, koska päiväunikielto on voimassa ja krapulaiset asukkaat makoilevat kuka missäkin.

12.48 - Naistenmakkarissa huutoriita. Suvi ja Tanja väittelevät ruuista, Suvi ei ole kuulemma kateellinen ex-helvettiläisten ruuista, Tanjalle tulee kuitenkin paha mieli kun helvettiläisiä syytetään viikkotehtävän pilaamisesta. Suvin mielestä se on totuus.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2011 12:51

^Toi lähti siitä, kun Suvi aukoi taas siitä, että taivaslaiset joutuivat kärsimään helvetillisten takia.
Tanja siirtyi makkariin, jossa Tanja avautui Janicalle. Suvi tuli perässä ja keskeytti Tanjan puheen, josta Tanja hermostui. Suvi on täys mulkku tossa tilanteessa. Tanja yrittää, että hän ei jaksa kuunnella jatkuvasti noita juttuja, mutta Suvi vaan jatkaa.
Go Tanja!

Jos olisin Tanja, kävelisin tosta tilanteesta muualle.
a walking disaster

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 17 Loka 2011 12:53

Tanja ja Suvi makkarissa kinaamassa. En ehtinyt katsoa tarkemmin mistä alkoi, mutta ilmeisesti Suvi jälleen kerran valitti että miten eivät saa normaaliruokiaan, ja on helvettiläisten syy että taivaan viikkotehtävä epäonnistui. Tanja oli poistunut tilanteesta, kun ei halunnut jatkaa keskustalua. Suvi seurasi Tanjaa.

Tanja kertoo että tulee aina paha mieli, kun kuulee että toisen viikkotehtävä meni heidän takia pieleen. Suvi jankkaa että sehän on totuus. Tanja kertoo että ei hänen tartte silti jäädä kuuntelemaan sitä keskustalua, ja nyt ärsyttää kun Suvi tuli aiheesta jatkamaan jankkaamista. Suvi ei tunnu ymmärtävän, koska ei hän oikeasti ole siitä vihainen tai katkera (muuten vain jankkaa siitä jatkuvasti, häh, mikä tätä vaivaa).

Lopuksi Suvi halaa, mutta vaikuttaa että asia jäi vaivaamaan molempia.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 13:06

Kuva
Muiden hengaillessa makkarissa, Tanja jäi yksin lisähuoneeseen.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 17 Loka 2011 13:19

Tanja otti hetken omaa aikaa lisähuoneessa ja meni sitten vessan kautta muiden joukkoon makkariin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2011 13:20

Kuva
Sebastian havahtuu kesken jutun: "Mistä tää käsi tuli tähän yhtäkkiä?". Terhi oli pitänyt Sebaa kädestä jo jonkun aikaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 49. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2011 14:23

Suvi menee Matin "paineltavaksi". Matti hieroo Suvin niskaa ja Suvi vaikeroi, kuin orkuissa. Matti toteaa hymy huulillaan, että tämä on hyvä tapa saada liian puhelias asiakas hiljaiseksi. Muut ei taida ymmärtää vinkkiä.
Mä alan tykkäämään tästä heebosta, jos vaan jatkaa samaan malliin.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”