46. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 14 Loka 2011 15:44

Asukkaat käskettiin pihalle

10sek päästä sama kuulutus uudestaan. :keineahnung:

Ansku jo päissään. Kaatui, mutta laseista ei läikkynyt! :lol:
ja noin

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Loka 2011 15:46

Annika kompastui ovella ulos mennessään. Suvi: ei enää juomia tolle!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 15:51

Suvi: Mut tänää ku se voittaja kerrotaa, nii mitä te luulette, miten se käyttäytyy?
Miksu: Tai miten sitä kohtaa käyttäydytää? Hirvee perseennuolenta. Me ollaa totuttu elämää nyt tällee, ettei tiedetä.

15:56 Veeralta yritettiin onkia tietoa. Veera kertoi, ettei oikeasti tiedä voittajaa. Ei puhuisi mitään, jos tietäisi.
Miksu esitti kännistä: Veera sh
Suvi kertasi, että veikkaa Miksua, Beniä tai Sebua. Eniten Sebua.
Veera: Ben ois paras, ku sil ei nousis se päähän.
(Sarkasmin kuningatar! :lol: Eiku voi vittu... [smilie=a_doh.gif] )
Eki: Mä veikkaan eniten itteeni höhöhöhö!

Suvi muisteli edellisiä voittajia. On aina jotenkin vähän erikoinen. Varmasti Sebusta tykätään.
Miksu: No sen mukaa sit Sebastian on ehdottomast voittaja. Se on sellanen oikee Lahden erikoinen.
Sebastianilla on yksi veikkaus, eikä ole hän.

15:58 Ja vaihtoa mietitään taas. Jos se voittaja pääsee. Suvi veikkasi, ettei tulisikaan samaan aikaan sieltä ketään. Aina on oltu samaan aikaan.
Miksu: Tai sit jos tulis sellanen käänne, ettei Sebastian oo ihminen. Se on karannu sarjakuvast. Big Brother luki lehtee ja Sebastian hyppäs sielt "Niiinja!"

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Loka 2011 15:53

Veeralla vahva tunne, että Benkku on voittaja. Suvi epäili sitä jo heti alkuun. Suvi kuitenkin veikkaa Sebastiania. Veeraa toivoo, että voittaja olisi Ben.

Veeran mielestä Ben olisi paras vaihtoehto, koska tällä ei nouse päähän. ( :roll: )
Annikakin taisi veikata Benkkua voittajaksi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 14 Loka 2011 15:53

Veera ja Suvi on sitä mieltä, että Ben osais käyttäytyä parhaiten jos olis voittaja.
Ben ei myöskään pidä perseennuolijoista. :roll:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Taika » 14 Loka 2011 15:54

Ben: Mul ei nousis kusi päähän.

:lol:
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Loka 2011 16:06

Asukkaat paljastelee "salaisuuksiaan": Eki ja Ben on identtisiä kaksosia, Suvilla ei ole neljää lasta eikä Oria, Mikael on oikeasti komea ja vain esittänyt rumaa, Janica on Petri Nygård, Salar ei ole oikeasti iranilainen, vaan papuauusiguinealainen, Annika on Jutta Urpilainen jne. Hervotonta puhetta ja pulinaa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:08

Miksu: Arvatkaa mitä tapahtuu. Tulee ilta ja paljastetaa, et voittaja on Sebastian. Sit Sebastian on tällee "Hahahahahahaaa! Mä oon finaaliviikol! Haistakaa kaikki uskovaiset vittu! *keskarit pystyssä* Nyt sitä viinaa!"
Ben: "Mä panen Janicaa!"
Suvi: Tai sit se on näyttelijä. Kuuluu tuotantoo.
Miksu alkoi spekuloimaan, että ehkä Sebu on vampyyri. On nähty juomassa verta. Sebu heitti, että ovatko nähneet kulmahampaita. On pitkät ja terävät. Miksu keksi kuitenkin, että Sebu on larppaaja ja on vetänyt koko ajan roolia. Larppaajat on tosi hyviä siinä.
Suvi: Onneks me saatii ratkastuu tää.

Suvin vuoro paljastaa salaisuus. Ei ole mitään "Oria" ja neljää lasta. Janica kikatti ja Benkku heitti, että Janica oli ihan "Mä tiesin tän!"
Miksu: Ja Eki nyt on aika ottaa se sumopainijan puku pois.
Eki: Joo naamari pois ja täält tulee joku pitkätukkahippi alta. Ja sit Veera on Sebastianin sisko.
Miksu paljasti, että on vain esittänyt rumaa koko ajan. Keksi myös, että Suvilla on hevonen. 23-senttinen minimunahevonen. Suomen valkohäntäponi. Ja nyt keksitään kaikista. Salar ei ole iranilainen. Suvi olikin veikannut heti ekana päivänä romanialaiseksi. Sebastian ei oikeasti ole fiksu. On vaan ihan pihalla aina. Janica on oikeasti Petri Nygård.
Janica: Siis hyvästi selvä päivä.
Benkku huomioi, että heti kauhea hälinä, kun saivat juoda kaksi. Muuten ihan hiljaa.
Miksu: Salar on oikeesti aidoin täällä. Tää on Truman show!
Joku: Entäs Terhi?
Miksu: Terhihän on suoraa Terminator-elokuvast. Janical ei oo oikeesti lapsii. Se sanoo sen kahta gerbiilii lapsiks. Anteeks siis Petri Nygård.
Miettivät onko kaikista jo sanottu. Benkku vielä.
Miksu: Benkku on oikeesti.. Benkku on... Benkku on ruotsalainen! Sil on tekohampaat.
Ja vielä yksi juttu, että Suvi ei osaa lukea. Paitsi ehkä rivien välistä. Suvi sanoi, että on ehkä oikeasti lukihäiriö.
Ben: Miksuhan haettii Korson Alkon eestä. "Ja taloon!"
Miksu: Eiku mut tultii hakee Meilahdesta. Mä olin siel koomas.

16:11 Ruotsista tuli mieleen, että siellähän BB:ssä vaan pannaan koko ajan ja saunotaan.
Joku: No kyl täälki, jos ois vaa sauna auki.
Suvi huomautti, että nythän haluttiin rauhallisempaa kautta. Aikuisia ihmisiä ja vähemmän alkoholia.
Miksu: No on joo tosiaa saatu! Yks pedofiili on tääl "Amanda! Amanda!" Ja yks menee "Jeesuksen Kristuksen nimeen!"
Ben: Mitä mä sit teen tääl? Miksu, Salar, Amanda, Ansku...

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 14 Loka 2011 16:09

Benin salaisuus on että ne on Ekin kanssa kaksosia.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:16

Suvi alkoi kertomaan, kun teki haussa virheen. Vähän jo hyssyteltiin tuotannosta, mutta kertoi silti, koska kaikki on nähnyt sen lomakkeen. Kysyttiin "Mikä on mielestäsi piinallista?" ja luki "pinnallista". Selitti pitkän pätkän siitä ja meinasi, ettei sen takia pääse haastatteluun. Tietää kolme muutakin ketkä teki saman virheen. Terhi hämmästyi, että kysyttiinkö oikeasti niin. Itsekin luuli pinnalliseksi. Suvi selitti jo haastattelusta, kun puhuttiin siitä ja oli kolme tyyppiä, mutta sitten muut keskeyttivät.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 14 Loka 2011 16:18

[juuso] kirjoitti: Miksu: Salar on oikeesti aidoin täällä. Tää on True man show!
Taisi tarkoittaa Truman Show'ta.
(Joka on, kuten jokunen asukkikin tuohon perään totesi, hieno leffa. :tu )

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:30

Mummot alkoivat puhumaan markoista. Suvi ja Janica siis. Etenkin Suvi kauhistelee miten maksaa jostain softispläjäyksestä 5,20€. Ei olisi ikinä maksanut neljääkybää siitä. Ja kaupassakin oli 20 markkaa budjettina tiukkoina aikoina. Nyt menee vähintään 40€. Yleisin on jotain 70€. Janica mietti lapsien synttärilahjojakin. Jos antaa kympin, että ostaa kaverille lahjan, niin eihän se riitä mihinkään.

Edit. Suvi laskeskeli, että saa kaksi siideriä vodkapullon hinnalla. Juo pullon vodkaa ja jotain muuta aina illalla ennen kuin lähtee baariin. Muut naiset paitsi Terhi kauhisteli sitä määrää. Terhi kertoi, että kori kaljaa ja viinapullohan menee päivällä. Ja sitten vertaillaan baarihintoja. Miksu kertoi, kun Bulgariassa veti koko illan kaksinkäsin ja hintaa tuli 80€. Ei tajua miten pystyikin juomaan niin paljon. Suvi komppasi, että Bulgaria on kyllä halpa.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 14 Loka 2011 16:34

Suvi kertoi ottavansa puolikkaan vodkapullon pohjiksi ennen baari-iltaa. Ensin toiset kauhistelivat määrää, mutta sitten totesivatkin että ei se nyt niin paljon olekaan...Hintakeskustelu jatkuu nyt siis alkoholin hinnan muodossa. Mikael (? ) kommentoi, että Smirnoff Ice-plo maksoi KY:llä 135e. (Taitaa nyt kuitenkin olla kyse ihan Smifnoff-vodkasta, ei Icestä...)
Sitten puhutaan Bulgarian matkalla juoduista alkoholijuomista. Suvi kommentoi, että Bulgaria on ihan ilmainen viinojen suhteen...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:39

Sebastian avasi muille näkemystään alkoholista. Voi juoda ruuan kanssa lasin viiniä. Alkoholin juominen ei ole ongelma. Mutta ei halua siitä mitää showta, että kaikki on vieressä huutamassa. Lopettaa sen heti. Eikä halua siitä mitään klippiä.

16:43 Suvi käski taas miettimään sitä "mainosta". Kysyi kuinka moni luuli, että se kerrotaan siinä. Tanja(?) oli ihan varma.
Suvi: Mä tiesin, ettei sit kerrota!
Janica veikkailee, ettei sitä kerrota illallakaan. Muiden mielestä kerrotaan, koska oli ihan selvä viesti. Tanja mietti, että ehkä yksitellen PK:ssa.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 14 Loka 2011 16:44

Kuva
Kuva
Olohuoneessa vaatteita ym. rekvisiittaa...
Iida :love61:

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 16:48

Meksikorytmit pärähti ilmoille, mutta lopetettiin välittömästi asukkaiden innostuttua. Vielä odotellaan.

16:57 Sitten mennään. Musiikkia ja verho ylös. Tarvitseeko edes rapota, että älytön huutaminen ja "tequilaa vitusti naamaan" alkoi.

16:58 Terhi halaili ensimmäisenä pöydällä ollutta piñata-eläintä. "Mä haluun pelaa piñataa!" Mutta Ansku löysi vierestä kiinnostavampaa: tupakkapurkki. Kauhea rääkyminen ja lähtevät heti polttamaan. Vaatteissa on nimet. Terhiä ei kinosta. Nyt röökille.

17:03 Lisää musiikkia. Benkku ja Miksu korkkasivat jo ensimmäiset. Salar tuli mukaan. "Vamos vamos! Ole ole! Chicas chicas!"
Suvi pyörittää taas persettä: Tää on niin mun ilta!

17:05 Benkku puhuu ärsyttävällä "meksiko-aksentilla". "Mitäs pojat, otetaako tequilaa?!" Ei lähdetty mukaan.

17:06 Ottavat nyt sitten kuitenkin shotit. Ben, Miksu, Salar ja Eki. Sebu muuten vaan pöydän ääressä. Benkku kaataa ja Salar leikkaa sitruunaa, koska sitä otetaan aina tequilan kanssa.

17:07 Tytötkin alkaa tulla pöytään. Kaikille shotit.
Annika: Eiköhän nyt oteta kaikki ja lauletaa. Mä johdan kuoroo, koska se on mun laulu.

17:11 Suvi ei ole koskaan juonut tequilaa shottina. :keineahnung: Benkku osasi kertoa Mamalle, että heillä on nyt kultatequilaa. Myös Sebu ottaa suolaa ja sitruunaa, mutta shottilasiin fantaa tai jotain. Annika pitää puheen. "Tervetuloa kaikki Meksikoon!" "Ole!" Lauletaan laulu kerran "Ole!" ja sitten juodaan.
Sebu puisteli: Oli pahaa näinkin.
Ihmetteli myös miksi pitää ottaa suolaa sen kanssa. Miksu ainoana ei käytä.

17:15 No voi vittu sieltä se tuli. Tanja taisi tajuta ensimmäisenä, että onko nämä nyt vähän niin kuin Benkun synttärit.
Benkun virne leveni entisestään: Onks nää mun synttärit!? [smilie=a_teeth.gif]
Lauloivat onnittelulaulun. Toivottavasti ne juhlallisuudet oli nyt sitten siinä.

17:19 Sebu analysoi muita mistä näkee, että ovat kännissä. Benkun silmät seisoo ja se on kuultu ennenkin. Joku toinenkin oli. Kaikki kyselee "Mitä mulle tulee? Mitä mulle tulee?" Annikasta ei osannut sanoa.

17:20 Suvi vetää jo lisää tequilaa. Alkaa olla kännissä omien sanojen mukaan. Ei halua syödä ollenkaan. Käskivät syödä kuitenkin edes nachoja.

17:21 Pojat ottaa myös. Halusi samaan aikaan Suvin kanssa, mutta ehti juoda jo.
Salar: Noni. Se siitä yhteishengestä. Mature.
Eki: Lauletaa naamaan.
Sebu: Ei sitä!
Muutkin samaa mieltä. Ben, Eki ja Salar nostivat maljan.
Ben: Otetaa mun synttäreille. [smilie=a_teeth.gif]
Eki: Benkun vanhuudelle.
Ja taas laulettiin Benkulle paljon onnea... [smilie=a_doh.gif]

Viestissäsi on liian monta hymiötä. Hymiöiden maksimilukumäärä on 4 kappaletta.

17:24 Suvi huomioi, että on selvästi jakauduttu miehiin ja naisiin, niin kuin makkareissa. Muut tajusivat saman.
Suvi: Mitäs teette illalla, ku alkaa panettaa ja ette pääsekkää vieree?
Joku heitti, että Janica istuu Sebun sylissä. Kaikkien mielestä on jo nyt parhaat bileet koko aikana.

17:27 Taas tupakalle. Tanja innostui peilin ohi mentyään, että vaatteet hoikentaa. "Vartalo! It's back!" Annika on niin iloinen, ettei joutunut äänestämään tänään.

17:35 Suvi alkoi muistelemaan taivasaikaa. Annettiin tehtäväksi rauhoittaa Janica ja käskeä juomaan vettä. Nyt luovuttaa tehtävän Sebastianille, koska myös Suvilla menee överiksi.
Miksu: Siin vaihees ku Janical menee överiks, nii Sebastian juoksee tääl karkuu "Älä koske mun munaa!"
Sebu: Tänää ei mee kellää överiks.
Muut: Menee!
Miksu: Tänää meil on ryömintäkilpailu. Sebastian toimii tuomarina. Se keltä vuotaa polvet verta ekana voittaa.
Lisää musiikkia.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Loka 2011 17:36

Kuva
Fiesta

Kuva
Salsamestari ja she wolf of the SS

Kuva
Kolme gringoa

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2011 17:49

Kuva
Esta es una marihuana muy bien! - Todella hyvää marihuanaa!

Kuva
¡Mírame! - Kato mua!

Käännös: Google translate

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 17:50

Miksu alkoi tutkailemaan piñataeläintä. Aika painavalta tuntuu eli on jotain sisällä. Ehdotti kisaa, että heitetään ilmaan ja jokainen lyö vuorollaan. Kuka saa ekana rikki. Sebu veikkasi, että sisällä on kirjekuori. Miksu kertoi, että on paljon painavampi, mutta voi olla kuorikin ja jotain muuta.
Eki: Eiks vois antaa Benkun rikkoo, ku sil on synttärit.
Miksu: No voi antaa.
Miksu kertoi suunnitelmista Benkulle.
Benkku piti jälkimmäisestä enemmän: Mä voin rikkoo.
Sebu alkoi suunnittelemaan, että ilmapallonaruilla laittaa roikkumaan.
Ben: Mut noi meinas, et ku on mun synttärit, nii se on mun lahja...
:roll:

Lisää musiikkia. Miksu alkoi tapailemaan Kolmea cowboyta jonkun satulan päällä.
Suvi: Mä oon niin humalas tänä iltana, et antakaa mulle anteeks.

Edit. Suvi sai rikottua satulahässäkän.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2011 17:58

Janica ja Miksu muistelevat, että ovat saattaneet nähdä toisensa jossain Janican strippaus-shown yhteydessä. Selittäisikin sitä yhtä kuvaa, jossa Miksu näkyy Janican takana tämän keikalla.

Eki otti miestä vahvempaa ja ähisee tuskasta. Siis paprikaa. Tulista.

Kuva
Onko tämä jonkin kauniin alku?

Salar totesi, että on enemmän kännissä kuin koskaan aikaisemmin talossa. Tilitti Seballe ja halusi ettei loukkaisi "veli-Sebastiania".

Kuva
Ei, Sebastian ei ole humalassa. Vaan Habaneroissa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Loka 2011 18:04

Salar masistelee pöydässä Sebulle ja Janicalle, että on jo nyt pahimmassa kunnossa kuin kertaakaan talossa. Ei halua, että veli (Sebu) pettyy. Sebu totesi, ettei veli ole mitään, jos ei voi pettyä. Jokaiseen ihmiseen voi pettyä. Suvi tuli näyttämään kynttään Salarille.
Salar: Muista Suvi. Ei klippejä tänää. Mieti mitä teet.
Suvi hämmentyi, että tuli vain näyttämään, missä kunnossa kynsi on.
Sebu: Siitä on vielä aika pitkä matka monelle.

18:11 Suvi: Onks kukaa miettiny paljo kello on? Koht alkaa suora ja meijän uus asukas tulee!
Miksu: Ei oo pimee viel.
(Suvi on tosiaan siinä käsityksessä, että tulee vaan yksi uusi. Puhunut jo muutamaan kertaan yhdestä. :keineahnung:)

18:12 Suvi ja Benkku tekivät jonkun boolin tequilasta.
Suvi lähti käymään jossain: Kaada mun lasii, ku mä haluun kans.
Ben: Ja taalta tule!

18:15 Salar taas tilittää kännistään. Suvi kuuntelee. Käskee olla Sebua katsomatta, kun ei halua, että veli näkee kännissä. Salar selittää, ettei halua ottaa enää tequilaa. Ei ole kertaakaan ollut talossa näin kännissä. Ei halua näyttää millainen on kunnon kännissä. Silloin ei ole kivaa.

18:19 Nyt tulee syväanalyysia. Kun menee Särkänniemeen, niin kokeilee kaikki koneet. Yhteen ei pääse, koska on liian lyhyt. Sitten kun pääsee kuitenkin, niin ei uskalla. Haluaisi kokeilla kunnolla, eikä luovuttaa kesken. Suvi menisi mielummin lomalla, kun on kunnolla aikaa. Ei työpäivän jälkeen. Valitsee itse laitteet mihin menee. Salar alkoi selittämään orilaitteesta, mikä on sivussa. Ei ole Suville ongelma. Suvi haluaa, että Salar näkee "Orin". Salarkin haluaa nähdä tottakai. Jos Suvilla on vielä jotain, niin sanoo sille, ettei ollut Salarin kanssa mitään.
Salar: Niinku ei ollukkaan. Mut mikä on pahin. Iran ja Irak sotis keskenää.
Salar haluaa viedä Suvin ja kaverit Särkänniemeen, jos "Orin" kanssa ei ole enää mitään. Suvi ei tule Turkuun "Orin" kanssa, jos on vielä jotain ja tulee käymään Turussa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 46. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Loka 2011 18:17

Eki ja perinteinen bilemurjotus
Kuva
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”