40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 15:38

Varastohuone aukeaa ja taivaaseen tortilla-tarvikkeet.

Helvetissä myös ruokaa tarjolla. Ainakin salaattia, uunissa tehtyä leipää ja jotain kastiketta. Salar pyytänyt ruuan, "meikäläistä ruokaa".

15:40 Sebastain ja Tanja keskustelevat anteeksipynnöstä taivaslaisilta. Sebastian oli pyytänyt vain omasta eikä kaikkien puolestaan väärinkäsityksen takia.

15:43 Miksu epäilee, että nyt on heidän viimeinen tämänkaltainen ateriansa.

14:49 Helvetissä keskustellaan hyväntuulisesti ruuasta.
Tanja: "Hyvä ruoka, parempi mieli."
Päättävät pysyä helvetin puolella. Tuoksuvat ihan ruualle ja muutenkin taivaslaisille tulee aina huonompi mieli kun käyvät taivaassa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2011 15:50

Janica kyselee Terhiltä ja Suvilta mitä hän on tehnyt sellaista, että häntä kohdellaan helvetin puolelta noin, kun kohdellaan. Ja siitä, kun Sebu oli vihjannut jotain, josta haluaa puhua Janican kanssa tehtävän jälkeen.
Suvi muistelee, että jossain kohtaa Janica oli sanonut, että voi mennä pois, jos ei kiinnosta katsoa. Terhi ei suostu sanomaan mitään!
Janica käy uudelleen pyytämässä, että sanokaa vaan suoraan. Terhi jatkaa vaitonaisena ruuan laittoa. selkäänpuukottaja.
a walking disaster

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 16:11

Taivaassa käydään ruokapöytään melko hiljaisissa tunnelmissa.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Loka 2011 16:22

Helvetissä juteltiin, yritettiin nukkua, lauleskeltiin ja yritetään taas nukkua. Juttelussa viimeisin aihe oli arvoitus: hän syö, mutta ei juo, laulaa, mutta ei puhu. Sebastianin itse keksimä juttu, pitää itse keksiä vastaus, ei aio kertoa.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 16:29

Taivaassa Eki ehdottaa päiväkännejä, Veera on mukana. Veera ja Terhi ihan hyvillä fiiliksillä tupakalla.

16:34 Suvi, Terhi ja Janica keskustelevat makkarissa peiton alla mm. luovuttamisesta. Miettivät heitettäisiinkö kaikki ulos, jos kaikki luovuttaisivat.
Janica: "Miksei, onhan tuolla noita tulijoita."

16:38 Terhi kertoo lihakoukuissa roikkumisesta. Suvi ei ymmärrä ollenkaan. Ensimmäisellä kerralla Terhi oli pystynyt roikkumaan vain muutamia sekunteja, mutta pisimmillään n. ½h. Kipu tuntuu vaan alussa kun nousee. Janica kysyy harrastajien määrää, Terhi ei osaa sanoa, mutta kun tulee tapahtuma niin täyttyy n. ½h. Mukaan mahtuu n. 10 roikkujaa.

16:41 Terhi kertoo venäläisestä ryhmästä, joka on vienyt roikkumisen pidemmälle: hyppäävät benji-hyppyjä lihakoukuissa.

16:41 Terhi on roikkunut yhteensä 3 kertaa. Kertoo, että homma on todella steriiliä.

16:48 Keskustelu vaihtui johonkuhun Avaan jonka Terhi ja Suvi tuntevat ja Avan tatuointien kautta tatuointeihin ylipäätään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2011 16:51

Takaumaa timeshiftiltä:

Sebu pyysi Miksun kylppäriin.

Ben: Mua ärsyttää tommoset, et mennään kahestaan.
Salar: Toi on niin vitun naurettavaa.
Ben: Kyl mä ymmärrän, jos mä ja Ama mennään tonne, tai jos Miksu ja Ansku menee tekee jotain.
Ansku: Miksei voi puhuu kaikille, puhutaan tässä.
Tanja: Siis kyll jotkut sellaset, et jos on joku henkilökohtanen asia.
Ansku: Kyl me tiedetään et se on tästä. Se ois eri asia, jos noitten välillä ois ollut jotain kismaa.
Ben: Kyl mä ainakin sanon, mä toivon et kaikki sanoo, et mä en oo ainoo.
Salar: kyl mä ainakin sanon. Ollaan kaikki mukana.
Ben: Niinku sillon viimeks, ku mä sanoin tuol Suville, et ens viikol mä ainakin otan ne nötkötit ittelleni ja jaan teille.
Ansku: Kyl mä oon sanonu kans, et mä otan.
Ben: Sebu sano noille, et se on Benin idea.
Ansku: Kyl mä heitin Terhille läppää siitä.
Ben: Niimut toi sano kaikkien eessä., et tää on Benin juttu ja kaikkihan rupes huutaa mulle tuolla.
Tanja: No kyl mäki sanoin sillo alkuviikosta, en muista kelle. Sanoin, et ku tää loppuu, ni mä syön
Ben:Mut se pisti mun syyks.
Ama: Se kans, ku se oli sanonu Janicalle, et me ollaan puhuttu täällä, eikä kukaan voi nyt sovitella ite.

Miksu ja Sebu tulevat kylppäristä

Ben ja ja Salar Sebulle: Älä tee enää tommosta, toi on vitun naurettavaa.
Sebu: Ootko käynyt pk huoneessa?! Ootko käyny siellä, älä jaksa tota samaa! Joka kerta ku te ootte käyny pk huoneessa, ni te saatte tehä mitä te haluatte. Että nyt turvat kiinni.
Miksu: Nii, älkää kyselkö.
Sebu: Miksu suostuu tähän joka kerran, nyt seuraavan kerran, antakaa tulla Miksulle kun se tulee tonne aina uudestaan ja uudestaan.
Tanja: Okei, mut pidetään me nyt ainakin hyvät välit me 7, koska ollaan kaikki samassa paskassa.
Syvä pitkä hiljaisuus.
a walking disaster

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 17:06

Taivaan makuuhuoneessa käytiin päiväunille. Veera ja Eki sohvilla kaipaavat tekemistä.

17:08 Veeralle paljastuu, että helvetissä on mikro, Eki oli nähnyt. Veera ihmettelee, mitä helvettiläiset oikein tekevät päivät pitkät ja Eki kertoo heidän nukkuvan.
Veera: "Ompa hyvää viihdettä, ne vaan nukkuu päivät ja yöt ja mekin vaan nukutaan!"

17:18 Taivaassa ei tapahdu mitään. Ohjaaja tekee kummalisia zoomeja Veeran ympärillä oleviin esineisiin. [smilie=a_doh.gif]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2011 17:23

Seitikki kirjoitti:17:18 Taivaassa ei tapahdu mitään. Ohjaaja tekee kummalisia zoomeja Veeran ympärillä oleviin esineisiin. [smilie=a_doh.gif]
Veera hytkyttelee ja nytkyttelee keittiösaarekkeella yksin Kotipizzan pahvikuoria intensiivisesti tutkimaan kumartuneena ja ohjaaja mm. väijyy Veeraa kameralla kaukaa olohuoneen toiselta puolelta prinsessasohvan selkänojan keskikoristeen takaa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Loka 2011 17:25

Nyt pääosassa Veeran valmistama vitamiiniporejuoma. Yllättäviä leikkauksia ja zoomauksia lasia kohti.

Hereillä Veera ja Eki. Veera mietti millaista on palata talosta normaaliin elämään ja normaaliksi. Totesi, että eikai sitä ole pakko palata normaaliksi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Loka 2011 17:26

Veera tekee elkukelmu källiä wc-pyttyyn
ja noin

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Loka 2011 17:39

Helvetissä nukutaan, taivaassa nukutaan - paitsi Eki ja Veera tupakalla, pientä jutustelua ja lauleskelua.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 17:45

Nukkuva helvetti herätetään Annikan pk-kutsuun.

Miksu: "Eikä! Tsemppiä!"

17:59 Ansku kikattaen ulos pk:sta. Pyytää kaikki koolle, jännittää kovasti ja siksi kikattaa. Annika sai Pandoran ja valitsi pahaa itselle ja hyvää muille. Kertoo kuvausta. Valitsi seurakseen ihmisen, joka on kokoajan puhunut, että kestää äärirajoja. Valitisi Sebastianin. Aikoo luovuttaa, mikäli joutuu olemaan biksuissa yön ulkona.
Terhi: "Toi oli Ansku hienosti tehty!"

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 08 Loka 2011 17:46

Dc1 siirty helvettiin ja Annika kutsuttiin PK:hon.Oisko Pandoran lippaan avaus luvassa?

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Loka 2011 17:48

Koskeekohan muiden paha vain Helvettiläisiä? Taivashan ei saisi "kärsiä"


Annika valitsi parikseen Sebun. (pandora tehtävään)
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Loka 2011 18:01

Annika tuli pois pk-huoneesta, kyyneleitä silmissä. Pyytää kaikkia helvettiläisiä taivaspuolelle. Pyytää Ekin hakemaan taivaslaiset nukkumasta. Joku helvettiläisistä sanoi, että "tää loppuu kohta!", Salar sanoi ettei lopu, "kato kun toi itkee".

Annika naureskellen itkun takaa: Te ette sit naura kun te kuulette tän, mut mua naurattaa kun mua jännittää niin paljon. Mulle kävi sama kun Salarille. Mä valitsin pahaa mulle ja hyvää muille.

Annika valitsi pahaparikseen Sebastianin, koska se kestää hyvin äärirajoja. Joutuvat ulos seisomaan pahvilaatikoissa ja heittelemään sähköpalloa. Muut katsoo elokuvaa mukavissa oloissa. Annika sanoo, että luovuttaa jos joutuu olemaan näissä vaatteissa ulkona koko yön. Suvi sanoo, että ei lokakuussa voi laittaa ketään bikineissä ulos.

Helvettiläiset palasi helvettiin.
Sebu: Voin kyl rehellisesti sanoo, et mä toivon et sä olisit valinnut jonkun muun, mut...
Tanja: Loppuukohan tää tähän tää viikkotehtävä.

Sebu: Voi Annika-rakas, sä saat vielä ihan hulluja fiboja niistä sähköshokeista!
Tanja: Vähän sä oot ihana kun sä valitsit näin päin.

Miettivät miten elokuvailta toteutetaan, Annikalle ei oltu sanottu mitään, että helvettiläiset pääsisivät pois helvetistä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 08 Loka 2011 18:06

Annika kertoo, että mikäli luovuttaa Pandora-tehtävän niin seuraa rangaistus.

Tanja miettii, olisiko viikkotehtävä nyt sitten loppumassa, muut eivät usko.

Annika kertoo, että oli miettinyt Miksun ja Sebastianin välillä. Oli päätynyt Sebuun, kun halusi että Miksu pääsee nauttimaan. Sebastian ei ole lainkaan pahoillaan.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Loka 2011 18:19

Eki. "Aattele jos me saadaan Ama tälle puolelle" Veera: "Niin ja kaikki muutkin". [smilie=a_doh.gif]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2011 18:39

Suvi on puhunut jo viitisen minuuttia viimeaikaisesta lempiaiheestaan eli suihinoton simuloinnista Salarin kanssa pyyhe päässä ja siitä tehdystä klipistä. Asiaa tarkastellaan eri puolilta. Suvia mietityttävät Orin ja lapsien ajatukset ja se, onko ulkomaailma nähnyt, että tilanne kesti niin vähän aikaa ettei tosiaankaan voinut olla oikeasta suihinotosta kyse, ja se, mistä koko juttu ylipäänsä alun perin lähti liikkeelle. Ori ei ymmärrä suomea mutta katselee koosteet. Voi kuvitella että puhelinlangat ovat laulaneet Orin suuntaan kun kaverit ovat yrittäneet selittää häntä kuiville.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Loka 2011 18:57

Janica toi tiedon pk:sta. helvettiläiset omaan koppiinsa ja taivas makkariin
ja noin

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 08 Loka 2011 19:40

Sebastian ja Annika PK -huoneeseen. Saavatkohan jotain vaatteita yöksi?

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 08 Loka 2011 19:42

Helvettiin kuuluu repeilyä ja rääkymistä PK-huoneesta. Yön vaatetus lienee aika erikoinen.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 08 Loka 2011 19:42

Seikkailia kirjoitti:Helvettiin kuuluu repeilyä ja rääkymistä PK-huoneesta. Yön vaatetus lienee aika erikoinen.
Kuulosti äsken siltä että Annika pääsi tutustumaan sähköpalloon.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”