64. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 01 Marras 2011 12:12

12.10 Tanja näkyy vieläkin olevan nukkumassa. Sanoi aamulla, että on huono olo ja väsyttää. (Valitellut jo muutamana päivänä, että on kipeä olo.)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 12:28

Janica kertoo Norjan tapahtumista Sebastianille postimerkkipisteessä, Annikalla ja Veeralla on tyttöjen juttuja jauhonpussituksessa ja Stefan avustaa Benia laivan kanssa. "Mä oon ollut tässä alusta asti, kerran kävin tossa postimerkki pisteessä", Ben virnistelee ja kertoo kuinka tykkää tehdä käsillään, siksi on lentokoneasentaja.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 12:33

Asukkaat käskettiin pihalle.

Sebastian kehuu kuinka Netta on päässyt heti hyvin porukkaan mukaan, Netta kertookin olevansa tosi sosiaalinen. Häntä harmittaa kun meni haaremiviikolla niin lukkoon, johtui vaan heille annetusta tehtävästä. Seba kysyy mistä tehtävästä. Netta kertoo kuinka heidän piti tehdä vaikutus ja liehitellä Benkkua haaremiviikolla. Sebastian on yllättynyt, Veera ei ole kertonut mitään tollasta, sanoi vaan että Benin pitää valita yksi heistä.
Suvi kertoilee mitä tehtävä alueella tapahtui, Amandan reaktiosta ja sinne näytetyistä klipeistä.

Netta ei kuulemma ole nähnyt mitään klippejä. Sebastian ja Stefan nauravat, ei varmaan ole nähnyt mitään klippejä. Netta selittää ettei tiedä ollenkaan mitä klippejä asukkaat näkivät. Seba kertoo että heitä vaan yritettiin hajottaa näyttämällä talon biletystä paleleville asukkaille.

Netasta asukkailla oli hiljainen kuva Benkun juttujen perusteella ja blondista tytöstä oli huono kuva, Benkun juttujen perusteella sekin. Veera kertoo ettei Kaisaa edes näkynyt niissä klipeissä.
Muut kysyvät klipeistä Benkulta, Ben takeltelee. Asukkaat tajuavat siinä olleen Netta. Muut nauravat Benkun jutuille ja sille kun sanoi jotain työntymisistä. "Sanoitko tolleen? Benkku!", Sebastian huudahtaa.
you've got the dream but not the drive

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2011 12:45

Netta-keskustelu on hiukan surkuhupaisa.

Netta on kiinnostunut tietämään minkälainen käsitys asukkaille muodostui hänestä hänen ensimmäisellä taloreissullaan, kun eivät edes tavanneet.

Suvi kailottaa kovaan ääneen kuinka heille oli tehtäväalueella näytetty klippejä, joissa blondi oli hinkannut munaa ja sitten paljastuikin, ettei mitään sellaista ole edes oikeasti tapahtunut.

Sebastian taas sanoo, että Netasta oli heille tullut hiljaisen tytön kuva. Ben ei ollut kertonut mitään negatiivista, vain että oli sellainen hiljainen tyttö johon olisi halunnut tutustua paremmin. Sebastian arvelee, että ehkä siksi valinta on kohdistunut ennemmin Veeraan kuin Nettaan. Mutta nyt taloon uudestaan taloon tultuaan Netasta on tullut heille ihan eri tavalla aktiivinen ja osallistuva kuva.

Mikael kertoo, että oli luullut Nettaa klipeissä joksikin tutukseen, mutta ei se sitten ollutkaan. Saman näköinen videolta. Sebastiankin sanoo Netan kasvojen jääneen vaahtobilevideolta mieleen. Suvi taas sanoo ihmettelevällä äänellä että hän ei ole kyllä muista nähneensä Netasta mitään klippejä. Janica ei myöskään, muistaa enää vain Lianan.

Sebastianin mukaan ainoa josta oli vähän negatiivinen kuva oli se blondi. Suvi muistuttaa, että ei se edes ollut se blondi, Amanda oli sanonut myöhemmin että kaikki näyttivät yökuvissa blondeilta. Netta kyselee varovasti, mitä se blondi sitten teki. Sebastian ei enää muista, jokin negatiivinen mielikuva siihen vain liittyi.

Veera liittyy keskusteluun huutelemalla sivusta, että eivät kyllä enää taloon palattuaan ole nähneet siitä varsinaisesta blondista (Kaisasta) yhtään klippiä. Janica kysyy oliko ninjatehtävän aikaan tullut klippi Netasta. Veera sanoo että oli. Toinen klippi oli hänestä itsestään. Suvi katsoo vähän kysyvällä ilmeellä suu auki. Janica kysyy oliko siis Netasta se klippi jossa Benkku oli sen kanssa sängyssä. Ben: "Joo." Suvilla jännä ilme, Eki repeää hohottamaan Benkulle.

Nyt Suvikin tajuaa, se oli siis se jossa tyttö sanoi Benille että "ei mennä alakertaan". Janica muistaa että ensin Benkku oli sanonut "anna mä työnnyn suhun." Ben myöntää.

Sebastian: "Ootko sanonu noin? Benkkuuu!"

Annikan silmissä oli näyttänyt siltä, että videolla tapahtui kyllä jotain. Sebastianin mielestä aina näyttää siltä kun tv:stä näkee kaksi ihmistä sängyssä. Joku puhuu että pitäisi nähdä klipistä pidempi versio. Benille oli yllätys että oli itse sanonut sellaista, ei yhtään muista sanoneensa. Oli ihan yllätys.

Eki (hohottaen): "Nyt vois heittää aikamoisen miekan, mutta parempi olla ihan hiljaa."

Muut sanovat että joo, ei nyt heitetä, ollaan kohteliaita.

Ben (hyssytellen): "Faija, onks nää nyt niitä kohteliaisii... kohteliait juttui?"

Suvi puhuu siitä, että ollaan kaikki aikuisia ihmisiä, niin mitä nyt nainen ja mies voivat tehdä. Ihan sama onko tehnyt vai eikö ole tehnyt, ne ovat nyt elettyä ja mennyttä aikaa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 01 Marras 2011 12:46

Veera kertoo elämästään Annikalle: mä käyn harvoin tosi henkeviä keskusteluja. Vasta sitten kun mulla on asiat tosi huonosti, mä avaudun kunnolla. Paitsi meijän äidin kaa. Sillä on ollut tosi vaikee elämä. Niin joskus kun mä ruikutan jostain pikkuasiasta, niin sen kanssa on tosi helppo puhua. Ollaan tosi läheisii.

Annika: mulla on niin kylmät välit että mä ihmettelen, että miten äidille voi kertoo mitään.

Veera: nykyään se on enemmän kaveri kuin äiti tai silloin se on äiti, kun mä tarviin jotain. Mä oon vaikka kaupungilla niin mä saatan soittaa äitille, että tuu mukaan kahville. Ihan kuin kaverille soittais.

Annika: Onks se aina ollut sillee?

Veera: Sillon kun mä muutin pois kotoa 16 vuotiaana. Mulla oli uhma päällä kun mä muutin pois kotoa. Oli pakko yrittää aikuistua. Mulle tuli vaan se että mä haluun oman elämän ja sitten kun mä seurustelin niin paljon tai 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, niin sitten. Mua harmittaa että mä olen muuttanut liian aikaisin pois. Mä jätin koulun kesken, mä menin töihin. Se makso aika paljon kun se oli pomo yhdessä firmassa tai on vieläkin. Niin tota sen firmaan.

Annika: ai menit?

Veera: niin. Kyl se sit makso aika paljon, mutta mä halusin sit tehdä oman osani niin ku maksaa. Meillä oli asumisoikeusasunto. Mutta sitten kun me pari vuotta seurusteltiin, ja asuttiin siinä, niin sit mulle tuli sellanen että mä en ole niin ku nähny mitään. Mä oon muuttanut pois kotoo sen kanssa. Ja sit ku se oli niin paljon vanhempi niin sit sillä olko se et mennään kihloihin ja perustetaan perhe. Mä olin 18. Me käytiin siitä kun mä olin 16 kaikissa baareissa. Mä elin jo aikuisen ihmisen elämää silloin kun mä olin ihan nuori. Ja sit ku mä täytin 18 mä aloin käymään just mun omien kavereiden kanssa viihteellä ja olin kauheesti niitten luona ja niin ku vahingossa jätin mun poikaystävän. Ja sit mä tajusin et ei tästä tuu yhtään mitään. Mun on pakko muuttaa pois. Sit siinä mesi kesä niin että mä olin kesäteatterilla ja töissä kioskilla. Mä vaan ryyppäsin Tein ne näytökset siellä kesäteatterilla, kävin töissä. Ja sit meidän äitin asunto oli silloin myöhemmin mun veljen kaa. Meijän äiti asu sillon vielä siellä. Ne oli koko kesän sukulaisten luona pohjoisessa (Sebastian on Oulusta?) Mä kävin siellä nukkumassa ja pesin vaatteet. Ja sit mä bailasin ja bailasin ja sit syksyllä mä muutin lopullisesti pois sieltä ja mä olin tosi yksinäinen. Mä en oo koskaan asunut yksin. Mä vaan bailasin ja lähti ihan hanskasta. Aina kun oli yksinäistä niin totta kai mä lähdin baariin.

Annika: miten se sitte toi loppu?
Veera: mä muutin mun veljen kaa. Sitten ei tullut lähettyä.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 12:55

Sebastian haluaa tietää mitä mieltä Netta on asukkaista tällä hetkellä.

Netasta on kiva kun hänet on otettu hyvin vastaan. Kertoilee jokaisesta jotakin: Janica vaikuttaa rauhalliselta ja hiljaiselta, johtunee eilisestä pahasta mielestä, mitään pahaa sanottavaa ei ole eikä kenestäkään muustakaan, uskoo Janican olevan myös tunteellinen. (Suvi: "Nyt tarvitaan ne bileet että tulee toinen puoli esiin!").

Sebastian on symppis ja erottuu muista persoonallaan, on tosi hauska, mutta eilen oli selvästi huonompi päivä... Janica haluaa väliin sanoa olleensa eilen todella väsynyt ja ikävöi Norjaa. Sebastian haluaa sanoa että tahtoo tutustua Nettaan enemmän ja ei ole niin vastaanottavalla tuulella kuin yleensä, kun Siv ja Matti lähti, siitä vielä paha mieli. Netta toteaa Seban vaikuttavan todella syvälliseltä. Sebastian haluaa kyllä jutella Netalle enemmän. Samoin Janica.

Netta jatkaa, Miksu on rento ja siltä tulee ihme heittoja. Läppää tulee vaikkei juttuja ole kuullut paljon, hauska tyyppi. Suvi kysyy tuleeko Miksusta sellanen fiilis kun se olis pössytellyt. Netalla on ihan eri kuva Miksusta nyt kuin haaremiviikon bileiden perusteella, koska Miksu ei edes pahemmin puhunut tytöille vaan halusi vaan olla Benin seurassa. "Teitä oli liikaa", Mikael selittää. Netta kuvailee Annikaa ja Mikaelia rakastuneeksi pariskunnaksi.. "Hiljaa!", Annika keskeyttää.

Annika on pirsakka, iloinen, energinen, Durasel-pupu.. ei ole nähnyt Annikaa hetkeäkään vakavana, koko ajan iloinen! Sponttaani. Voi olla päinvastaisia piirteitäkin. Hyvin ottanut Netan vastaan ja juttu luistaa, tosi sosiaalinen.

Ramin kanssa ei ole jutellut paljon. Rami on hyvännäköinen, asiallinen. Rami kertoo että on melkein normaali eikä puhu muutenkaan paljon. Sebasta Rami on talon suomalaisin mies.

Veeran Netta tiesikin jo, käsitys on kuitenkin muuttunut. Tykkää Veerasta, tulleet hyvin juttuun ja asioita mistä puhua löytyy. Veerasta oli helpompi olla esillä haaremiviikolla, koska heitä oli niin vähän ja talossa kuitenkin paljon enemmän porukkaa ja vahvoja persoonia. Veera kokee olevansa hiljaisin talossa. Muut ei ole samaa mieltä. Sebasta taas Veeran on vaikea saada äänensä kuuluviin isossa porukassa, muuten hölöttää. Netalla on positiivinen kuva Veerasta nyt, mutta haaremiviikolla tuntui ettei Veera pidä Netasta. Veera ei edes yrittänyt lähentyä Netan kanssa, koska halusi niin paljon taloon ja kilpaili paikastaan.
you've got the dream but not the drive

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 01 Marras 2011 13:03

klo 13.01:

Siellähän se Netta lipoo jo Beniä, Ben on niin muita ajatteleva. Ai että, ihana. Luonteeltaan kuvastaa kultaista noutajaa.

Suvikin komppaa, Ben talon ainoita miehiä ketkä muistaa muita. Janica komppaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:03

Netta jatkaa, Tanja on hassuttelija ja suorapuheinen, sanoo nopeasti mistä tykkää ja mistä ei. Tanja nauraa, on vähän pihalla kun on nukkunut niin pitkään. Netalla ei ole mitään negatiivisia ajatuksia, yksitoikkoinen kierros kun ei tunne kaikkia. Tanjasta se on parempi kuin haukkua kaikki päin naamaa. Netta toteaa Tanjan puhuvan paljon, mutta hyvällä tavalla.

Suvin kanssa uskoo täällä ja ulkomaailmassa tulevan juttuun, kummatkin parturikampaajia, bilettävät, ajatusmaailmat kohtaa. Mikael kysyy ovatko puhuneet Orista. "Ja menkoista", Veera lisää. Suvi kertoo että heillä on molemmilla herppes, se yhdistää. Stefan kysyi onko Netallakin ori ulkomaailmassa. "Mitä?", Netta kysyy ihmeissään. Muut käskee unohtaa. Netta uskoo että henkimaailmat voi kohdata Suvin kanssa. "Henkimaailmat? Toi oli vahva ilmaisu", Sebastian ihmettelee.

Tanja haluaa sanoa että kaikki talossa on sinkkuja jotka bilettää. "Sebastian on Sinkku, isolla S:llä", Mikael kommentoi. "Öö, sanotaan tosta sinkku jutusta.. tai ei mitään", Seba vastaa ja muut nauravat.

Netasta Benkku on tosi muita ajatteleva. Janica komppaa. "Jes", Benkku vastaa. Sebastian kysyi miten paljon Benkku ajattelee itseään. Muut nauraa. Ben haluaa kuulla lisää ja tietää kenet Netta ottaisi talosta. Netta ei meinaa saada suunvuoroa kun muut huutelee väliin. Suvi heittää läpällä kuinka Benkkua pitää suolata seuraavaan äänestykseen kun se ei joudu sinne. "Eikä pidä!", Ben vastaa. Tanjasta on hauska kattoa Benkun ilmettä kun sitä kehutaan, hymyilee niin paljon.
Suvi kehuu Benkkua, muistaa aina kysyä onko millanen mieli ja lohduttelee. Janica komppaa. Rami alkanut tehdä samaa. Benkun myhäily haihtuu hiukan, heittää Ramille "läpällä" että mene kotiis.

Netta jatkaa Benkusta, oli tosi ajattelevainen ja rauhoitteli kaikkia haaremiviikolla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:05

Annika kehuu Benkkua ja taputtaa käsiään. Tanja nauraa Benkun normaalia isommalle virneelle. Sebasta Benkun naama repeää kohta hymyn takia.

Daddy on lupsakka, jotenkin tulee turvallinen olo kun sitä kattelee. On ansainnut Daddy nimensä, kuvastaa hyvin. Kohtelias. Iso sydän.

Ovi aukeaa, sisällä ei ole mitään.
you've got the dream but not the drive

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 01 Marras 2011 13:07

Kuva
Ben ottaa nöyränä kehuja vastaan.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 01 Marras 2011 13:10

Sisään päästessä verhot aukeaa ensin, mutta ovet pysyy vielä hetken lukossa ja tuulettimet menee sisällä päälle. Voihkinaa kun kaikki postimerkit leviää pitkin lattiaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:15

Mikael ja Sebastian ovat postimerkkipisteessä.

Sebastian kysyy onko Mikael tehnyt jonkun tietyn sivun. Sebastian arvasi, se oli niin Mikaelin tekemän näköinen. Tanja kysyy miten Seba tunnisti. Seba kertoo että voisi tehdä itse samalla tavalla, siinä oli nuoli.

Sebastian: "Mä saatan sanoa sulle helliä sanoja tämän päivän aikana, joten oo varuillas"
Mikael: "Miks?! Sullon salatehtävä!"
Sebastian: "Ei."
Tanjasta olis siistiä jos olis salatehtävänä lässyttää Miksulle koko päivä.
Mikael: "Minkä takia sä saatat sanoa?"
Seba: "Koska mä tarkotan niitä koko sydämestä"
Mikael: "Okei"
Sebastian toteaa että Miksun pitää ottaa ne tänään vastaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:20

Sebastian aloittaa jutun. Mikaelin käytös Sebastania kohtaan on muuttunut viime viikon jälkeen. Mikael ei oikein tajua, ei ole muuttanut käytöstään eikä ajatusmaailmaa Sebastiania kohtaan.
Seba kertoo kuinka Miksun jotkut puukot ovat sattuneet oikeasti. Mikael ei ole tajunnut, on luullut että Seba on tajunnut ne. Seba toteaa olevansa varmaan tyhmä kun ei ole tajunnut kaikkia.
Miksu kysyy että eihän Seballa ole ollut paha olla Miksun juttujen takia. Seba avautuu kunnolla, Miksun jutut tuntuneet välillä tosi pahoilta. Mikael menee hiljaiseksi, ei oikeasti ole tajunnut.

Seba kertoo kuinka lopetti nauramisen Miksun jutuille kun ne alkoi mennä yli. Mikael sanoi olleensa sokea tuolle. Sebastian kiittää kun Mikael on muuttanut käytöstään. Mikael uskoo alitajuisesti muuttavansa käytöstään Sebaa kohtaan paremmaksi.

Tanja puuttuu keskusteluun, miksi Seba saa lässyttää Miksulle? Mikael vastaa kunnioittavansa Sebaa eikä se lässytä turhasta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:29

Mikael ja Sebastian kertovat ilmeisesti Netalle, että eivät tykkää puhua nimeämisistä tai äänestyksistä, siitä kuka saattaisi olla finaalissa tms.
Sebastian ei myöskään tykkää siitä että listataan inhokkeja tai suosikkeja, tulee paha mieli toisten puolesta.
Tanja haluaa kommentoida asiaan; hänestä Sebastian on tehnyt tuota jonkun verran. Seba vastaa että varmaan onkin, mutta pääasiassa ei pidä siitä ja poistuu tilanteista joissa näistä asioista puhutaan.
Tanjalla tuli sellainen tunne että Sebastian toivoi mielummin Tanjan lähtevän kuin Matin. Sebastian: "HÄH?".

Juttu keskeytyy kun Rami tulee kirjekuoren kanssa pk:sta.
Sohvalla Tanja ja Sebastian jatkavat juttua. Sebastian sanoo ettei halunnut kenenkään sunnuntain häädössä olevista lähtevän.

BB antaa luvan avata kuoren.
"Lisäohje Seis!-tehtävään"
Tästä lähtien tulee ilmoitus Seis! ilman BB-etuliitettä. Muuten tehtävä jatkuu samalla tavalla.

Työpisteiden työntekijät (Seba&Miksu postimerkit, Suvi&Stefan jauhot, laivan kimpussa Benkku&Annika) palaavat paikoilleen. Tanja kysyy saako tulla tekemään jotakin. Koska kukaan ei anna paikkaa hänelle, ilmoittaa menevänsä kahvitauolle.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:39

Ensimmäinen Seis!-kuulutus.
Talo hiljenee ja kaikki pysähtyvät. Laivapöytä alkaa heilua, samoin postimerkit ja jauhot lennellä.

Saatte liikkua. Mikael ja Sebastian repeävät totaalisesti.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 13:58

Mikael kysyy oliko Seban mielestä ilkeä Sebaa kohtaan silloin kun Siv Anita oli talossa. Sebastian sanoo ettei käyttänyt sanaa ilkeä, mutta Siv Anita oli tullut kysymään Sebalta, miksi Miksu on ottanut Seban silmätikuksi.
Mikael yllättyy, "oikeesti?". Miksu sanoo ettei heittäisi tollasta läppää kenellekään jonka ei uskoisi tajuavan sitä.

Seba on jaksanut Miksun juttuja, koska ei ole uskonut Miksulla olevan mitään maailmaakaatavaa Sebastiania vastaan. Miksulla ei todellakaan ole yhtään mitään Sebastiania vastaan.
you've got the dream but not the drive

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 01 Marras 2011 14:01

Sebastian ja Mikael jatkaa työskentelyä postimerkkien kanssa henkevissä merkeissä, Mikael mm. vakuuttelee ettei normielämässäkään leikkivittuile kuin kahdelle parhaalle kaverilleen. Uskonut että Sebastian on tajunnut kyseessä olleen leikkiä, ja vakuuttelee ettei hänellä ole mitään Sebastiania vastaan.

Sebastian myötäilee että on kyllä ymmärtänyt ettei vittuilu ole ollut totista ja siksi sietänyt sitä niin pitkään, mutta silti välillä asia on harmittanut.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 14:04

Sebastian: "Voit olla puukkohippasilla, mutta jätä se kirurgin veitsi".

Mikael pyytää, että Sebastian sanoo jos jutut alkaa mennä yli. Oli aamulla oikeasti yllättynyt kun Sebastian oli sanonut, että tykkää taas Miksusta. Mikael miettii johtuuko hänen käytös siitä, että Salar, Amanda ja Terhi on lähteneet, ja siksi heittää puukkoja Seballe enemmän.

Mikael kysyy, tajusiko Siv Miksun heittävän läppää. "Susta on vaan niin helppo keksiä kaikkea", Mikael hihittelee. Seba ymmärtää sen ja uskoi koko ajan Miksun nähneen Sebastianin ilmeestä, milloin juttu meni yli. Miksu uskoo että tästä eteenpäin ainakin tajuaa ja olisi pitänyt tajuta aikaisemmin.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Marras 2011 14:11

Rami ja Veera ovat olohuoneessa. Puhelevat lapsuutensa hoitopaikoista: Ramin äiti on ollut kotona perhepäivähoitajana eikä Rami ole siskonsa kanssa koskaan ollutkaan hoidossa muualla tai päiväkodissa. Ollut jopa hieman katkera päiväkodin lapsille, joilla oli aina paljon enemmän kavereita ja paremmat leikkipaikat. Veera: "Mut jos mä saisin joskus lapsia, mä ainakin haluaisin laittaa ne perhepäivähoitoon". Rami myöntelee, joskin miettii onko pph enää nykypäivänä edes niin yleistä kuin ennen: saako siitä edes riittävää korvausta että sitä kannattaa tehdä työkseen?

Rami kertoo myös vanhempiensa rakkaustarinasta. Ovat olleet yhdessä v. 1972 tai 1973 alkaen. Ramin isä on 20-vuotiaana vasta ammattikoulusta valmistuneena muuttanut pohjanmaalta Tampereelle töihin ja Ramin äiti on ollut se ensimmäinen nainen, jonka hän on Tampereella tavannut. Asuivat jonkin aikaa "susiparina" Puutarhakadulla, mutta kuten 70-luvulla yleensäkin "joutuivat" menemään naimisiin melko nopeasti. Isä on tehnyt Ramin lapsuudessa reissutyötä ja Rami on nähnyt isäänsä oikeastaan vain viikonloppuisin, äiti on ollut lapsien kanssa viikot kotona.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 01 Marras 2011 14:19

Sebu oli luullut että A-kuppi on suurin, logiikalla "enemmän lihaa, A-luokan rinnat".

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 14:19

Suvi ja Tanja selittää taustalla jotakin rinteliiveistä.

Mikael: "Onneks mä ymmärrän noista rintaliivien koosta niinku ihan kaiken"
Sebastian: "Oon mää täällä talossa oppinu sen, että D onkin se suurin eikä A"
Mikael: "Ai sä olit noin kaukana vielä?"

Stefan tulee kattelemaan Seban ja Miksun touhuja, kysyy haluaako jompikumpi vaihtaa. Kummallakaan ei ole kiire minnekään, asettelevat postimerkkeja innoissaan omiin kirjoihinsa.

Sebastian: "Tän sivun nimi on Timanttiporat!"
Mikael: "Ja tän sivun nimi on Neuroosi"

Janica vaihtoi paikkaa Mikaelin kanssa. Janica ei ole aivan yhtä innostunut poikien taideteoksista, vaan jatkaa perinteisellä tyylillä postimerkkien asettelua tasaisiin riveihin.

Janica mutisee: "Ei siellä Norjassa jaettu ruokaa mihinkään annoksiin.."
Sebastian: "Siellä olikin enemmän ruokaa"

Sebastian ja Veera vaihtavat kokemuksiaan eilisistä liimahuuruista, Veeralla tuli migreenikohtaus ja Sebastiania alkoi väsyttää.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 64. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Marras 2011 14:41

Seis!

Talo pysähtyy.
Taloon soitetaan musiikkia, tuulettimet pyörii ja pöytä heiluu.

Saatte liikkua.
Suvi huutaa hienostuneesti "Voi kukkanen!". Ben kertoo sen olleen hänen biisi, uskoo että taloon aletaan soittaa jokaisen musiikkia.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”