50. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 15:50

Sebu: Hei Daddy onks sulla salatehtävä, et kiusaa Suvia?
Suvi: Ei kun Salar jätti perinnön.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 18 Loka 2011 15:52

Sebastian alkoi selittämään jotain ja sanoi itseään tytöksi. Muut nauroivat.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 16:05

Eki härnää Suvia taas jollain mölinällä ja vissiin myös harjanvarrella.
Tanja: Faija, suksi vittuun ja Suvi, älä huuda mun korvaan.
Tanja yrittää sanoa, et Suvi ja Eki menisivät juttelemaan jonnekin riitansa selviksi.
Eki: Jos mutsi ei ymmärrä mua ni ei ymmärrä.
Tanja: No erotkaa sitten.
Eki: Me ollaan erottu jo. Meillä on huoltajuuskiista vielä muutaman viikon.
Tanja: Ja molemmat haluu täyshuoltajuuden?
Eki: Joo.

Sohvalla jutellaan siitä miten herpes tarttuu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 18 Loka 2011 16:32

knocker kirjoitti:
Kahviparoni kirjoitti:Boom, synttärikuitti Sebulta. Vähän vittuilua munajutuistaki Benille [smilie=a_chuckle.gif]
Saisko vähän tarkennusta, kiitos.
Oli puhetta siitä että Matti ja Rami olisivat homopari. Ben oli yks "pääsyyttäjistä". Keskustelu siirtyi siihen että Matti sanoi kuulevansa/kertovansa jonkun verran homoaiheisia vitsejä joten on ok sen kanssa. Kertoi että voisi esimerkiksi hieman läpsiä Beniä poskille nakilla, mutta ei peniksellään koska se olisi jo aika homoa. Joku (Tanja?) heitti juttua prinssinakeista, en muista mihin/kehen liittyen. Ben sanoi tähän: "Mutta talossa on vaan yks HK:n sininen". Sebastian heitti että Benillä on talossa vaan kaks puheenaihetta, HK:n siniset ja omat synttärinsä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 18 Loka 2011 16:37

Ben tuli pk-huoneesta. Ilmoitti, että asukkaiden on pian siirryttävä pihalle, vessassa on käytävä nyt. Kiipeilyharjoitukset jatkuvat, vaikeustasona kaikilla on medium.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 18 Loka 2011 16:38

ben pois pk:sta. pitää varustautua ulos siirtymiseen ja pukea lämpimästi sekä käydä vessassa jos tarvii. ja kiipeilyn alkaessa vaikeustasoksi medium. ja kaikki käyttää mediumia.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 16:45

Benkku aloittaa, seinä on ensin suorassa ja lähtee sitten kallistamaan taaksepäin. Kun seinä kallistui 15 astetta, Benkun matka tyssäsi, jatkui taas kun seinä suoristui takaisin. Sitten on Mikaelin vuoro.

Ben: Se on siisti tunne kun se lähtee sinne taaksepäin! Mä haluisin et se menee vielä enemmän.
The reason I swear so much is because fuck you.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Whatever » 18 Loka 2011 16:47

Miksu sai kiipeilynsä loppuun..

Ben: Saman verran kilokaloreita (viitaten omaan suoritukseensa)
Eki: Mutta 10m pidemmälle!
Ben: Mmmmm...

Terhi kiipesi 5m

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 18 Loka 2011 16:49

Stefan tsemppaa Terhin suoritusta: "Älä lässytä. Sul on minuutti aikaa, älä anna periks.". Ben kannustaa: "Taistele, pidä kiinni, noniin mene."

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Whatever » 18 Loka 2011 16:51

Tanja kiipeilyvuorossa ja kone jumissa, Eki menee PK:hon selvittelemään asiaa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 16:57

Sebastian pohtii miksi seinä menee aina jumiin, Tanja epäilee, että se on ohjelmistovika. Ben kiipeilee pysähtyneellä seinällä, kallistusta taisi olla 6 astetta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Whatever » 18 Loka 2011 16:57

Sebu lauleskelee koneen jumiuduttua: "Ja tämän lepohetken meille tarjosi climbstation.com" =D

..ja BB:ltä kuulutus, asukkaat tehtäväalueelle.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 18 Loka 2011 17:01

Asukkaat käskettiin taas tehtäväalueelle, kun seinäkiipeilyromu.. siis laite, ei toimi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 18 Loka 2011 17:44

Ben sai ohjeita pk-huoneesta kiipeilylaitetta koskien. Kun painellaan nappuloita, pitää painaa rauhallisesti ja yksi kerrallaan. Jos painaa nappulaa, on odotettava vähintään 5 sekuntia. Jatkossa käytetään sivussa olevaa näyttöä ja hätäseis-nappulalla on oltava yksi asukas.

Maton ja näytön välisellä alueella ei saa olla muita, muut ovat esim. tupakkakatoksessa. Vain suorittaja on matolla. Käytetään medium-tasoa ja jokaisen täytyy harjoitella vähintään kerran neljällä eri kulmasuuruudella.

Asukkaat pääsevät takaisin pihalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 17:58

Eki: Benkku!

Sebastian lähti kiipeämään. Seinä kallistuu, Miksu huutaa että se oli pahin, ei mene tosta enempää (mediumilla, tais olla 15 maksimi, vai 12?).

Eki: BENKKU?

Eki: Paljo se nyt on? BENKKU?
Ben: Kuus (kallistuskulma siis).
Eki: Paljo se on? BENKKU?

Eki: VEERA!

Janican vuoro, keskittyy kiipeämiseen, ei juttele ylimääräisi. Ottavat minuutin pätkiä kerrallaan. Tanjan vuoro, hyvin kiipeää siihen asti kunnes seinä kallistuu.

Tanja: Ei helvetti, en mä pääse tästä yhtään mihinkään! Mä tipun tästä.
Sebastian neuvoo, että pysy vaan paikallaan sen aikaa että kallistuu takaisin. Tanja jatkaa kiipeämistä kun seinä suoristuu. Toisen kallistuksen aikana yrittää kiivetä, mutta ei pääse ylöspäin.

Sebastian ihailee kiipeilykenkiä, voisi olla katumuotia. Äänestä päätellen Suvin vuoro kiivetä. "Ääää!"
Eki: Älä huuda! Keskity mutsi! Hyvä mutsi!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 18 Loka 2011 18:13

Kiipeilylaite meni taas jumiin. Sebastian veikkaa, että laite menee jumiin, koska se on ulkoilmassa, eikä sitä ole suunniteltu siihen. Veera toteaa, ettei se ole heidän vikansa, jos laite menee rikki.

Odottelevat, mitä tapahtuu seuraavaksi. Janica sanoi, että varmaan heidät komennetaan kohta takaisin tehtäväalueelle. Sebastian sanoi, että onkohan kirjekuoressa joku juttu, jos laite ei toimikaan (pihalla odotti BB:ltä kirjekuori).

18:19 Laite saatiin toimimaan asukkaiden toimesta ja Terhi pääsee taas harjoittelemaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 18 Loka 2011 18:24

18.22: Nyt kiipeämisvuorossa Annika. On pysynyt seinällä jo yli 40 sekuntia, kun tulee lopulta alas, ilmeisesti sai tulokseksi yli minuutin.

18.23: Seuraavaksi Benin vuoro. Yli minuutin pääsi hänkin.

18.28: Kiipeilytreenit jatkuvat, kiipeämässä ovat käyneet Veera ja nyt jompikumpi uusista miehistä (en vielä osaa sanoa kumpi on kumpi, eilen en päässyt katsomaan liveä). E: Olisiko ollut Rami?

18.31: Uusi harjoituskierros alkaa, Mikael aloittaa.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 18 Loka 2011 18:45

Asukkaat saivat avata kirjekuoren. He ovat siirtyneet nyt perusleiristä välietapille. Ruokahuolto on muuttunut, mutta siitä selviydytään teknologian avulla. Kallionkoloista on putkahdellut puhelimia, jotka soivat silloin tällöin. Puhelimiin saa koskea vain niiden soidessa ja niistä saa painaa vain vihreää nappia vastatessa. Puhelun päätyttyä puhelin pitää palauttaa siihen paikkaan, mistä se löytyi.

Terassin verho avautuu ja asukkaat odottavat sisälle pääsyä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 18:45

"Tämä on Big Brother, Saatte avata kuoren"

Veera lukee. Viikkotehtävä maailman huipulla.

Veera: Olette jättäneet perusleirin riemut taaksenne ja edenneet välietappiin. Muonahuolto on jäänyt pahasti jälkeen ja teidän tehtävänne on pitää serpojen(?) reitti selvänä. Tämä tapahtuu teknologian avulla. Kallionkoloista on putkahdellut esiin tyypillisiä vuoristokännyköitä, puhelimen soidessa on teidän ehdittävä vastaamaan ja toimittava saamienne ohjeiden mukaisesti. Kun puhelu päättyy, on puhelin palautettava samalle paikalle missä se olikin. Puhelimiin ei saa muulloin koskea. Stefan ei vastaa puheluihin.
Joku (Mikael?): Miks sä oot täällä?!

"Puthkahdellut kännyköitä.. miksei tupakka-askeja?"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 18 Loka 2011 18:46

Asukkaat saavat viimein avata kuoren, siellä tehtävä-ohje:
Olette jättäneet perusleirin riemut taaksenne ja edenneet välietappiin. Muonahuolto on jäänyt pahasti jälkeen ja teidän tehtävänne on pitää sherpojen reitti selvänä. Tämä tapahtuu teknologian avulla.

Kallionkoloista on putkahdellut esiin tyypillisiä vuoristo-kännyköitä. Puhelimen soidessa on teidän ehdittävä vastaamaan ja toimittava saamienne ohjeiden mukaisesti.

Puhelimiin saa VAIN vastata, painamalla vihreällä symbolilla merkittyä nappia. Kun puhelu päättyy, on puhelin palautettava samalle paikalle missä se olikin. Puhelimiin ei saa koskea, muuten kuin vastatessa puheluun.

Stefan ei vastaa puheluihin.
Lisäksi Veera kertoo, että mikäli tehtävästä suoriudutaan, niin illalla on tiedossa vuoristobileet.

Asukkaat pääsevät sisälle ja alkavat 2 ketjussa etsiä puhelimia.

Edit: Veeran bilekommentti on BB-sivujen mukaan ihan Veeran omaa spekulaatiota.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 18:57

Sebastian bongasi makkarin ovelta puhelimen, halusi mennä katsomaan lähemmin. Köyden perässä seuraa Ben, Matti, Suvi, Janica ja Rami.

Sebu: Tästä on teipattu kaikki peittoon, eli tää ei ainakaan oo mikään sponsoripuhelin. Teipillä peitetty kaikki muut paitsi toi vihree luuri. Tää on joku tosi peruspuhelin.

Puhuvat siihen miten kukakin vastaa puhelimeen, Sebu vastaa kaikkiin "joo?", Suvi vastaa vieraisiin numeroihin etunimellään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 50. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 19:23

Sohvilla puhutaan Janican strippariasuista, on poliisia, jouluasua ja sihteeriasua. Janica haluaisi tangon, että voisi näyttää tankotanssinsa, bikinit päällä. Sebu selittää, että ei sillä ole niinkään väliä onko ne bikinit päällä, se tanssi on siinä se mikä tekee siitä jotenkin härskiä.

Sebu: Mä en olis rehellinen jos mä väittäsin, että se ei vaikuttais muhun millään tavalla. Kun sä tuut tohon ja heilutat pyllyä tietyllä tavalla, niin en mä voi estää jos mun muna alkaa seisomaan siinä. Mä tarkotan sitä, että kun se tanssi on niin eroottista, että sillä haetaan sitä takaa!

Suvi: Olisko se paha sit jos alkaa seisomaan?
Sebu: Ei se olis paha jos mulla alkaa seisomaan. Se tilanne ei ole luonnollinen. Ei se ole syntiä, et mulla alkaa seisomaan, mut jos mä ite hakeudun sen tytön lähelle joka tekee tollasta, niin siinä on riski että siinä käy jotain.

Sebun mielestä nainen saa olla kaunis ja saa näyttää kauniilta, saa haluta miellyttää miehen silmää. Mutta strippaus kuuluisi sellaisille jotka on "samaa lihaa", pariskunnille jotka kuuluvat toisilleen.

Janica toteaa, että vaatteet on ihmisten keksimiä, josta päästiin kuulemaan, että jumala teki ensimmäiset vaatteet. Janica ei niele tätä, vaan toteaa, että ihmiset ihan itse parsi ne lehmännahkansa. Sebastian selittää kuinka ihmiset oli ensin olleet alasti, mutta synnin tekemisen jälkeen alkoivat hävetä alastomuuttaan ja jumala loi heille vaatteet.

Janica: Mut saako sun nainen sit stripata sulle?
Sebu: Ihan vapaasti! Mä en halua himota jokaista vastaantulevaa naista, mä haluan haluta sitä mun omaa naista ja jonka oma mä oon.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”