44. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 12 Loka 2011 14:18

Noin klo 14 Ben kyseli ruokapöydän äärestä noustessaan: koskas me sitä sfakaa laitetaan, siinä menee ainakin tunti? Eikä kukaan huomannut, joten kuittaamatta jäi.

Ben ja Terhi puhuivat nukkumisesta. Ilmeisesti ei saa nukkua eikä maata näin päiväsaikaan. Terhi istui lattialla tuoliin nojaten ja sanoi sitten ottavansa rankkua - aikonee nukkua, oli ainakin äreä ja/tai tokkurainen.

14.20 Sebastian laittaa ruokaa, Miksu meni avuksi pilkkomaan chilejä(?). Ben valvoo.

Osa porukkaa kerääntynyt sohville juttelemaan (kun nyt ei saa maatakaan :) ). Aiheena nyt lapsien saanti. Janica kertoi, että hänen äidilleen oli sanottu ettei voi saada lapsia, mutta heitä on neljä, Janicalla kolme pikkuveljeä. Salar ihmettelee, miksi Suvilla on neljä, ajattele neljä, rauha! Suvi jatkaa selittämällä lastenhankkimissuunnitelmista ja vauvakuumeesta ja kaikesta siihen liittyvästä ja jatkuu piuhojen poikkaisuun.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 14:40

24/7 Terhin päikkyvideo

BB: Huomenta Terhi
Terhi: Huomenta, mä haluun vaihtaa miesten jengii. Mä en jaksa kuunnella tual noita naisia. Ku ne spekuloi joka hel-ve-tin asiasta. Mä en vaan kestä kuunnella sitä. Siel menee ovi lukkoon. Aaarrrggghh! Mä haluun miesten jengiin, ne ei spekuloi siellä.
Mä en jaksa sitä ylenpalttista jauhamista joka asiasta. Ja noitten jutut menee välillä niin yli hilseen, fiuuh, et mä en ees tajuu, mist ne repii niit juttuja.
a walking disaster

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 12 Loka 2011 14:59

Suvi ja Annika juttelevat sohvilla. Annika kertoo tradenomiopinnoistaan, aina kun tulee kirjatenttivaihe ja pitäisi lukea, niin menee motivaatio. Tahtoisi tehdä jotain konkreettista mieluummin. Suvi kehuu, että huomaa Annikan olevan kätevä käsistään, voisi ajatella parturiksi esim.

Helvettiläisten ruokailu menossa.

15.08 Ruokailun jo päätyttyä Salara vetää (oletettavasti jämiä) suoraan paistinpannulta. Sebastian hetki sitten kieltäytyi ottamasta lisää, vaikka häntä yritettiin siihen usuttaa, kehotti nyt sitten soittamaan suuta vaihteeksi ottamattomuudesta (kuulosti hieman närkästyneeltä).

Tanja tupakoi ja puhuu kirjakieltä, Veera seurana sanoo, että hänellä menee ihan ajatukset sekaisin, kun ei saa polttaa. Sisällä Terhi melkoisella viiveellä pkseen, kömpii taas esiin vessasta eikä ole näkynyt kuvissa pitkään aikaan, pysytellyt omissa oloissaan (murjottaa? torkkuu?).

15.14 Miksu ottaa sähkärin ja toteaa, että ihan rasvanen toi vehje, lopettakaa se rasvaaminen, se on homojen hommaa.

Salar rasvaa Veeran hartioita, Sebastian hieroo Tanjaa. Tehri pksta takki päällä ja käsilaukku mukana suoraan vessaan, ei sano mitään eikä edes katso muita, pieni oven mäiskäys. Muut huomaavat Terhin äreyden, Eki sanoo ettei Veerakaan vielä mäiski ovia. Sebastian ja Tanja mainitsevat huomanneensa itsestään negatiivisia piirteitä, jotka tulevat talossa esiin korostetummin kuin ulkomaailmassa.

15.21 Eki: Vitjat on tylsää!! (samaa mieltä, mitään ei tapahdu, sanojen varominen vielä lisää sitä, että istuvat hiljaa tms.)

Annika innokkaasti kertoo keikoista, joilla on ollut, niin siistii, kun oli kai esiintynyt Ilkka Jääskeläisen seurassa ja ottanut kuvia Jukka-pojan kanssa. Jatkaa juhannuksesta Himoksen Iskelmäfestivaaleilla, Veerakin ollut siellä, mökit ehkä lähekkäin.

15.36 Stefan ehdottelee murhaaja-peliä. Muutama lupasi tulla mukaan, Eki etsii vetäjää, Salar saattaisi haluta vetää, jotta pelaajia jäisi enemmän. Sanovat, että Terhi ei varmaan halua, mutta Salar voisi vetää. Jäävät odottelemaan Salaria pksta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 16:07

Noin klo 15.

Sohvaryhmällä keskustellaan seksistä ja mikä tuntuu miehistä ja naisista hyvältä. Sebu ei oikein tajunnut Benkun kommenttia pohjaan vetämisestä, kun eihän Benkku harrasta homoseksiä.

Ben: Nii? (lähti ottamaan sähköshokkia)
Sebu: Eihän sua kukaan vedä pohjaan saakka?
Ben: Ei vaan MÄ vedän pohjaan asti.
Sebu: Kun sua ärsyttää sellaset ihmiset jotka ei vedä pohjaan saakka?
Ben: Kun ne ei osaa harrastaa seksii!
Suvi: Ku ne vetää vaan ulos-sisään-ulos-sisään.
Ben (takas sohvilla): Nii. (lähti kävelemään uudestaan sähkölle)
Suvi: Nyt vähän tsemppii niihin sanoihin!
Ben (palaamassa takaisin): Nii ku mullon nää helpoimmat.. (kääntyi kannoillaan ja meni ottamaan ties monennen shokin).
Ben: Mulla. On. Vaikeimmat. Sanat.
Ben: Mä oon tarkkaillu kaikkia. Miksu sano 10 vai 9 kertaa sen mun n-sanan (nii).
Sebu sanoo, että Ben vielä katkasee lauseen niillä sanoilla, laittaa niitä sellasiin väleihin mihin ei tarttis. Ekillä on helpoimmat, Ama ei enää edes ole täällä.
Janica: Se mun n-sana (niinku) on kaikilla teillä.
Sebu: Se "oikeesti" on kans hankala sana.

DC2:sta takaspäin kelaillessa näkyi Terhi takki päällä, huppu päässä ja viltti sylissä mm. terassilla sykkyrässä makaamassa kaupan vieressä ja myöhemmin vessassa. Taisi saada ainakin yhden "piiloutuminen kielletty"-kuulutuksenkin. Tätä tehnyt siis ainakin viimeiset pari tuntia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 12 Loka 2011 16:19

Toisesta uusasukkaasta videopätkää ja nyt Salar masentuneena istuskelee lattialla. Miettii selvästi miten uudet asukkaat tietävät liikaa hänestä. Ei ole sanonut sanaakaan useaan minuuttiin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Loka 2011 16:20

Kuva
Salar ei tykkää videoista.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 16:21

Telkkari meni päälle.
Eki: mä haluisin et ne pullistelis mulle! Buahhah, tissiposki, buahhah!
Tanja: Mulle tulis paha mieli jos musta puhuttas mitään telkkarissa.
"Terhi ei oo?"
"Ei sitä kiinnostanu."

Video alkaa, uuden asukkaan puheesta _todella_ vaikea saada selvää (typerää kun ei näy edes DC2:sessa tekstitykset kokoajan).
"...Salarista... väheksyntää naisia kohtaan. ..Talon kaunein on Veera. Hyvännäkönen nuori nainen, että kyllä siinä silmä lepää."
Veera: Toi oli Tampereelta.
"Se valitettavasti kohdistuis sit.. ehkä Salariin. Se uhoominen... Turha ruikuttaminen ei kuulu ollenkaan mun mielestä asiaan. Pelaa peliä."
Eki: BUAHHAHHAHHAHA! Mikä tissiposki! Buahhahhahha!
Veera: Ei kukaan voi oikeesti sanoo noin!

Videon jälkeen keskitytään äsken päättyneeseen murhaajapeliin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 16:35

Ben ja Sebu aikoivat paistaa lättyjä wokkipannulla. Suvi ja Miksu kommentoivat, ettei tollasella pysty, vaan pitää olla matala pannu. Salar ärähti, että antakaa Sebun joskus päättää, johon Sebu totesi, että wokki oli Benkun idea. Salar sanoi vielä, että hän haluaa, että Sebu tekee letut.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 16:53

Sebu ja Ben (ilmeisesti tarkoituksella) onkivat Suvista ulos sanan "menkat" ja sähköä ottaessaan Suvi alkoi selittää kuinka Papa oli sanonut, että näiden kanssa pitää alkaa olla tarkkana. Zäp zäp!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 17:02

Salar Miksulle edellisestä videosta: Toi on feikkiä, alkaa menee liikaa naurettavaksi, vinksahtanukki ihminen ei puhu tommosii.

Katselevat pihaa ympäröiviä kontteja, Miksu toteaa, että ne on merikontteja. Salar kysyy, meneekö tollasiin ihmisiä. Miksu kertoo, että ei, ne on niinku työmaakontit.
a walking disaster

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 12 Loka 2011 17:16

Mikaelilla ja Annikalla aika hellät hetket menossa pesässä. Ilman kameraa ne panis jo. Ben tuli keskeyttämään koko homman, ylläri. Piti selvittää juonitellaanko ilman Beniä! TSH! Selittää jostain kimppakivastansa ruotsinlaivalla kahden ruotsalaisen taitoluistelijan kanssa. Joo ihan varmasti.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 17:24

Benkku kertoo, että hän voi kusta perjantain. "Minulla on vaikeimmat sanat." tätähän ei ole vielä kuultukaan.
Puhuvat kimppakivasta, Ansku tahtoo tietää Benkun temput kahden naisen kanssa. Ja Benkkuhan kertoo.

Benkku aloitti puhumaan nimeämisistä, mutta Miksu keskeytti heti. Ei halua kuulla, keitä muut inhoavat. Jesh!
Ben lähti pois pesästä.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 17:30

Ben: Mua pelottaa torstaipäivä. Eli huominen.
Annika: Miks?
Ben: Nimeämiset.
Miksu: Ei puhuta nimeämisistä.
Ben: Eli sä et tykkää musta!
Ansku: Ja musta!
Miksu: Ei kun mä en vaan haluu puhua niistä.

Hetken jälkeen Ben poistui pesästä, ei ollut juonimismyönteinen pesäily.
The reason I swear so much is because fuck you.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 12 Loka 2011 17:35

Ben kävi viilentävässä suihkussa. Pakko kommentoida kuivaustekniikkaa, ekana sipaistaan munat ja siitä sama kohta pyyhkeestä kasvoille ja lopuksi tukkaan. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 17:43

Pihalla kehutaan kilpaa Benkkua. Janica, Suvi ja Sebu. Sebu kokee lähentyneensä Benkkua Aman lähdettyä.
Suvi kokee, että kun hän nukkui Benkun vieressä, niin Ben on hakenut äidillistä hellyyttä. Mutta Suvi kokee vähän, ettei vaan tule mitään klikkejä, että Ama ajattelisi ulkomaailmassa, että Suvi heti kotkana paikalla. *tirskis*
a walking disaster

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 12 Loka 2011 17:46

Mielenkiintoinen efekti: kun Miksu ja Annika saapuu paikalle, ruvetaan puhumaan säästä. Juuri tätä ennen Tanja oli juuri selittämässä jotain Aman lähtemisestä ja että miten se vaikutti Beniin ja Stefaniin...

Kai ne kuvittelee yhä että noi kaksi on jossain hirmu salaliitossa Benin kanssa.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 12 Loka 2011 17:47

Ben, Salar ja Veera juonittelee pesässä.
Ben ei tykkää Sebastianista, Suvista ja Terhistä.
Veeran mielestä Sebastian ei tipu ennen finaalia.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 12 Loka 2011 17:48

Ben, Salar ja Veera juonittelee. Niiden idea on että kahta vahvinta äänestetään aina. Veera sanoi että Sebastian ei lähde ennen finaalia.

Onneksi ei tarvitse stressata näiden suunnitelmia kun eivät pääse nimeämään.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 12 Loka 2011 17:50

Salar uskoo että Terhi ja Tanja on nimettynä toistenkin toimesta, niin heidän ei tarvi nimetä näistä kumpaakaan.
Ben haluasi nimetä Terhiä.
Mutta miettivät vielä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 12 Loka 2011 17:51

Ben, Salar ja Veera juonittelemassa pesässä. Ben kertoo, että ei tykkää Suvista ja "Pippelistä" (Sebastian), mutta ei tykkää myöskään "Punasta" (Terhi). Veera ei myöskään tykkää "Punasta". Veera sanoo myös, että Sebastianilla on suuri suosio ulkomaailmassa, Salar komppailee. Terhistä toteavat myös, että on kova, mutta kova vain talossa, ei ulkomaailmassa.

Salar ja Ben sanovat, että laittaisivat kovia äänestykseen. Veera ei ymmärrä tätä ajatusmallia.

Salar: "Voidaan me tehdä niin, että 2 Janica, jos ei haluta vahvoja."
Ben: "Nii... pitää miettiä."
Salar: "Tänään on keskiviikko, huomenna viimeistään."

Ben lähtee ottamaan sähköshokkeja ja Veera ja Salar jäävät makoilemaan pesään.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2011 17:52

Seikkailia kirjoitti:Mielenkiintoinen efekti: kun Miksu ja Annika saapuu paikalle, ruvetaan puhumaan säästä. Juuri tätä ennen Tanja oli juuri selittämässä jotain Aman lähtemisestä ja että miten se vaikutti Beniin ja Stefaniin...

Kai ne kuvittelee yhä että noi kaksi on jossain hirmu salaliitossa Benin kanssa.
Tanja sanoi, että Aman lähdettyä Ben ja Stefu jäivät ilman tarkoitusta, kun olivat niin kiinni Amassa.
Juuri ennen tuota Suvi puhui pariskunnista ja siitä, että jos lopussa on vaan pariskuntia ja hän, niin hän lähetee.
a walking disaster

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 12 Loka 2011 17:56

Salar ja Veera pesässä, meininki on vähän erilaista kun Miksun ja Anskun kuhertelu. Makaavat hiljaa liikkumatta.

Pariskuntaa taitaa vähän mietityttää videot.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”