43. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 11 Loka 2011 20:55

Benkku ja Salar pesässä

miksu myös

makkari meni lukkoon. Tuovatkohan sängyn niin saavat lisää jännitystä ;)
ja noin

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 11 Loka 2011 20:57

Noniin. Salar ja Ben pesässä juonittelemassa. "Meil on tiimi, me saadaan se ulos".

1. Immuniteetti.
2. Oljenkorsi.
3. Jompikumpi voi todella todennäköisesti lähteä jo tällä viikolla pois.

Hölmöjä poikia. :)

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 11 Loka 2011 21:01

Voi perkele Miksu. "Jos ne tulee pistetään huoneeseen ja haastatellaa jos ne on tol linjal."

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Loka 2011 21:01

Ei saakeli. :lol: "Me raahataan ne tonne huoneeseen ja pidetään niille puhuttelu!" :tu :D
:trollface:

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 11 Loka 2011 21:03

Miksu, Salar ja Benkku pesässä. Ovat ihan varmoja,että uudet asukkaat tulevat tänään. Miehinen uho päällä, että jos tulevat "tolla linjalla", niin viedään johonkin huoneeseen vähän haastatteluun, ja sebua ei sitten päästetä sinne, se järjestäis vaan jotkut ristiäiset.

Salar: kyl porukka inhoo mua oikeesti ulkomaailmassa, kun tulee kaks tollasta
Miksu: No eii!
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 11 Loka 2011 21:03

Makkarin ovi meni lukkoon, nyt Miksu on ihan varma, että kaksi uutta miestä tulee tänäiltana taloon.
"Sit me viedään ne tonne jonnekin huoneeseen ja kysytään, että mikä tää juttu (Salar-kuittailu) oikein on, ja oletko tosissas! " "Joo niin todellakin viedään , ja Sebastian ei tule sinne, koska muuten tulee rukoushetki."
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 11 Loka 2011 21:10

Tupakkapaikalla Tanja ja Janica. Janica miettii, että kun tuollaista kommenttia tulee, Salar varmasti on ulkomaailmassa tosi suosittu. Tanja on sitä mieltä, että Salar varmasti jakaa tunteita, osa tykkää osa ei. Osa Salarin kommenteista ja asioista kuitenkin sellaista, joka saattaa myös vihastuttaa.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 11 Loka 2011 21:11

Ben: Vähän mua ärsytti kun Ama lähti.. tietsä, se lupas mulle synttärilahjan ja kaikkee ja.. mmm.

Benqqu hei.. :D

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 11 Loka 2011 21:17

Nyt Salar värvää ulkona Stefaniakin uusien asukkaiden haastattelu/kovistelujoukkoihin.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 11 Loka 2011 21:17

Ei vittu. Eki on nyt niin miestä ja isoo äijää että huhhuh. Tän jätkän aivoissa on kaks vaihetta: 10 vuotias huutajaääliö, ja 10 vuotias pullistelijaääliö.

Salar ei kuulemma tykkää ihmisistä jotka kehuu itteensä ollenkaan. Lol?

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 11 Loka 2011 21:17

Veera roikkuu Salarissa "pussaillaan!".

Salar kuitenkin menee tupakalle ja selittää Ekille suunnitelmasta, että jos uudet tulee tänään, niin sit jututetaan niitä, tuu säkin sitte mukaan.

Salar veikkaa että noi on feikkejä. Eki toteaa, että niil on selkä niin suorassa, että ne lukee jostain paperista.

Yleisestikin takautumana todettakoon että toisen videon jälkeen kaikki asukkaat olivat selvästi "Salarin puolella" videoilla puhuvia tyyppejä vastaan.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Loka 2011 21:19

Katsoin vasta nyt tuon pätkän kun asukkaat näkivät asukasvideon noin klo 19.30.

Tytöt, etenkin Suvi ihan innoissaan "poliista", Janicaakin vaan hymyilytti. Jätkät heti ihan pulassa ja kauhea uho päällä

Eki: Tollanen, olkoon mikä hyvänsä, se juo ekat skumpat matalalta lautaselta, polviltaan. Miksu! Miksu! Se juo varmaan lattialta ekat!
Miksu: Näytti aika skrodelta!
Veera: Koskakohan se tulee.
Salar: Mä tiputan, mä lupaan et se huutaa. "Talo tarvii jonkun joka pistää Salarin aisoihin" ja lisäks se on teräsmies.
Veera: Se on oikeesti kuitenkin ihan kiltti/kiva, siiton vaan tehty tollanen video.
Miksu naureskellen: Kun täällä ei saa käyttää fyysistä väkivaltaa, niin onneks mä oon aika näppärä ton henkisen kaa.
Salar: Tervetuloo, mä teen sen elämästä helvettii.
Miksu: Mä en ainakaan sano mitään ennen kun mä nään millanen se on.
Salar: Mut se ei sanonutkaan mitään susta!
Veera: Jokaisesta saa tollasia, olisitte kuullu mitä muiltakin on kyselty.
Annika: Mut onneks tulee poika eikä tyttö.
Eki ja Salar uhoaa, että faija ja poika pistää sen kuriin.

Janica ja Suvi vähän myöhemmin Salarille, että miettii mikä kuva siitä on nähty ulkomaailmasta, "sä oot uho". Salar uhoaa, että "mä ootan kun se tulee tuolta". Eki epäilee, että se joka taloon tulee on vaan saanut tehtäväksi tulla sinne pullistelemaan.

Tässä kelaillessa myös huomasin, että Benkulta jäi (ainakin) yksi "joo" kuittaamatta.

Eki: Teräsmies, voi vitsi mikä tissiposki.
Annika: Voi Salar, me laitetaan se uus jätkä aisoihin, ei se sua...
Tytöt sanovat, että se teräsmiesheitto oli läppää, jätkät ei ole vakuuttuneita.
Miksu: Mun sali on täynnä tollasia.
Annika: Pelottaaks sua siellä?
Miksu: Ei, ne on hyviä tyyppejä. Ne yrittää aina tulla myymään horppaa mulle.

Salar: "Mä pistän Salarin aisoihin ja mä oon teräsmies" Tollasista lähtee yleensä ulkomaailmassa tappelu käyntiin.
Ei Salaria pelota, ärsyttää vaan tollaset kommentit.
Suvi: Ja oothan sä aika leso ollu!
Salar: Millätavalla?

Veera: Miettikää paljon se syö!
Annika: Helvetissä on vaan kuus, saleen menee helvettiin.

Janica otti vähän shokkia. "Ku mä olin siinä niinku paita päällä..." ZÄP! "Niin siis ku mä olin siinä niinku..." ZÄP! "Niin siis mä olin siinä.. paita päällä". Juttu jatkui pari lausetta ja taas "niinku" kahdesti ja heti perään "oikeesti. ZÄP ZÄP!

Noin 20.30(?) tuli toinen video toisesta uudesta asukkaasta.

"Luulee itsestään vähän liikaa. Vaikka olis josku jossain jumppatunnilla käyny harjottelemassa jotain itsepuolustusliikkeitä niin ei se siltä näytä."
Veera: Toi on Tampereelta!
Miksu: Nyt tulee isoo puukkoo Salarille!
Salar meni mitään sanomatta takas syömään.
Salar: Vittu mä toivon et mä nään noi! (ja ZÄPpiä päälle)
Sebu epäilee, että jätkät näyttelee, olisko ton näköset jätkät osanneet sanoa mitään noin "runollista".

Salar ja Benkku pesässä:
Ben: Meillon tiimi, me saadaan helposti ne ulos.
Salar: Mä veikkaan et ne on feikkejä.
Ben: Kaikista on sanottu pahaa, nyt tulee sulle.
Miksu huuteli saako tulla, "tervetuloa".
Ben: Se ois voinu tulla kelle tahansa toi pommi.
Salar: Kyl jätkät ymmärtää miks vituttaa toi...
Miksu: Sähkö! Välittömästi!
Salar ja Ben meni molemmat ottamaan, Benkku oli taas sanonut joo. Ja sit takas pesään. Makkarin ovi kun meni lukkoon, jätkät on ihan varmoja että uudet tulee tänään.
Miksu: Jos ne kummatkin tulee niin vedetään ne molemmat johonkin huoneeseen ja keskustellaan.
"Sebua ei sinne päästetä."
Salar: Kyl porukka oikeesti inhoaa mua ulkomaailmassa, oikeesti.
Miksu ei usko, repeilee niin paljon Salarin jutuille. Ben komppaa.

Miksu: Ja sit tuolla on yks kahen punkka.
Ben: Ne saa nukkuu siinä vierekkäin.
Miksu: Kuvittele jos tulee sellanen käsky...
Miettivät eri vaihtoehtoja, että uudet käsketään jonkun tytön viereen nukkumaan tai Veera lisähuoneeseen jomman kumman kanssa. Salarin mielestä ei ole enää kivaa kun näytetään tollasia klippejä telkkarista.
Salar: Miten mä, otanks mä hyvin vastaan ne?
Miksu ja Ben on sitä mieltä, että kannattaa ottaa hyvin ja normaalisti vastaan, eikä tehä mitään ennen kun on selvitetty tilanne.

Noin klo 21.15 pojat kömpi pois pesästä ja varmistivat, että makkarin ovi on tosiaan kiinni.

Salar ja Eki röökipaikalla.
Eki: Jos näyttää, et se ei osaa olla hyvä tyyppi niin nukkukoot vaikka tuol saunan takana.
Salar selittää mitä olivat suunnitelleet pesässä, kun ovat pari tuntia olleet niin viedään ne sivuun ja keskustellaan vähän. Täällä on naiset varattu ja sellasta.
Eki: Mä en pidä tollasii minään. Siellä voi olla joku Oskarin kokonen tyyppi ja pullistella telkkarissa.
Salar: Mä veikkaan et noi on feikkejä, niitä on käsketty sanomaan niin.
Eki: Mä voin kattoo niin sillain, et mikä sä luulet olevas? Tissiposki. Ime parsaa.
Salaria ei haittaa Veera vaan jätkien asenne miten ne puhuu hänestä. Salar sanoo ottavansa ne avosylin vastaan, talossa on fyysinen väkivalta kielletty ehdottomasti, ei ne tule taloon tappelemaan. "Sitä pelkoo ei oo et ne alkaa tappeleen."
Eki: Vaikka ne kahestaankin tulee, niin meitä on neljä jätkää täällä. Sebastiania nyt ei voi siihen kategoriaan laskee.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2011 21:23

Miksu "uhoaa" jotakin ja huutaa kovaan ääneen kuinka tuo on heidän talo, tämä on hänen tolppa, tässä on hänen paikkansa. Stefan mukana jutussa, tuohon ei sitten istuta. "Tää on mun paikka" toteaa Benkku yhdestä tuolista lässyäänellään. (repesin sille).
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Loka 2011 22:10

Makkarissa näyttäisi olevan kolme leveää sänkyä, laitimmaisen yläpuolella roikkuu jonkinlaiset nimilaput joista ei saa selvää (pitkä ja lyhempi nimi).

Sebastian ja Terhi makaa makkarin oven edessä, Annika huomautti, että kai te tajuutte että jos sieltä tulee joku jätkä, se kävelee teidän ylitse. Se on tarkoituskin, Seba sanoo että "vaan kuolleen ruumiini yli". Tanja huutelee, että jos se on se poliisi, hän menee spreijaamaan sen auton. Heti perään toteaa kuitenkin, että jos se on se poliisi, ottaa sen ihan mielellään tänne taloon.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Loka 2011 22:18

Ansku: Oliks se silleen se biisi, et "mullon jano, juo lähteestä vettä"?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 11 Loka 2011 22:21

Benkku muistelee iltaa, kun unelmien poikamiespäivät alko: "Luulin, että siellä oli 4 stripparia" (palkinnoksi finaaliviikon voitosta)

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Loka 2011 22:22

Ben ja muut keskustelevat sohvilla. Aiheena mm. se päivä, kun puhuttiin finaaliviikkoäänestyksestä. Ben oli luullut, että Veera ja co. ovat strippareita.

Suvilla taas varma teoria siitä, että Ben on voittanut finaaliäänestyksen.
:trollface:

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 11 Loka 2011 22:29

tuusannuuska kirjoitti:Ansku: Oliks se silleen se biisi, et "mullon jano, juo lähteestä vettä"?
Annika: "Jatkuuko: Sun tuhkasta mettä?" :noup:
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja carjock » 11 Loka 2011 22:35

Veera toivoo, että pääsisivät kohta jo nukkumaan.. :D
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 11 Loka 2011 22:39

Sebastian viritti pesän ulkopuolelle ansan: 2 kulhollista vettä :lol: :tu

Pesässä palaa 3 valoa, meni ohi, ketkä siellä ovat tällä hetkellä.

Edit: Janica tuli ulos pesästä ottamaan shokin, mutta väisti kulhot.

Tanja vuorostaan ottamaan shokki.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Loka 2011 22:40

BuZu kirjoitti:Sebastian viritti pesän ulkopuolelle ansan: 2 kulhollista vettä :lol: :tu

Pesässä palaa 3 valoa, meni ohi, ketkä siellä ovat tällä hetkellä.
Suvi, Annika ja Janica siellä ovat.

*fix
:trollface:

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 43. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Loka 2011 22:40

22.40 Annika, Suvi ja Janica juttelemassa niitä näitä pesässä. Janicalta päässyt jo ainakin kaksi niinkua, joita kukaan ei huomannut (+ yksi josta kävi ottamassa säkärit).

22.45 Nyt on juossut jo kaksi kertaa ottamassa säkäreitä niinkuista. Ensin 4 ja sitten 3. Ja taas mennään. :lol:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”