35. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 03 Loka 2011 21:08

Helvettiin saatiin puuroa (kylmää) ja röökiä.

tulta ei ole. sitä pitää anella muilta. p

pipot kiellettiin
ja noin

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 03 Loka 2011 21:11

Annikan piti käydä kahdesti PK:ssa ennenkuin sai sanottua, että "ne perkeleen hatut eivät kuulu asusteeseen"
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Loka 2011 21:15

Taivaassa ei ole röökiä, helvetissä on, mutta niillä ei ole tulta. Pitää saada kerjättyä tulet anelemalla. Menevät anelemaan.

Tekee kipeetä toi kävely kivillä ja sen näkee.
a walking disaster

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 03 Loka 2011 21:24

Salar astui pihasuihkun luona puureunan väärälle puolelle.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 03 Loka 2011 21:24

Salarin jalka kävi polun ulkopuolella. [smilie=nonono.gif]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Loka 2011 21:24

knocker kirjoitti:21:07 Ihmettelevät, miksei Janica ole se "ylpeä".
21:02

Salar: "Ylpeys olis pitäny mennä niin Janicalle." (Ylpeyden synti oli langennut Mikaelin kannettavaksi.)
Annika: "Niin o."
Mikael: "Mmm-mm!"
Salar: "Niinku tuolaki esittää niin paljo ny. Mä en tykkää Janicasta ollenkaan. Janica on tosi mukava mut mä en tykkää jos se saa jotain koska sit se esittää sitä liikaa. Se sipsutteli meiän edes äsken."
Annika: "Mmm."

Sebastian: "Mun mielestä Janica ei oo ylpeä. Siis... mä en tiä niinku... tai miks se ois ylpeä? Mikä... minkä takia Janica on ylpeä?"
Annika: "Sen takii koska aina ku se kertoo sen tarinoita niin se on hirveen ylpee niistä ja sen elämästä--"
Mikael: "Mmh."
Annika: "--ja ylpee mitä se tekee ja yl--"
Mikael: "Mmh."
Annika: "--se--"
Salar: "Se on just ylpee."
Annika: "Mm. Se... oikeest... mä en sano niinku pahalla mut siis... ei Miksun täs mun mielest pitäis olla vaan nimenomaan Janican."

Sebastian: "Mutta... siis... mulle, mä en ota siihen kantaa että pitäiskö Miksun olla siinä, mutta niin niin tota... tai siis tota... Miksun ei pitäis olla siinä, mutta niin niin... mun mielestä Janica ei oo siis... tän talon kuitenkaan niin ylpein. Tai siis se on vaan mun mielipide, mut mul ei oo välittyny semmonen kuva. Me on Janican kanssa juteltu. Niin ku jos se kertoo ihan samalla tavalla, vielä enemmänki mulle niitä juttuja mitä sen elämäs on tapahtunu, mutta ku se... se tavallaan niinku... se jotenkin se asenne niin millä se kuuntelee, niin mulle ei oo siis välittyny semmonen et se olis niinku ylpee että... vaan niinku... se vaan niinku kertoo niitä, ja sit se on niinku onnellinen siitä mitä sille on tapahtunu, ja sit se niinku..." (ähkäisy) "...samalla tavalla jos joku toinen niinku kertoo jotain, niin se kuuntelee ja niinku... ei tavallaan pröystäile sillä että sillä itellä ois, ois jotenki ollu ne kokemukset parempia kuin sillä toisella. Siis tää on mun kokemus Janicasta ja niinku..."
Ben: "Janica kuuntelee. Tohon tuli väliin sellanen kommentti."
Sebastian: "Mitä että?"
Mikael: "Niih!"
Annika (naurua äänessä): "Että Janica tekee kaikkea muuta ku kuuntelee."
Ben: "Nii-i."

Sebastian: "Ööh... no... mä oon koken--"
Annika: "Se on eri asia ehkä kahden kesken,--"
Ben: "Niin."
Annika: "--mut siin vaihees jos ollaan porukas, niin Janica ei tee mitään muuta ku ite puhuu."
Sebastian: "Ai jaa."

Tanja on sitä mieltä, että esimerkiksi silloin kun oli se kuningatartehtävä, on ihmisessä hieno piirre, että se osaa nauttia saamastaan erityiskohtelusta. Koska totta kai talossa välillä tulee kaikille sellaisia juttuja, joissa jotkut saavat parempaa kohtelua kuin toiset. Tanja ei nytkään toivoisi että viisi taivaan puolella olevaa itkisivät sitä, että tämä on helvetin puolella oleville vähän perseestä. Pitäisi osata ottaa hyvät asiat sillä tavalla että nauttii niistä. Koska tavallaan muutenhan ne menevät ihan hukkaan.

Syvä hiljaisuus. Annika alkaa hyräillä.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 03 Loka 2011 21:26

Kuva
Helvettiläiset menossa röökille.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Loka 2011 21:27

Kuva

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 21:45

Ben koko ajan kuikuilemassa taivaan touhuja. Siellä ruokailu käynnissä ja Sebu käy myös kuolaamassa, mitä kaikkea hyvää toisilla on, kanaa, hedelmiä, ah.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Loka 2011 21:48

Ben Amalle: "Meidän on pakko tehdä syntiä tänään." *sigh*
a walking disaster

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Loka 2011 21:56

Benkku ja koiranpentukatse
Kuva
"Mäki haluuuuun"
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Loka 2011 22:13

Tanja alkaa toeta, nyt sitten Annika tuijottaa eteensä ja on hiljaa. Salar pohtii, antaako heidän pumppaamisensa virtaa taivaaseen... enemmän virtaa sitä enemmän ne saa. Tai että heidän tuottamaansa virtaa tarvitaan taivaan nautintoihin. Annika jo huolissaan, että ne kyllä valvovat (ja helvetin porukka joutuu pumppaamaan sitä virtaa).

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 22:25

Benkku ihmettelee, miten on muka ahne. "Kyl faija on enemmän! Eikö oo?" Miksu alkoi puolustelemaan, ettei kyllä ole. Silloin kuparikaivoksellakin otti aina viimeisenä ruokaa ja vähän. Sebastian komppasi, ettei se talossakaan ahne ole.
Ben: Mut mä en oo sit taas nähny sellasii tilanteit. Mut kylhän seki piilottelee Tehoja ja karkkeja.
Muut: No ei itellee ja niin paljo ku sä.

Edit. Miksu alkoi kyselemään, että miksi Sebastian ei olisi voinut laittaa niitä pirunsarvia, jos olisi tullut. Koska sehän olisi vaan näyttelemistä. Jos vaan itse tietää, niin eihän se silloin tarkottaisi mitään. Amanda komppasi, että ei voisi näytellä missään leffassakaan, jos pitäisi pukeutua niin.

Sebastian perusteli, että se on niin iso ja pyhä asia, ettei halua leikkiä sillä. On valon lapsi, eikä pimeyden lapsi. Ei halua Jumalan luulevan, että on jotain muuta.

Tanja heitti, että eikö voi jouluna pitää tonttulakkia, kun se mielletään pakanalliseksi. Miksu totesi, ettei se Suomessa ole ja Sebastian sanoi samaa. Sitten selitti vielä jotain joulukuusesta ja ristiinnaulitsemisesta symbolisina juttuina, mutta meni vähän ohi muiden selittäessä omia juttujaan jo päälle.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 22:40

Salar valitti, ettei pysty syömään millään. Se on niin pahaa. Ja torstaihin asti joutuu vetämään samalla.
Toisella puolella kiirastulilaitetta Tanja: Onneks mul on tät vararavintoo.
Seurasi vaivaannuttava hiljaisuus. Salar totesi sitten menevänsä seuraavaksi PK:seen kysymään, onko tässä enää mitään järkeä. Ei halua alkaa tipahtelemaan. Ja Benkku tulikin sitten vaihtamaan.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 03 Loka 2011 22:40

Suvilla on koko ajan pelko perseessä että taivaassa olo päättyy millä hetkellä tahansa eikä osaa sen takia nauttia täysin, Veeralla hiukan sama tunne. Terhin mukaan täytyy vain nauttia täysillä niin kauan kuin saa eikä miettiä tulevia.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Loka 2011 22:43

Annika on sitä mieltä, ettei aio koko yötä tota pumppaamista. Miks ne muuten takoo noin järjettömää vauhtia välillä, vaikka testasivat, että vähempikin väsytys riittäisi. No, kuskoon toikin tehtävä mun puolesta.
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Loka 2011 22:50

Eki könkkäsi PK:sta: Kaikkivoipa Big Brother pyysi kuuntelemaan tätä.
Varastohuoneen summeri soi ja naiset ryntää avaamaan. Iso korillinen Tehoa ja limsoja. Lähtivät kantamaan koria ja joku huomasi jostain jemmasta alkoholia. Taisi tulla kirkastakin, koska saivat sekoitettavaa. Benkku heti kyttäämässä.
Suvi: Taivas varjele mitä sieltä tulee!
Terhi, Veera ja Janica tupakalle. Benkku selittää koiranpentuilmeellä keittiön pöydän ääreen jääneille Suville ja Ekille, miten huono olo on kaikilla ja lähtee kohta röökille.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 03 Loka 2011 22:59

Mikael kutsuttiin lisähuoneen pk-huoneeseen. Tullessaan ulos Mikael ilmoitti, että kiirastulilaitteen pumppaaminen riittää tällä erää. Tupakoiden saaminen saattaa kuitenkin jatkossa viivästyä, mikäli lamppu sammuu seuraavalla kerralla. Lamppu ei siis saa sammua.

Tämänkertaisesta pumppaamisesta helvetin asukkaat saivat kuitenkin palkinnon. Mikael toi pk-huoneesta näkkileipää ja voita.

Sebastian aikoi maistaa heille toimitettua öljyä. Annika kuitenkin kielsi, koska totesi sen olevan hierontaöljyä. Tanja totesi, että se on tarkoitettu käytettäväksi ulkoisesti, ei sisäisesti.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 03 Loka 2011 23:34

Mikaelilta infoa pk-huoneesta, että kiirastulilaitteen pumppaaminen jatkuu. Mikael sanoi, että nyt ei sitten mokata (lampun kanssa). Mikael meni kysymään taivas-porukalta, että haluavatko musiikkia. Musiikki alkoi soimaan taivaassa.

Aukaisivat lisähuoneen oven, jotta kuulisivat musiikkia. Annika totesi vielä, että huoneessa on kuuma, että ovea on hyvä pitää auki. Sebastian muistutti, että helvetin porukka ei sitten mene tanssimaan. Heitä ei kiinnosta tanssiminen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 03 Loka 2011 23:43

Kuva
Miksu vahtii taivaan tyttöjen tanssia.

Kuva
Janica sai houkuteltua Ekin tanssiin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Loka 2011 23:55

Helvetin pumppu hajosi. :lol:

Mikael ja Sebastian veivasivat, Seban puolen remmi meni poikki. Kaikki nauravat. Mikael ja Sebastian alkavat hoilaamaan: "Niin hyvää kumia!". Annika sanoo että pissaa housuun kohta kun nauraa niin paljon.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”