63. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 31 Loka 2011 17:06

Uusi nukkumäjärjestys: Netta, Mikael, Janica, Ben, Sebastian.
Toisella puolella Annika, Tanja, Stefan, Suvi, Rami, Veera
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2011 17:24

Mikael peilailee itseään makuuhuoneen ovikäytävän peilistä. Sebastian, Annika ja Tanja pötköttävät omilla nimetyillä vuodepaikoillaan.

Sebastian miettii, kuinkahan kauan talossa vielä säilyy ylhäältä käsin määrätty nukkumajärjestys.

Mikael: "Varmaan niin kauan, että tapahtuu jotain... traagista! Elikkä Tanja, ei mitään muuta ku ens yönä sitte selvää sutinaa, niin..."
Tanja: "Okei, kumman... Faijan vai Anskun kaa...?"

Tanjan viereisellä vuodepaikalla makaava Annika naurahtaa.

Mikael: "No ehkä... Faijan kans vois olla vähä mielenkiintosempaa."
Tanja: "Ootko varma?"
Annika (makuulta noussen ja Tanjan päälle könyten): "No en mä nyt sanois. Eiköhän aleta Tanja hommiin!"
Tanja (nauraen): "No aletaan hommiin!"

Annika kyselee Tanjalta haluaako tämä olla päällä vai alla. Tanjasta on ehkä kivempi olla päällä.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 31 Loka 2011 17:52

Tanja ja Janica makuuhuoneessa. Janicalla on hiukan ulkopuolinen olo paluunsa jälkeen ja kertoo luultavasti ihastuneensa pikkasen Norjassa. On ikävä ja itkettää ja oksettaa koko ajan. Norjassa Janica nauroi paljon enemmän. Täällä kaikki on niin paljon tiukempaa, suihkuaika on rajattua ja sen takia kaikki ovat niin kireitä aamuisin. Kertoo kuinka norjassa keskusteltiin jos joittenkin välillä oli kiistaa. Täällä ilmapiiri on paljon huonompi. Tanjan mukaan viime viikolla oli rentoa ja hauskaa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2011 17:56

Makuuhuoneessa Tanja, Janica ja Sebastian makailevat paikoillaan peittojen alla.
Tanja paasaa Matin sanomisista ja haukkumisista ja muiden asukkaiden arvostelemisesta. Sebastianin mielestä Matti oli mukava tyyppi, joka eli vahvasti tunteella: oli iloisena tosi iloinen ja vihaisena tosi vihainen, kameran edessä viime viikon tehtävässä suorastaan säteili.

Tanja taas on todella iloinen että Matti oli se, joka eilen lähti. Tanja ei näe mielestään mitään väärää siinä, että oli itse sanonut Matille suoraan jonkun sanailun jälkeen toivovan tämän lähtevän sunnuntaina talosta ulos.
Sebastianin mielestä Tanjan sanat olivat todella pahasti sanottu: "se, että toivoo toisen ihmisen tulevan täältä talosta häädetyksi on melkein pahinta mitä täällä voi toiselle sanoa".

Tanja jauhaa ja jauhaa omaan tyyliinsä omasta oikeudestaan olla inhottava niille, jotka ovat inhottavia hänelle ja Tanjalle on ihan sama vaikka Sebastian nyt tämän vuoksi menee perjantaina pk-huoneeseen ja antaa Tanjalle 2 pistettä. Mutta silti Tanjalle tulee paha mieli vetää punainen nauha käteen joka perjantai. Silirimpsis.

Janica: "No mitä se Matti sitten muista oikein sanoi? Miten se haukkui muita?"
Tanja: "No, en mä koe tarvetta ottaa niitä nyt tässä esiin..."

Sebastian on kääntänyt kylkeään eikä ole ottanut osaa tähän Tanjan monologi-keskusteluun enää pitkään aikaan. Yritti aikansa saada Tanjaa näkemään asioita muistakin näkökulmista, mutta Tanja ei ole vastaanottavaisella tuulella.

Janica epäilee, että on ehtinyt tässä lyhyessä ajassa jo ihastua Robertoon. Siksi koko ajan oksettaa ja itkettää. Jonkinlaisia tunteita on ehtinyt jo varmaan muodostua.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2011 18:05

Seikkailia kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:
Hilma kirjoitti:Voi jee, Sebalta nyt melko ärsyttävää jeesustelua makkarissa
Mitä Seba puhuu?
Kaapeli kuvaa yllättäen työpisteitä.
Tanja puhuu erimielisyyksistään Matin kanssa, Sebu vaan moralisoi ja lässyttää tavalliseen tyyliinsä.
Tanjan pointti oli, että on ihan jees jos joku on suora, mutta ei oikein pidä sellaisesta että joku vain saapastelee sisään hänen kotiinsa (kun pitää taloa kotinaan niin kauan kun siellä on) ja oitis haukkuu sekä hänet että hänen kämppiksensä. Kun Matti nyt kuitenkin esimerkiksi haukkui kaikki talon naiset. Ei itsekään ihan ymmärrä esimerkiksi Terhin tupakkaäksyilyjä mutta Matilla oli oma akilleen kantapäänsä, ruoka, josta sille olisi voinut sanoa. Matti äyski muille kaiken aikaa näiden käytöksestä jotain, eikä se lopulta enää ollut hauskaa, vaikka sitä puolittain huumorin varjolla tehtiinkin, mutta se jatkui ja jatkui vain.

Sebastian puolustaa Mattia että olihan se Tanjaa kehunutkin, että kuva Tanjasta on muuttunut tai menossa positiivisempaan suuntaan, ja että ruoka on elinehto, toisin kuin päihteet, ja ymmärtää kyllä että iso mies tarvitsee enemmän ruokaa.

Sebastianin mielestä oli "aika isosti sanottu", kun Tanja sanoi, että kaikella kunnioituksella, mutta toivoisi Matin lähtevän häätöäänestyksessä. Tanjan mielestä ihan sama asia kun se oli jo hänelle sanonut, että hän on läski, ruma, tyhmä, ja miehekäs ja näyttää lehmältä. Myös Matin pitää osata ottaa itse vastaan. Sebastianin mielestä häädöstä sanominen on kuitenkin isoimpia asioita mitä talossa voi sanoa, voi olla viisaampi osapuoli joka ei mene niin juttuihin mukaan. Tanjasta se on ihan sama asia kun mennään koppiin joka viikko antamaan kaksi pistettä Tanjalle.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2011 18:19

Takaumaa:

Netta ja Annika pussittavat yhdessä jauhoa. Netta kertoo Annikalle ihanasta entisestä miesystävästään, jonka seurassa pääsi matkustelemaan paljon. Olivat olleet monissa paikoissa, esimerkiksi Thaikuissa ja sitten myös Kanarian risteilyllä. Kallis matka oli ollut ilmainen, kun Netan mies oli ollut siellä aluksella töissä (omaa pohdintaa: olikohan mahdollisesti laulamassa?).

Veera ja Sebastian istuvat postimerkkien äärellä. Sebastian kertoo Veeralle että nyt on pinna tiukalla. "Tosi tiukalla". Veera sanoo, ettei sitä huomaa Sebastianista. Sebastian kertoo, ettei halua näyttää sitä muille. (Todennäköisesti äskeinen Tanjan asenne ja puheet harmittaa Sebastiania kovasti, kun Sebastian haluaisi puhua Matista hyvää eikä pahaa).

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 31 Loka 2011 18:29

sisupussi kirjoitti:Sebastian kertoo Veeralle että nyt on pinna tiukalla. "Tosi tiukalla". Veera sanoo, ettei sitä huomaa Sebastianista. Sebastian kertoo, ettei halua näyttää sitä muille. (Todennäköisesti äskeinen Tanjan asenne ja puheet harmittaa Sebastiania kovasti, kun Sebastian haluaisi puhua Matista hyvää eikä pahaa).
Tarkennetaan nyt sen verran, että Janica tuossa aiemmassa makkarierimielisyydessä myötäili Tanjaa, joka vaikutti olevan se mistä Seba möksähti.

(Ja pikkuisen väriä on tuossa sisupussin selonteossa yllä...)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2011 18:49

Sebastian meni pihalle yksin kävelemään saunan ympäristöön. Muut asukkaat vähän ihmettelevät mikä sille tuli. Janican käsitys (jota selittää Netalle) on, että sillä on vähän ikävä Siv Anitaa, "Norjan tyttöä", kun ehti tulla sen kanssa läheiseksi.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 31 Loka 2011 18:54

18.52 Pastorin ilta-show käynnissä. Kävelee yksin kädet housun takataskuissa ympäri pihaa. ( mitä lie miettii? tulevaa saarnaa? )

Pastori mittailee pihaa ja etsii kameran pimeitä kulmia. Näyttää ihan vangilta, joka suunittelee pakoa. Nyt röökipaikalle miettimään.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2011 19:27

Suurin osa asukkaista sohvilla. Tuli seis-käsky, Kanye Westiä alkoi soimaan, kaikki pysyvät paikallaan. "Saa liikkua", Janica alkoi itkeä, joku sanoi että oli ollut Norjassa herätysmusiikkina.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2011 19:30

Ennen pysähtymistä syötiin ruoka. Ruokapöydässä Tanja tenttasi onko Sebastian masentunut. Sebastian sanoo että on vain huono päivä tänään, kun kaksi rakasta ihmistä eilen lähti: Matti ja Siv Anita.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 31 Loka 2011 19:57

Sebastian ja Janica ovat jutelleet pitkään makkarissa kahdestaan. Janica muistelee Norja-viikkoaan. Janica toivoisi paljon näkevänsä videoita viime viikosta, Sebu myös toivoo että näkisi, ja kaikki ihmiset joista Siv ja Janica kertoivat, saisivat lopulta kasvot. Janicalla kokonaisuutena haikea fiilis, arveleekin että muutama päivä menee näissä tunnelmissa.

Jossain välissä Sebu mainitsi, että on itse täällä talossa kai ainoa, joka tietää Norjan BB:n logon, mutta ei voi paljastaa miksi.

Sebastian mainitsee että Benkusta on tullut hänelle tosi läheinen ihminen talossa. Janica kysyy, mikä Sebulle aiheuttaa tänään huonoa mieltä, arvelee itse Sivin ja Matin lähtöä. Sebu myöntää, ja sitten myös talon huonontunut ilmapiiri vaivaa. Kahtiajakautuminen tuntuu jotenkin palaavan.

Hetken päästä Benkku tulee makoilemaan makkariin heidän väliinsä (sänkypaikat juuri sopivasti vierekkäin).

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2011 19:59

Asukkaat "pelasivat" murhaajaa, "eikös Ansku ookin aina ihan hiljaa kun se on murhaaja? -Joo! Ja Ramilla on toi punanen raita paidassa, se on hoitaja."

Netta tuli päikystä ja sanoi, että ykköspisteellä homma jatkuu ja muistutus siitä, että pelikielto on voimassa. "Ei me ees pelattu!"
The reason I swear so much is because fuck you.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 31 Loka 2011 20:27

Makkarissa keskustelu jatkuu, Sebun ja Janican seuraan liittynyt Tanja. Heitä kaikkia harmittaa, kun talossa yleisesti leimataan monet syvällisemmät keskustaluaiheet lässytykseksi. Paljon sellaistakin keskustelua, joka voisi olla tunteikasta, ja tuoda hyvää mieltä toiselle, niin sellaista torpataan.

Janica totesi, että oli ehkä ihan hyväkin, että vaihtokohde oli niin lähellä. Ei kuitenkaan olisi päässyt itse maahan tutustumaan, eikä nyt matkaan mennyt turhaan aikaa, kuten vaikka Kätlinin vaihdossa oli ollut.

Veera tulee sängylle köllöttelemään myös, mutta kohta Sebu ja Janica jäävät kahdestaan, ja jatkavat keskustelua talon jakautumisesta.

Janica kysyi, että lisäsikö hänen paluu Sebun mielestä kahtiajakautumista. Sebu ei ole sitä mieltä, että se olisi pääsyy, mutta ehkä osaltaan voi vaikuttaa asiaan. Toivoo, että kaikki olisivat valmiita uhrautumaan ja tulemaan hyvin toimeen kaikkien kanssa, vaikka aina ei kohdeltaisikaan reilusti. Sebu toivoo sovun hieromista viimeseen saakka, ei eristäytymistä.

Janica haluaa tietää, että miten voisi käyttäytyä, että tilanne muuttuisi paremmaksi, kun ei mikään tunnu vaikuttavan. Sebu kertoo että pitäisi vaan jaksaa ottaa paskaa niskaansa, jaksaa väkisin, ja mennä ruskeana muiden joukkoon. Janica on sitä mieltä, että Sebulla ei ole samalla tapaa tullut muiden osalta niin paljon negatiivista omaan niskaan kuin hänellä. Janicaa vaivaa edelleen se, että esim. Miksu ei vieläkään ole tullut juttelemaan kahdestaan, vaikka helvetin lopussa niin aikoikin.

Miksu sopivasti tuleekin viereen sänkyyn lepäilemään, ja puheenaihe vaihtuu ruokiin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2011 20:45

jipaksi kirjoitti:20:57 Sebastian ja Janica ovat jutelleet pitkään makkarissa kahdestaan. Janica muistelee Norja-viikkoaan. Janica toivoisi paljon näkevänsä videoita viime viikosta, Sebu myös toivoo että näkisi, ja kaikki ihmiset joista Siv ja Janica kertoivat, saisivat lopulta kasvot.
Janica: "Mut kyl mä sanon niinku... niinku että... no nyt mul varmaan menee muutama päivä tavallaan et... et ku se on niin lähellä vielä niin..."
Sebastian: "Mmh."
Janica: "Niin sit tulee sellanen varmaan niinku... helpompi olo. Mut kyl mä sanon et toi oli ihan... ja huolimat siitä et se oli niinku Norjan talo, ni... ni... ööh... niinku että vaikka mä en nyt päässy mihinkään tosi eksoottiseen sellaseen missä mä en ois ikinä käyny, mut et mä ajattelin että vaikka mä menisin ihan mihin maahan tahansa, niin mähän menisin vaan sinne taloon. Ja noi ihmiset oli kaikki niinku tosi ihanii ja..."
Sebastian: "Mmh."
Janica: "Ja niinku niin... tuntu et se ai... sinä aikana ku mä niin ku olin siel, niin et siin kerkis tapahtuu niin paljo ja tulla niin paljo sellasia ihanii muistoi, ja sellasii..."

Sebastian ei malta odottaa, että pääsee kotona katsomaan, minkälainen Norjan talo on, mitä siellä tehtiin. Naurahtaen sanoo haluavansa nähdä myös mitä Janica on siellä toilaillut.

Janica (hymyillen): "Mut kyl mä sanon sen, et... et tääläki, ku ne näyttäis tossa ni... ne vois olla... " (huokaus) "...niinku itellekki aika semmonen... tunteel... tai semmonen niin ku... koskettava--"
Sebastian: "Mmh."
Janica: "--nähdä se. Ja sit must tuntu tavallaan, tai tuntuu niinku tyhmältä, et jos ne ei esimerkiks näytä mua ollen... ei oo näyttäny mua ollenkaan siellä... eikä näytäkään mua ollenkaan... niin sit--"
Sebastian: "Missä?"
Janica: "--se tavallaan menee hukkaan."

Janica: "Niin ku tota mun Norjan-reissuu. Et ne ei näytä teille täällä sitä--"
Sebastian: "Mh."
Janica: "--koska... et se tavallaan menee hukkaan koska kukaan ei välttämättä sitä tuu myöhemmin kattomaan, ja nyt se ehkä vois täällä herättääki sellasii fiiliksii, että ku muut ei päässy ja mä sain, niin... siis tavallaan taas sitä juttuu että... niinku mitä tääl on muutenki jo ollu vähä että--"
Sebastian: "Siis haluat--"
Janica: "--mä saan ja et muut--"
Sebastian: "Niin mutta haluaksää sitä siis... että semmosta tulis? Siis sä?"
Janica: "No siis... en mä haluu, mut jos mä mietin ite niin ku järjellä, niin se menee vähä niinku hukkaan toi--"

Kuulutusta ennakoiva pörinä alkaa kaiuttimista.

Janica: "O-ou, nyt tulee varmaan toi stop..."
Sebastian: "Mh."
Janica: "...tai seis!"
Big Brother: "Tämä on Big Brother. Janica, rikot sääntöjä. Lopeta välittömästi!"
Janica: "Mitä mä rikoin?"

Sebastian muistuttaa uusista säännöistä. Tuotannosta ei saa puhua sitäkään vähää kuin aiemmin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Loka 2011 21:05

Netta opettaa Suville ja Janicalle lattaritansseja kun Suvi kinusi sitä niin kovasti ja muutamat pojatkin taisivat haluta nähdä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 31 Loka 2011 22:11

Suvi viitaten laivan pienoismalliin: "Siis en mä tajuu ihmisiä jotka oikeesti ostaa tollasia niinku kasattavia... miksei ne osta vaan kokonaisia?!"

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 31 Loka 2011 22:59

Seba ja Annika löysivät yhteisen sävelen, puhuvat jostain tanssihöpötyksistä.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 31 Loka 2011 23:28

Aloin aiemmin ikuistamaan tätä juttutuokiota, mutta tulin säälittävästi aikajanan syömäksi... Laitetaan nyt tänne se mitä tuli talteen.
Juttua siis Matista, Sebastian, Tanja ja Janica juttelemassa.

Sebastian: Matti oli valmis varhaisessa vaiheessa sanomaan mielipiteitä ihmisistä, sitä ei olis kannattanut tehdä, oli virhe siltä. Mutta se oli semmonen tosi suora ihminen, että se sanoi asioita tosi suorasti.

Tanja: (alkua ei kuulu) --sanoi leikin varjolla suoraan töykeästi ihmisistä, mun mielestä ei ole hyvä asia, että se on sanonut kaikista naisista täällä talossa, et yksi on ärsyttävä, yksi on ruma, yks on lapsellinen, yks miehekäs, yks vanha, yks rupsahtanut... Se on sanonut kaikista.

Janica: Mitä se sano musta?

Tanja: Susta se ei viissin sanonut, kun sä et ollut paikalla, mutta niistä ketä tääl on-- Mä en jotenkin pysty täysin kunniottaaman ihmistä joka tulee --tällä hetkellä tää on mun koti-- tänne ja haukkuu heti mut ja mun kämppikset.

Sebastian: Se on se aika isosti sanottu, jos sä sanot toiselle päin naamaa että-- (haluaa sen ulos talosta)

Tanja: Sanoihan sekin mulle suoraan päin naamaa, että mä on läski, ruma, tyhmä, lehmä (jne.), mun mielestä se on ihan sama asia.
Tääl on niin paljon ihmisiä, jotka hehkuttaa kuin tärkeetä olis sanoa asiat suoraan ja mä ajattelen, et sellaset asiat on tärkee sanoa suoraan, kun että voitko laittaa lautases tiskikoneseen tai pyyhkees kuivumaan jne. Sellaset asiat pitää sanoa suoraan, joille voi tehä jotain. Mut jos mua esimerkiks ärsyttää täällä jonkun ihmisen huumorintaju tai ulkonäkö tai tapa millä se puhuu, niin ei mun kannata sanoo siitä, kun sille ihmiselle tulee vaan paha mieli. Siit tulee silloin paljon isompi asia ja meijän väliin syntyy konflikti. Mun mielestä se on turhaa.

Janica: Mä oon ihan samaa mieltä, et semmoset mistä tietää että toinen ei pysty muuttaan, et jos sua joku semmonen ärsyttää niin sitä on turha tuoda tääl esiin.

Tanja: Mä ajattelen niin et aina se suoruus ei oo paras ratkasu.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 31 Loka 2011 23:51

Tanja päätti spontaanisti säikäyttää pk:sta tulevan Netan. Hyvin onnistui. :lol:

Ilmoitus. Työt jatkuvat kaikilla kolmella pisteellä. Kaikki muut osallistuvat paitsi Sebastian, joka lepää.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 63. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 31 Loka 2011 23:53

Netta sai pk-huoneesta infoa, että työt jatkuvat kaikilla pisteillä. Osa asukkaista on käynyt tai käymässä suihkussa ja heillä on ilta-asut päällään. Tanja sanoo, että pitää varmaan pukea tehtäväasut päälle. Netta sanoi, että Sebastian ei osallistu, koska Sebastian lepää.

Tanja miettii, miksi Sebastian ei voi osallistua. Tanja, Annika ja Janica pohtivat, että ehkä Sebastian on saanut jonkun lääkkeen, joka väsyttää.

23:57 Tanja ja Netta ovat jauhoja pussittamassa, Janica ja Annika ovat postimerkkejä lajittelemassa ja Suvi ja Stefan ovat pienoismallia rakentamassa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”