45. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Loka 2011 19:19

TV meni päälle
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Loka 2011 19:25

Pitkätukkajätkältä videopätkää.

Videolta: Talossa yksinkertaisin on mielestäni Annika.
Miksu: Pidä jätkä turpas kiinni.
Videolta: Se energiakin loppuu jossain vaiheessa ja sit tulee itkupotkuraivari.
Eki: Bhahhah mikä tissiposki.

Annika olisi kuvitellut, että se kikatusmoodi on se joka ihmisiä ärsyttää. Videolla oli sama tyyppi joka oli sanonut mielipiteensä Sebastianista.

Suvi: Mä tykkään ehkä enempi siitä poliisista, mä oon päässy haistaan sitä.
Terhi poistuessaan sohvilta: Ihan samantekeviä kummatkin.
Janica: Mä oisin luullu, et mä oon se yksinkertaisin.
Miettivät mitä kaikkea heistä voisi videolla sanoa.
Tanja: Musta tulis, et kaikkein kaunein, fiksuin, varma voittaja.
Janica: Mä voisin kyl sanoo, et Tanja on älykäs.
Tanja: Ai mä en ite huomaa sitä.
Janica sanoo, että sen huomasi vasta muutaman päivän päästä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Loka 2011 19:34

Kuva
Annikan reaktio videoon. "Yksinkertaisin!"

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Loka 2011 20:06

Makuuhuoneessa Sebastianin paidasta tutkittiin lippuja, mikä maa, mukana Sebu, Salar ja Mikael. Sitten Sebu ja Salar jatkoivat keskustelua jalkapallosta. Salar kysyi Sebulta, mitkä maat ovat hyviä. Sebun isä on innokas jalkapallon seuraaja, tietää sillä perusteella jotain. Vastaa Ranska, Alankomaat, Espanja ja sitten Englanti ja Portugali jommin kummin päin. Miksu kiireesti huikkaa, että Espanja on paras. Samoin hyvistä puuttuivat Italia, Turkki ja Saksa.

Siirtyvät jalkapalloon yleeensä ja suomalaisten mahdollisuuksiin, ominaisuuksiin, taitoihin ja kiinnostukseen. Salarin mielestä juuri kiinnostus on ratkaisevaa, suomalaiset on huonoja kun ei kiinnosta (omistaa aikaa harjoittelulle nuorena). Lapsia kiinnostaa enemmän perinteiset jääkiekot ym. Sebastian kysyi mielipidettä ovatko suomalaiset yhtä ketteriä kuin esim etelän maista kotoisin olevat. Salar sanoo joo, kun ovat jääkiekossakin hyviä. Sebu: eihän jääkiekko ole ketteryyslaji vaan jäykkä. Sebu: jalkapallon harrastaminen vaatii Suomen talvessa halleja ja siksi vaikeampi vapaamuotoisesti vaan pelata ja pallotella kuin etelässä.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Loka 2011 20:19

Janica sai Beniltä rentoutusta pesässä, jotain samanlaista myös Annikalla ja Miksulla muun halailun ohessa olohuoneen lattialla. Sohvilla Tanja, Suvi, Veera ja Janica juttelivat noista kielletyistä sanoista. Veeraa ärsyttää "tavallaan", ei ole aikaisemmin tuntenut ihmisiä, jotka sitä paljon käyttäisivät, talossa moni käyttää sitä. "Niinku" ei häntä häiritse niin paljon, kun se on niin normaali, kaikki käyttää. Terhi välillä mukana, välillä jossain muualla.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Loka 2011 20:32

Salar imitoi tupakkapaikalla Ekille ja Benkulle miten Ben voi yhtenä päivänä olla ihan et "mitä mies" ja toisena ei huomioi millään tavalla. Mutta sama hymy sillä on aina!

Joku meni päiväkirjahuoneeseen. Terhi huuteli sohvalta, että kysy millon saa mennä nukkumaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 13 Loka 2011 20:33

Salar selittää pihalla omaa versiotaan riidasta Oskarin kanssa:
Hyppäsi ylimmältä portaalta ja teki kuperkeikan, joka on Parkourissa käytetty liike kun hypätään korkealta. Jalka vahingossa osui Oskariin, mutta Salar ei edes tuntenut tätä. Äijä flippas! Ja Salar pyysi heti anteeksi. Mutta äijä flippas. Tuli kohti kuten vapaaottelussa, sillon ennen ottelua kun tuomari ottaa molemmat naamatusten ja kertoo säännöt. Oskar tuli heti näin kohti. Sai heti henkisen yliotteen kun tuli tuolla tapaa tökkimään. Puuskutti vielä. Ihan sekopää. Salaria pelotti, siis ei pelottanut vaan arvelutti.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Loka 2011 21:18

Janica, Benkku ja Sebastian on pesässä.
Tällä hetkellä aiheena hampaidenvalkaisu, Benkku (ja vähän myös Janica) äänessä. [smilie=a_teeth.gif]
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2011 21:50

Ansku oli avautumassa jostain asiasta (ilmeisesti mustasukkaisuudesta) Terhille ja Veeralle. Pariterapeutti marssi sisään ja keskeytti kylmän viileesti ja selitti Veeralle kaikkien muiden kuullen siitä, mitä Salar oli hänelle sanonut Veerasta.
Ainiin, kyse oli siis Suvista, jos joku ei ymmärtänyt.
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Loka 2011 21:50

Sebastian, Janica ja Tanja juttelevat pesässä.
Mikael (pesän suulta matalalla äänellä): "Sebastian, olen omatuntosi. Suutele Janicaa!"
Sebastian: "Ok, mä en kuuntele, oliko se omatunto, itsetunto vai tunteet"
Mikael: "Sebastian, olen sinun penis, olen täällä housuissasi. Pidä minusta hyvää huolta, älä päästä minua vääriin käsiin"
Janica: "Mun kädet ei ole väärät kädet"
Mikael: "Janica on ihan ok"
Sebastian: "Mikael!"
Salar (kimeällä äänellä): "Janica, olen sinun omatuntosi, istu Sebastianin päälle!"
you've got the dream but not the drive

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Loka 2011 22:30

Kuva
Janican, Sebun ja Tanjan pesäkeskustelun yhä jatkuessa, Salar ja Ben jakavat valvontavuorot.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Loka 2011 23:16

Kuva

Seba ja Ben vetää Kapteeni Koukku leikkiä. Tehtiin Anskulle (joka oli hellyyttävän innoissaan) ja nyt Tanjalle. Siinä sidotaan silmät ja kokeillaan Koukun jalkaa, puujalkaa (tuoli), kättä, koukkua (Ekin keppi), silmää ja silmälapun alla olevaa silmää (tomaatti). Benkku toimii Kapteeni Koukkuna.

Molemmat naiset kiljuivat tomaattisilmälle.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Loka 2011 23:41

Nyt on murhaajapeli käynnissä, taitaa Salarkin osallistua, Benkku jakaa puheenvuoroja.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 45. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 13 Loka 2011 23:47

Salar huijasi meneillä olevassa murhaajassa kurkkimalla omalla nukkumavuorollaan. Huomatkaa nukkumatapa missä pitää sormia silmillä, kameramies oli hereillä ja zoomasi kun kurkki sieltä... Huoh.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”