34. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 17:54

Makuuhuoneen sängyillä on keskusteltu taas ulkomaailmaan lähdöstä ja siihen kuinka BB-asukkaisiin suhtaudutaan. Keskusteluissa mukana Suvi, Janica, Salar, Annika ja myös Sebastian, joka tuli paikalle kun kuuli keskustelun Suvin mikrofonikypärän ja reppusysteemin kautta.

Salaria huolettaa työpaikkansa Clas Ohlsonilla. Pitää paikasta kovasti, on rento meininki ja hyvä palkkaus. Mutta kuinka mummotkin häneen nyt suhtautuvat kun ovat kaikki BB-uutiset nähneet. Janica rauhoittelee että eihän siinä nyt ole mitään.

Suvi taas ei ole kovin varma onko hänellä enää asiakaskuntaa, on varmaan suututtanut koko Paloheinän.

Annikaa huolestuttavat eniten vanhempien mielipiteet. Ei haluaisi keskustella niiden kanssa taloasioista ollenkaan. Etenkin alkoholinkäyttö ja tupakointi ovat sellaisia juttuja kun eivät varmaan ole tienneet että hän tällä tavalla niitä harjoittaa.

Keskustelu käy myös Janican strippaushommissa. Janican mukaan jotkut sanovat, että eivät Suomessa viitsisi stripata kun täällä ei sillä alalla ole mitään sellaista glamouria kuin vaikkapa Yhdysvalloissa. Mutta hänen mielestään pikkupaikkakuntien pubit joissa ovat kaikki 18-vuotiaista kahdeksankymppisiin, ovat olleet ilmapiiriltään parhaimpia ja lämminhenkisimpiä. Hienoilla klubeilla on kylmempi ilmapiiri. Janicaa on joskus jonkun yleisössä olleen miehen mustasukkainen tyttöystävä heittänyt kesken esityksen muovisella oluttuopilla. Lopetti esityksen siihen, kunnes saatiin järkkäri paikalle. Ihmetteli hieman, miksi, kun se on vain showta.

Janica paljastaa hymyillen (Sebastianin istuessa vieressä ja yrittäessä estää) että Sebastian oli aamupöydässä kertonut että aamulla oli ollut "puolikova". Se oli Sebastianista ollut hankala tilanne. Janica hymyilee ettei olisi halunnut kuulla tuollaista "itse siveydeltä". Sebastian yritti kesken kertomuksen laittaa kättä Janican suun eteen, mutta Annika hyökkäsi päälle pitämään kättä poissa jotta kuulee jutun loppuun. Kertomistilanteesta seuraa paljon naureskelua. Sebastian huutaa nauraen, että tuosta hyvästä hän vielä pieree Janicankin naamaan. Janicaa naurattaa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Loka 2011 18:37

Janica meikkasi Minnan ja nyt kihartaa sen tukkaa. Veera ja Ama makoilee sängyllä, Salarin irokeesi nostettiin lakalla pystyyn ja Suvilla on edelleen kypärä ja kajarit päällänsä.

Salar ja Ama meni tupakalle, jotain siellä juonitaan, mutta Ama mutisee taas niin hiljaa ettei saa selvää. Mainitaan jotain siitä jos Ben jää/lähtee ja jostain joka tulee sitten messiin.

Hetken päästä DC2 näytti kuinka Ama ja Benkku nuoli toisiaan terassilla, käänsin kuvan aika äkkiä pois. Sebu mittailee Suvin pulssia makkarissa, ei jännitä kuulemma yhtään kumpaakaan. Sebu sanoo, että Minna jännittää kaikkien puolesta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2011 18:42

^ Daddystä puhuivat, ottavat sen messiin, jos Ben lähtee ja Ama totesi että se varmaan saadaan messiin.
a walking disaster

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 02 Loka 2011 18:44

DC2 Salar ja Amanda tupakalla.

Salar: Se ei lähe mihinkään vielä.. mut jos Ben lähtee, sun pitää jutella Daddyn kaa vielä.
Amanda: Daddyn kaa..?
Salar: Joo.
Amanda: Aa.. se messiin.
Salar: Joo.
Amanda. Joo mut se hoituu.
Salar: Mut ei sit jos Ben jää, ja mä tiedän et Ben jää. Mut jos tapahtuu joku tommonen et se lähtee. Ni sit sun pitää saada se. Ei tänään mut.. seuraavan viikkotehtävän aikana.
Amanda: No senhän saa sit.
Salar: Se tulee heti. Se tulee messiin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 18:50

18:38 Salar ja Amanda tupakkapaikalla. Juonittelukeskustelua pukkaa.

Salar: "Se ei lähe mihinkää vielä."
Amanda: "Mm."
Salar: "Mut jos Ben lähtee--"
Amanda: "Niin?"
Salar: "--niin... sun pitää jutella Daddyn kaa."

Amanda: "Daddyn kaa?"
Salar: "Joo."
Amanda: "Aa, se messiin?"
Salar: "Joo."

Salar sytyttää tupakan.

Amanda: "Joo joo, mut se hoituu--"
Salar (tupakkaan viitaten): "Otetaan vuorotellen."
Amanda: "Ootsä varma?"
Salar: "Olen. Mä en tarvi niin paljo röökii."

Imevät tupakkaa vuorotellen.

Amanda (asiaan palaten): "Joo, mut sehän me saadaan kyllä..."
Salar: "Joo, mut ei sit, jos jää... jos Ben jää."
Amanda: "Joo."
Salar: "Mä tiedän et Ben jää, mut jos--"
Amanda: "Joo."
Salar: "--tapahtuu joku tommonen. Et se lähtee."
Amanda: "Joo."
Salar: "Niin sit sun pitää saada se. Ei tänään, mut--"
Amanda: "Niin."
Salar: "--mut siin viikkotehtävän, seuraavan viikon aikana."
Amanada: "No senhän saa sit."
Salar: "Se tulee nyt. Se tulee messiin."

Keskustelu kääntyy Salarin sunnuntaipaitaan. Vittu se on Amandan mielestä magee.

(Jaha. Olin hidas. Sky ehti jo.)

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 02 Loka 2011 19:08

Stefan tuo viestiä pk-huoneesta, että jos on talossa siivottavaa, se pitää tehdä nyt. Laukut pitää viedä nyt varastohuoneeseen. Suvi valittaa makkarissa, että ei vie laukkuja mihinkään ennen kuin on saanut hiukset laitettua. Suvilla on edelleen rangaistus päällä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 19:11

19:10 Eki on tuonut päiväkirjahuoneesta ilmoituksen että pitää siivota siivoamiset loppuun nyt ja viedä laukut varastohuoneeseen. Uloskin joudutaan taas normaaliin tyyliin ennen suoraa lähetystä.

Mikael: "Hei Minna, laita röökiaski sun taskuun!"
Minna: "Miks?"
Mikael: "No kun mennään ulos, niin poltetaan sun röökei."
Minna: "Just joo."

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 02 Loka 2011 19:20

Suvi kävi pk-huoneessa ja palasi sieltä itkien. Huusi mennessään makkariin, ettei kukaan tule sanomaan nyt mitään. Suvilla edelleen mukanaan reppu ja kypärä. Suvi paiskasi repun ja kypärän sängylleen ja meni meikkaamaan peilin eteen. Pukee sitten repun ja kypärän päälleen.

19:30 Suvi on suuttunut tilanteeseen, kun joutuu kantamaan reppua rangaistuksena. Valittaa, ettei pääse laittamaan hiuksia kypärän takia. Suvi sanoo, että tämän piti olla rangaistuksena kaikille sääntörikkomuksista, mutta Suvin mielestä se on rangaistus vain hänelle. Joku spekuloi, että ehkä Suvi ei ole lähdössä, mutta se oli Suville aivan sama. Suvia ärsyttää, että ei pääse laittamaan itseään hyvän näköiseksi, kuten muut saavat.

Suvi kertoo pihalla Tanjalle ja Amandalle, että hänelle on sanottu, että kohta mennään pihalle aika pitkäksi aikaa, eikä sen jälkeen varmaan ehdi laittaa enää hiuksia. Näyttää hiuksiaan, minkä näköisenä joutuu lähtemään ulos. Suvi oli myös kysynyt, tietävätkö he (BB), miltä tuntuu kantamaan reppua kaksi vuorokautta.

Suvi miettii, mitä tapahtuu, jos sytyttäisi nyt tupakan. Tanja sanoo "siitä vaan". Suvi toteaa, että saa varmaan lisää rangaistusta - seitsemän vuorokautta lisää repun kantoa tai joutuu häätöäänestykseen. Suvi toteaa, että turha hänelle esittää kysymyksiä suorassa lähetyksessä, sillä hän ei aio niihin vastata.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 19:21

Suvi tulee kyyneleet silmissä päikystä, megafonireppu yhä selässä ja mikrofonikypärä yhä päässä. Painelee kohti makuuhuonetta.

Suvi: "Ykskään ei tuu sanoon vittu sanaakaan!"

Makuuhuoneessa Suvi ottaa repun selästä, kiinnittää punaisen nauhan paremmin käsivarteen ja menee peilin eteen niiskuttaen laittamaan vähän meikkiä. Sitten pukee repun ja kypärän takaisin ylleen.

Suvi käy kylppärissä angstaamassa kohtalostaan. Sanoo, että rankku on kyllä hänelle, kukaan muu ei edes piittaa, kaikki muut saavat laittautua nätiksi lähetykseen.

Kylppärikäynnin jälkeen Suvi käy heittämässä laukkunsa varastohuoneen ovelle. Sitten siirtyy yläterassin puutarhatuolille. Seuraksi tulevat lohduttamaan Tanja ja Amanda. Suvi jatkaa puoliksi vihaisena, puoliksi niiskuttaen juttua siitä, että tämä on ilmeisesti vain ja ainoastaan hänelle rangaistus. Tanja myöntää, että niin näyttää olevan. Suvi uhkaa lähteä studioon kypärä päässä, koska hiuksille ei voi nyt tehdä yhtään mitään, ei ole aikaa. Suvi on reppuineen aivan rikki. Kokeilisivat itse miltä tuntuu kantaa tällaista reppua pari vuorokautta. Suvi olisi halunnut jutella kaikkien kanssa ennen mahdollista lähtöään.

19:34

Terhi liittyy seuraan. On ilmeisesti saanut pk-huoneesta lisäohjeistusta. Talon sääntöjä pitää noudattaa. Kiroilukielto on edelleen voimassa, älkää kiroilko. Kun vaihtaa vaatteita, silloin ei puhuta jos ei mikrofoni ole kaulassa. Jos haluaa kuitenkin puhua, mikrofonin pitää olla jossain lähietäisyydellä jotta pystyy puhumaan. Ja muutenkin mikrofonia pitää käyttää varovaisemmin, talossa ei kunnioiteta mikrofoneja yhtään. Ne eivät ole halpoja laitteita. Ja jos unohtaa mikrofoninsa ja tulee kuulutus, niin se haetaan heti, eikä 30 sekunnin päästä.

Tanjaa ärsyttää vähän se että kerrotaan vasta tässä vaiheessa tarkemmin. Kun tulee "rikot sääntöjä" -kuulutus, niin ei aina tiedä mitä on tehnyt väärin, eikä edes kysyttäessä usein saa selvää vastausta.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 19:40

Asukkaat on komennettu pihalle.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 02 Loka 2011 22:01

21:59 Asukkaat jää pohtimaan Salarin ja Janican jutun tentaamisesta. Salar vannoo äitinsä pään kautta ettei tapahtunut mitään. Salar vielä selittää omaa versiota vain sänkyyn saattamisesta.

Sebu muistaa kuulleensa Salarin sanoneen, että ei halua jatkaa kun Janica on liian humalassa. Ihmettelee, miksi sanoisi näin jos ei olisi mitään ollut meneillään.

Terhi on sen oloinen, että tietää jotain. Sanoi vielä että nukkui vieressä. Ei aio tässä kuitenkaan kertoa. Voi kertoa ihmisille itselleen myöhemmin. Veera sanoi että Terhi oli pyytänyt kysymään suoraan Salarilta.

Mikaelin mielestä Salar puhuu totta.

22:07 Tanjalla ja Mikaelilla vielä pientä sananvaihtoa heidän erimielisyyksistään.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2011 22:19

22:06 Taloyhteyksien välillä sohvilla puidaan nyt Tanjan kropanhaukkumistapausta kovasti monien eri asukkaiden välillä.

Tanjasta se olisi hyvä läppä jos sitä heitettäisiin hänen edessään, koska itsekin voi vitsailla asialla, mutta tuntuu vähän inhottavalta jos sitä tehdään selän takana niin ettei hän kuule ja naureskellaan sille sitten.

Ben on olevinaan ihmeissään kun häntäkin tästä syytetään. Ei ole nauranut tahalleen.

Sitten ottaa jo Suvikin kantaa:

Suvi: "Okei, no nyt sit yks juttu. Jos mä satun jäämään tänne, niin ykskään mies ei tuu enää yhtään kertaa mun kans suihkuun--"
Terhi: "Sama juttu."
Suvi: "--ei vahingossa, eikä tahallisesti, ja kun mä menen pihalla suihkuun, niin kaikki pistää silmänsä kiinni, koska mulla on ongelma mun kropan kans, ja jos mä kuulen tääl tällästä et edes leikillään heitetään yhtään mistään läskeist tai selluliiteist tai mistään oksettavasta vartalost... ku kaikki ei omista mallinvartaloo, eikä tarviikaan omistaa, niin... oikeesti, mä en ainakaan aio kuunnella yhtään tollast paskaa."
Ben: "Mä... mä en oo sanonu sitä--"
Tanja: "Niin, mä tiedän et Miksu sano sen."
Ben: "--niin, mä en oo sanonu sitä."
Mikael: "Sori vaan... mut kannattaa nyt miettiä ihan pari kertaa toi ennen ku sanot noin et sä tiedät et mä sanoin sen."
Tanja: "No jos se ei ollu Salar eikä sinä (Ben) eikä sinä (Mikael), niin kuka se oli varmaan ku ei siinä ollut ku kolme paikalla."

Mikael kysyy onko hän valehdellut talossa Tanjan tietääkseen. Tanja ei oikeesti tiedä ja hänelle on ihan sama. Mikael on Tanjan mukaan ainoa ihminen talossa joka ei edes esitä olevansa pahoillansa.

Mikael: "En niin, koska mun ei tarvi esittää et mä pidän susta."
Tanja: "Niin ei tarviikaan. Mä en jaksais ihan oikeesti tapella sun kanssa nyt."

Painostava hiljaisuus, jonka katkaisee Sebastian.

Sebastian (hilpeällä falsettiäänellä): "Nyt nautitaan. Meillä on täällä ihana suora lähetys!"

Useimmat nauravat.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 02 Loka 2011 23:03

Terhi kertoi makkarissa oman näkemyksensä bileyön tapahtumista Janicalle ja Salarille. Melko kiivasta selvittelyä siitä, mitä oikeasti tapahtui. Janica oli hieman yllättynyt omasta käytöksestään. On kuitenkin varma että ei panemiseen ole mennyt. On kiusoitellut Salaria väittämällä ettei tämä uskaltaisi panna, ja ilmeisesti myös hinkannut itseään siinä päällä olevaa Salaria vasten, mutta mitään sen kummempaa ei tapahtunut. (nopeasti tiivistetty rapo, ehkä joku sai tarkemmin talteen)

Hetken päästä Salar ja Veera vessassa käsittelevät asiaa. Veera väittää ettei kiinnosta, Salar hokee, että eikö muka oikeasti kiinnosta. Veera kertoo, että sen jälkeisenä aamuna hänet oli heti pyydetty pk:hon. Ei sillon ollut ymmärtänyt kysymyksiä, mutta nyt tämän jälkeen ymmärtää. Sanoo myös, että ei usko että mitään ei muka olisi tapahtunut.

Salar lupaa että Janican käsi ei mennyt housuihin. Sanoo myös että miksi kusettaisi, se näkyy ulkomaailmassa kuitenkin. Veera muistuttaa, että kusettihan Benkkukin.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 02 Loka 2011 23:10

Makkarissa juttelua fiiliksistä. Yleisesti harmittelevat Minnan puolesta, Sebu ainakin mietteliäänä ja vähän surullisena. Toivovat, että Minnasta pidetään hyvää huolta tuolla, eikä olisi kovaa hiillostusta.

Sebu kysyi Amalta, että millaiset fiilikset. Ama sanoi että on Minnan puolesta huono fiilis.

Ben tulee viereen: "Mut onks sulla yhtään hyviä fiiliksiä"
Ama: "On kun tää jäi tänne" (hieroo Benkun reittä)
Ben: "Jes" (innoissaan tuulettelee hieman)

Argh tuota Beniä...

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 02 Loka 2011 23:24

Makkarissa läyhätään vielä Minnan röökeistä. Annika jaksaa edelleen olla ärsyyntynyt. Kukaan hänen kavereistaan ei käyttäytyisi niin, ja kaikki antaisivat miinusta jos joku käyttytyy noin. Niin tyhmää. Veera komppailee vieressä. Miksu tosin yrittää hieman todeta ajatuksia periaatteista, jos on sellaisia niin on ymmärrettävä pitää niistä kiinni. Kertoo vielä jonkun esimerkin itsestään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2011 23:25

Annika on sitä mieltä, että Minnasta olis tykätty enemmän, jos se olis jakanut röökejä. Ihmiset ei tykkää tollasesta. Kun Minna sanoi lähetyksessäkin, että omiani en jaa. Kuinka ruma lause.
Annika myös siitä valittaa, että Minna ei ikinä kiittänyt, jos laittoi tälle vaikka ruokaa ja lopetti sitten sen auttamisen. (Totta tuo kyllä, en minäkään kuullut yhtään kiitosta.)
a walking disaster

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 02 Loka 2011 23:27

Annika puhuu makkarissa Minnasta. Siitä ois ihmiset tykänny tosi paljon enemmän jos se ois jakanu ne röökinsä. Kaikki Annikan kaverit ois kans antanu pisteitä tollasesta. Ja kuinka ruma lause olikaan se kun Minna sano suorassa lähetyksessä "Mä en omiani jaa!". Annika ei tykkää epäkiitollisista ihmisistä.

Veera myötäilee Annikaa. Miksu myös, mutta sanoo kuitenkin myös ymmärtävänsä jos ihmisillä on periaatteita. Hän itse esimerkiksi ei anna kenenkään muun juoda autossaan kun Rikun, on niin monesti saanu pesetyttää penkit autosta. Annikasta se ei oo sama asia.

Juttu kääntyy höpsöttelyyn. Annikan takapuolessa on joku Pertti jota Miksu kutsuu.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 34. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 02 Loka 2011 23:45

Tanja puhuu siitä miten Salar ja Miksu olivat kommentoineet Tanjaa kun tämä oli käynyt suihkussa alasti. Janica sanoo myös ettei tykkää tollasesta, oli sanonut pojillekin ettei hänen kuultensa tarvitse puhua tuollaisia. Suvi ei myöskään tykkää.

Suvi kysyy vieressä olevalta Beniltä että miltä se tuntuu kun sun entinen tyttöystävä haukku sua läskiksi? Ben sanoo että "joo, muistan sen aina."

Suvi alkaa puhua itsestään. Miten on todella huono itsetunto.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”