33. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2011 21:37

Stefan ja Amanda pesässä. Amanda sanoo Stefanin olevan tosi tärkee hänelle ja että hän on tosi onnellinen kun ovat tavanneet.

Stefan pelkää Aman nirhaavan hänet kaikesta mitä hän puhuu. Stefan kertoo miten mahtavaa oli kun Ama tuli taloon ja kaikki muutkin asiat mitkä Stefan on puhunut jo moneen kertaan.

Halailua ja tykkäämispuheita.

Stefan: sä oot niin kiltti ja lämmin ihminen. Sä jaksat kuunnella kaikkee. Mä oon vähän tämmönen että mä sanon kaiken ääneen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Loka 2011 21:44

21:15

Amanda on lähtenyt pesästä tupakkapaikalle. Salar ja Ben ovat edelleen pesässä ja Mikaelkin liittyy joukkoon. Salar kertoo muille jätkille yöllisestä Janica-kokemuksestaan.

Salarin versio tapahtumista:

Salar oli ensin herännyt makkarissa siihen, kun Veera oli bileiden jälkeen saapunut nukkumaan samaan sänkyyn. Veera oli halunnut räpeltää Salarin boksereissa, ja Salar oli vain ajatellut että "Good morning!". Mutta sitten oli huomannut, että Veera on niin kännissä, ettei touhusta tule mitään. Oli katsonut paremmaksi nousta sängystä ja lähteä juomaan jotain keittiöön.

Keittiösaarekkeella olivat olleet porealtaasta sinne vastikään saapuneet Terhi ja Janica. Janica oli heittänyt kiusoittelevaa läppää, ettei Salar uskaltaisi panna tätä. Salar oli vastannut että uskaltaisi kyllä, mutta miksi tässä, kun tuolla on pehmeä sänky ja peitot. Janica oli sanonut että OK, ja luvannut vaihtaa vaatteet. Sitten oli myös ne vaihtanut (bikinit pois ja urheilutopin päälle) ja olivat menneet Janican sänkyyn.

Janica oli napannut kädellä Salariin kiinni ja jonkin ajan päästä Salar oli noussut tämän päälle. Janica oli vetänyt alkkarit sivuun ja tarrannut Salarin kyrpään kiinni. Salar ajatteli että ei pysty tähän, Janica oli liian kännissä, aivan kaatokännissä. Ei halunnut saada mitään "raiskaajan kuvaa".

Salar (hymyillen): "Sit se ei päästänyt pois. Se ei päästänyt pois! Ja, ja, ja, mikä mato se on, se on mato!" (nauraen) "Mä meinasin tulla, vittu! Siis ei me pantu, eikä... mut mulla oli kiinni sen kropassa. Sitte se tekis tämmösiä tangoliikkeitä..." (näyttää lantiolla) "...se ei päästäny pois, se piti jaloil näin kiinni! Mä repäsin pois siit, mä lähin pois, menin tonne. Sit mä olin 'joo, rauhottusin taas'. Ja sit... sit... mä menin nukkumaan..." (naurahdus) "...varmaan pariks kolmeks tunniks, niin aamul... Veera herätti mut."

Jutulle naureskellaan. Salaria oikeasti hävettää vanhempien edessä. Ukko on varmaan ulkopuolella huutamassa "Salar, tuu pois!"

Ben kertoo heti perään oman tarinansa. Amanda oli sanonut "Vedä mua!" Olivat 10 silmäparin alla tänään makkarissa esittäneet panemista Amandan kanssa. Benin oli oikeasti alkanut tehdä esittäessä mieli, ei vitsi! Pakko saada!

Salar haluaa tähän väliin vielä sanoa, että kun Suvi esitti eilen pihalla ottavansa suuhun, niin ei se ollut mitään oikeaa. Esitystä vaan. Rauha! Rauhoittukaa.

Benkin sanoo että Amahan ei edes syö pillereitä eikä ollut mitään muutakaan mukana niin eivät todellakaan oikeasti tehneet mitään. Vain Annika oli tajunnut. Salar sanoo samaa aamullisesta Veera-episodista, jolle muut myös olivat naureskelleet. Eivät tehneet mitään. Miksukin sanoo, että kaikki luulevat heistäkin Annikan kanssa vaikka mitä, mutta eivät ole tehneet mitään. Ei täällä voi tehdä.


21:30

Muut pelaavat taas murhaajapeliä. Seuraavaksi pesään änkeävät Amanda ja Eki.

Eki kertoo miettineensä monta yötä ennen nukkumaanmenoa. Selostaa pihamaalle piirtämiensä kuuden sydämen symboliikkaa. Ama oli pieni sydän, itse oli iso. Eki pyytää, ettei Amanda nyt nirhaa häntä kun hän sanoo tämän: Ekillä ei ole ollut vuosiin niin tärkeää ihmistä kuin mikä Amandasta on nyt tullut.

Amandan mielestä tämä oli kauniisti sanottu. Eki on Amandalle tosi tärkeä talossa myös. Amanda on tosi onnellinen että ovat tavanneet. Ja myös se, että saavat olla täällä, Eki lisää. Eki ei tiedä, minkä iskun Amanda on hänelle antanut tullessaan ovesta sisään taloon.

Eki: "Eka halaus mulle, mä en tiedä minkä iskun sä teit mulle. Jonkun sellaisen henkisen iskun, tai jonkun."

Amanda naurahtaa, ihmettelee miksi hän nirhaisi Ekin tuollaisen sanomisesta. Ekikin nauraa, ei tiedä. Ehkä jos Amandaa alkaisi ahdistaa. Amandaa ei ala ahdistaa.

Eki jatkaa mainitsemalla että toki sekin ihminen oli tärkeä, jonka kanssa oli aikoinaan kihloissa, mutta...

Juttu jatkuu seuraavaksi maininnalla pihalla istumisesta Amandan kanssa. Eki jättää lauseen kesken ja ilmehtii siihen malliin, että se oli ilmeisesti ollut tunteisiin vetoavaa. Sitten jokin epämääräinen viittaus Amandan nimen kirjainten määrään (ilmeisesti sama kuin pihan hiekka-alueelle piirrettyjen sydämien määrä?) Samalla Eki pitää Amanda kättä omassa kourassaan.

Eki on halunnut olla rehellinen ja aito, sanoa asiat Amandalle suoraan. Amanda toistaa että ihan turhaan Eki ajattelee että Amanda nirhaisi hänet siitä. Eki sanoo olevansa välillä vähän liian rehellinen, olisi voinut pitää asiat sisällään ja omana tietonaan, mutta halusi olla rehellinen.

Eki vertaa avoimuuttaan siihen, kuinka on nähnyt Amandan laahustelevan pihalla mietteissään niin, että sitä varmaan vituttaa, mutta sitten Amanda on sanonut että ei hänellä mikään ole. Amanda toteaa olevansa sellainen ihminen, ettei paljon puhu jos jokin asia vaivaa. Naurahtaa, että kävelemällä ne saa pois.

Amandalle Eki on tosi tärkeä ja tosi iso tuki talossa. Eki haluaa kysyä Amandalta suoraan, pitääkö paikkansa, kun Ben oli sanonut, ettei Amanda tykkää kun Teho-juomia ja muita juttuja piilotellaan hänelle. Amanda oli sanonut lähinnä että kun niitä on niin vähän, että muutkin saisivat.

Eki toteaa Amandan olevan niin kiltti hänelle. "Niin oot säki", vastaa Amanda. Halaavat. Eki miettii onko vähän pöhlö. Amanda nauraa heidän kaikkien olevan. Eki on sitä mieltä että Amandan ilme sanoo jotain, mutta ei tiedä mitä se sanoo. Amandan mielestä ei mitään, tyhjää täynnä.

Eki oli pelännyt tosissaan että Amanda joutuu rangaistuksena häätöäänestykseen. Oli käynyt pk-huoneessakin asiasta avautumassa. Sitten oli tullut kopista takaisin ja katsonut Amandaa silmiin kun muut olivat pelanneet murhaajapeliä. Amanda naurahtaa. Halaavat taas.

Eki: "Eki tykkää susta, ku sä oot noin ihana ihminen."
Amanda (hymyillen): "Mäki tykkään sust kans."

Ekiä jurppi niin paljon kun Amanda oli häkissä. Oli käynyt pk-huoneessa pyytämässä, saako hän vaihtaa tilalle. Amandaa ei asiaa vaivannut, ovathan muutkin olleet häkissä. Vaikka kyllähän siellä alkaa pänniä kun on kauan aikaa ollut.

Amanda (Tanjaan viitaten): "Ja sit varsinki jos toinen on, et ei kiinnosta, ku siel on sen syystä, niin sit se alko jurppii vaan enemmän ja enemmän."

Mutta Amandaa harmittaa nyt että on sanonut niin pahasti siitä. On huono omatunto. Eki kysyy miksi. Amanda selittää, että kun sanoi siitä niin tyhmästi.

Eki: "Mut arvaa mitä se tuolaki? Morkkas kaikkia."
Amanda (mietteliäänä): "Mmh. No joo, mut..."

Eki vielä jatkaa että Tanja oli sanonut siitäkin kun Amanda lähtee mukaan BB:n piikittelyyn ja itse ei suostu lähtemään.

Eki: "Mä oon sanonu jo virallisesti, et sä oot ihanin täällä, koko talon kuningatar."

Amandaa hymähdyttää. Kiittää kohteliaisuudesta. Ekin mielestä Amanda on ollut joka suorassa lähetyksessä illan kuningatar. Amanda pohtii että huomenna saa taas laittautua hienoksi. Ja huomenna värjätään myös Ekin hiukset. Eki sanoo toivoneensa vihreää kasvomaalia, saisi Shrek-lookin. Ehkä sitten ne punaiset hiuksetkin.

Ekin mielestä Amanda on lämmin ja kiltti ihminen, jaksaa kuunnella kaikkia. Vaikka itse on tällainen pöhlö joka sanoo kaikkea ääneen. Eki sanoo, ettei Amanda mielistele, mutta on sellainen kiltti joka puree ensin hammasta ennen kuin naksahtaa. Amanda sanoo että kyllä naksahtaa aina välillä, tänään ja eilenkin. Ekiä naurattaa. Amanda oli yrittänyt juoda mutta ei oikein ollut tullut känniin. Sitten vähän ärsytti kun muut olivat kännissä.

Eilisistä bileistä keskustellaan lisääkin sekä siitä kuka oli porukasta eniten naamat. Janica ja Terhi ainakin. Sitten keskustellaan Amandan salatehtävästä ja yleisemminkin karavaanariviikkotehtävästä.

Ekiä ei haittaa se, että muut kettuilevat siitä, että hän tekee asioita Amandan puolesta. Se on hänelle ihan sama. Amandakin sanoo ettei niistä kannata välittää. Ekille merkitsee vain se, ettei Amandalle tule paha mieli. Amanda lupaa kyllä sanoa sitten jos on. Amanda naurahtaa että eilisissä bileissä riiteli ensin Minnan kanssa, sitten Tanjan kanssa ja sitten alkoivat hermot napsahtaa kaikesta. Mutta ei tarkoittanut mitään sillä, kun oli Ekillekin jotain sanonut. Amanda vielä toteaa, että alkoholia juotuaan pinna on kyllä paljon lyhyempi kaiken kanssa.

Eki sanoo että meni nukkumaan sen jälkeen kun Tanja heitti vesilasin naamaan. Takki ja kaikki märkänä, meni hermo.

Amanda: "Miks se heitti?"
Eki: "No ku mä olin erotuomari ku se kinas ton Miksun kans."

Eki sanoi toimineensa samalla tavalla kuin Salar tehtäväalueella. Amanda kysyy mitä Tanjan ja Mikaelin välinen kiista koski. Eki ei tiedä, nehän nyt ovat Ekin mielestä kuin kissa ja koira.

Amandan mielestä pesässä on kuuma, on niin paljon valoja.

Eki sanoo että on yksi juttu, joka harmittaa, kun ei voi kertoa. Tietää että se loukkaa. Olisi niin kiva nostaa kissa pöydälle, ja sitten se olisi ohi. Amanda neuvoo olemaan ottamatta päänvaivaa. Ekin mielestä kukaan ei saa olla Pikku Myylle ilkeä. Halaavat taas. Amanda sanoo, että se ei nyt ole niin vaarallista. Eki mainostaa jälleen Amandan isoa sydäntä. Amanda nauraa kiusaantuneena ettei hänellä nyt ole niin iso sydän. Ekin mielestä Amanda on jaksanut kuunnella kaikkia. Amandan mielestä muutkin talossa kuuntelevat kyllä.

Amanda toteaa, ettei talossa ole sellaisia ihmisiä, jotka olisivat häntä ärsyttäneet. No Tanja kyllä tänään, mutta sekin ensimmäistä kertaa. Paitsi olihan sillä se huumekeskustelu, sekin kyllä ärsytti, mutta ei muuten helposti ärsyynny.

Eki on pyytänyt pk-huoneessa että pääsisivät Amandan kanssa lisähuoneeseen katsomaan Jokeri-matsia mutta vastaukseksi oli tullut vain että asia on kuultu. Amandaa naurattaa, se olisi siistiä. Eki haaveilee että olisi Batteryä ja Muumia ja iso kasa karkkia ja ruokaa.

Eki puhuu vielä jostain ylläristä jonka aikoo Amandalle tehdä ulkomaailmassa, ilmeisesti jäähallissa. Lupaa että Amanda saa slaagin. Ekiä hymyilyttää, Amandaa naurattaa. Eki on jutun suunnitellut jo valmiiksi. Sen näkee sitten.

Eki lupaa viedä Amandan saareen kesällä. Siellä ei ole mitään, vain pieni mökki. Sieltä näkee kun tankkilaivat menevät Venäjälle. Amanda kyselee lisää paikasta, aiheesta on ilmeisesti juteltu ennenkin.

Amanda sanoo että Ekin pitää ulkomaailmassa kertoa miten kihlauksessa kävi. Eki jutustelee kihlasormuksista, kuinka toinen oli ollut niin suuri ja toinen niin pieni. Puhuvat myös jostain hullutteluleikeistä joita ovat Amandan kanssa harrastaneet ja Amandan kipeästä jalasta jota pitäisi treenata ja vahvistaa. Eki lupaa nikkaroida jonkin harjoitteluvälineen Amandalle.

Eki tarinoi jostain baari- tai katutappeluista johon oli mennyt väliin (kaveriensa kanssa?) kun oli naista lyöty. Palataan vielä siihen aiheeseen, kuinka Eki pelkäsi Amandan reaktiota. Amandan mielestä on mukavaa sitten kun päästään ulkomaailmaan eikä enää tarvitse varoa mitään mitä puhuu. Eki heittää vievänsä Amandan ulkomaailmassa syömään "ruusunlehtien ympäröimänä". Eki kysyy, tykkääkö Amanda ruusuista. Tykkää, eikä ole allerginen. Nauravat. Punaiset ovat mieluisimpia.

Eki (hymähtäen): "Voi voi sun kanssas. Häh?"
Amanda: "Häh?"
Eki: "Ei mitään."

Eki naurahtaa ja kysyy, mitä Amanda ajattelee kun hän puhuu tällaisia. Amanda sanoo vain että Eki on hänelle myös tosi tärkeä talossa. Iso tuki. Eki haluaa että Amandalla on turvallista ja hyvä olla talossa. Saa tulla vaikka huutamaan hänelle jos se helpottaa oloa. Amanda kertoo tehneensä niin jo eilenkin.

Eki muistelee vielä Tanjan vesilasillisenheittoa. Oli pelännyt että menee mikrofoni vedestä paskaksi. Amanda kertoo Tanjan selittäneen vessassa yöllä ihan hulluja juttuja.

Eki kysyy mistä Tanja oli Amandalle suuttunut. Amanda selittää, että siitä, kun hän oli yrittänyt laittaa Minnaa nukkumaan, ja ei ollut saanut Minnaa vaihtamaan kuivia pikkuhousuja bikinien tilalle - halusi ettei Minnalle tule mitään virtsarakontulehdusta - ja kun oli loppujen lopuksi ollut sitten vaan että 'ihan sama'. Oli kilahtanut siitä, kun Amanda oli sanonut "Ihan sama." Alkoi sitten haukkua että Amanda näyttelee ja menee mukaan kaikkiin juttuihin ja kaikennäköistä sellaista... ihme settii.

Amanda kuitenkin sanoo että antaa asian olla, sai sen jo sovittua Tanjan kanssa. Eki sanoo että sitten menee sanomaan että "Ganja, Amandalle et ryppyile" jos sama känniavautumistouhu vielä jatkuu. Amanda on sitä mieltä että tuollainen käyttäytyminen vaikuttaa varmaan aika paljon äänestyksiin. Saa nähdä tuleeko Tanjalle enää mahdollisuutta ryypätä heidän kanssaan.

Puhutaan vielä äänestyspalkeista, joita olisi mukava nähdä, sekä Amandan salatehtävästä tehtäväalueella karavaanariviikon aikaan. Eki myös kertoo yöllisestä hulluttelustaan Salarin kanssa auton konepellillä.

Amandan tulee nyt niin kuuma että pitää poistua pesästä.

Amanda (pesästä poistuessaan, lempeällä äänellä): "En kuule nirhaa sua tost jutust! Se oli kiltisti sanottu!"
Eki (puoliksi läpällä): "Ei kerrota kellekään."
Amanda: "Ei kerrota, ei."

Poistuvat pesästä.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 01 Loka 2011 22:04

22:03 Päiväunikielto ei ole enää voimassa, sanoi Suvi pihalla olijoille. Muut huusivat iloisina takaisin. Miksu ehdotti, että pelaavat murhapelin loppuun.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 01 Loka 2011 22:21

Suvilla taas megafoonit päällä :D tuli hirveän kiroilun kanssa pois pk:sta. :lol: :lol: :lol:
ja noin

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Loka 2011 22:48

Kaikki nukkumassa, Suvilla vähän pulmia kantamuksiensa kanssa. Nopeasti rauhoittuivat levolle.

Miksu ja Annika melko rauhassa, Benkulla ja Amalla jotain pussailua jne. Molemmat parit kuitenkin kääntyilevät jonkin verran. Benkulle tuntuu olevan tärkeää kurkkia, mitä muualla tapahtuu. Heti sanoo "Mamma hiljaa" kun Suvi vähän yskäisee (megafoneihinsa). Liikehdintää B+A lisäksi myös M+A:lla. Sebakin vähän rauhaton.

22.56 Parit kuiskuttelevat ja pussailevat. Melkoinen kohina ja kahina, kun Suvi vähän liikahtaa. Muuten rauhallista.

22.58 Kuulutus: kuiskaaminen on kielletty. Näyttää hyydyttävän mainittua kahta pariakin enempi nukkumisen suuntaan.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2011 23:09

Salar huutelee jotain Benille. Ben näyttäis kuiskailevan jotain Amalle kun BB kuuluttaa kuiskaamisen olevan kielletty.

Suvi sanoo ettei tiiä miten sanois nätisti, mutta yrittää nukkuu tuon vehkeen kanssa ja on iso tappi tällähetkellä otsassa, että oltaisko tekemättä enää asioita minkä takia pitäis pitää tuota vehjettä vaikka viis tuntia lisää.

23:11 BB kuuluttaa 2 kertaa peräkkäin kuiskaamisen olevan kielletty. Ei näyttänyt nyt olevan Ben kuiskailija, en tiedä kuka.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 01 Loka 2011 23:12

lotta383 kirjoitti:23:11 BB kuuluttaa 2 kertaa peräkkäin kuiskaamisen olevan kielletty. Ei näyttänyt nyt olevan Ben kuiskailija, en tiedä kuka.
Amanda.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Loka 2011 23:13

Toinen (ainakin kuulemani) kuulutus kuiskaamisesta, jolloin Suvi pyytää, et jos vaiks ei tehtäis mitään, mikä mahdollisesti aiheuttaisi sen, että hän joutuisi jatkamaan megafonien raahausta tai joku muu istuis jossain rankkuna, kun nyt on aika ikävää yrittää nukkua hankalassa asennossa (käsi puutunut jne).

23.13 taas kuulutus, kuiskaaminen kielletty. Ja heti perään uudestaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Loka 2011 23:50

Kuva
Suvi valmistautumassa nukkumaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”