Matti Hallamaa

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Matille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 21:19

5 - Suosikki
20
7%
4
33
12%
3
61
22%
2
72
26%
1
53
19%
0 - Inhokki
42
15%
 
Ääniä yhteensä: 281

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Loka 2011 01:17

Olisiko tuotanto kopissa käskyttänyt Matin hermostuttamaan muita asukkaita? Jotkut Matin heitot ovat omasta mielestänikin vaikuttaneet vähän väkinäisiltä: sellaisilta, ettei niitä voi pitää minään sydämestä tulevina avautumisina, mutta ei myös kovin nerokkaana läppänäkään. Ja etenkään ne eivät tietenkään ole kovin hyvä peliliike uudelta talossa vielä paikkaansa hakevalta jantterilta. Matti vaikuttaa mielestäni ihan selväpäiseltä kaverilta. Tuntuisi oudolta, jos se muka oikeasti olisikin niin tyhmä ettei vaan ymmärtäisi vanhojen asukkien avoimen nälvimisen johtavan äänestyksessä oloon.

Jospa Matin alkuperäisenä tehtävänä oli hermostuttaa tällä tavalla Salaria, mutta kun se homma kuivui kasaan Salarin tipahdettua - mitä tuotanto ei ilmeisesti osannut ennakoida, kun Salar-hehkutukseen jo satsattiin edeltäneinä päivinä sen verran paljon - viilattiin ohjeistusta siten, että samaa teemaa yritetään jatkaa jotenkin yleisemmässä muodossa. (Mutta jos sellainen tehtävä olisi ollut suunnitelmissa ja yhä edelleenkin jossain muodossaan toteutuksessa, pointti siitä jo tavallaan meni Salarin katoamisen myötä, kun ei tuolla ole enää ihan Salarin veroista kuumakallea ärsytettäväksi. Jos ei Ekin sisäistä tunteiden kuohuntaa lasketa.)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 19 Loka 2011 01:21

Hyvä Matti!!! :D

Laittaapa joku vihdoinkin jauhoja suuhun talon ääliöille! Hieman toki epäilen, että Matti saattaa olla pyydetty tuotannon toimesta taloon juuri tuollaiseksi hetkelliseksi hämmentäjäksi: siksi Matti on ottanut niin vähän vaatteita mukaan ja siksi ramppaa pk-huoneessakin KOKO ajan (= saamassa ohjeita ja ideoita sanomisiinsa?).

Ihanan rasittava ja suorapuheinen tyyppi, juuri tuollaista taloon onkin kaivattu! Kyllä siellä on Ekinkin puntit tutisemassa kun Matti "äijäilee", Ekihän on osoittanut lahjakkaita kaksinaamaisuuden & kieroilun merkkejä liioitellessaan ja valehdellessaan Matin sanomisista muille asukkaille...

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Loka 2011 01:56

BrutalGentleman kirjoitti:Jospa Matin alkuperäisenä tehtävänä oli hermostuttaa tällä tavalla Salaria, mutta kun se homma kuivui kasaan Salarin tipahdettua - mitä tuotanto ei ilmeisesti osannut ennakoida, kun Salar-hehkutukseen jo satsattiin edeltäneinä päivinä sen verran paljon - viilattiin ohjeistusta siten, että samaa teemaa yritetään jatkaa jotenkin yleisemmässä muodossa.
Samaa ajattelin ja aika tehokkaastihan nuo talon alkuperäisuroot (miinus Sebu) laittoi itsensä tulilinjalle reagoimalla uusien "promoklippeihin" niin voimallisesti. Kyllä mä ainakin tuollaiseen tarttuisin jos olisin tätä ohjelmaa käsikirjoittamassa, oli Salaria tai ei. [smilie=a_cool.gif]

Mun mielestä ainakin on ookoo laittaa taloon tarkoituksellisia hämmentäjiä jos sillä saadaan oikeammista asukeista irti uusia puolia tai tapahtumaan asioita jotka ei muuten välttämättä tapahtuis.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Loka 2011 03:00

Hilma kirjoitti:Mun mielestä ainakin on ookoo laittaa taloon tarkoituksellisia hämmentäjiä jos sillä saadaan oikeammista asukeista irti uusia puolia tai tapahtumaan asioita jotka ei muuten välttämättä tapahtuis.
No muuten kyllä, mutta mielestäni valekilpailijat, pk-huoneohjaukset tai salaistakin salaisemmat salatehtävät tulisi paljastaa katsojille viimeistään vähän sen jälkeen kun kutakin kuviota on alettu käytännössä toteuttamaan jotta niihin voi sitten suhtautua sellaisina.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 19 Loka 2011 03:19

Olisi ollut kyllä herkullinen kattaus, jos Salari olisi ollut vielä talossa.

Sanomista olisi voinut tulla, mutta tuskin Salari olisi Mattia ympäri pöytää juoksuttanut, niin kuin teki Seballe.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja sandman » 19 Loka 2011 13:24

Tuskin Matin toiminta on millään lailla ylhäältä ohjattua. Hänhän sanoi klipillä ennen taloon menoa että ehkäpä jonkinlainen strategia on olemassa.

No tässähän on selkeä strategia:
Hän iskee suuren yleisön hampaissa olevia epäkohtia vastaan ...
- Terhin tupakanhimo
- Stefanin känniälämölö
- Annikan lapsellisuus/yksinkertaisuus
ja tällä toiminnallaan Matti tietenkin haluaa yleisön suosioon.

Benin juonitteluun on hankalampi päästä kiinni, kun siitä Benkun pitäisi oikeastaan jäädä rysän päältä kiinni. Avoimestihan Matti ei voi käyttää tietojaan talon ulkopuolelta.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Annie » 19 Loka 2011 14:15

sandman kirjoitti:
No tässähän on selkeä strategia:
Hän iskee suuren yleisön hampaissa olevia epäkohtia vastaan ...
- Terhin tupakanhimo
- Stefanin känniälämölö
- Annikan lapsellisuus/yksinkertaisuus
ja tällä toiminnallaan Matti tietenkin haluaa yleisön suosioon.
Ihme tyyppejä nää, jotka noin vain osaavat laittaa toisten paheet ja käytöksen kuriin. Järjestystä vain kehiin. Supermies.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 19 Loka 2011 14:41

sisupussi kirjoitti:Hyvä Matti!!! :D

Laittaapa joku vihdoinkin jauhoja suuhun talon ääliöille!
- - -
Ihanan rasittava ja suorapuheinen tyyppi, juuri tuollaista taloon onkin kaivattu!
Kyllä vaan, erittäin tervetullut ratkaisu BB:lta. Heti näkyi kontrastin tuoreen tervepäisen tulokkaan ja vanhojen, jo hieman taantuneiden ja apinoituneiden asukkaiden välillä. Toivottavasti Matti pystyy pitämään mielessään pitkän talossaolon vaikutuksen muihin eikä mäiski liian kovalla kädellä, sopivasti vain.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Loka 2011 17:51

Sebastian arvioi Matin käytöstä pk-huoneessa:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... n-tapahtuu

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 19 Loka 2011 17:57

Aavistuksen verran varautunutta on porukka Matin ympärillä, eikä toi aamuinen läyhäyssessio Janican kanssa sekään nosta pisteitä. En usko että kukaan tuollaisella strategialla lähtisi pelaamaan, Matti on vaan hälläväliä-asenteella tuolla sen lyhyen ajan mitä on.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 19 Loka 2011 18:07

BrutalGentleman kirjoitti:Sebastian arvioi Matin käytöstä pk-huoneessa:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... n-tapahtuu
Haluisko joku tulkata, kun ei ole noita tunnuksia tonne katsomoon?
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Bolin
Kyttääjä
Viestit: 79
Liittynyt: 14 Heinä 2011 22:54

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Bolin » 19 Loka 2011 18:16

ysiluokka kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:Hyvä Matti!!! :D

Laittaapa joku vihdoinkin jauhoja suuhun talon ääliöille!
- - -
Ihanan rasittava ja suorapuheinen tyyppi, juuri tuollaista taloon onkin kaivattu!
Kyllä vaan, erittäin tervetullut ratkaisu BB:lta. Heti näkyi kontrastin tuoreen tervepäisen tulokkaan ja vanhojen, jo hieman taantuneiden ja apinoituneiden asukkaiden välillä. Toivottavasti Matti pystyy pitämään mielessään pitkän talossaolon vaikutuksen muihin eikä mäiski liian kovalla kädellä, sopivasti vain.

Öykkäröintiä ja kusipäisyyttä se on taloon tuonut ei mitään tervepäisyyttä. Tuoreen asukkaan tuoma tervepäisyys on kyllä jäänyt Ramin harteille.
Plussaääni uskovaiset hihhulit varmaan antaisivat ennemmin vääntää selkärankansa mutkalle kuin kuin myöntäisivät ettei miinusäänien käyttäminen mitenkään erityisesti suosinut tapetteja

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Loka 2011 18:17

rubyblue kirjoitti:
BrutalGentleman kirjoitti:Sebastian arvioi Matin käytöstä pk-huoneessa:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... n-tapahtuu
Haluisko joku tulkata, kun ei ole noita tunnuksia tonne katsomoon?
Sebastian: ”Siis aivan kauheeta mitä täällä talossa tapahtuu, mä en voi ymmärtää. Justiinsa kun täällä talossa pitäisi olla kaikki hyvin ja me ollaan rauhotuttu, meillä on hyvä yhteishenki täällä niin sitten tuo jäätävä….. Matti nii menee sanoo jotain aivan järkyttävää ja mä vaan katoin siinä vieressä että mitä tällä hetkellä tapahtuu. Mä en voi ymmärtää miten tollasia asioita voi mennä sanomaan toisista tuohon sävyyn toisen läsnä ollessa. ja nyt mä uskon että minä ja muutama jätkä luulee että toi hormoonihirviö vetää piikkiä. aikasemmin se mitä se sano stefanista, mä olin sillee WHAT?, mitä täällä tapahtuu. Mulle oikeesti tuli sellanen fiilis että nyt ei oo kaikki kunnossa. Sitten kun se on puhunu siitä ruuasta vaan ja jos viedään niin se lähtee täältä pois, niin mun mielestä tää on aivan väärä paikka sille tää talo jos se noin pienestä hermostuu. Miksu varmasti kääntyy mattia vastaan, siksi mitä se sano Anskulle. Stefan on jo aivan Mattia vastaan ja se on sanonut mulle että Stefan haluaa tulla juttelee mulle tosta Matista, kun sillä meinaa mennä hermot siihen.. Sitten siitä löytyy tollanen puoli että sen hermot on noin ohuet (näyttää kädellä) ja ne menee heti, niin se tuli aivan puskista ja mä olin aivan kauhistunu että mitä ihmettä. Jos se tällasena jatkuu päivästä toiseen niin tää voi olla kohta ihan helvettiä kun kukaan ei tiedä miten Matin kanssa pitää käyttäytyä. Kun Matti tuli tänne päiväkirjahuoneeseen yksin ja muut jäi tonne, niin siellä vaihdettiin tosi paljon ilmeitä tuolla talon puolella”.
you've got the dream but not the drive

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 19 Loka 2011 18:19

^Okke, kiitos!
Melkonen vuodatus, kun oli kirjoitettu tuollaiseen puhuttuun muotoon. :D
Mutta varmasti aika tosijuttuja nuo, mitä sanoi Matista.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Loka 2011 18:21

rubyblue kirjoitti:^Okke, kiitos!
Melkonen vuodatus, kun oli kirjoitettu tuollaiseen puhuttuun muotoon. :D
Mutta varmasti aika tosijuttuja nuo, mitä sanoi Matista.
Se oli kyllä kunnon vuodatus. Seba puhui ton aikalailla putkeen. :D
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Loka 2011 19:13

Onhan se kova paikka rauhanlähettiläs Seballe kun taloon tulee joku joka jättää kaiken korrektiuden oven ulkopuolelle. :lol:
Mikäli oli tuotannon puolelta tarkoituksellista hiillostaa Masalla myös Sebaa, pakko nostaa hattua. Voihan tuo olla tahatontakin, mutta joka tapauksessa tervetullutta: niin paljon kuin itsekin Sebasta tykkään, tuo suorastaan pakkomielteenomainen muiden asukkien keskenäisten välien tohtorointi on aavistuksen ärsyttävää ja Seba sietäsi tulla tuosta vähän näpäytetyksi.

(Ja siis olen edelleen kokolailla varma, että Matti on tullut taloon roolin ja tehtävän kanssa.)

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Salami » 19 Loka 2011 19:37

BrutalGentleman kirjoitti:Sebastian arvioi Matin käytöstä pk-huoneessa:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... n-tapahtuu
Voi hellanlettas, heti löysät housussa ollaan, kun joku vähän isompi kaveri korottaa ääntä. Sebastianista huomaa, että kaveri on tottunut pyörimään noissa uskispiireissä, missä vaan halaillaan ja ylistetään jumalaa. Ihan aiheestahan Matti siinä tilanteessa korotti ääntänsä, siellä vaan on heti kaikilla löysät housussa, kun suurin osa on hemmoteltuja aikuisia kakaroita. Ei toi edes näyttäny mitenkään pelottavalta tilanteelta, Mattihan näytti ihan rauhalliselta ja hymyilikin. Sebulle ei tekis pahaa kasvattaa pallit.

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja pööpö » 19 Loka 2011 19:43

Kusipää mikä kusipää.

"Nää on ainoot mitä ei saa rahalla eikä onnella"

Kyllä saa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Loka 2011 19:51

^ Jep, ei Matilla oikein ole muuta annettavaa talolle kun lihakset ja kusipäisyys. :(

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja O.o » 19 Loka 2011 20:18

Todellakin turhin BB asukas niin pitkältä ajalta kun olen itse seurannut, eli 4 kautta. Kuva
Kuva
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja Salami » 19 Loka 2011 20:23

O.o kirjoitti:Todellakin turhin BB asukas niin pitkältä ajalta kun olen itse seurannut, eli 4 kautta. Kuva
Kuva
Niin no voi vaikuttaa turhalta, jos haluaa pelkkää halipusi- meininkiä taloon. Tällä kaudella on ollut liian vähän riitoja ja niitähän Matti tuo taloon. Eli ehdttomasti plussaa siitä. [smilie=nonono.gif]

Avatar
rockrooster
Sala-asukas
Viestit: 377
Liittynyt: 15 Syys 2008 21:02

Re: Matti Hallamaa

Viesti Kirjoittaja rockrooster » 19 Loka 2011 20:25

Hyvä vaan että joku käy tuolla talossa töksäyttelemässä juttuja mitä täälläkin on monesti ajateltu.

Tuollainen ruoasta kitinä on kylläkin naurettavaa, mutta nämä kuntosaliheebothan on tottunut mussuttamaan jotain kananmunanvalkuaista vartin välein. Ei sitten tullut lähtiessä mieleen ettei tuo ole mikään ruokala.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”