Veera Utriainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Veeralle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 18:07

5 - Suosikki
8
2%
4
18
4%
3
54
12%
2
51
11%
1
126
27%
0 - Inhokki
204
44%
 
Ääniä yhteensä: 461

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 14 Marras 2011 15:49

bigbrother.fi kirjoitti:Veera Salarista: En ole koskaan itkenyt miehen perään noin

Talosta häädetyn Veeran pahin hetki talossa oli Salarin häädetyksi joutuminen.

Veera ja Annika häädettiin talosta yhtä aikaa tuplahäädössä. Veera kertoi, että elämä BB-talon ulkopuolella jännittää häntä. Nainen on ehtinyt lukea muutamia kirjoituksia itsestään, ja on ihmeissään niiden sisällöstä,

– Oon ollut seinäruusu ja jotain sellaista. Vähän outoa, mä yllätyin, en yleensä ole mikään seinäruusu, Veera pohtii.

Veera totesi, ettei häntä haittaa katsojien mahdollisesti saama väärä kuva, koska pahempaakin olisi voinut tapahtua.

Veeraa ei nimetty koskaan asukkaiden toimesta häätöäänestykseen, mutta Seis-tehtävässä liikkuminen koitui hänen kohtalokseen.

– Mua kadutti aluksi, kun jouduin häätöäänestykseen, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna olisin ollut siellä ihan turhaan, Veera pohtii.

Nainen ei tiedä, onko ylipäätään ollut talossa aivan turhaan. Hän uskoo joutuneensa häädetyksi osaltaan seinäruusukommenttien vuoksi.

– Ehkä mulla ei ollut niin paljon annettavaa.

Veera Salarin häädöstä: Olin kaks viikkoa ihan lamaantunut

Häädetyksi tullessaan Veera käyttäytyi erikoisella tavalla. Kuullessaan nimensä kajahtavan kaiuttimista sunnuntaina neito tuuletti.

– Mä en oikein tajunnut sitä, että mut häädettiin. En ollut koskaan ollut siinä häätöäänestyksessä, Veera selittää.

– Kun kuulin nimeni, luulin, että se on jotain tosi hyvää, hän selventää mutta toteaa kuitenkin tajunneensa, että kyse on häädetyksi tulemisesta.

Veera nimeää parhaaksi hetkekseen Benin valinnan: nainen sai haaremiviikon jälkeen jäädä taloon, ja kolme muuta asukkaan paikasta kisannutta naista joutuivat poistumaan.

– Oli tosi vaikeeta. Olin jo kerran tullut taloon, ja kun tuli uudet ihmiset, ihan kuin olis tullut uuteen taloon, Veera kuvaa.

Pahin hetki oli Veeran mukaan Salarin häätö talosta.

– Mä olin kaks viikkoa ihan lamaantunut, Veera kuvaa.

Naista ärsytti kaikki, eikä hän halunnut jutella kenenkään kanssa.

– En oo ikinä kenenkään miehen perään itkenyt noin. Sit vielä Salar ja BB-talossa, Veera pohtii.

Nainen haluaa tavata Salarin uudelleen, muttei tiedä, miten mies suhtautuu häneen.

– Mä en tiedä, onko se mulle vihainen tai mitä se miettii, Veera kuvaa.

Joistakin Salarin heitoista tai puheista jäi katsojille töykeä kuva. Veera ei kuitenkaan kokenut miehen puheita loukkaaviksi.

– No siis vitsillä, tai vitsillä oon ne ottanut, Veera kuvaa.

Veera ei haluaisi seurustella Salarin kanssa. Aiemmin hän on sanonut, ettei ylipäätään halua seurustella.

– Jos löytyy joku sellainen tyyppi, niin sitten. Mutta ei ole löytynyt, Veera sanoo.

"Janica otti aina itseensä"

Talosta Veeran tulee ikävä kaikkia asukkaita. Hän tuli toimeen ihmisten kanssa vaihtelevasti.

– Mulla vähän vaihteli ne, mä en esimerkiksi Annikan kanssa tullut toimeen hyvin ennen kuin Terhi lähti, Veera kuvaa.

Veera ei tullut toimeen Janican kanssa. Myös Terhin kanssa hänellä oli kitkaa.

Elämä talossa ei suuremmin kaduta Veeraa. Hän olisi kuitenkin omasta mielestään voinut tuoda tunteensa julki useammin.

– Näin jälkeenpäin ajateltuna mun ei olis ehkä kannattanut niellä mun sanoja. Olin monta kertaa niin raivona, ja mä vaan lähdin pois tilanteesta, etten raivostu kunnolla. Ehkei ois tarvinnut, välillä olis voinut raivotakin, Veera sanoo.

Hän kertoo olleensa talossa oma itsensä, mutta hiljaisempi kuin yleensä. Vitsien kertomisessakin oli omat hankaluutensa.

– Janica otti aina itseensä, vaikken olisi puhunut edes sille. Piti kauheasti miettiä, mitä sanoo, Veera miettii.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Marras 2011 16:50

Talosta pois tulemisessa Veerasta jäi tosi hyvä maku :P Olisipa ollut talossakin samanlainen...

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja omelia » 16 Marras 2011 03:01

Heippa Veera !
Olit ihan hauska, sanavalmis ja huumorintajuinen asukas, mutta ehkä vähän huomaamattomammaksi jostain syystä jäit ja sen vuoksi energisimpien ja persoonallisimpien varjoon. Hyvin kuitenkin sosiaalisten taitojesi vuoksi sait pysyttyä talossa ilman häätöäänestykseen joutumista, ties kuinka putkään olisit siellä vielä ollutkaan ilman tätä seis-tehtävää.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sally » 17 Marras 2011 22:37

Ei kyllä huomaa ollenkaan että tämä on talosta poistunut :P niinhän se Suvikin sanoi. Ainoa mistä nyt tajusin Veeran puuttumisen on se, että ei kuule sitä ärsyttävää tampereen murretta. En tiedä miksi mutta mun mielestä Ramin puhuma tampereen murre ei ole läheskään niin ärsyttävästi ulosannettu.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sandman » 17 Marras 2011 22:48

sally kirjoitti:Ainoa mistä nyt tajusin Veeran puuttumisen on se, että ei kuule sitä ärsyttävää tampereen murretta. En tiedä miksi mutta mun mielestä Ramin puhuma tampereen murre ei ole läheskään niin ärsyttävästi ulosannettu.
Tähän on muuten korjattava että Ramihan puhuu perinteistä hämäläis murretta, kuten minäkin, joka on huomattavasti jäyhempää ja no kuulostaa juntimmalta.

Tampereen murre on elävämpää ja omaa ihan omia sanoja ym ja siten kuulostaa ainakin minun mielestäni erilaiselta, tosin Veera puhui manse murretta tosi teinimäisesti. Ehkä ei Veeran perusteella kannata Tampereen murretta tuomita, vai tuomitaanko Helsingin murre Lotan tai Sampon perusteella ;)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Joulu 2011 20:45

Kauden suurin pettymys Tamerin ohella. Asukkaaksi taloon -ohjelman perusteella oikein odotin Veeraa taloon ja olin iloinen hänet nähdessäni. Muistan Veeran vain persetatuoinnista. Persoonaton.

Loppuarvosana: 0
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Joulu 2011 16:28

Ärsyttää lihapulla-Veeran taloon palaaminen melkein yhtä paljon kuin Annikan paluu :td Ois vaan pysynyt siellä Tampereella kun se sinne talosta saatiin..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Joulu 2011 16:54

Ihan kiva, kun Veerakin sinne taloon astelee, vaikka ei nyt hirveesti mitenkään kiinnosta. Uskoisin että on kuiteski aika bilefiiliksellä. :)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Joulu 2011 16:58

Veerahan oli kyllä talossa aikamoinen bilehile ja nyt kun Veeralle ei ole enää mitään hävettävää, eikä käytös voi kilpailun lopputulokseen vaikuttaa, niin toivon, että Veera ois räväkkäällä tuulella, sitä tapettia en enää haluu nähdä
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Joulu 2011 18:35

^ Onneksi on bileet, niin Veeran ei tarvi maata sohvalla ja syödä kaikkia ruokia.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Anira » 10 Joulu 2011 10:47

Veera osoittautui hirveen erilaiseksi ihmiseksi, mitä aluksi luulin. Aattelin, että olisi ollut suorasanaisempi ja vähän "nokkelampi" ja vitsikkäämpi, ehkä vähän aikuismainenkin.
Aika ärsyttäväkin osasi olla aika ajoin ja tapettiatapettia. Mutta eipä mulla varsinaisesti mitään Veeraa vastaan ole. On varmaan ihan sosiaalinen tytsy ja hyvää bileseuraa muille asukkaille.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Joulu 2011 03:48

Veera on yksi turhimpia BB-asukkaita ikinä! Tuotanto saisi joskus miettiä, millä perusteella näitä taloon ottaa.
Ihmisestä ei tee mielenkiintoista se, että on joskus kännissä tatuoinut SK:n perseeseensä.
Silloin harvoin kun Veera ei ollut näkymätön, hän oli ärsyttävä.

Loppuarvosana: 0

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Joulu 2011 16:11

Veera. Kauden tapetti. Kai sellainenkin oli sitten pakko mukaan raahata? Mitään jännää et talossa tehnyt. Olit välillä todella rasittava persoona, vaikka ulkonäössä ei pahemmin ole moittimista. Loppuarvosanaksi saat 0.
:trollface:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Taika » 13 Joulu 2011 15:11

Jokohan tuotanto oppis, ettei nää bilettäjätypyt ole mielenkiintoisia, eivätkä rahasampoja äänestyksessä? Ei mitään hyötyä tuotannolle, eikä katsojille. Valitettavasti ovat niin tapettejakin, et kelluvat talossa ihan liian pitkään. Veerasta itsestään ihmisenä mulla ei oo oikeen mitään sanottavaa, ihan sama. Asukkaana tylsääkin tylsempi ja turhempi.

Saavutus toki sekin, että on mukana Suomen BB:n ekassa virallisessa juonittelujengissä ja paneskelee yhden kauden näkyvimmän tyypin kanssa ilman kumia ja silti kukaan ei muista sua. Muuta ku siitä typerästä tatuoinnista pepussa.

Asukkaan kannalta tietty varmaan kivempi olla helposti unohdettava, joten itse sai kokemuksen, mutta BB-leimaa ei tarvi kantaa loppuikäänsä.
Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Joulu 2011 20:42

Minua ei kiinnostanut Veera kovinkaan paljon haaremiviikolla, mutta pidin ihan ok:na pitkään kunnes muuttui tylsäksi. Välillä kuiteski nähtiin Veerassa piristymistä, eli ei mielestäni ollut täysin tapetti. Jälkikäteen vasta tajusin kuinka räväkkä Veera olisi voinut olla, joten harmittaa kun ei tuonut sitä esille.

Loppuarvio: 1

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 13 Joulu 2011 20:54

Veera oli ihan okei. Melko tylsä ja väritön kyllä mutta tavallaan myös harmiton höppänä. Aika lailla juonitelujengin vietävänä. En kyllä ottaisi uudestaan asukkaaksi, jos siihen tulisi mahdollisuus. Muutaman vuoden vanhempana olisi voinut olla parempi asukas.

Loppuarvosana: 1
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 13 Joulu 2011 23:45

Veerasta en päässyt oikein missään vaiheessa selville. Haaremiviikolla tämä ei kiinnostanut paskan vertaa. Vielä vähemmän tämä kiinnosti oikeana asukkaana. Tästä ei saanut mitään irti. Koetti esittää kovista karavaaniviikolla. Jäi lyhytaikaiseksi kovuudeksi. Netan tentatessa tätä eräissä bileissä (bileiden nimeä en muista) tästä paljastui myöskin tyhmyys. Oli erittäin rasittavaa seurata tämän hitsin vitseilyä. VOI HITSIN VITSI!

Loppuarvosana: 0

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Joulu 2011 01:06

Veera, tuo sohvilla makailija ja limaklikkailu Salarin kanssa! Kuului lisäksi paskarinkiin muiden mukana. En muista tästä asukkaasta mitään muuta, kuin haaremin pienen hetken, tukkaitkut ja outo riemuitseminen kun häädettiin. Taisi Veera olla niin jännityksissä ja hermoissaan, ettei tajunnutkaan että häätö tuli :D Kuiteskin, tylsä asukas, makaili sohvilla, söi, biletti ja siihen se jäi. Viikkotehtävissä ei mitään erityistä panosta. Jännä, että toivoin tämän haaremiviikolla jatkoon.. myöhemmin sitten en muuta toivonutkaan, kuin että tämä jo häädettäisiin. Arvosana 0.
That damn fox!

Kuva

Avatar
pantsepantse
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Syys 2011 10:09

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja pantsepantse » 14 Joulu 2011 09:15

En seurannut haaremiviikkoa kovinkaan paljon, mutta ihmettelin, kun Ben valitsi Veeran. Veera ei tuonut taloon kovinkaan paljon. Heräsi eloon vain bileiden aikaan. Oon saanut Veerasta ihan hauskan kuvan sen jälkeen, kun lähti talosta (siis median kautta) ja siksi ihmettelen, miten oli talossa niin tapetti.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Cheri » 14 Joulu 2011 15:27

Benin haaremiviikon valinta [smilie=a_cool.gif]
Valintaperusteina taisi olla että Veera on samanlainen tsemppari kuin Ben?

Veera oli ihan hauska tyttö, mutta välillä tuntui että jäi aika tapetiksi.
Veeralta kesti muutenkin aika kauan kunnes tuli näkyväksi talossa. Vaihtoviikolla muistan Veeran ujostelleen pitkään englanniksi puhumista Sivin kanssa, ja vasta BB:n käskystä tyttö alkoikin puhumaan hauskaa rallienglantia. Luulen että Veera avautui katsojille liian myöhään, joillekin ei ehkä ollenkaan.

Veera jäi mieleen varsinkin huumoristaan, tyttö pystyi nauramaan itselleen ja siitä tekee mieli antaa 1 piste lisää.

Loppuarvosana: 2

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 15 Joulu 2011 22:21

Jonkinlaiset loppupäätelmät asukeista muutamalla sanalla (toistoa mahdollisesti havaittavissa):

Veera = Salarin paineenpurkauksen kohde ja -patja. Nätti, mutta erittäin tylsä tyyppi, joka huutokirkui aina kun bileet oli tulossa talossa.

Arvosana: 1
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Anira » 05 Tammi 2012 12:15

Oli pakko palata palstalle taas, kun huomasin että vuoden 2003 Miss Suomessa Anna Strömbergissä ja Veerassa on ehkä vähän samaa näköä. 8)
Kasvoissa minun mielestäni jotain samaa.

Anna: http://static.iltalehti.fi/uutiset/annas_0301SL_uu.jpg
Iltalehden juttu Annasta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010 ... 5_uu.shtml

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”