Tamer Karabulut

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tamerille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:15

5 - Suosikki
20
6%
4
23
7%
3
49
14%
2
57
16%
1
89
26%
0 - Inhokki
110
32%
 
Ääniä yhteensä: 348

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Burph » 21 Syys 2011 23:21

^Huomasin saman asian. Siis Tamerin pointti selvis, kun se sai rauhassa selittää pk:ssa. Oli itse tilanteessa taas niin kiihdyksissään, ettei saanut mitään selvää, mitä tarkoitti. Tosin mä kyllä imettelen Sebunkin typeryyttä, miten se voi sen ainoan tuntemansa (?) muslimin pistää vastaamaan kaikkien muslimien puolesta.

Varsinkaan kun Tamer ei taida Koraania pahemmin tuntea. Voishan se noihin kyselyihin vastata Koraanin kannalla. - Nii, paitsi ettei se kyllä niin helposti tietty käy. Ku koko kirja on jotain vertauskuvallisia horinoita ja tulkinnat menee ihan tulkitsijan mukaan.. :roll:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja jamppa » 21 Syys 2011 23:29

Tamer on itse tuonut esiin sen, että on uskonnollinen ja lukee koraania säännöllisesti sekä arabiaksi että turkiksi ja Sebastian on kiinnostunut uskonnoista, joten on luonnollista, että Sebastian kysyy Tamerila islamista. Tamer hyökkäsi olkiukkoa vastaan, koska Sebastian ei väittänyt että muslimit olisivat robotteja, kunhan oli kiinnostunut islamista.

Polo
Mökkiläinen
Viestit: 208
Liittynyt: 24 Elo 2011 13:07

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Polo » 21 Syys 2011 23:39

Mun mielestä Sebun pointti oli se, että kuin Tamer ei syö sianlihaa ja viettää ramadania yms. tekee Koraanin mukaan, niin eikö näe ristiriita siinä että sitten kuitenkin kiroilee. Siis ettei ollut hakemassa mitään yksiselitteistä tulkintaa Koraanista (josta kyllä varmaan itsekin teologiaa opiskelleena ja muutenkin ko. asioista kiinnostuneena tietää), vaan nimenomaan haastamassa Tamerin omaa ajattelua, kuten sanoikin.

Edit/lisäys: Eli siis Tamer ei todellakaan ymmärtänyt mitä Sebu tarkoitti.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Syys 2011 23:42

Nyt se on virallista: Tamer on Salarin bitch. Salar käski tuoda hänen suihkulaukkunsa, jonka tuotuaan kysyi pitääkö tuoda mitään muuta. Salar sanoi "ei tarvi, kiitos Tamer".

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 21 Syys 2011 23:45

Niin siis en nyt tiedä kieltääkö koraani kiroilemisen sen enempää kuin raamattukaan, muuten kuin "älä turhaan lausu herran sinun jumalasi nimeä" lisäksi.

Jääköön uskonnollinen debatti mun osalta tähän.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja jokeri » 22 Syys 2011 17:50

Polo kirjoitti:Mun mielestä Sebun pointti oli se, että kuin Tamer ei syö sianlihaa ja viettää ramadania yms. tekee Koraanin mukaan, niin eikö näe ristiriita siinä että sitten kuitenkin kiroilee. Siis ettei ollut hakemassa mitään yksiselitteistä tulkintaa Koraanista (josta kyllä varmaan itsekin teologiaa opiskelleena ja muutenkin ko. asioista kiinnostuneena tietää), vaan nimenomaan haastamassa Tamerin omaa ajattelua, kuten sanoikin.
Sebastian itse kertoo olevansa kristitty bi-seksuaali, joka rukoilee joka päivä. Mun mielestä Sebastian voisi aloittaa haastamalla itsensä ennen kuin menee haastamaan muiden uskossa olemista.

Hyvin voin ymmärtää Tamerin hermostumisen. On varmasti ite ihmetellyt Sebastianin ristiriitaisuutta, muttei kohteliaana ja (astetta fiksumpana) kaverina ole ruvennut Sebastiania siitä "haastamaan".
Cool like Teppo.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 22 Syys 2011 17:52

Aito ruuanlaittaja joka vilpittömästi vain laittaa ruokaa ja kieltäytyy ottamasta vastaan kiitoksia, aidosti katoaa kameroista ja aidosti laulaa kauniita turkkilaisia kansanjoikuja Allahille. Muistinko sanoa aidosti?
:roll:
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Taika » 22 Syys 2011 18:07

Joku kyseli mistä tämä Tamerin väitetty "naisviha" on saanut alkunsa. Tässä olis tämmönen esimerkki:

Annika erehtyy kysymään Tamerilta jotain perunoista käyttäen sanaa vittu. Aikasemmin on myös kehdannut esimerkiksi tiskata. Tamer: Mä en tykkää susta, sä oot feikki. FEIKKI!

Tamer LUULEE, että Terhi nauraa hänelle. Astuu sormella osoittaen toisen makuualustalle ja komentaa olemaan hiljaa. Terhi kehtaa olla tottelematta, mokoma ihminen. Tamer: Nyt mä suutun, VITTU SAATANA, OLE NYT HILJAA VITTU SAATANA.

Sebastian sörkkii Tamerin uskonnollisia vakaumuksia, joista Tamer loukkaantuu ja suuttuu. Tamer läyhää asiasta kaikille, jotka viitsivät kuunnella, käy pk-huoneessa nillittämässä asiasta ja lopuksi ottaa asian vielä PUHEEKSI Sebastianinkin kanssa.

Onhan tuossa nyt ihan selkeitä käsittelyeroja konflikteista ihmisten kanssa niiden sukupuolesta riippuen. Ei Tamer varmasti kaikkia naisia vihaa, ainoastaan niitä, jotka eivät älyä käyttäytyä Tamerin suvaitsemalla tavalla. Kaiken hiljaa nielevä ja alati hymyilevä Amanda ei varmaan ärsytäkään yhtään Tameria. On tietenkin mahdollista, että kysymys on persoonista, ei sukupuolista, mutta kyllähän jokainen voi pohtia itekseen miten toi viimeinen, Tamerille se "pahin", tilanne olisi mennyt, jos koraaniuteliana olisi ollut joku talon naisista.
Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Syys 2011 18:13

Katsoin nyt vasta ekaa kertaa tuon Annikan ja Tamerin riitavideon keittiöstä. Annika tuntuu heittävän puoliksi vitsillä "Hei, mä en tykkää sust yhtään.", äänen sävy ei ainakaan minun korviini ole kovin vittuuntunut. Tamer taas ottaa asian ihan tosissaan ja alkaa haukkua Annikaa oikein urakalla. Ei voi ymmärtää tätä tyyppiä. Olis kyllä kiva tietää, mikä olisi ollu Tamerin reaktio, jos toinen osapuoli olisi ollut mies.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

sellofaani
Tuotantoassistentti
Viestit: 59
Liittynyt: 25 Elo 2009 22:04

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja sellofaani » 22 Syys 2011 23:55

En ymmärrä tuota raivoamista Sebastianin kysymyksistä. Itse näen asian niin, että Sebastiania sattuu uskonnollisena ihmisenä kiinnostaa muutkin uskonnot noin yleisesti ja haluaa kysellä asioita, kerran talossa on joku, joka tietää asiasta enemmän. Tarkoitus on tuskin arvostella tai mitään, ihan vain haluaa kysyä, kun kiinnostaa. Miksi ihmeessä ei saisi kysyä? Ja miksei Tamer voi sanoa, että ei ole varma mitä koraani sanoo asiaan, mutta voi kertoa oman mielipiteensä? Ihmeen vaikeaa. Kaikki Sebastianin kysymykset Tamerin uskonnosta on loukkaus häntä kohtaan. Selvä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Syys 2011 00:14

sellofaani kirjoitti:Ja miksei Tamer voi sanoa, että ei ole varma mitä koraani sanoo asiaan, mutta voi kertoa oman mielipiteensä?
Tavallaan noinhan se sanoikin. Kehotti Sebastiania kysymään uskonasioiden yksityiskohtia imaamilta ja sanoi, että voi kertoa oman näkökantansa asioihin tai yleistietoja islaminuskon harjoittamisen käytännöistä ja perinteestä, mutta ei millään tavalla edusta kaikkia islaminuskoisia, turkkilaisia tai kurdeja.

Kysymystä esimerkiksi Koraanin ja kiroilun välisestä suhteesta Tamer pitänee asiattomana siksi, koska tuskin on Koraaniin ja haditheihin niin hyvin perehtynyt, että osaisi suoraan hihasta repäistä siihen jonkin tyhjentävän ja uskonoppineiden mielestä oikean vastauksen... ja koska toisaalta kiroilu nyt on Tamerin henkilökohtainen maallinen valinta eikä mikään muslimien uskonnollinen kollektiivinen valinta, ja jo kysymyksenasettelu tuntuu ikään kuin uskonnollisten lähtökohtien kautta syyllistävältä ja provosoivalta. (Sebastian on toisaalta myöntänytkin, että tykkää törkkiä ihmisiä provosoivilla kysymyksillä.)

Perustavanlaatuinen ero Tamerin ja Sebastianin uskovaisuuden välillä on se, että Tamer vaikuttaa olevan perinteitä kunnioittava tapa- ja kulttuurimuslimi, joka noudattaa tiettyjä sovinnaistapoja ja uskoo sen verran kuin uskoo (vrt. vastaavat tapa- ja kulttuurikristityt Suomessa, jotka jollain tasolla uskovat kristinuskon Jumalaan, mutta olisivat ihan pihalla jos niiltä ruvettaisiin tenttaamaan jotain kristinuskon opinkappaleita ja teologisia kysymyksiä), kun taas Sebu on ehta hihhuli joka elää ja hengittää Pyhää Kirjaa ja peilaa kaiken sen kautta. Kaksi aivan eri tyyppistä uskovaista.

Lisäksi jostain syystä Sebastian myös tuntuu pitävän Tameria paitsi islaminuskon myös arabikulttuurin yleis- ja erikoisasiantuntijana, vaikkei Tamer (tietääkseni) ole arabi. Turkki ei edelleenkään sijaitse Arabian niemimaalla, joten mitä helkkaria se Tamerilta aina niistä arabijutuista kyselee. Tai Israelin valtion olemassaolon oikeutuksestakaan. On erikoinen oletus, että Tamerin pitäisi pelkästään uskontonsa puolesta olla näistä asioista hyvin perillä tai ottaa niihin vahvasti kantaa.

Eri asia sitten jos Tamer olisi Sebun tasoinen uskontoa hengittävä ja elävä muslimifundamentalisti. Silloin sen voisi olettaa tietävänkin ja ottavan kantaa. Vaan kun ei ole.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja jokeri » 23 Syys 2011 01:52

sellofaani kirjoitti:En ymmärrä tuota raivoamista Sebastianin kysymyksistä. Itse näen asian niin, että Sebastiania sattuu uskonnollisena ihmisenä kiinnostaa muutkin uskonnot noin yleisesti ja haluaa kysellä asioita, kerran talossa on joku, joka tietää asiasta enemmän. Tarkoitus on tuskin arvostella tai mitään, ihan vain haluaa kysyä, kun kiinnostaa. Miksi ihmeessä ei saisi kysyä?
Kyllähän Sebastian lähti tohon "keskusteluun" hyökkäävästi ja ennakkoluuloisesti. "Miksi sä Tamer kiroilet vaikka Koraani kieltää sen?" on mun mielestä aika hyökkäävä aloitus jos kerran vain "uskonnot kiinnostaa noin yleisesti". Lisäksi ennakkoluuloista kertoo se, että olettaa ilmeisesti kaikkien muslimien elävän tarkasti Koraanin mukaan, vaikka juuri esim. Turkissa meininki on hyvin maallista.

En usko, että Tamer ylipäänsä on kovin kiinnostunut puhumaan uskonnostaan, koska sille se ei lopulta ole mikään niin iso juttu. Ei ainakaan niin iso kuin Sebastianille.
Cool like Teppo.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 23 Syys 2011 02:19

Tamer on Matkaoppaissa tehnyt ansiotyötänsä ja ollut hetken ihmisten keskipisteenä. Talossa osoittautunut ei niin sosiaaliseksi ja kun äidinkieli ei kuitenkaan Suomi niin verbaalisesti vaatimattomaksi.

Lienee tosikko jolla eri kulttuuritausta muunmuassa naisten asemasta yhteisössä...

Jos tosta Salamin possukerhosta pitäis harvennusta tehdä niin varsin otollinen vaihtoehto... jos Salami taikka Benis et Amis ei ois tyrkyllä...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Syys 2011 02:20

jokeri kirjoitti:
Polo kirjoitti:Mun mielestä Sebun pointti oli se, että kuin Tamer ei syö sianlihaa ja viettää ramadania yms. tekee Koraanin mukaan, niin eikö näe ristiriita siinä että sitten kuitenkin kiroilee. Siis ettei ollut hakemassa mitään yksiselitteistä tulkintaa Koraanista (josta kyllä varmaan itsekin teologiaa opiskelleena ja muutenkin ko. asioista kiinnostuneena tietää), vaan nimenomaan haastamassa Tamerin omaa ajattelua, kuten sanoikin.
Sebastian itse kertoo olevansa kristitty bi-seksuaali, joka rukoilee joka päivä. Mun mielestä Sebastian voisi aloittaa haastamalla itsensä ennen kuin menee haastamaan muiden uskossa olemista.

Hyvin voin ymmärtää Tamerin hermostumisen. On varmasti ite ihmetellyt Sebastianin ristiriitaisuutta, muttei kohteliaana ja (astetta fiksumpana) kaverina ole ruvennut Sebastiania siitä "haastamaan".

Ero on se, ettei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa tulkita raamattua, mutta koraanin puhdasoppisuudesta ei kukaan saa sanoa mitään! Koraani on muslimille niin pyhä, ettei mitään voi lukea muuten kun suoraan sanasta sanaan.
Kristityillä on "löyhempi moraali"!

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Burph » 23 Syys 2011 10:38

orgasmienkeli kirjoitti:
Ero on se, ettei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa tulkita raamattua, mutta koraanin puhdasoppisuudesta ei kukaan saa sanoa mitään! Koraani on muslimille niin pyhä, ettei mitään voi lukea muuten kun suoraan sanasta sanaan.
Kristityillä on "löyhempi moraali"!
Täh? Kenelle muslimille koraani on niin pyhä, ettei sitä voi lukea kuin sanasta sanaan? Koraanihan nimenomaan on täynnä vertauskuvia ja todellakin riippuu tulkitsijasta, miten sitä soveltaa.

Mä luulen, että tuo on just se juttu, miksi niin harva muslimi on halukas kertomaan mitään uskonnostaan. Aika nopeesti tulee vastaus, että kannattaa kysyä imaamilta. Näinhän myös Tamer sanoi. Siis. että turha häneltä on kysyä, kysyköön Sebastian imaamilta, jos jotain uskonkappaleista haluaa tietää.

Ja Tamerille muutenkin lienee tuo uskonto enemmän tapa ja kulttuuri kuin mitään sen kummempaa. Meidän mielestämme tietty joku ramadanin noudattaminen kuulostaa jyrkän fundamentalistin touhulta, mutta lienee aika usein pelkkä tapa. Ulkoinen merkki siitä, että on hyvä ihminen.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
rockrooster
Sala-asukas
Viestit: 377
Liittynyt: 15 Syys 2008 21:02

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja rockrooster » 23 Syys 2011 12:16

Tämän miehen ääni on sitä luokkaa riipivä että toivottavasti tajuaisi edes lopettaa laulamisen.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 23 Syys 2011 16:49

Täytyy kyllä todeta, että Tamer on petrannut viikossa aika paljon asukkaana. Tänään kiinnitin ihan sattumalta huomiota, että entinen tapetti alkaa olla toistuvasti esillä keskusteluissa, ja ottaa oma-alotteisestikin enemmän kontaktia muihin asukkaisiin. Taisi tuo ensimmäinen oljenkorsikisa olla Tamerille todellakin käännekohta BB-taipaleella.

Ei ole edelleenkään suosikkiainesta minulle, mutta en enää puhuisi pelkästä huonosta tapettiasukkaasta. Saisi minun puolesta olla talossa jatkossakin, tuo kuitenkin hieman vaihtelevuutta perinteiseen biletyslinjaan. Miinuspuolena on kyllä tuo juonitteluporukkaan päätyminen.

Jännä joka tapauksessa nähdä äänestäjien suhtautuminen. Onko matkaopassuosiota vielä kuitenkin jäljellä suuren yleisön mielessä, vai onko alun vaisuilu syönyt koko suosion...

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 23 Syys 2011 16:56

Tamer tulee avautumaan enemmänkin, kun jossain vaiheessa pääsee klikin painostuksesta vaikka Jafarin häädön seurauksella. Olen hieman aistinut harmitusta välillä siitä, että Tamer ei saa juuri yhtään vaikuttaa kohteeseen. Jos Salar poistuu ja sitten seuraavana vaikka Ben niin Tamer ottaa enemmän osaa tapahtumiin. Limaklikin pojat vaan hyökkäs heti alussa kiinni Tameriin ja hoitivat liittoon mukaan. Nyt selvästi lähentymistä Janicaan ja Tanjaa sekä jopa Terhiin jotka kaikki ovat Klikin liipasimella ja veikkaan, että ilman vaikuttamista olisi nimennyt Suvin ja Annika. Kyllä tamer tiukasti on tapettiin liimautuneena, mutta Salarin vaikutuksen puute toisi "matkaoppaan" taas esille. :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja scorchio » 23 Syys 2011 17:17

En tiedä Tamerin matkaopas-suosiosta sun muusta, kategorisoin aiemmin Tamerin pr-kiertueella olevaksi wanna-be´ksi (heti Möykkäelin jälkeen), eikä mielipide sinänsä ole muuttunut.

Mutta...kaikki noi kiistat, mihin Tamer on ajautunut, niin olen kyllä ymmärtänyt Tamerin pointit niissä ja ne ovat olleet mielestäni ihan fiksua argumentointia. On hän varmaan matkaoppaana joutunut arvioimaan ihmisiä ja näiden motiiveja. Olisin itsekin huutanut Suville, että pidä nyt stna vttu prkele edes joskus turpasi kiinni, asioita voi ilmaista muutenkin kuin vain huutamalla kuin palosireeni ja siten alleviivaamalla toisten rikkeitä. Samoin Jeesuslapsen tökeröt yleistykset, joita Sebu esittää silloin kun se hänen pirtaansa sopii, ovat tekopyhiä, tarkoituksenhakuisia ja loukkaavia. Jne, jne.

Mutta kaikki hukkuu (ehkä) heikkoon kielitaitoon (olen ollut aistivinani Tamerin puolelta myös jonkinlaista turhautuneisuutta siitä, ettei pysty ilmaisemaan itseään täydesti) ja tohon sen "pr-kiertueeseen". Julkisuutta tää hemmo halajaa ja se on ainoa syy (epätoivoinenkin sellainen) osallistua tähän sirkukseen. Ja liittoutuminen tyhjäpäiden ja limanuljaskojen joukkioon ei osakkeita nosta ainakaan tällä palstalla, tiedä miten on ns. suuren yleisön.

Mutta on noussut listallani yllättäen tapetista keskikastiin (ja tapetiksi ovat valahtaneet Minnan lisäksi Anni Ylimakea löysäpöksyineen).

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 23 Syys 2011 18:51

"Sun pita kysyä imaamilta tää asia"

Ihan paras veto.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Syys 2011 02:59

Nyt kun Tamer vihdoin sai kerrottua rikkonaisella kielitaidollaan mitä tarkoitti niin että mieki ymmärsin, niin oon samaa mieltä. Tässä uskontoskismassa sen ja Sebun välillä.

Tamer ei halua olla islamin lähettiläs, mutta voi kertoa oman mielipiteensä asioihin. Sebastian personoi Tamerin islaminuskon lähettilääksi, koska itse kuvittelee olevansa evankeliumia levittävä oikeauskoinen. Oon montaa mieltä uskonnoista, mut ainakin Tamer haluaa pitää uskonsa ja uskontonsa henkilökohtaisena asianaan, siitä pointsit.

Ei se edelleenkään sitä ykkösestä nosta mihinkään, näkymätön ellei hermostu johonkin tai johonkuhun.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Tamer Karabulut

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 24 Syys 2011 08:59

Tamer jatkaa nousuaan mun silmissä. Sillä on ollut tosi hyvä viikko, ollut paljon esillä ja mukana menossa. Eilen veti tota murhapeliä, osallistui tyttöjen seksijuttuihin ja pukeutui naiseksi. Tosi kiva että tämäkin tapetti pikkuhiljaa pääsee vauhtiin. Ne parit ärähdykset oli ikäviä aikaisemmin, mutta toivon että ne on nyt loppu ja nousu jatkuu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”