Annika Niemi

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Annikalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:19

5 - Suosikki
75
12%
4
47
7%
3
51
8%
2
69
11%
1
79
12%
0 - Inhokki
326
50%
 
Ääniä yhteensä: 647

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja henkka » 07 Syys 2011 14:26

Evalds kirjoitti:Jos Annika alkaa "itkeen todella paljon" Perttulan perään (uskon näin käyvän) niin voittomahikset pissivä viim. sillon, on jo nyt hieman heikoilla hangilla kun antaa pelimiehen viedä ja vikisee vielä perässä.

Tai nainen saa ihmisten sympatiat puolelleen kolmiodraamassa missä ilkeä vamppi tulee rakkaustarinan tielle.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 07 Syys 2011 18:56

Mun mielestä nämä "kyrvät haisee" -keskustelut eivät jotenkin sovi siihen naapurintyttökuvaan, mikä monella Annikasta on, ja mikä itselläkin oli. Samoin hyvin jyrkkä suhtautuminen Tameriin on outoa. Annikan ja Tamerin "Se olen minä, joka odottaa" -riita oli hyvin lähellä Elisabetin ja Habibin välistä "Älä puutu mun juttuihin" -konfliktia.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 08:38

Annikan ja Mikaelin välillä käytiin aamulla tällainen parisuhdekeskustelu:

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 17#p431917

Se ehkä antaa jonkin verran lisävalaistusta kummankin asukkaan ajatusmaailmaan, joten linkitän tänne ja myös toisen osapuolen ketjuun.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Syys 2011 14:59

Tuotanto kirjoitti:Mun mielestä nämä "kyrvät haisee" -keskustelut eivät jotenkin sovi siihen naapurintyttökuvaan, mikä monella Annikasta on, ja mikä itselläkin oli. Samoin hyvin jyrkkä suhtautuminen Tameriin on outoa. Annikan ja Tamerin "Se olen minä, joka odottaa" -riita oli hyvin lähellä Elisabetin ja Habibin välistä "Älä puutu mun juttuihin" -konfliktia.
Sehän on just parasta että Annikassa on muitakin puolia kun se kiltti naapurintyttömäisyys :tu

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 08 Syys 2011 18:50

No mut sitten se onkin roisi naapurintyttö [smilie=a_ohyahbaby.gif] [smilie=a_happyhappy.gif]
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Syys 2011 21:06

^ Ja se on mahtava juttu se :tu

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Stobe » 09 Syys 2011 05:34

Tämä on jostain syystä mun suosikki tällä hetkellä. Ja jostain syystä en osaa antaa mitään perusteluja sille. Ehkä kyseessä on se, ah, niin kuuluisa ensivaikutelma. Joka kuitenkin on vahvistunut tässä tuntien saatossa.

sellofaani
Tuotantoassistentti
Viestit: 59
Liittynyt: 25 Elo 2009 22:04

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja sellofaani » 09 Syys 2011 17:04

Yksinkertaisesti rasittava. :noup:

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja pjorri » 09 Syys 2011 17:54

Annikasta on tullut myös minun suosikkini. Iloinen, reipas ja avoin likka... tykkään!
Ensimmäistä kertaa (suomen) bb:n historiassa toivon jotain pientä säpinää taloon, siis Mikaelin ja Annikan välille. Ja siis säpinää, en mitään panemista!
Aina ennen bb:n pariutumiset on minua ällöttänyt, mutta varmaan olen tullut vanhaksi tai sitten vaan kaksi ok-asukasta yhdessä oliskin ihan kiva juttu...
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 09 Syys 2011 18:13

Mulla Annika on laskussa. Syinä rivo suu ja se, että osaa tosi tehokkaasti kiertää muita sormensa ympärille. Tekee sen vähemmän törkeästi kuin Janica, mutta silti. Lisäksi kuumentanut Tameria ja Tanjaa. Loppujen lopuksi varsin itsekeskeinen ja muita vähän huomioiva asukas. Hänkin.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Swoon » 09 Syys 2011 21:17

Mua on alkanut jokin häiritä Annikassa ihan helvetisti. En vielä täysin tiedä mitä se jokin on ja onko siellä edes oikeasti jotain todella häiritsevää, mutta "tuotanto" osui kuvauksessaan aika lähelle omia tuntojani. Annika osaa todellakin kiertää muut pelottavan hyvin sormensa ympärille ja vaikuttaa aika itsekeskeiseltä. En yllättyisi jos sieltä jossain vaiheessa purkautuisi Elisabetista muistuttavat itkupotkuraivarit, vaikka todennäköisyys ei kovin suuri ehkä olekaan. Mulla on myös tapana arvioida ihmisiä sen mukaan millaista seuraa ne kerää ympärilleen; ei siis kauheasti auta että Benin, Salarin ja Mikaelin kaltaiset löysät lierot näyttävät rakastavan Annikan seuraa. Toisaalta tuntuu tosi omituiselta edes spekuloida tästä, koska ihq-Ansku ja ihq-Anskun tötteröhuulet jne.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Syys 2011 21:44

Kyllä itkupotkuraivari tavallaan jo nähtiinkin kun mehiläispesätehtävän aikaan Annika turhautui makkarissa "myrkytettynä" ja sidottuna oloon. Istuskeli lattialla, herppasi ja alkoi reuhtoa ja nakella lattialla lojuneita munakennoja ja pahvinpaloja ympäriinsä, kun siellä olo turhautti niin paljon. Itkukin sitten tuli heti perään. En tätä tosin kauhean moitittavana voinut nähdä. Tunteet olivat vain tehtävän siinä vaiheessa pinnassa.

Anskulla on kyllä välillä vähän kylmän/vihamielisen/tylyn oloisesti esitettyjä "vitulla" höystettyjä tokaisuja silloin kun ei ole tyytyväinen jonkun toimintaan. Jostain sellaisesta alkoi kinastelu Tamerin kanssa keittiössä, samoin kuin Tanjan leikkuulautavälikohtaus.

Toisaalta tykkään Annikan pohdiskelevasta ja itseanalyyttisestä puolesta jota tämä on väläyttänyt mm. juuri makuuhuoneahdistuksen aikaan (kun keskusteli tuntemuksistaan Sebastianin ja muiden kanssa) ja myöskin lintuhäkissä ollessaan (niinikään Sebastianin kanssa keskustellessaan.)

Annika on myös näyttänyt kiitollisuutensa sekä Benille (makuuhuonejutun aikaisesta pk-huoneessa käynnistä ja puolestapuhumisesta) että Sebastianille, jota kiitti ja halasi lintuhäkkiseuranpidon jälkeen. Lisäksi Annika tuli itse tapaamaan ja lohduttamaan itkeskelevää Tanjaa tupakkapaikalle, kun Tanja pelkäsi tulla pyytämään anteeksi leikkuulaudan ilmaan sinkauttamista. Jutteli tämän kanssa asiasta pitkään. Eikä Annika myöskään (Salarin yllytyksestä huolimatta) halunnut mennä valittamaan pk-huoneeseen hankkiakseen Tanjalle jotain paskaa niskaan.

Annikassa jotenkin viehättää se spontaani, eläimellinen luonnonlapsi-pössötysvaihde joka menee päälle aina välillä. Ilmeisesti liikunnallisuus on niin verissä, että sitä pitää päästä välillä vähän purkamaan ympäriinsä juoksemisella, kissa-hiiri-painileikillä ja muulla röhönauruhullutuksella. Ja saapa sillä tietysti pojatkin leikkimään mukana...

Avatar
Zoe
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:55

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Zoe » 09 Syys 2011 23:06

Jo asukkaaksi taloon ohjelmassa Annikasta tuli jotenkin feikki-olo... en tiä oliko se epätoivoinen selitys siinä koosteessa se mikä aiheutti tän fiiliksen, mut en vaan pääse se yli. Jotenkin yrittää liikaa, höröttää liikaa.. Emmä tiä, mut mun tuntosarvet kääntyy edelleen feikin suuntaan. :td

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Syys 2011 00:02

Swoon kirjoitti: Mulla on myös tapana arvioida ihmisiä sen mukaan millaista seuraa ne kerää ympärilleen; ei siis kauheasti auta että Benin, Salarin ja Mikaelin kaltaiset löysät lierot näyttävät rakastavan Annikan seuraa.
Tämä on toistaiseksi se ainoa, mutta todella häiritsevä piirre tässä tytössä. Talossa on sentään vielä valinnanvaraa seuran suhteen, joten kyllä sieltä luulisi löytyvän jotain vähemmän limaista seuraa kuin Ben ja Salar. Sitäkin on vähän vaikea käsittää mitä Annikan kaltainen energiapakkaus saa irti Korsosta.

Muuten kyllä tykkäisin, pitkälti BrutalGentlemanin luettelemista syistä.
The reason I swear so much is because fuck you.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja henkka » 10 Syys 2011 00:09

Jotenkin ärsytti se miten Annika kiukutteli siitä, kun Mikael oli viettänyt Janican kanssa yön. Nainen käyttäytyi kuin hänet olisi todella pahasti petetty. Siksi toivonkin että Janica jatkaa Anskun ärsyttämistä.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 10 Syys 2011 00:11

^^
Ei se talon mies tarjonta nyt niin erinomaista ole, joten kyllä Mikael sieltä parhaasta päästä on. Enkä oikein ymmärrä miksi Annikan pitäisi muutenkaan alkaa valitsemaan ketä hänen seurassaan saa hengailla tai kenen seurassa hengailee. Ei Annika ole mielestäni sulkenut ketään ulkopuolelle.

Ihan pirteä tapaus, tuo ainakin eloa ja tapahtumia ja mielummin Annikaa katsoo monia muita tuolla.
:tu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Rita » 10 Syys 2011 18:09

Tästä Annikasta on muodostumassa suosikkini. Mukavan pirteä ja iloinen tyttö, jota jaksaa katsoa mielummin kuin yksikseen mököttäviä, angstisia ihmisiä. Toivon Annikan pysytän talossa pitkään, ja myös uskon niin.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 11 Syys 2011 00:42

Aiiiikka naiivi tyllerö. Ihan hyvä asukas ainakin vielä, mutta huh.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 11 Syys 2011 11:00

henkka kirjoitti:Jotenkin ärsytti se miten Annika kiukutteli siitä, kun Mikael oli viettänyt Janican kanssa yön. Nainen käyttäytyi kuin hänet olisi todella pahasti petetty.
Todellakin ärsytti! [smilie=a_listenuppunks.gif] Varsinkin kun sitä aiemmin hän oli ollut viileä Mikaelin lähentelyille.

Turha valittaa, jos ei aiemmin ole kelvannut.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja maumiu » 11 Syys 2011 12:44

Annika valitti eilen illalla Benille miten häntä ällöttää kun Mikael on koko ajan kimpussa :shock: Voi jestas, miksei mennyt sanomaan suoraan Mikaelille ettei tykkää julkisista hellyydenosoituksista kun hänestä tuntui että Mikael on kimpussa koko ajan? Tai sanoi jotain jossain vaiheessa mutta ei niin suoraan.. Miksi tästä asiasta täytyi mennä läyhäämään pesään Benin kanssa? Ja Benhän provosoi vielä lisää että Annikan täytyy heti huutaa Ben apuun jos Mikael tulee liian lähelle yms.. wtf??? :keineahnung: Lisäksi Annika sanoi Benille että tämä on hänelle tärkeämpi kuin Ben tietääkään [smilie=a_makeitstop.gif] Yök.
Annikan pisteet muutenkin laskusuhdanteessa omalla listallani.
Tuntuu että tämä nainen on helposti vietävissä ja manipuloitavissa.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja mirian » 11 Syys 2011 13:07

Mä en jaksa tätä Annikaa. Ensin valittaa, että ei halua pariutua talossa ja on ihan sama ketä halailee, kun tärkeintä on se läheisyyden saaminen, ei välttämättä itse henkilö, jolta sitä hellyyttä saa eli Mikael. Sitten kunnon mustasukkaisuuskohtaus, kun Mikael viettää aikaa Janican kanssa viikkotehtävän merkeissä. ”Sä et ees puhunut mulle, etkä koskenut mua, kun tulin hieromaan Janican jalkoja, yhyy.” Niin, siis Mikaelhan oli sammuneena lattialla, joten kas kummaa jos reagointikyvyt ei olleet ihan ajan tasalla.

Sitten ollaan hetki tyytyväisiä, kun Mikael kiltisti seuraa ja vakuuttelee, että on kiinnostunut ainoastaan Annikasta ja pyytelee niin kovin anteeksi. Sitten taas ahdistaa, kun Mikael roikkuu kimpussa liikaa (kun Annika on ensin saanut kylvettyä jätkään pelon siitä, että paree näyttää koko ajan, kuinka tärkeä Annika hänelle on). Ja nyt sitten taas urputusta siitä, kuinka Mikael ihan liian kauan jutteli bileissä Sebastianin kanssa ja hän joutui odottelemaan. Argh! Koita oikeesti nainen päättää, mitä haluat perhana. Vaikuttaa aikamoiselta pikkuprinsessalta, jonka maailma järkkyy heti kun ei ole huomion keskipiste.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Annika Niemi

Viesti Kirjoittaja sally » 11 Syys 2011 13:27

perus huomion kipeä ....... muija. en vielä tipauttanut kakkosesta alemmaksi mutta jos läähättää beniksen perään ja samalla säätää juuri noin yllä ^ hyvin kuvatun lailla Miken kanssa niin kyllä se inhokkipokaali sieltä alkaa nopeasti löytymään tällekin.
annelin nauru tai se vituttava röhötys on tosi tyhmää kuultavaa kun kuitenkaan ei muuta sisältöä yleensä hirveästi tule :td

E: Ei käytetä tuollaisia nimityksiä ulkomaalaisista/puoliksi ulkomaalaisista.
-Sihi-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”