Stefan Andersson

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Stefanille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
75
14%
4
36
7%
3
39
7%
2
84
16%
1
104
20%
0 - Inhokki
189
36%
 
Ääniä yhteensä: 527

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 02 Marras 2011 16:17

Eki nyt on tollanen rassukka.Ei oo varmaan paljoo rakkautta saanu elämässään kokea.Sen takia varmaa toi amanda palvominenki on noin radikaalia.Ja siitäki huomaa että on vähän vajaa päästään ku edes kuvittelee et vois olla amandan kanssa jotain.

Mutta Jani oli yks BB-historian parhaista asukkaista :D siin oli kyl ultimaattinen urpo :D Ja tais omistaa BB-historian isoimmat DOJOTKIN :D:D:D

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2011 16:22

^ Tuota juuri meinasin, että en osaa pitää Ekiä ja Jania hyvinä asukkaina, ja syy siihen on melkein identtinen!
En tykkää nauraa tuollaisille ihmisille, joiden viihdearvo on se, että ovat.... no, sellaisia kun ovat.

Se on hyvä jos on urpo, mutta nämä ovat sitä sillä tavalla, että mieluummin suojaisin heidät kaikelta julkisuudelta, jonka paskaa puolta eivät itse tiedosta. :(

Sorry tosikkouteni tässä asiassa.
Yleensä pystyy ottamaan loppujen lopuksi kaiken huumorilla, mutta tässä menee rajani.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Skygge » 02 Marras 2011 17:05

On ollut jo hyvän tovin sellainen fiilis, että Stefan on lievän mahalaskun jälkeen nostanut tasoaan. Amahuutelu loppui kiellon jälkeen ja muutenkin Eki on tullut paremmin esiin ja vaikuttaa minun mielestä paljon ikäisemmältään kuin pari kolme viikkoa sitten.

Taidanpa nostaa Stefanin pisteeksi 4. Suosikiksi en häntä laske, mutta lähellä sitä se kyllä on.
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Marras 2011 17:23

Yöllä kun Nettaa säikyteltiin, se sanoi hakevansa pk-huoneesta itselleen taskulampun. Tähän Eki heitti toiselta puolelta pimeää makkaria jotain sen tyylistä kuin "Hae vaikka halogeeni, mutta mene nyt nukkumaan", joka sai pelottelua yrittävän Tanjan repeämään.

Vähän kuitenkin särähti korvaan, kun halogeenikommentin jälkeen tuli Ekiltä Netalle vielä jotain ihmeen "hae vaikka dildo ja laita se sisään" -settiä. Kuuliko kukaan muu tätä vai olenko yöllä kuullut ihan omiani?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2011 17:33

^ Ekin hauskoista jutuista puuttuu usein nasevuus, kun levy jää pyörimään pahasti päälle! ;)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 01:18

Eki on ollut kohtuusiedettävä (mutta ei pidettävä) jonkin aikaa, tosin suurin kiitos siitä on kuulunut kameranvaihtomahdollisuudelle ja sille, että olen jaksanut tätä ominaisuutta ahkerasti käyttää.

Noh, nyt kun yhden illan ajaksi päätin urheasti antaa tälle mökääjälle jonkinlaisen mahdollisuuden se meni ja kiitti siitä näin. Samaa samperin jankutusta ja nimien toistoa mitä koko talossaoloajan. Raskas.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
taru
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 11 Syys 2011 17:27

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja taru » 03 Marras 2011 08:32

Eki vois kyllä lähteä jo kotiin, ei tota rasittavaa jankkaamista ja huonoja juttuja vaan jaksa enää. Jos joskus stefanilta tuleekin joku hyvä naseva vitsi niin se pilaa senkin toistamalla sitä joka jumalan tunti aina vaan uudestaan ja uudestaan.

ps. ekin esikuva tai kenties jopa mies itse?
Kuva

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja siisseli » 03 Marras 2011 09:19

Daddylle pitäs nyt saada päikystä jarrut päälle.
Huolestuttaa toi sen fyysiseksi käyminen.
Aina pitää olla nainen sylissä, jollei ole kiskotaan Benkulta housuja jalasta tai kannetaan sille kortonkeja.
Daddyn jutut käy koko ajan seksiväritteisemmiksi, väliin ihan törkeetäkin nuorille naisille.
Ilmeisesti Daddy ei ole saanut laatuaikaa tarpeeks itsensä kanssa ja nyt se tarve suuntautuu talon nuorisoon.
Daddy alkaa käymään vaaralliseksi jos turhautuminen muuttuu agressioksi?

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Burph » 03 Marras 2011 10:04

Tää kiva setä on muuttunut irstaaksi kuvotukseksi, jota ei pysty enää katsomaan eikä kuuntelemaan. Voiko toi enää pahemmaksi mennä?

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
jerri
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 06 Loka 2008 20:56
Paikkakunta: Finland

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja jerri » 03 Marras 2011 11:19

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... lleuksiani

Hui helv... kun menee kylmät väreet ton Stefun jutuista,
eikä siis todellakaan hyvällä tavalla :shock:

Daddy on kyllä pudonnut mun silmissä niin pohjalle,
vaikka hetkellisesti jo nosti pisteitään kun saatiin AMA huutelu loppumaan,
mut viime aikaset avautumiset ainakin Sebastianille Daddyn tunteista Amandaa kohtaan ja nää "pikku tyttöjen" liehittelyt ja hiplailut menee huikeesti yli hilseen.

Mä en voi sietää täällä ulkomaailmassakaan irstaita vanhoja ukkoja,
ja kyl ällöttää kattella sellasta tuolla talossakin.
Irstaaseen kun vielä lisää adjektiivit: säälittävä, hölmö, rasittava ja nolo, niin siinä onkin "kaikkien aikojen BB-inhokki"-soppa valmis.
"Pikkupeikko takkutukka, pitkä häntä, risa sukka.."

stalkmeri
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2011 19:16

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja stalkmeri » 03 Marras 2011 11:43

Mulla on tullut Stefanista jo pitkään kylmiä väreitä :shock: Oon itsekin nuori nainen, ja ainakin itseäni Stefanin käytös ahdistaisi ja ällöttäisi. No ällöttää jo tv:n välitykselläkin! Huutaminen, jankkaaminen, sylittely, kaiken liian tosissaan ottaminen (juuri tämä Stefanin ja Veeran viime öinen keskustelu vessassa...) ja pakkomielteinen käytös Amandan suhteen. Mies koittaa ihan väkisin saada jotain suhteenpoikaista talossa ja on selkeästi mahdollisimman nuori asukki. BB:n pitäisi sanoa tälle "aikuiselle miehelle" että nyt jotain rajaa oikeesti, tai potkaista pihalle talosta. En usko että kaikki inkkarit on kanootissa enää kyydissä.

Avatar
Lillian33
Kyttääjä
Viestit: 75
Liittynyt: 13 Syys 2011 12:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Lillian33 » 03 Marras 2011 12:02

Tuli eilen Extraa katsoessani mieleen se, mitä monet muutkin on täällä puhunut, eli jos olisin Amanda, niin kyllä vähän pelottaisi Ekin ulkomaailmaan tulo! Siinä klipissä näytettiin, kun Eki selitti Sebastianille, kuinka haluaa olla Amandan hyvä ystävä ulkomaailmassa, no ei siinä vielä mitään, mutta sitten sanoi tarkan kilometrimäärän, että kuinka lähellä Amanda asuu! :shock: O-ou.
1. Sebastian 2. Janica 3. Tanja 4. Suvi 5. Mikael

stalkmeri
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2011 19:16

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja stalkmeri » 03 Marras 2011 12:10

Lillian33 kirjoitti:Tuli eilen Extraa katsoessani mieleen se, mitä monet muutkin on täällä puhunut, eli jos olisin Amanda, niin kyllä vähän pelottaisi Ekin ulkomaailmaan tulo! Siinä klipissä näytettiin, kun Eki selitti Sebastianille, kuinka haluaa olla Amandan hyvä ystävä ulkomaailmassa, no ei siinä vielä mitään, mutta sitten sanoi tarkan kilometrimäärän, että kuinka lähellä Amanda asuu! :shock: O-ou.
Hyi hel........ Ekin pitäisi oikeasti miettiä tuota juttua nyt ihan tosissaan. Se, 39 vuotias ja 20 vuotias nätti, suosittu tyttönen. Oikeesti, hyviä, läheisiä kavereita? Missä universumissa? Ihmettelen kyllä kovasti jos Amanda itse haluaa kaveerata Ekin kanssa ulkomaailmassa. Eihän Amanda nyt varmaan julkisuuteen mitään negatiivista sanoisi, mutta veikkaan että mimmi ei käsiään yhteen taputa kun Eki alkaa ilmestymään sen ovelle aina pimeän tullen ja puhelin soi taukoamatta. Pystyn kuvitteleen, että kuinka Eki selittää ulkomaailmassakin kaikille ummet ja lammet "AMASTA", ja niiden erikoislaatuisesta ystävyydestä.. Koska onhan Eki vähän... special.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 03 Marras 2011 12:12

Toivottavasti Stefun veli/jet ovat yhtä iso kokoisia, että saavat tämän aisoihin. Ja toivottavasti saavat tämän järkiinsä tästä koko Ama hommasta. Tietenkinhän Amanda itsekin saa ja toivottavasti sanookin tälle suoraan mitä mieltä on Stefanista.
Säälittää jo valmiiksi Amandan puolesta.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Taika » 03 Marras 2011 12:22

Eikö se nyt ala olla jo kaikille selvää, ettei tätä kukaan saa järkiinsä? Se elää ihan omissa kuvitelmissaan, joka on musta suoraan sanottuna häiriintynyttä. Ihan kokonaan on sivuttanut senkin faktan, että talossa Amanda oli Benin kanssa ja ulkomaailmassakin Amandalla oli Juno. Näitä ei vain ole Stefanin maailmassa.

Kuulin jo, kun ulkona huuteli terassilta Veeralle tupakkapaikalle, että muistatko meidän yöllisen vessakeskustelun. Stefan siis muistaa selittäneensä Netan ahdistelleen häntä, eikä tieto hetkauta Stefania lainkaan. Ei näyttänyt nololta, eikä sanonut Veeralle, ettei ollut ihan tosissaan. Nimenomaan oikein varmisti Veeralta, että muistaako tämä. Stefanin maailmassa Netta siis tosiaan on tunkenut päätään väkisin Stefanin muniin.

Häiriintynyt alkaa olla oikea sana. Onhan esimerkiksi Ben väläytellyt vähän samankaltaisia harhakuvitelmia talossa, mutta jotenkin Stefanin kohdalla tämä menee syvemmälle ja pelottavammaksi. Johtunee ehkä siitäkin, ettei Stefan ole tommonen nyrkillä tapettava, niinku Ben ja lisäksi ehdottomasti myös siitä, että Benin ollessa vielä henkimaailmaltaan täysi pikkupoika pitäisi Stefanin vastaavasti olla jo kypsynyt aikuisuuteen.
Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2011 12:29

Taika kirjoitti:Häiriintynyt alkaa olla oikea sana. Onhan esimerkiksi Ben väläytellyt vähän samankaltaisia harhakuvitelmia talossa, mutta jotenkin Stefanin kohdalla tämä menee syvemmälle ja pelottavammaksi.
Ekin ja Benin ero on siinä, että Ekillä on pakkomielle Amandaan, Benkulla itseensä.

Jos olisin Amanda, etsisin jo uutta kämppää...
The reason I swear so much is because fuck you.

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja siisseli » 03 Marras 2011 12:34

Voin eläytyä Amaksi. Ulko-ovelta kuuluu viikonlopun pimeydes kolinaa ja mölinän seasta kuuluu "Hei AMA !!!"
"Hei ! Hei. Mulla olis YKS JUTTU !"
Sanoin jo alussa, että Eki on sitä ainesta, josta stalkerit tehdään.Mies joka uskoo omiin kuvitelmiinsa. Jota kiinnostaa nuoret tytöt.
Mua vaan huolestuttaa tuo nykyinen fyysisyys ja seksuaaliväritys sen jutuissa...eskaloituu koko ajan
Se on kaikkee muuta kuin hauskaa...
Mul oli aikoinaan vastaavankaltainen äijä kaveripiirissä, se sai raivareita jos olin liian läheinen jolelkin, mut ei suostunut kelleen selittään.
Onneks muut tajus mistä on kyse ja itse osasin vältellä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 03 Marras 2011 12:37

tuusannuuska kirjoitti:
Taika kirjoitti:Häiriintynyt alkaa olla oikea sana. Onhan esimerkiksi Ben väläytellyt vähän samankaltaisia harhakuvitelmia talossa, mutta jotenkin Stefanin kohdalla tämä menee syvemmälle ja pelottavammaksi.
Ekin ja Benin ero on siinä, että Ekillä on pakkomielle Amandaan, Benkulla itseensä.

Jos olisin Amanda, etsisin jo uutta kämppää...
Sukunimen vaihdos vois olla myös paikallaan. Harkimo on kuitenkin (varmaan) aika tunnettu nimi Suomessa, joten ei tuo kämpän vaihto vielä mitään auta.
Stefan tarvitsee nyt selvästi oman äitinsä kaulinta. Jos vaikka tällä jotain vaikutusta olisi. Pahemmaksi tuskin vois enää muuttua :noup:

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 03 Marras 2011 12:46

Taika kirjoitti:Eikö se nyt ala olla jo kaikille selvää, ettei tätä kukaan saa järkiinsä? Se elää ihan omissa kuvitelmissaan, joka on musta suoraan sanottuna häiriintynyttä.
Ehkä Eki-setä näkee itsensä parikymmentä vuotta nuorempana, pitkänä, hoikkana paksutukkaisena David Hasselhoffina joka rintakarvat väpättäen juoksee auttamaan nuoria tyttöjä.

Ei Daddy ihastumiselleen mitään voi. Onhan se itsekkin ihmetellyt noita tunteita ja häiriintynyt tai mikään vajakki tuskin on. Eikös Ryhänen sanonut eilisessä extrasa että BB talossa on terveita ihmisiä. Se on tietysti eri asia miten ne on muuttunut tuolla. Onhan tämä kausi ollut aikamoista pään sekoittamista.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Marras 2011 12:58

Mua tökkii Ekissä eniten valehteleminen ja asioiden värittäminen. Kuten BB:n virallisiltakin sivuilta voi taas lukea, on Eki kertoillut väriteltyä totuutta illan/yön tapahtumista.

Mikä tuota Ekiä vaivaa? Kaveri on 39-v ja käyttäytyy kuin 12-vuotias. Menee jo parista miedosta juomasta ihan sekaisin ja vetelee trololoo-tanssia "aikuisen naisen" ölinällä ryyditettynä. Onko elämä mamman kanssa ollut liian suojattua? Onko Eki edes asunut koskaan omillaan?!

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Annie » 03 Marras 2011 13:09

Oho! Huh. Tuo kuulostaa pelottavalta ja mun mielestä myös jo vähän häiriintyneeltä. Stefan ei pysty erottamaan omaa mielikuvitustaan todellisuudesta. Jos tuota miestä vähänkin lähestyy, esim. Ama hymyillen ja flirttaillen ja Netta leikillään, niin tämän päässä pyörähtää saman tien. Tuntuu, ettei käsitys seksuaalisuudesta ole oikein kehittynyt ja on hämmentynyt tunteistaan ja alkaa sitten kuvitella omia. Ahdistava tyyppi kyllä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 03 Marras 2011 13:13

– Netta hehkuttaa kaiken niin tosissaan. Se laittoi pään mun haaroihin, Stefan väitti.

– Jaa Netta? Veera hämmästeli Stefanin nyökytellessä päätään.

– Joka kerta kun se työnsi pään mun m*niin, olin että joo joo, Stefan jatkoi omituista tarinaansa.
Siis tapahtuiko tämä oikeasti?? Liveketjua lukeneena en tuota huomannut missään. Keksiikö Stefan jo näinkin räikeitä juttuja omasta päästään :unbelievable:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”