Suvi Pehkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Suville?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:04

5 - Suosikki
43
7%
4
79
14%
3
108
19%
2
89
15%
1
96
17%
0 - Inhokki
164
28%
 
Ääniä yhteensä: 579

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 10 Joulu 2011 00:51

RealPlayer kirjoitti:
Mjaah... No on Suvissa tota empaattisuuspuoltakin, mutta kovin nopeasti niissäkin tilanteissa juttu kääntyyy Suviin itseensä...?
... voi älä itke, miks sä oot surullinen... *halaus*
Muuten mä kun kerran olin Turkissa, niin mä olin niin surullinen, kun mua ei heti huomattu, mut se varmaan johtu ... *ääni innosta täristen*
.. hei sä oot aika hirvee, kun et osaa nauttia siitä mitä mä oon saanu ..

ttomm
Kuhnuri
Viestit: 60
Liittynyt: 04 Marras 2008 08:20

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja ttomm » 10 Joulu 2011 08:59

Kun tämän ikäinen nainen pyörii Baarikärpäsessä ja muissa Sedun paikoissa ns. tanssimassa niin näky on kyllä kamala. Sedulat on nuorten paikkoja, ei tuon ikäisenä tullut enää mieleenkään lähteä pyörimään kyseisiin mestoihin. Johan sitä tuntis olonsa vähintäänkin pedofiiliksi. Jonkun näköistä ikäkriisiä potee tämä nainen. Ja en ymmärrä tätä Suvin ns. erinomaista tanssitaitoa. Tanssitaito ei ole lantion hetkutusta ja käsien vatkaamista. Kannattais ottaa yhteyttä tanssikouluun ja käydä siellä kysymässä mielipidettä tanssitaidosta, voisi siinä kurssia jos jonkinnäköistä pukata. Ja yksi mikä vielä ihmetyttää, on nämä Suvin mainostamat miehet joita hän pokailee baareista. Turkinpoikia en ihmettele. Jos tämän näköisen ja muotoisen naisen vierestä aamulla heräisi niin taatusti tulis joitakin suisidaalisia ajatuksia mieleen, väkisinkin.

viivi48
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 30 Loka 2011 06:53

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja viivi48 » 10 Joulu 2011 09:26

Marika 1 kirjoitti:Kyllä Suvi taas on "järjenääni"! [smilie=a_doh.gif] Oli ihan raivona, kun Janica olikin enemmän Tanjan puolella eikä hänen, vaikka onkin yrittänyt tehdä kaikkensa pilatakseen näitten välit. Tää oikeesti luule olevansa joku järkevä, koska hän on talon vanhin ja nää muut on Suvin mielest kersoja. Toivottavasti tää viimestään pilas Suvin voittomahdollisuudet! Miäminäminä......

Suvi, mene itseesi! :madone:

E: Ja luulee et jotkut on tälle vielä kateelisia...PAH!! :x
Tästä en ole viitsinyt koskaan kirjoittaa mut hyvä kun joku muukin tämän huomannut.
Suvi hyvin kierosti mustannut Tanjaa vähän kaikille ja kun Janica sanoi mitä Suvilta oli kuullut niin Suvi käänsi senkin sit Janican piikkiin Tanjalle ja sit myöhemmin Janicalle Tanjan piikkiin.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Anira » 10 Joulu 2011 11:24

Pehkosen Suvi on melekonen mama. :P Suvi on ehkä vähän sellanen juoruakka-tyylinen; kyllä varmasti kiinnostaa muiden asiat, mutta omistaankin Suvi nauttii puhua. [smilie=a_cool.gif]
Oon positiivisesti yllättynyt, että Suvi pääsi finaaliin. Hieno juttu! :)

Suvilla riittää vaivaa ja elämässä on tapahtunut yhtä sun toista. Ehkä alkaa tuo Suvin ikäkin (34vee) kertoa siitä, että toisinaan Suvin on vaan h"helppo" läyhätä ja hänestä se voi olla hauskaakin, tai siis ei ehkä itse näe sitä pahana juttuna. Mielellään kertoo muiden(ihan ulkomaailman) kavereidensa juttuja eteenpäin.

Suvi ossoo laittoo ruokoo ja kyllä meleko kipakasti myös sanoa, jos jokin asia ottaa päähän.
Hyvin on jäänyt Suvista mieleen esimerkiksi jo alkuviikoilta se, kuinka ketjujengiläisille sanoi ettei jaksa riidellä, koska kotonaankin tulee (ilmeisesti lapsien kanssa) paljon riideltyä.

Suvin avoimuus on toisinaan aika karua - on se joo kivaa tietää minkä kokoinen penis Orilla on, mutta en välttämättä ois tahtonu tietää, että Suvin tyttärellä on dildo juuttunu pilluun (vai näinkö se oli?) ja on myös äidilleen ostanut dildon.
Kaikessa huvittavuudessaan Suvi on kuitenkin aika mainio persoona ja veikkaan, että kun talosta pääsee ulos niin tulee muutamakin tyyppi kehumaan Suvin tanssitaitoja. Khehheheee. :lol:

viivi48
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 30 Loka 2011 06:53

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja viivi48 » 10 Joulu 2011 11:27

Suvi avautui Benille aamulla, mut käänsi sitten jutut täysin kun meni makkariin juttelemaan Janicalle ja Tanjalle.
Ja taas alkaa noi Ori jutut jne. sekä koko aamu kuunneltu miten Suvilla menee ja mitä Suvi haluu, joku yrittää tuohon väliin puhua jotain niin Suvi jatkaa ja jatkaa tätä samaa minä minä jutteluaan, käyty kaikki Suvin mieliasiat turkkilaisista vessoista asti.
Ja juttu jatkuu ja jatkuu, miten ihminen ei voi olla edes hetken hiljaa

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja janes » 10 Joulu 2011 17:11

diagnoosiin vielä pari lisäystä:
oksennustauti alkamassa
vatsahaava stressistä

On saanut aiemmin etelän ryyppyreissulla ja roskaruoasta ylävatsaan alkavan vatsahaavan. Hei ihanko totta :keineahnung:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Joulu 2011 17:14

janes kirjoitti:vatsahaava stressistä
Tämän diagnosoi äsken itselleen siksi, että vatsansa piti ääntä (sanoi kyllä, että hänelle on joskus diagnosoitu alkava vatsahaava "tai joku sellanen"). Eli koska vatsassa tapahtuu, on siellä oltava jotain vialla. Tarvitsisi vatsahaavalääkettä ja tähän kun Janica sanoi, että eikai vielä noin pienestä niin Suvi vaihtoi lääkkeen "johonkin vatsaa rauhottavaan". Lopulta päätyi siihen, että kun sais edes jonkun vatsaa rauhoittavan jugurtin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Anira » 10 Joulu 2011 17:43

Pienen naurahduksen aiheutti tää IS:n uutinen (30.8) ja pätkä siitä:
Taloon astellessa Suvi kärsii pienestä flunssasta, joten hän toivookin, että pääsisi pian lääkitsemään pöpöjä pois.

- Toivottavasti siellä olisi pullo kirkasta pöydässä, hyväntuulinen nainen nauraa.
http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ne ... 24002.html

Suvi ja Suvin vaivat since day 1. [smilie=a_cool.gif] ;) :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Joulu 2011 18:07

Päivitin Suvin sairaskertomuksen, muutama pikkuvaiva taas tullut lisää :

-12-vuotiaana todettu löystyvä kudostyyppi
-Keltarauhashormonin vajaatuotanto
-kaamosmasennus
-alkava pääkipu
-pääkipu
-valonarat silmät
-lonkat menee lukkoon jos on pitkän aikaa samassa asennossa
-Joku niskavika
-Arka iho
-Ripuli
-Niksahtanut polvi
-Nyrjähtänyt nilkka
-Kolme kertaa viikossa alkavat kuukautiset näppylöineen ynnä muine liitännäisvaivoineen.
-Kurkkukipu
-Flunssa kauden alussa
-Kitarisaleikkaus, ettei pystynyt edes juomaan kahteen viikkoon
-niskat rasittuu rintojen painosta
-silikonit muljahtelee
-vatsa ei kestä särkylääkkeitä
-luulotauti?
-geeneistä johtuva ( Mirallakin on jo ) selluliitin syntyminen, joka aiheuttaa psyykkisiä ongelmia
-kurkussa pussi jonne voi jäädä lihapullanpala
-palelee aina
-korvat on lukossa
-silikonitissit väärinpäin/vinossa
-Särkee niin usein (siellä ja täällä), että tarvii lähes päivittäin särkylääkkeitä.
-Jos ei saa särkylääkkeitä, hajoaa päästä ja vatsa menee sekaisin.
-Ei mitenkään pysty enää syömään tonnikalaa. Tulee ongelmia. Nötkötti on liian rasvaista, tarvitsee ruokaan vain paljon kermaa ja voita. Ilman näitä ei pysty syömään mitään.
-Kampaamon sakset ovat olleet väärän kokoiset, joten ne sakset ovat leikanneet käsiä.
-Syyhypunkki.
-Tisseistä erittyy tikinpaloja näppylöinä
-Valtava finni kaulassa
-Närästys
-Hiiva!
-Huuliherpes.
-Kevätastma
-alkava oksennustauti/oksennustauti ?
-alkava vatsahaava/vatsahaava ?
-olkapää ehkä pois paikoiltaan
-alalaskimovaiva (veritulppavaara pitkillä lennoilla)
-niska paskana
-rakkula jalassa
-homeastma
-karsastus
-krooninen juoruilu (kirjoittajan huomio)
-niin pahat selluliitit, ettei kehtaa mennä baariin?

Ja pienenä lisäboonuksena: Suvin äiti oli käynyt gynekologilla ja gyne oli vilkaissut toosaa ja huomannut, että äidillä on aivoissa kysta.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja semale » 10 Joulu 2011 18:34

^99% varmuudella sairastuu rintasyöpään, jota varten maksaa kahta syöpävakuutusta.

Arat hampaat (pohti voiko sittenkään mennä hampaiden valkaisuun vihlonnan takia, joka Suvin herkistä hampaista johtuen tulee olemaan kamalaa.)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Joulu 2011 19:16

semale kirjoitti:Arat hampaat (pohti voiko sittenkään mennä hampaiden valkaisuun vihlonnan takia, joka Suvin herkistä hampaista johtuen tulee olemaan kamalaa.)
Voisikohan tämän perustella sillä, että Suvi on baarissa muutaman kerran viikossa? :D Ja ilmeisesti tykkää juodakin aika usein kovatkin kännit.

Minulla ainakin on herkät hampaat aina jos olen juonut ihan liikaa edellisenä päivänä! Ei toki jokaisen baarireissun jälkeen, mutta jos juomia on tullut juotua oikeasti paljon.
En tiedä onko se nimenomaan joku tietty alkoholi joka tekee sen, mutta luulen Suvillakin tuon syyksi.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Burph » 10 Joulu 2011 19:27

^Hyvä huomio.

Tuli mieleen, että kankkuspäänsärky kun johtuu osaltaan nestehukasta. Tai siitä, että aivot kutistuu nestehukassa. Niin voisko ikenet myös kutistua, hammaskaulat tulla enemmän esiin ja siitä vihlonta??

Voi vitsit sentään, miten mä oon monipuolinen: Sohvapsykologi, -neurologi ja vielä -hammaslääkärikin :shock:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Joulu 2011 19:56

Burph kirjoitti:
Voi vitsit sentään, miten mä oon monipuolinen: Sohvapsykologi, -neurologi ja vielä -hammaslääkärikin :shock:
Minunkin tekee mieli olla sohvalääkäri. Diagnoosi: Suvi on jo valmiiksi tosi terveen näköinen nainen. Liikuntaa vaan pikkaisen lisää ja kipukynnystä hivenen ylöspäin, niin 80% taudeista on voitettu.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 10 Joulu 2011 20:03

Diagnoosilistaa voisi ripulin lisäksi lisätä ummetus, kun vatsa toimii ripulista huolimatta vain 2 viikon välein. Myös peräpukamat olleet.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 10 Joulu 2011 22:49

Toivottavasti joku finaalikatsoja älyäisi viedä Suville leikkihevosen, kun se niin sitä oria kaipaa.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 10 Joulu 2011 23:42

-Toinen letunreuna repsottaa synnytyksessä laitetun puudutuspiikin johdosta
-Kaljuuntuminen
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Joulu 2011 02:31

unelma auvoinen kirjoitti:Toivottavasti joku finaalikatsoja älyäisi viedä Suville leikkihevosen, kun se niin sitä oria kaipaa.
Viimeisiä viedää joten avaudutaan nyt vielä tästäkin: tälleen elukkaihmisenä on ollut suhteellisen hiertävää kuunnella tota orittelua.

Voisko olla vielä paljon kornimpaa kuin nimittää jotakin (anteeksi graafisuuteni, en nyt tähän hätään keksi parempaakaan ) panosuhdetta tolleen?
Mietin jo jossain vaiheessa, että tuleeko se nyt jotenkin sen miehekkeen nimestä, mutta kai tossa nyt ihan oikeasti kuitenkin on tarkoitus palleilla varustettuun hevoseläimeen viitata. Miks ei sitte samoin tein karju tai ukkometso?

Taivuttaakin sanan vielä persiilleen. Menis oikeesti ori, oriin, oritta...

huihaihiisi
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 02 Marras 2011 17:40

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja huihaihiisi » 11 Joulu 2011 02:46

Taisipa nuo jossain vaiheessa tulla keskustella suvin appelsiini-ihostakin?
++ Tanja
+ Janica
0 Ben
- Mikael
----------------------- Suvi

Kaikkien aikojen paras asukas on Olli (BB2) !!!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Joulu 2011 10:38

Näin sellasta unta, että olin unohtanut katsoa finaalin ja maanantai-aamuna kun selvitin kuka oli voittanut, se oli Suvi.

Mielenkiintoista sinäänsä, koska Suvi on ollut mulle koko kauden hyvinkin neutraali asukas. En ole missään välissä ihan kauheesti tykännyt, enkä myöskään inhonnut. Toivon voittoa Mikaelille tai Janicalle enkä missään nimessä halua Benin tai Tanjan voittavan. Suvi on siinä välissä.

Outo uni oli.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Joulu 2011 13:06

^ Minäkin olen nähnyt pari kertaa unta tähän ohjelmaan liittyen lyhyen ajan sisään! :D Toinen uni meni niin, että Sebastian voitti (oli sillon vielä talossa) ja Tanja tuli tokaksi.

Suvista taas näin sellaista unta, että se meni Salkkareihin näyttelijäksi ja hänen roolihahmonsa teki itsarin työntämällä keskellä yötä kokonaisen patongin kurkkuunsa. :lol:

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Joulu 2011 13:10

^ Noni, ihan normi. :lol:

Mäkin olen nähnyt BB unia aikaisemmin, juuri ennen Taivas ja Helvetti tehtävää näin unen, jossa asukkaat jaettiin enkeleiksi ja piruiksi. Siksi vähän pelottaa toi viime öinen uni... ;)

Mun unessa järjestys oli Suvi, Janica, Tanja ja Mikael. Missä Ben oli? Ei mitään hajua. :lol:
you've got the dream but not the drive

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Joulu 2011 13:19

^ Aika pelottavaa enneunta! Nyt siis voikin jo päätellä järjestyksen ja sen, että Ben joko kiidätetään ennen Talkkaria sairaalaan tai sitten se jää asumaan sinne taloon vielä muutamaksi kuukaudeksi. :D

Toivottavasti et kuitenkaan nyt saanut enneunta, kun en toivo Suville voittoa. :?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”