Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Swoon » 12 Syys 2011 23:18

3rdburns kirjoitti:Akka on ihan ulkona, väittelee vaan sen takia että "on olevinaan oikeassa". Mutta mitään oikeaa mielipidettä ei näytä löytyvän. Todella epäkypsä ikäisekseen.
Riippuu ehkä millä mittarilla kukin kypsyyttä mittaa. Onko ihminen kypsä jos omaa empatiakykyä, pyrkii ottamaan muut huomioon eikä puhu vain itsestään, vaikka ei osaisikaan määritellä kommunismia?

Avatar
3rdburns
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 02 Syys 2011 22:05

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja 3rdburns » 12 Syys 2011 23:25

Swoon kirjoitti:
3rdburns kirjoitti:Akka on ihan ulkona, väittelee vaan sen takia että "on olevinaan oikeassa". Mutta mitään oikeaa mielipidettä ei näytä löytyvän. Todella epäkypsä ikäisekseen.
Riippuu ehkä millä mittarilla kukin kypsyyttä mittaa. Onko ihminen kypsä jos omaa empatiakykyä, pyrkii ottamaan muut huomioon eikä puhu vain itsestään, vaikka ei osaisikaan määritellä kommunismia?
En tiedä katseletko 24/7 kaa, mutta akka vain vänkää joka asiaan vastaan, vaikkei ole oikeaa mielipidettä asiasta. Vänkää vain sen takia että voi vängätä, vaikkei edes ymmärrä mistä puhuu.

Et vähäs silleen...

Nimimerkki Jaatinen kiteytti asian loistavasti.
Jaatinen kirjoitti:niinku-siisku-tai-mutku-ettää ja naama mutrulla suurimman osan ajasta.
Tanja : Tai siis niinku...

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Swoon » 12 Syys 2011 23:38

3rdburns kirjoitti: En tiedä katseletko 24/7 kaa, mutta akka vain vänkää joka asiaan vastaan, vaikkei ole oikeaa mielipidettä asiasta. Vänkää vain sen takia että voi vängätä, vaikkei edes ymmärrä mistä puhuu.

Et vähäs silleen...

Nimimerkki Jaatinen kiteytti asian loistavasti.
Jaatinen kirjoitti:niinku-siisku-tai-mutku-ettää ja naama mutrulla suurimman osan ajasta.
Jos tämä liittyy nyt johonkin Oskarin ja Tanjan väliseen keskusteluun niin sitä en nähnyt. En kyllä Tanjasta muuten mitään helvetin rasittavaa vastarannan kiiskin kuvaa ole 24/7 perusteella todellakaan muodostanut. Aika paljon se tuolla nimenomaan seurailee muita ja pyrkii luomaan tiettyä tasapainoa eri tilanteisiin. Tietynlainen perusnegatiivinen puoli Tanjasta tosin löytyy mutta suurin osa tuosta on aika huumoripitoista lässytystä jota ei jaksa ottaa tosissaan.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja realityfan » 13 Syys 2011 17:33

tai siis niinku, mun mielest niinku, sit tavallaan tai riippuu tai sit sillee, siis sillee en mä tiiä, tai jotenkin, oon mä aiemminkin sillee, en mä tiedä opinks mä hirveest, en mä tiiä, sit kun oli se eka juttu ja sillee, niin, tota siis tai mä voin sanoo, ihan kaikki siis ei tai silleen, vähä kaikkien jotenkin pakko tollee, on pakko luopuu tai oonhan mä tavallaan luopunut sillee, se on siis ihan totta, tottakai siis haastavaks, kyl mä oon sitä mieltä, tota sillee, että niit on kolme, mut niinku silleen tota, et sit se on niin paljo helpompaa, sit kun oon nelkyt, siis joo onhan noit tavallaan mun kaveri, sit taas, tavallaan sit uusioperhe

Jotenkin tuntuu, ettei Tanjalla ihan aina osu kohdilleen lauserakenteen verbit ja substantiivit. Kyllä on käsittämätöntä sanahelinää kun muija innostuu heittämää settiä yksinhuoltajan arjesta.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja omelia » 14 Syys 2011 01:05

Tanjan anti taloon on ollut aika vaisu, jotenkin Tanja vaikuttaa flegmaattiselta ja kyllästyneeltä. Myös ainaiset puheet alkoholista ja siinä sivussa lapsen hoitamisesta kyllästyttävät sekä jotenkin valittava tyyli aina puhuessa, ei minulle millään tapaa mitenkään viihdyttävä tyyppi.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja biggis » 15 Syys 2011 05:45

Täähän on osottautunut varsin teräväksi likaksi.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Syys 2011 08:53

realityfan kirjoitti:tai siis niinku, mun mielest niinku, sit tavallaan tai riippuu tai sit sillee, siis sillee en mä tiiä, tai jotenkin, oon mä aiemminkin sillee, en mä tiedä opinks mä hirveest, en mä tiiä, sit kun oli se eka juttu ja sillee, niin, tota siis tai mä voin sanoo, ihan kaikki siis ei tai silleen, vähä kaikkien jotenkin pakko tollee, on pakko luopuu tai oonhan mä tavallaan luopunut sillee, se on siis ihan totta, tottakai siis haastavaks, kyl mä oon sitä mieltä, tota sillee, että niit on kolme, mut niinku silleen tota, et sit se on niin paljo helpompaa, sit kun oon nelkyt, siis joo onhan noit tavallaan mun kaveri, sit taas, tavallaan sit uusioperhe

Jotenkin tuntuu, ettei Tanjalla ihan aina osu kohdilleen lauserakenteen verbit ja substantiivit. Kyllä on käsittämätöntä sanahelinää kun muija innostuu heittämää settiä yksinhuoltajan arjesta.

Valitettavasti tähän ei syyllisty pelkästään Tanja :roll:
Sattuu olemaan BB-asukkaiden VITSAUS ihan tuollainen epäselvä sananhelinä.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja carjock » 15 Syys 2011 23:14

Nostanut pisteitä silmissäni. Välillä ihan järkevää keskustelua muiden asukkaiden kanssa, vaikka ulosanti ei nyt aina ole sitä selkeintä luokkaa. Mutta hyvään suuntaan menossa, toivottavasti ei aloita taas sitä alkoholihöpötystä ja yh-juttuja jne.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

brotherhood
Mökkiläinen
Viestit: 241
Liittynyt: 17 Elo 2011 22:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja brotherhood » 15 Syys 2011 23:25

Salaviisas. Lukion pitkä matematiikka 10, samoin fysiikka ja kemia. Näkyy noissa loogisen ja muunkin päättelyn leikeissä - hyvin pärjää. Myös myötäelämisen kyvyssä paras näistä röökimuijista. Sovittelee ja uskaltaa olla eri mieltä Suvin kanssa.

Puhuu epäselvästi - niinku, tai silleen, tai jotain, jne. ruuhkauttavia kielikuvia, täytteitä, jotka saavat puheen puuroutumaan ja selityksen saamaan halun repia hiuksia katsomossa.

Hieno tyyppi. Ihailtavan rohkea myös suihkussa, ei häpeile itseään epätäydellisine ruumiinkuvineen. Loistavaa!

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 15 Syys 2011 23:26

Tämä muuten kykenee selvittämään asiat rauhallisesti, joka on aika hienoa. Rauhassa puhuu, kuuntelee toista ja sitten vastaa. Oskarin naisversio imho. Ei yhtä jaaritteleva, ja paljon neutraalimpi, mutta silti.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Syys 2011 23:33

Rambokala kirjoitti:Oskarin naisversio imho.
Tanjalla on tunneälyä, kärsivällisyyttä keskustella erilaisten ihmisten kanssa, kiinnostusta kanssa-asukkeihin ja kykyä suhtautua toisenlaisiin ajatusmaailmoihin. Ei siis mitään yhteistä Oskarin kanssa kuin ehkä pinnan pituus.

Tanjasta alkaa pikkuhiljaa kuoriutua suosikkini, vaikka ei oikeastaan tee edes mitään. Harmillinen alisuoriutuja, mutta toivon että pysyy talossa niin pitkään ja että viikkotehtävät vie asukkaat erilaisille rajoille, jotta Tanja huomaa sen että pystyy kyllä kun vaan tekee.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 15 Syys 2011 23:39

Mistäköhän sä olet kiskaissut noin hurjan Oskar -vihan? Kaveri ei tosiaan mitään niin hirveää ole mennyt tekemään, kunhan tapaa ajatella asiat ennemmin järjellä kuin tunteella, eikä välttämättä jaksa asukkaiden ääliömäisiä pillunkarvakullikakka juttuja.

Tuusannuuskalle vastaaminen on muuten aina helkkarin pelottavaa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Syys 2011 23:49

Rambokala kirjoitti:Mistäköhän sä olet kiskaissut noin hurjan Oskar -vihan? Kaveri ei tosiaan mitään niin hirveää ole mennyt tekemään, kunhan tapaa ajatella asiat ennemmin järjellä kuin tunteella, eikä välttämättä jaksa asukkaiden ääliömäisiä pillunkarvakullikakka juttuja.
Tämä on kyllä Tanjan ketju, mutta menköön tämän kerran... En varsinaisesti vihaa Oskaria, mutta kyllä tuo on nyt viime päivien aikana viimeistään vahvistanut kaikki käsitykseni tyypin empatiakyvyttömyydestä. Tuollaset ihmiset ei ole ikinä tuoneet maailmaan mitään hyvää, koska eivät ajattele positiivisesti saati pyri luomaan positiivista ilmapiiriä ympärilleen. Ahdistava ihmistyyppi.

Tanja taas on kaikessa valittavassa negatiivisuudessaan täysin päinvastainen tyyppi. Sitä kuunnellessa tulee hyvälle tuulelle, Tanja tekee kuin huomaamatta asioita joista tulee hyvää mieltä kanssa-asukeille. Ihan yrittämättä ja olemalla oma itsensä. Siksi tykkään siitä ja Oskarista taas en sitten enää niin yhtikäs yhtään (on tuolla toki paljon vastenmielisempiäkin tyyppejä, mutta nyt tuoreimpana tämä).
Tuusannuuskalle vastaaminen on muuten aina helkkarin pelottavaa.
Höh, minähän oon kiltti ja reilu aina!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Swoon » 16 Syys 2011 04:34

Alkaa olee aika selkeesti mun suosikki naisasukas. Jotain niin aidon rehellistä ja symppistä tässä on et ei voi muuta kun tykätä. :tu

Jotenkin vaan tuntuu et mieskatsojat ei koskaan tule tajuamaan Tanjan hienoutta.

Mulle on myös Minna yhdenlainen mittari. Tanja on kohdellut Minnaa ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin asukkaita. Kukapa muu olisi.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Whatever » 16 Syys 2011 09:38

Fiksun oloinen mimmi joka ottaa muita huomioon sopivasti eikä aiheuta ylimääräistä draamaa. Puhe kieltämättä on melkoista sanahelinää mutta osaa kuitenkin keskusteluissa perustella kantansa järkevästi.
Välillä tuntuu hieman jäävän tuon äänekkäämmän porukan varjoon, mutta ei kuitenkaan ole liian tapettia (Minna, Tamer) eikä rasittava limanuljaska (Salar, Ben), joten melkein uskaltaisin sanoa että tässä on tämän vuoden suosikkiasukkaani =)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Syys 2011 09:49

Tanja on parantanut koko ajan. Alkuun en oikein tiennyt, mitä tästä pitäisi ajatella mutta ajan kanssa olen huomannut, että tyttöhän on fiksumpi, miltä näyttää. Hieman sössöttävä puhetapa ärsyttää, mutta ehdottomasti plussan puolella ollaan varsinkin, kun vertaa noihin juonittelijoihin.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 16 Syys 2011 11:01

Heikon ja hiljaisen alun jälkeen Tanja on noussut vahvalle kakkossijalle BB:ssä. Naisista selvästi mielenkiintoisin, osaa käsitellä asioita ihan eri tasolla verrattuna muihin jotka joko huutavat tai itkevät. Tamer -episodi oli varsin esimerkillinen osoitus henkisistä lahjoista, ikävästi vaan mokaili alussa viinan ja veitsien kanssa. En silloin niin tarkasti tosin seurannut, mutta taisi se ihan yleisenkin mielipiteen mukaan kaivaa omaa kuoppaansa. Miten on mahdollista että tämän harrastuksia on "dokaus" kun vaikuttaa älliä olevan vaikka muille jakaa. Koittiki vain luoda jotain ulkoista kuvaa noilla, vai tuleeko tästä kännipäissä ihan ääliö. En muista.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Goofy » 16 Syys 2011 11:53

brotherhood kirjoitti:Salaviisas. Lukion pitkä matematiikka 10, samoin fysiikka ja kemia. Näkyy noissa loogisen ja muunkin päättelyn leikeissä - hyvin pärjää. Myös myötäelämisen kyvyssä paras näistä röökimuijista. Sovittelee ja uskaltaa olla eri mieltä Suvin kanssa.
...Hieno tyyppi. Ihailtavan rohkea myös suihkussa, ei häpeile itseään epätäydellisine ruumiinkuvineen. Loistavaa!
Kompsit. Alussa Tanja oli inhokkini nro 1 mutta nyt on kuvani hänestä muuttunut aika pitkälle. Tanjan puheen kuunteleminen totaniinkusiis ei ole edelleenkään mitään miellyttävää mutta naisen asenne, keskustelutaito ja suhtautuminen muihin +++++.
Taviskausi rules

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 16 Syys 2011 12:12

Minullakin Tanja on tällä viikolla hiipinyt alkuviikkojen mitäänsanomattomuudesta jo ihan naisasukkaiden parhaimmistoon, vaikuttaa ihan fiksulta naiselta. Varsinainen inhokki hän ei minulle ole missään vaiheessa ollut, mutta alkuun oli todella vaikeaa saada naisesta mitään irti. Samalla kun parista muusta naissuosikistani on alkanut ilmetä hieman vähemmän mukavia puolia, Tanjan osakkeet ovat koko ajan lievässä nousussa. Veitsiepisodikin on omalta osaltani jo unohdettu ja anteeksi annettu.

Tällä viikolla Tanja on tuonut ulkotehtävässä itsestään esille uusia puolia, ja nimenomaan positiivisessa mielessä. Ilmeisesti on myös minulle lähes "oman kylän tyttö"; on nimittäin käsittääkseni Espoossa Friisilän McDonald'sissa töissä ja hyvin todenäköisesti olen siellä hänet nähnytkin, vaikken tietenkään tunnistanut. ;)
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja David Mills » 17 Syys 2011 23:29

Mielenkiintoisesti antoi yhden pisteen Mikaelille, koska uskoo ettei ole tippumassa talosta ulos. Tanja pelaa, mutta ei härskiä!

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja omelia » 18 Syys 2011 01:32

Tanjasta on viime päivinä nähty fiksumpi puoli. Kun Tanjaa kuuntelee niin huomaa, että onhan hän fiksu ja nopea hoksaamaan asioita, mutta jostain syystä Tanjan ääni tai puheen nuotti tai todella runsaat täytesanat tai jokin muu määrittelemätön ominaisuus tekee sen, ettei Tanjaa tule kovin paljoa kuunneltua, ei jotenkin jaksa keskittyä Tanjan sanomisiin. Mutta ei olekaan helppo olla hyvä puhuja ja asioiden ilmaisija, kun usein elämässä kuunnellaan paremmin niitä, jotka ovat äänekkäimpiä ja tuottavat lyhyitä ja ytimekkäitä lauseita, oli niissä sitten asiasisältöä oikeasti tai ei, pitkään jaarittelevat ja runsaasti asiasisältöä tuottavat ihmiset eivät monestikaan saa itseään kuuluville, liekö vika nyky-yhteiskunnan hektisyydessä, kun kaiken pitää tapahtua nopeasti eikä jakseta keskittyä mihinkään pitkää aikaa. Ei Tanja mikään mielenkiintoinen henkilö kuitenkaan ole, sillä onnistuu toistuvasti saamaan mielenkiintoisesta asiastakin jotenkin mielenkiinnottoman.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 18 Syys 2011 01:37

Välkky mimmi jonka puheessa on usein myös sisältöä ja analyyttisuuta vaikka puolelle BB-talolle jakaa.... Jonkinlainen yllätys sitten ensivaikutelman...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”