Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Syys 2011 14:09

^ Pullojen piilotus nyt oli pelkkää viihteeksi tehtyä showta. Kokeili toki myös sitä, saisiko oikeastikin aamukänninsä, mutta paljon suurempi syy niiden piilottelulle oli se, että yritti saada koosteista anastettua itselleen hiukan ruutuaikaa, jotta ihmiset eivät pitäisi aivan tapettina eikä joutuisi pihalle.

(Tanjallahan on tällä hetkellä se käsitys, että sunnuntaina on häätö, ja että talon tv-ruudulla näytetyt kannatuspalkit olisivat osoittaneet, että Tanja itse on tällä hetkellä todennäköisin sunnuntaina ulos häädettävä.)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Syys 2011 17:22

Täl tyypil ei paljo annettavaa oo... Ulos! :madone:

Avatar
ApinaRoskiksessa
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:11

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja ApinaRoskiksessa » 09 Syys 2011 19:35

BrutalGentleman kirjoitti:^ Pullojen piilotus nyt oli pelkkää viihteeksi tehtyä showta. Kokeili toki myös sitä, saisiko oikeastikin aamukänninsä, mutta paljon suurempi syy niiden piilottelulle oli se, että yritti saada koosteista anastettua itselleen hiukan ruutuaikaa, jotta ihmiset eivät pitäisi aivan tapettina eikä joutuisi pihalle.

(Tanjallahan on tällä hetkellä se käsitys, että sunnuntaina on häätö, ja että talon tv-ruudulla näytetyt kannatuspalkit olisivat osoittaneet, että Tanja itse on tällä hetkellä todennäköisin sunnuntaina ulos häädettävä.)
Jep, juuri näin. Myötähäpeän tunne oli valtava, kun tyyppi alkoi jemmaamaan niitä pulloja. Todella läpinäkyvää.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Syys 2011 19:51

ApinaRoskiksessa kirjoitti:Jep, juuri näin. Myötähäpeän tunne oli valtava, kun tyyppi alkoi jemmaamaan niitä pulloja. Todella läpinäkyvää.
Pullojen (tai tölkkien) piilotuksesta olisi ollut oikeastikin viihteeksi jos se olisi tehty illan mittaan muilta asukkailta huomaamatta ja jos BB olisi myös lopulta antanut ne lärvit vetää. Olisi ideana sopinut hyvin salatehtäväksikin - etenkin jos juomien nauttiminenkin seuraavana päivänä pitäisi vielä tehdä muilta huomaamatta.

Mutta näin avoimesti Ekin ja Minnan tieten tehtynä hommassa ei kyllä kovin paljon ollut pointtia. Etenkin kun Minnasta ei nyt niin hirveän hyvin ollut rikoskumppaniksi ja Eki oli ehkä enemmän koko hommaa vastaan, eikä siihen itse osallistunut. Eri asia ehkä jos olisivat jotenkin tiiminä toimineet ja väittäneet sitten muille muuta.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Swoon » 09 Syys 2011 21:43

Yksi talon mukavimmista asukkaista joka on mielestäni saanut ihan kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa todennäköisesti kökön ensivaikutelman perusteella. En tiedä pystyykö Tanja tuota ensivaikutelmaa muuttamaan parempaan suuntaan, koska taitaa olla sellainen perusnainen, ei mikään viihdyttäjä, joten ei pahemmin pääse koosteisiin ja jos saa huomiota niin lähinnä negatiivisessa valossa. Tosi harmi mun mielestä, koska Tanja on itseasiassa harvinaisen aktiivisesti muut huomioon ottava asukas eikä loista ainakaan itsekeskeisyydellään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Syys 2011 23:57

Swoonin kanssa samat mietteet ja todella toivon, että Tanja saisi olla talossa vielä pitkään. Ikävä kyllä koosteisiin tuntuu valikoituvan Tanjasta vain niitä huonoja puolia, vaikka pitkälti nekin on olleet alunperin humoristsissa yhteyksissä sanottuja asioita. Asiayhteydestään irrotettuna itseironia muuttuu kuitenkin helposti omahyväisyydeksi ja negatiivisuudeksi, vaikka Tanja on omien havaintojeni mukaan ottanut talossaolon todella hyvin verrattuna moneen muuhun valittajaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja henkka » 10 Syys 2011 00:00

Tanja sitten sai raivarit ja sen päälle päätti hankkia itselleen ruutuaikaa.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 10 Syys 2011 06:42

Tanja vaikuttaa olevan sieltä fiksummasta päästä asukkeja, pari kertaa keskusteluissa yllättänyt ja kumonnut ennakko-odotukset.

"Underachiever" tosiaan, kuten joku jo mainitsi, potentiaalia olisi varmaan paljon muuhunkin kuin McDonaldsin kassalle.

Tällä hetkellä soisin voiton mieluiten Tanjalle, luulen että rahat menisivät hyvään tarkoitukseen.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 10 Syys 2011 10:29

Tanja on jotenkin mukavan suora, ei esitä mukavampaa. Toisaalta vihanhallintaa voisi harjoitella. Tunne tulee tietysti, mutta sitä ei ole pakko muuttaa teoiksi. Myöntää kuitenkin oman syyllisyytensä esim. veitsitilanteessa ja osaa kuvata tapahtumaa realistisesti. Että meni hermot, heitti laudan, veitsiosa oli vahinko ja pelästyi itsekin. Ei kaikkea tarvitse ylidramatisoida.

Tanjan vilpittömyydestä pidän, mutta tosiaan hermot ovat turhan piukalla.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja maumiu » 10 Syys 2011 10:48

Uskon että Tanja on aito oma itsensä tuolla talossa, ei esitä mutta tempperamenttia riittää kun suuttuu. On pokkaa mennä suihkuun alasti vaikkei vartalo olekaan missityyppiä :tu Ei ole turhamainen. Mielestäni leikkuulauta-episodia lukuunottamatta hyvä asukas ja saisi pysyä tuolla vielä kun kerran tuotanto ei poistanut episodin jälkeen :tu
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja merri » 10 Syys 2011 11:52

Mä olen useammankin kerran avannut 24/7:n kun Tanja on käynyt ihan mielenkiintoisia keskusteluja jonkun toisen asukkaan kanssa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Syys 2011 12:33

Tää Tanja on tosiaan ihan tietäväisen oloinen tyttö kyllä. Monet kerrat on tullut bongattua hänet keskustelemassa ihan fiksuja keskusteluja ainakin Sebastianin ja Oskarin kanssa. Mukavaa kun talossa on kerrankin joku naisasukas joka osaa keskustella muustakin kuin baareista ja seksistä ja Helsingistä. Toivottavasti hän jatkaa vielä useammankin viikon talossa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 10 Syys 2011 12:40

Tirkka kirjoitti:Tää Tanja on tosiaan ihan tietäväisen oloinen tyttö kyllä. Monet kerrat on tullut bongattua hänet keskustelemassa ihan fiksuja keskusteluja.
Jep, esim. Juuri nyt Minnan kanssa. Pelottaa vaan että tippuu nopeasti kun ei ole niin kovin näkyvä dailyissa.

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja pjorri » 10 Syys 2011 12:46

Tanja oli ekasta illasta lähtien minun inhokki, mutta nyt kun tapaus on hieman rauhoittunut, en millään voi Tanjaa inhokiksi nimetä. Miinusta tietenkin leikkuulauta-jupakasta, tuollainen ei kuulu aikuisen ihmisen käytökseen, eikä varsinkaan äidin käytökseen. Eilisessä koosteessa Tanja sanoi hienosti, ettei mene heti pyytämään anteeksi Annikalta, vaan sitten kun on rauhottunut ja tarkoittaa sitä. Fiksuja ajatuksia...
Mutta muuten liian outo minun makuuni, ja tuollainen kilahdus-vaara... ei hyvä. Tuskin suosikeiksi nousee, mutta en heittäisi ensimmäisten joukossa poiskaan.
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 10 Syys 2011 14:42

Olenko mä ainoa jota ärsyttää aivan helvetisti Tanjan ässävika? ARGH!!!!!!
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
3rdburns
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 02 Syys 2011 22:05

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja 3rdburns » 10 Syys 2011 16:40

Tän akan Poliittiset mielipiteet on kyllä ihan kuutamolla. Kommunisti haluaa olla, mutta jos kommunistit saisivat paljon ääniä, vaihtaisi puoluekantaansa. Ihan pöpi päästään.
Tanja : Tai siis niinku...

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja biggis » 10 Syys 2011 19:54

geno kirjoitti:Olenko mä ainoa jota ärsyttää aivan helvetisti Tanjan ässävika? ARGH!!!!!!
Tervetuloa palstalle! Koitahan kuitenkin keksiä jotain vähän isompiakin puutteita vaikka Tanjasta kuin ässävika. Mun hifeillä ei ässät sihise ollenkaan ;).
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja maumiu » 10 Syys 2011 21:01

Mahtaa kirpaista jos joutuu tuolla karsinassa istumaan koko illan ilman röökiä ja alkoholia ;) Jos tosiaan ei saa tänään nauttia bileistä niin luulen että tää on kohta valmista kauraa kotiin ihan vapaaehtoisesti- tietysti toivon ettei mene luovuttamaan. Siinä on vaan se lisäksi että Tanja on ottanut aika raskaasti tuon äänestyksessä viimeisenä olemisen että toivottavasti ei tee hätiköityjä päätöksiä..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 10 Syys 2011 21:23

Mä olen alkanut tykkäämään aika paljon Tanjan tyylistä (en tarkoita ulkonäköä tai pukeutumista, vaan lähinnä persoonaa). Alussa pelkäsin hieman että olisi ollut samanlainen kuin Jelena aikanaan, mutta ne inhokkipiirteet on musta pysynyt poissa. Olen hieman ihmetellyt miten tämä on kerännyt niin paljon inhokkiviestejä, mutta onneksi hieman kasvavassa määrin myös muut ovat nähneet jotain positiivista Tanjassa.

Huumorintaju on tosiaankin hieman erikoinen, sarkastinen ja tuollein useasti valittavan kuuloinenkin. Mutta monet noista valituksista mun mielestä tulee nimenomaan vähän huumorimielessä, ei niinkään että Tanjaa sen kummemmin vituttaisi. Osaa heittää läppää myös itsestään.

Jotenkin muhun aina vetoaa tietyntyyppinen vaatimattomuus mitä Tanjasta löytyy. On useasti sanonut että ei halua korostaa itseänsä, esimerkiksi tuollaisessa joukkohuutamistilanteissa, mieluummin kuuntelee muita ja antaa oman asiansa olla.

Tanja on tullut musta tosi paljon esiin kahden tai kolmen hengen keskusteluissa, joissa puhutaan ihan vakavimmistakin asioista, myös pelkkien viina/seksipuheiden lisäksi. Näissä on näkynyt aika analysoiva puoli, jonkinlaista älykkyyttä. Mutta niin kuin jotkut ovat sanoneet, kokonaisuudessa on jonkinlaista alisuorittamista, jättää ehkä elämässään omia resurssejaan käyttämättä. Joskus mietin että voiko olla hieman kyse heikosta itsetunnosta.

Negatiivisina puolina toki täytyy pitää tuota vähän liiallista alkoholihakuisuutta, ja tiettyä pessimististä asennetta ja perusnegatiivisuutta, mikä välillä tulee esiin.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Poa » 10 Syys 2011 22:03

Tanja on hiipinyt tosi ylös mun suosikkilistalla. Erityisesti olen tykännyt noista keskusteluista Minnan kanssa viime aikoina. Ja tavallaan tämä tyttö muistuttaa minusta sellaista suomalaista realistista perusnaista, omia tuttavianikin.

On sääli, että tällä on aika huono alkuimago (itseeni vaikutti negatiivisesti ainakin se dokaus harrastuksena), toivottaa olisi, että muutkin huomaisivat tämän hyvyyden asukkaana, ja tiettyä nousua on havaittavissa täällä, mutta pelkään että dailyt eivät oikein palvele Tanjaa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Syys 2011 02:03

Tanjalla tosiaan on huumorintajua joka ei ehkä aukene jokaiselle katsojalle :(
Omasta mielestäni paljon mielenkiintoisempaa kun joku pissakakka-huumori tai yhden lauseen jatkuva toistelu.

Jaatinen
Läyhääjä
Viestit: 136
Liittynyt: 17 Elo 2010 17:55

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Jaatinen » 11 Syys 2011 10:10

Poa kirjoitti: Ja tavallaan tämä tyttö muistuttaa minusta sellaista suomalaista realistista perusnaista, omia tuttavianikin.
Valitettavasti muistuttaa joitain minunkin tuttaviani, joista usea on yh-äiti. Päihde-, parisuhde- ja mielenterveysongelmia, ylipainoa, onneton itseluottamus ja -tunto, flippausvalmis, pääasiassa omia ongelmia käsittelevä puhe pelkkää niinku-siisku-tai-mutku-ettää ja naama mutrulla suurimman osan ajasta. Ammatinvalinta ja perhestatus sopii hyvin siihen perään.

Surullinen tapaus, tätä joutuu katsomaan ja kuuntelemaan ihan tarpeeksi tosielämässäkin. Jokainen saa olla mitä on, mutta BB-asukkaana mielestäni todella huono. Viihde on aika kaukana, joten joutaisi ensimmäisten joukossa ulos. Vaikka Salar on raivostuttava ja inhokkiykkönen, niin viha on kuitenkin siedettävämpää kuin mieltä painava masennus :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”