Ben Grundström

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Benille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
33
4%
4
17
2%
3
42
6%
2
35
5%
1
97
13%
0 - Inhokki
531
70%
 
Ääniä yhteensä: 755

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Marras 2011 05:34

FOR3L kirjoitti:Ben on äänessä.Ben ei vaan löhöö sohvalla.Ben on tuolla kaikkien kaveri.jne jne jne en jaksa jatkaa.Eikös mulla saa olla mielipide?Òon pahoillani jos en jaksa kattoa ku ne istuu sohvilla ja pyörittelee sormiaan.Siel ei oo enää ku Ben ja Tanja ketkä EI ole tapettejä.Esim toi Netta.En ees huomaa et se on talossa.Eihä silt talkkarissa ees kysytä mitään ku ketään ei kiinnosta onks se ees tuolla.
Aina saa olla mielipide! :tu

Olin vaan kiinnostunut tietämään mitä viihdettä olen Benin tekemisistä missannut kun en ole itse havainnut mitään viihdettä mitä hän on saanut aikaan. Minun mielestäni kun Ben on tuolla tällä hetkellä olevista asukkaista toiseksi tylsin, heti Ramin jälkeen. Ja on ollut sitä siitä lähtien kun Amanda häädettiin.
Totuus on tuolla ulkona.

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 16 Marras 2011 06:19

FOR3L kirjoitti:Ben on äänessä.Ben ei vaan löhöö sohvalla.Ben on tuolla kaikkien kaveri.jne jne jne en jaksa jatkaa.Eikös mulla saa olla mielipide?Òon pahoillani jos en jaksa kattoa ku ne istuu sohvilla ja pyörittelee sormiaan.Siel ei oo enää ku Ben ja Tanja ketkä EI ole tapettejä. Esim toi Netta.En ees huomaa et se on talossa.Eihä silt talkkarissa ees kysytä mitään ku ketään ei kiinnosta onks se ees tuolla.
Eilenkin kahleissa ollessaan Benin jatkuvaa kuittailua Sebastiania tai Suvia kohtaan ei voinut olla huomaamatta. Tätä se on koko ajan muulloinkin.
Onko tuo sitä "kaikkien kaveruutta"? Benin kuittailut eivät ole hyväntahtoisia, vaan iskee esim. naisten ulkonäköön tai niiden puutteeseen.

Suvi ja Tanja saa juuri tästä ulkonäköasiasta osansa ja Sebastian muista aioista. Oletko nähnyt Benin "tsemppaavan" Sebua, Tanjaa tai Suvia? Et varmankaan. Benhän kertoi , että hän aina halaa kaikkia - kun nyt on sellainen - mutta samassa totesi, että Suvia on halannut vain kerran...

Ja onko Sebastian ja Suvi tapetteja talossa??

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 16 Marras 2011 06:36

Benismi on benigni. Mutta tauti sekin on muiden joukossa.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 16 Marras 2011 07:42

Joo ben kiusaa tuolla kaikkia.Ben haukkuu niitä minkä ehtii eikä halaa kun niitä ketä haluaa.Ben yrittää savustaa kaikkia tuolta ulos ja vihaa kaikkia.

Oon syvästi pahoillani jos en lähe tohon benin mustamaalaamiseen mukana.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 16 Marras 2011 16:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Provosointi poistettu.

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 16 Marras 2011 08:32

FOR3L kirjoitti:Joo ben kiusaa tuolla kaikkia.Ben haukkuu niitä minkä ehtii eikä halaa kun niitä ketä haluaa.Ben yrittää savustaa kaikkia tuolta ulos ja vihaa kaikkia.

Oon syvästi pahoillani jos en lähe tohon benin mustamaalaamiseen mukana.
No kysyn sitten näinpäin: Benin jatkuva todistaminen siitä, että tsemppaa aina muita - "koska hän nyt on vain sellainen" - , niin miksi se ei näy tänne ruudun toiselle puolelle? Kunnon "tsemppari" tsemppaa kaikkia - siis jos on "tsemppari ja halaa kaikkia?"

Talossa se on kuitenkin kovin valikoivaa ja sen ulkopuolelle jäävät Tanja, Suvi ja Sebastian ja vieläpä luultavasti sen vuoksi, etteivät he kehuskele Beniä alvariinsa.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Goofy » 16 Marras 2011 08:49

FOR3L kirjoitti:Ben on tuolla kaikkien kaveri.
Ben on sellainen "muka" kaikkien kaveri, tositilanteessa valitsee oikeat kaverinsa tarkkaan ja puukottaa selkään/ arvostelee hyvinkin hanakasti. Pikaisesti kun katsoo niin saattaa tosiaan vaikuttaa tosi kivalta kaikkien kaverilta, mitä todellakaan ei ole. Mua ärsyttää näissä joissain "pikkupojissa" just toi, että ei oikeasti arvosta esim näitä ei-niin-barbin-näköisiä naisia, jotka mokomat eivät vielä edes välitä beniä kehua 247. Ja johan toi Ramin salatehtävä osoitti miten Bensulin suosioon pääsee= häntä kehumalla. Inhottava jätkä tää Ben ja saisi minun puolesta tämä "viihde" häipyä talosta.
Taviskausi rules

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Taika » 16 Marras 2011 09:27

Jos tää saa jatkaa vielä talossa, niin se taantuu sikiöasteelle. Viimeistään finaalissa siellä kulkee yks iso siittiö pitkin taloa. Siittiöllä ja Benillä on toki yhtä paljon selkärankaa ja päävärikin on sama, valkoiset bokserit kunniaan.

Vauvamainen lässytys senkun lisääntyy ja nyt se ei tosiaan ees enää taivuta kaikkia sanoja. "Minä solarium nyt mennä" Ei suora lainaus, mutta kaikki tajuu varmaan pointin.

Tämän viikon potentiaalinen viihde Benistä; ilme, jos sille selviää, että Ramilla oli salatehtävä ja ilme, jos joutuu katsojien toimesta häätöön. Tosin molempien tapauksien jälkeen seuraa kolmen päivä tauoton pesänillitys aiheesta milloin kenellekin, joten viihdearvo plus miinus nolla. Jälleen kerran. Nolla.
Kuva

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja merri » 16 Marras 2011 10:31

Joku täällä arveli, että Benin täytyy erittää jotain vauvahormonia, mikä selittäisi nuo talon tapahtumat ja toisaalta taas sen, miksi katsojien mielipide on päinvastainen kuin talossa. Pitää tosin toivoa, että talossa edes Netta olisi immuuni tälle hormonille, tosin Netta taitaa lähteä seuraavaksi.

Turha vedota talon tapahtumiin ja sen perusteella väittää, että Ben olisi ulkomaailmassa suosittu. Antoihan Amanda Ekinkin likistellä itseään, mitä ei taatusti olisi koskaan käynyt ulkomaailmassa. Ja missä maailmassa "ressukka" on myönteinen ilmaisu?

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 16 Marras 2011 11:08

Taika kirjoitti: Tämän viikon potentiaalinen viihde Benistä; ilme, jos sille selviää, että Ramilla oli salatehtävä ja ilme, jos joutuu katsojien toimesta häätöön.
Uuh, tämän minä haluaisin nähdä. Varsinkin sen, että Ramin salatehtävä selviäisi Benille...

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2011 11:24

Mirjami kirjoitti:
Taika kirjoitti: Tämän viikon potentiaalinen viihde Benistä; ilme, jos sille selviää, että Ramilla oli salatehtävä ja ilme, jos joutuu katsojien toimesta häätöön.
Uuh, tämän minä haluaisin nähdä. Varsinkin sen, että Ramin salatehtävä selviäisi Benille...
"No mut hei! Rami on mun frendi. Ja se tietää mut. Niin? Ja mitä frendit tekee? Mmmh! Ne haluu tsempata toista, tehä hyvän fiiliksen toiselle! Rami halus tehä tän siks et mulle tulis ihan sikahyvä fiilis."

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 16 Marras 2011 12:41

Benkku oli lupaavasti siellä pohjakolmikossa Extran perusteella, toivottavasti pysyisi. Taisi olla seuraavaan matkaa jopa 30%, vaikkei se tässä vaiheessa juuri vaikuta. Eihän Benkku tipu, mutta tieto omasta suosiosta ulkopuolella olisi hieno nähdä. Suvi tietysti auttaisi kumoamaan tämän, mitä helvettiä ne katsojat haluaa. Taas on luotu vaikutelmia...

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 16 Marras 2011 12:49

Benin kaari talossa on jotakin aivan mystistä.

Alkukauden (oikeastaan KOKO kauden) ehdoton kansan inhokki, lima-klikin pääjehu, itserakas, huomionhakuinen, haaremiviikolla naisia melkein jopa hyväksikäyttänyt, lipeäkielinen pikkupoika, lähes narsistisesti peilikuvaansa ihaileva, naisia sovinistisesti arvosteleva feikki-tanned, joka haikailee ruotsalaiseksi hampaidenvaalennuksineen... Edelleen kaveri kuitenkin BB-talossa on - ja jos muilta talon asukkailta kysytään, ei Ben tule lähtemään vielä tälläkään viikolla. Muut klikin jäsenet ovat tippuneet yksi kerrallaan, Ben se vaan puksuttaa edelleen. Ilmeisesti keitoksen hämmentäminen moneen suuntaan pelaamalla on tuottanut jonkinlaista tulosta... Nythän kaveri on ollut tutkan alla kun muista asukkaista on alkanut paljastumaan vastenmielisiä piirteitä. Ben nyt vaan on Ben.

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 16 Marras 2011 13:43

Nyt kun häädön yhteydessä beniltä kysytään, mitä opit talossa. Kymppi vetoa et vastaus on: Viheltämään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Marras 2011 13:50

Mulle tuli Benkusta niin mieleen tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=olVJP6vZ4Hs

"Tahdon tehdä oikein!" [smilie=a_teeth.gif]
you've got the dream but not the drive

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Burph » 16 Marras 2011 13:55

Mä luulin, etten osaa yhtään viheltää, mutta kyllä mä Benkkuun verrattuna ihan virtuoosi olen.

Btw, ette viittis lainailla noitten kaikenlaisten huutelijoiden tekstejä viesteissänne. Ku mä olen kaikki trollit ja turhakkeet laittanu vihamiehikseni, enkä viittis niitten tekstei sitte noista lainauksistakaan lukea. Suosittelen muillekin. On kivempi kirjuutella vaan fiksujen ihmisten kanssa. Joita täällä onkin paljon. Kiitos :tu

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja rink » 16 Marras 2011 14:08

Lopettakaapas turha kinastelu ja toisien kirjoittajien arvostelu sekä provoaminen. Asiaan palataan vielä paremmalla ajalla! [smilie=a_listenuppunks.gif]
-rink-

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 15:18

Ben oli inhokkini jo alussa, kun moni muu sitä vielä puolustelu ja piti "mukavana perusjamppana". Sanoin jo silloin että miksi kaikki eivät näe Benin läpi! Sitten tulikin jo Benskun ikävät puolet esiin ja suuri osa täältä alkoi häntä pitämään nollan arvoisena.

Ben ei myöskään ole kiinnostava! Kovasti aiheuttaa kyllä keskustelua, mutta ei se taloon viihdettä tuo sen enempää kuin muutkaan.
Mutta mahtavaa että olet itse löytänyt jonkun ketä puolustaa, ja jonka avulla mollata muiden mielipiteitä.

Avatar
ApinaRoskiksessa
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:11

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja ApinaRoskiksessa » 16 Marras 2011 15:34

Minusta Ben on ehdottoman hellyyttävä ja älyltään heikkolahjaisin ihminen mitä olen hetkeen missään nähnyt. BB voisi saada Benkusta irti vaikka minkälaista viihdettä juuri tuon ajattelukyvyn puutteen takia, mutta siinä voisi olla jo liikaa hyväksikäytön makua.

Mielestäni kuitenkin Benkku saisi vielä patsastella talossa pitkään. Onhan tuota nyt aivan mahdottoman hauska seurata! :tu

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Marras 2011 15:42

Ei hemmetti teidän kanssa, kiva siivoaminen hei. Ei ole yhtään tsempparimeininki täällä nyt päällänsä.
The reason I swear so much is because fuck you.

eddie63
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Syys 2011 23:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja eddie63 » 16 Marras 2011 18:00

Nyt en ymmärrä, ihan kun Beniä jotkut morkkais täällä???

Onhan se nyt kumminkin noista se joka voittaa.

Ainut joka tsemppaa oikeesti :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja siisseli » 16 Marras 2011 18:03

Hmpfff...olenko oikees kun olen ollut huomaavinani, ettöä Benkun juonittelut loppu, kun kehuminen alkoi ;)
Se on ollut onnellinen kuin pieni vauveli kaiken aikaa?

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 16 Marras 2011 21:48

Nyt se on todistettu, Ben ei osaa edes vastata joo. [smilie=a_doh.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”