Janica Kortman

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janicalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:14

5 - Suosikki
252
36%
4
152
22%
3
96
14%
2
47
7%
1
35
5%
0 - Inhokki
109
16%
 
Ääniä yhteensä: 691

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Joulu 2011 23:19

Jonksu kirjoitti:Huomenna nähdään klo 21 Voittajan viikko! Mainos jo lupaili hyvää, oli kiva nähdä jälleen toi Janican voittotilanne.
Voiks ees pikkasen valaista mainosta? Mä en ole ehtinyt pahemmin töllötellä viime päivinä.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Joulu 2011 23:30

^ No eihän siinä mitään erityistä näkynyt, ku tosi lyhyt mainos oli. Mutta siin oli pätkää Amarillosta ja ilmeisesti puhelu lapsille.
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Joulu 2011 23:45

^ Okei, kiitti :)
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja sandman » 22 Joulu 2011 01:08

Jonksu kirjoitti:Huomenna nähdään klo 21 Voittajan viikko! Mainos jo lupaili hyvää, oli kiva nähdä jälleen toi Janican voittotilanne.
Eli että 22.12.2011 klo 21, pitää meidin kestää Janican voitto shouwta [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 22 Joulu 2011 21:11

Jansku on ollut kiireinen!

http://www.iltalehti.fi/viihde/20111222 ... 0_vi.shtml
iltalehti.fi kirjoitti:BB-Janica kuumalla videolla!

Kuva

Sympaattinen BB-voittaja Janica vieraili Iltalehden studiolla. Kuvasimme Janican upeisiin kuumiin kuviin, jotka julkaistaan Iltalehti.fi:ssä joulun aikana.

Katso maistiaisena rohkea video kuvaussessiosta
Ainiin mä unohdin ton voittajan viikon.. Mut ei mulla ole edes telkkaria, kai toi tulee taas nettiin joskus!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Joulu 2011 21:32

sandman kirjoitti:
Eli että 22.12.2011 klo 21, pitää meidin kestää Janican voitto shouwta [smilie=a_cool.gif]
Tykkäsit kuiteskin! :blackeye
a walking disaster

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Zeus » 23 Joulu 2011 16:32

BB-Janica: Suomen seksikkäin kirjanpitäjä

23.12.2011 14:17
BB-Janica: Suomen seksikkäin kirjanpitäjä

BB-voittaja Janica Kortman on kaunis ja viisas nainen.

Janica Kortman ei ole tyhmä nainen, vaan moderni ja monitaitoinen yksinhuoltaja.

BB-voittaja Janica Kortman vastaa puhelimeen työpaikaltaan kirjanpitotoimistosta, mutta ehtii lounastauollaan kuitenkin kertomaan MTV3.fi Viihdeuutisille joulukuulumisiaan.

Janica sanoo rehellisesti, että ilman BB-voittoa yksinhuoltajan joulu olisi ollut hivenen ankeampi. Nyt rahaa on ollut käytettävissä voittosumman takia hieman enemmän, mutta kirjanpitäjä kun on ammatiltaan, niin tarkan euron naisena hän aikoo ostaa osan lahjoista alennusmyynneistä vasta joulun jälkeen.

– Lapsilleni olen lahjat jo ostanut, muista en stressaa lainkaan. Olen onnellinen, kun saan viettää joulua lasteni kanssa. Pomolle on velat maksettu ja ystävättäreni saa lahjaksi lupaamani silikonit. Myös hänellä on lapsia ja täytyyhän synnytyksen jälkeiset "patalaput" täyttää, Janica vitsailee ja mainitsee omien silikoniensa olevan iältään kolme vuotta. Ystävättären lahjasilikoneista kertoi ensimmäisenä Hymy-lehti.

Janica Kortman on järkevä nainen monessa muussakin asiassa kuin vain debetin ja kreditin kirjaamisessa. Hän on ammattitaitoinen kokki. Tosin tänä vuonna perheen joulupöydässä on tarjolla pelkästään kaupasta ostettuja herkkuja, kuten lanttu- ja porkkanalaatikkoa.

– Aion kyllä maustaa kaupan laatikoita makoisammaksi. Big Brotherin tähden en ole ehtinyt valitettavasti kokata minkäänlaisia jouluruokia, muutoin olen joka vuosi valmistanut itse laatikkoruuat ja muut herkut. Ja täytyy kyllä rehellisesti sanoa, että ne ovat aina olleet parhaimman makuisia ikinä.

– Valmistuin aikoinaan kokiksi, sitten ravintolan esimieheksi, mutta jotenkin tunsin, ettei ravintola-ala ollut minun juttuni. Niinpä valmistuin Espoossa sijaitsevasta ammattioppilaitos Omniasta taloushallinnon merkonomiksi, olenhan aina tykännyt matikasta.Yksinhuoltajan täytyy yrittää kaikenlaista niin perhe pysyy leivässä, sanoo kolme vuotta sinkkuna viihtynyt sympaattinen voittajatähti.

(MTV3–KIKKA ISOVIITA)
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja jokeri » 23 Joulu 2011 18:08

Lopetin tän kauden tsiigaamisen kesken, kun rupes vituttaa se tuotannon ideoima jeesus-paska (jumalanpalvelus kaikille, jee!). Mut nyt eilen katoin tän voittajan viikon ja ei huh-huh! Olin jo oikeestaan ehtinyt unohtaa, että tää nuija voitti tänä vuonna. Emmä tiiä, mulla ei jäänyt Janicasta mitään muuta muistikuvaa kuin se, että se strippas talossa ja istu tyhjä katse silmissään sohvalla ja kerjäs huomiota. Tuntuu, et tää on jotenki niin urpo täti, että jopa ihan yksinkertaisten lauseiden muodostaminen tuntuu olevan hankalaa. "No mä... mmmh... mä tota... mmmmmmhh... ajattelin että jos mä.... mmmmhhh... hih-hih.... mä tota...... mmmmmhhhh...."

Ei vittu. Show sai kyllä arvoisensa voittajan :lol: Nytkin iltapäivälehdet on vaan suosiolla laittaneet tän tanssimaan ja riisumaan vaatteitaan, koska eihän tää mitään muuta voi tarjota kellekään.

Ja en tiedä kenen ois pitänyt voittaa. Ei ainakaan tän eikä sen harhasen, kielillä puhuvan jeesuspojan, joka kuvien perusteella tais tulla kaapista ulos finaalilähetyksessä.
Cool like Teppo.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja VeePee » 23 Joulu 2011 18:28

^
Unohtamattakaan Janican ainaista, veemäistä ilmettä ja ärsyttävää virnettä.

Eipä tästä tädistä muuta taideta saada irtikään kuin tuota strippausta BB-kisan jälkeen.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Joulu 2011 19:38

Ainakin ylläolevat kirjoitukset osoittavat että Janica ei jätä ketään kylmäksi.

Itse pidin Janicasta juuri sen takia että otti tehtävät tosissaan ja oli ehdottomasti paras niissä.
Yleensähän jengi hajoaa tehtävissä tai vetää puolivaloilla ja odottavat vain seuraavia bileitä. Eli Janican asenne oli rautainen.

Ja ottihan nainen kaiken irti kun oli talossa, muiden istuessa sohvilla tai kiukutellessa milloin mistäkin.

Itse en koe naisen seksuaalisuutta mitenkään negativiisena asiana kuten monet pinkkilasit sen kokevat, seksi on hyvä asia, ei sitä pidä pelästyä.

Loistava ja erilainen voittaja siis.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mour » 23 Joulu 2011 20:10

Janica on ihan juuri tämän kauden näköinen voittaja. Kun mieleen kaudelta kun jäi elävästi helmiepisodi, Norjan vaihtoviikko, strippishowt ym. hyvin vahvasti Janicaan liittyvä, en toista voittajaa osaisi kuvitellakaan.

Ei ollut oma suosikkini, lopullinen pistemäärä 2. Ansaitsi kuitenkin voittonsa, toivottavasti talossa tuhlattu aika oli sen arvoista.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Anira » 23 Joulu 2011 21:16

Voittajan viikko -ohjelma oli mukava. :) Plussaa Janicalle siitä ettei ole tuonut lapsiaan julkisuuteen! Selvästi rakastaa ja välittää lapsistaan, sen kyllä huomaa Janican puheista. ♥

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 24 Joulu 2011 01:01

iltalehti.fi kirjoitti:Katso BB-voittajan rohkea video

Näin Janica viettelee joulupukin

Perjantai 23.12.2011 klo 12.43

BB-voittaja Janica Kortman haluaa tänä jouluna vietellä itsensä joulupukin.

Kuva
Janica aikoo hurmata joulupukin, koska viereltä ei löydy miestä. (JENNI GÄSTGIVAR)

KATSO VIDEO

K-15: Jouluisen BB-Janican viettelevä tanssi

Jaden Facebook-sivu

- Se on luonnollinen valinta, sillä minulla ei ole miestä ketä vietellä, nauraa Janica Iltalehden studiolla.

Sinkkuna ja kahden lapsen yksinhuoltajaäitinä elävä Janica aloitti strippaustyönsä seksimessuesiintymisen innostamana. Stripteasetaiteilijana Janican taiteilijanimi on Jade.

- BB-voiton jälkeen keikkapyyntöjä on tullut valtavasti, mutta aloitan ne työt vasta ensi vuoden puolella. Ennen BB-taloa kävin lähes joka viikonloppu keikoilla.

Janica sanoo, että strippaus on mukavaa vastapainoa kirjanpitotyölle. Hän aloitti tankotanssin harrastelijana.

- Olen aina tykännyt tanssimisesta. Ihmiset ovat suhtautuneet toiseen ammattiini tosi kivasti. Myös lasten koulussa, sanoo Janica joka myös BB-talossa näytti taitojaan muutamaan otteeseen.

Suomessa strippauksen ammattilaisia on Janican mukaan 5-10 kappaletta. Miehiä muutama.Janica tekee tällä sektorilla yhteistyötä seksiammattilaisen Mr Lotharin eli Anssi Viskarin kanssa. Janican keikat myydään Viskarin firman kautta.

MARKKU VIRKKALA
iltalehti.fi kirjoitti:BB-Janica paljastaa Iltalehdelle rajun elämänsä:

Eroja ja viinaa

Perjantai 23.12.2011 klo 18.54

BB-voittaja Janica Kortman on kohdannut kolmikymppisenä elämän koko kovuuden.

Kuva
Janica osaa olla kameran edessä. Iltalehden joulukuvauksissa hän toimi niin kuin olisi
aina ollut mallin töissä.


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

50 000 euroa Big Brotherista kuitannut kirkkonummelalainen yksinhuoltaja Janica Kortman, 31, tietää, miten isotkin esteet elämässä raivataan.

- Minusta on kirjoitettu, että olen kermaperse ja en ole kokenut oikeasta elämästä paljonkaan. Mutta kaverini ja minä kyllä tiedämme. että asiat ovat aivan toisin, sanoo Janica Iltalehden jouluhaastattelussa.

Janica asuu tyttärensä ja poikansa kanssa Kirkkonummella sadan neliön kodikkaassa omakotitalossa. Talo on Janican lapsuudenkoti. Isän kuoleman jälkeen kolme vuotta sitten Janica sai mahdollisuuden muuttaa siihen.

- Aloitin talossa remontin joka on vielä tosin kesken. Vihdoin koen että minulla on koti. Olen etuoikeutettu. Harva yksinhuoltaja pystyy asumaan näin mukavissa olosuhteissa.

Kova lapsuus

Janican vanhemmat erosivat kun tyttö oli 11-vuotias. Janica ja kolme veljeä muuttivat isän kanssa asumaan kyseiseeen omakotitaloon. Eron jälkeen isän alkoholismi paheni ja teini-iässä Janica muutti äitinsä luo.

- Isän sairaus varmaan vaikutti siihen, että minulla oli yläasteella ongelmia: nuoren naisen kapinaa, lintsailua ja huonoa käyttäytymistä. Kyllä isä yritti tsempata ja pitää meistä huolta. mutta hänen kuntonsa heikkeni koko ajan, muistelee Janica surullisena.

Janica eli elämänsä kriisiä kolme vuotta sitten kun hänen kahdeksan vuoden liitto päättyi eroon ja heti perään oma isä kuoli.

- En olisi neljä vuotta sitten uskonut että tämä kaikki tapahtuu minulle näin lyhyessä ajassa: ero, isän kuolema, striptease-työn aloittaminen ja BB-voitto, summaa Janica.

- Olen kuitenkin onnekas nainen.

Itkin monta tuntia

Janican lapset ovat selviytyneet erikoisesta tilanteesta loistavasti. Lapset olivat hyvän ystävän ja ex-miehen hoidossa.

- Meinasin BB--sopimuksen allekirjoituspäivänä luopua koko leikistä ja jäädä lasten kanssa. Mutta sitten minä sain ajatuksen, että tällä kaikella on joku tarkoitus. Itkin sopimuksen kirjoittamisen jälkeen useamman tunnin. Niin raskasta oli jättää lapset epämääräiseksi ajaksi ilman äitiä.

Janica sanoo, että molemmat lapset pärjäsivät syksyn koulussa hienosti.

- Tytär oli kirjoittanut heti BB-vaiheen alussa päiväkirjaan, että äiti voittaa. Ja niinhän se voitti...

Janica taitaa olla ensimmäinen äiti joka on voittanut BB-kisan koko maailmassa.

- Kuuleman mukaan yksi isä on tehnyt saman.

Uni tuli talossa

Aikaa talossa Janica muistaa hyvällä. Hänellä ei ollut fyysisiä ongelmia vaikkakin viimeisinä viikkoina tuleva joulu ja kotiinpääsy valtasivat ajatukset.

- Nukun erittäin hyvin ja sielläkin sain unen mitä kummallisimmissa asennoissa.

Tulevan joulun Janica ja lapset viettävät lähipiirin seurassa heidän talossaan.

- Käymme isän haudalla ja vaalimme perinteitä.

Mennyt viikko on ollut Janicalle melkoista pyöritystä. Liikuttavimpana tapahtumana hän pitää, sitä kun 11-vuotiaat tytöt tulivat uimahallissa pyytämään nimikirjoitusta.

- Tytöt sanoivat, että eivät hävitä nimmaria koskaan. Ystäväni ovat myös murehtineet, mitä nyt voi tehdä kun BB loppui. Tulemmeko katselemaan ikkunan taakse, mitä se Janica nyt tekee, myhäilee sympaattinen BB-voittaja.

Kuva

MARKKU VIRKKALA
KUVAT
JENNI GÄSTGIVAR
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Joulu 2011 23:20

^on toi kyl hot, voi mahoton. nyt vielä ku on noi pidennykset hankkinu, niin huhhuijaa..
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Joulu 2011 01:01

Noita kuvia tossa yllä kun katselee niin tuntuu että Janicalla on jokaisessa kuvassa sama ilme :o
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja calderyon » 27 Joulu 2011 01:03

On se kyllä tulikuuma ja todella seksikäs noissa kuvissa, god damn ! :oops: :o ;)
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 27 Joulu 2011 08:43

BB-Janican kaksijakoinen joulu

26.12.2011 13:50


MTV3.fin Viihdeuutiset tavoitti väsyneen Big Brotherin voittajan tapaninpäivänä.
Janica kertoo, että jouluaatto sujui rauhallisissa merkeissä perheen kanssa, mutta joulupäivänä oli aika vaihtaa vaihdetta.
– Jouluaatto meni ihan rauhallisesti. Ei mitään ihmeellistä. Ihan kotona oltiin, syötiin ja saunottiin, kertoi väsynyt nainen jouluaatostaan Viihdeuutisille.
Sukulaisten ansiosta yksinhuoltaja pääsi myös jouluna tuulettumaan, jolloin oli aika pyörähtää katsomassa Kirkkonummen yöelämää.
– Joulupäivänä äitini tuli hoitamaan lapsia ja pääsin kavereiden kanssa ulkona käymään, sanoi Janica.
(MTV3)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... inen-joulu
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja jokeri » 28 Joulu 2011 17:52

Evalds kirjoitti:
Itse en koe naisen seksuaalisuutta mitenkään negativiisena asiana kuten monet pinkkilasit sen kokevat, seksi on hyvä asia, ei sitä pidä pelästyä.
Ei kai ny kukaan tollasta pelästykään? Vai? Eiks too oo lähinnä vaan jonkinlainen helppo seivaus-yritys teille sillon ku joku kertoo, ettei tykkää Janicasta? Totahan se oli täälläkin koko kausi. Että seksuaalisuus pelottaa, jne. Täyttä paskaa. Ongelma on siinä, että tää täti on tyhmä ku vasemman jalan saapas. Lisäks aivan törkeen itsekeskeinen ja huomionhakuinen.

Ja jätti kyllä tosiaankin kylmäksi. Se, että kerron muille Janican olleen pässi ku mikä, ei tarkota sitä, että mä jotenkin salaa fiilistelisin tota tätiä. Mitä tosta ylipäänsä jäi mieleen? Pillusta vedetty koru, urpon näköstä myhäilyä ja virnistelyä, ja suuret ongelmat lauseiden muodostamisessa. Eli kyllä - jätti todellakin kylmäksi.
Cool like Teppo.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Joulu 2011 16:06

Janica haki ystävälleen silikonit Tallinnasta

Lastenhoitaja sai silikonit

Voidaanko tästä päätellä, että se BB-talossa vieraillut kaunokainen on nyt myös jättitissinen? Hymy, Seiska jne kuvia odotellessa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Joulu 2011 16:15

DosterMan kirjoitti:Janica haki ystävälleen silikonit Tallinnasta

Lastenhoitaja sai silikonit

Voidaanko tästä päätellä, että se BB-talossa vieraillut kaunokainen on nyt myös jättitissinen? Hymy, Seiska jne kuvia odotellessa.
Mitenniin myös? Eihän Janicallakaan todellakaan mitkään jättitissit ole, ihan sopivan kokoiset ne on.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Joulu 2011 20:10

En mä Janican tisseihin verrannutkaan, kaverinsa uusia tissejä, joita en ole nähnyt. Tarkoitin lähinnä sitä, että Janican kaverilla on nyt kauneuden lisäksi jättitissitkin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 30 Joulu 2011 09:53

Minusta tämä tissijuttu on aika jännä, kun Janica talossa puhui, ettei suosittele ketään nuorta ihmistä, jolla on hyvät omat tissit, hommaamaan silikoneja. Käsittääkseni tuo Mariana-mikälie on kuitenkin vähän reilu parikymppinen. Kai sen ikäisellä vielä hyvät tissit on omastakin takaa?
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”