Mikael Perttula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Mikaelille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:10

5 - Suosikki
135
22%
4
105
17%
3
108
17%
2
75
12%
1
57
9%
0 - Inhokki
138
22%
 
Ääniä yhteensä: 618

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 21:18

Tän parisuhde-mikälie-esitys oli tylsä, ei onnistunut yhtään, tylsääkin tylsempi esitys, aivan kuten esittäjäkin. Eihän tää jätkä oo ku löysä spagetti.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Joulu 2011 21:34

^ Yhtä paska kuin Benillä! Tästä tyypist näkee selvästi, että luulee olevansa kaikkien mielestä hauska. :td Itse nauran Miksulle todella harvoin, ne kun on yleensä täyttä esittämistä... :noup:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 21:44

^ Huomaa selkeästi, että näillä naisilla, mammoilla on asennetta tehtäviin ja hoitavat kaiken kunnialla ja ovat oikeasti viihdyttäviä ;) Onneksi tämä kolmikko on finaalissa, koska Miksusta ja Benistä ei ole mihinkään.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Joulu 2011 23:32

^ Näin, ei ne pojat osaisi tehdä yhtään mitään mielenkiintoista! Vaikka Suvi on inhokkini, saan siitä kuitenkin paljon enemmän viihdearvoa!

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Annie » 06 Joulu 2011 00:50

Mikael on tommonen rento jäbä, mutta Mikaelin väsynyt turha jätkä -huumori on kuitenkin niin lainattua ja nähty jo. Siinä ei ole mitään yllättävää, oivaltavaa tai persoonallista. Mikael ei laita itseänsä likoon. Mikael on ilmeisesti valinnut tietoisesti sellaisen sivusta seuraajan roolin, jolla vetää turvallisesti loppuun asti.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 20:59

Eikö pikkupoika pipopää Mikael voi tanssittaa naisia vai? Ben sentäs on kuin mies ja tanssitti daameja :D Miksuhan ei tätä voinut tehdä, ei millään.
That damn fox!

Kuva

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Geoff » 06 Joulu 2011 21:11

Jonksu kirjoitti:Eikö pikkupoika pipopää Mikael voi tanssittaa naisia vai? Ben sentäs on kuin mies ja tanssitti daameja :D Miksuhan ei tätä voinut tehdä, ei millään.
Jaahas. Oli kusella kun biisi alkoi niin sehän tarkottaa sitä ettei vois tanssia :shock:. Ja pariton määrä kun on niin olis sitten pitänyt tehä Ramit ja tanssia tolpan kanssa?

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Cheri » 06 Joulu 2011 21:14

^ Munkin näössä taitaa olla vikaa kun olin näkevinäni että siellä se tanssi muiden kanssa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 21:21

Geoff kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Eikö pikkupoika pipopää Mikael voi tanssittaa naisia vai? Ben sentäs on kuin mies ja tanssitti daameja :D Miksuhan ei tätä voinut tehdä, ei millään.
Jaahas. Oli kusella kun biisi alkoi niin sehän tarkottaa sitä ettei vois tanssia :shock:. Ja pariton määrä kun on niin olis sitten pitänyt tehä Ramit ja tanssia tolpan kanssa?
Biisiä oli aika paljon jäljellä senkin jälkeen, kun Miksu tuli vessasta. Miksu olisi voinut hakea Tanjan tai Suvin tanssiin, koska Janica oli jo Benin tanssitettavana. Mutta näemmä tämä pipopää ei sitten mitään sen eteen tehnyt. Tuosta tolpan kanssa tanssimisesta, ei sitä tarvi tehdä, mutta olisihan se Miksu voinut hakea tanssiin, nimittäin harvemmin naiset tanssii parina :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Joulu 2011 23:51

Miksusta on jotenki tullu ihan lässykkä. Välillä ei oikeesti huomaa, että toi on talossa. Onneksi on nyt illalla vähän parantanut ja on ollut hyvin äänessä
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Burph » 07 Joulu 2011 10:49

Tässä ketjussa olen ollut aika hiljaa, kun ei jotenkin ole tullut mieleen mitään kommentoitavaa.

Pitää oikein keksimällä keksiä...
Miksu oli mun mielestä jotenkin herttanen, kun se päikkyhuoneessa kommentoi Janican epästrippausta (vai mikäsenyoli) ja sanoi katselevansa tollasta mieluummin kuin strippausta, koska sille tulee strippauksen katselemisesta jotenkin paha mieli. Että se alkaa aina tuntee sellasta sääliä/myötätuntoa (en muista termiä) stripparia kohtaan.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja scorchio » 07 Joulu 2011 16:45

Burph kirjoitti:Tässä ketjussa olen ollut aika hiljaa, kun ei jotenkin ole tullut mieleen mitään kommentoitavaa.

Pitää oikein keksimällä keksiä...
Miksu oli mun mielestä jotenkin herttanen, kun se päikkyhuoneessa kommentoi Janican epästrippausta (vai mikäsenyoli) ja sanoi katselevansa tollasta mieluummin kuin strippausta, koska sille tulee strippauksen katselemisesta jotenkin paha mieli. Että se alkaa aina tuntee sellasta sääliä/myötätuntoa (en muista termiä) stripparia kohtaan.
Olen haukkunut Löysistä koko kauden ajan ja olen pitänyt häntä varmana voittajana suuremman osan ajasta. Joten pitää finaaliviikolla kommentoida jotain positiivista ja se oli tuo Löysän ao. kommentti pk-huoneessa: meillä on sittenkin Korson kanssa jotain yhteistä. En itsekään nauti perinteisistä strippailuista, koska koko lähtökohta on niin naurettava, kumpaakin osapuolta useimmiten nöyryyttävä jne. Eli mulle käy kuin Korsolle, tunnen myötähäpeää esiintyjän puolesta, vaikka esiintyjä itse ei sitä tuntisi, vaan kokisi olevansa kutsumusammatissaan [smilie=a_chuckle.gif] .

Kiitettävän huonoa läppää Korso myös on heittänyt (Tanjan ohella), mutta eivät he silti voita tämän viikon komediallista kohokohtaa: Benskan [smilie=a_teeth.gif] epävitsejä.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Annie » 07 Joulu 2011 18:30

Mulla jäi myös mieleen toi Mikaelin kommentti strippareista. Mitähän Mikael sitten mielessään ajattelee Janicasta, jos kerta pitää strippausta vähän säälittävänä? Kyllä mullekin strippaajista kieltämättä vähän huvittunut olo tulee, että eikö nyt muuta tarjottavaa ole, enkä sitä perseen hinkkaamista tolppaan ihan täysin ymmärrä. Mutta sama se mulle, ja eiköhän seksityöläisille aina asiakkaita riitä.

Tykkään kuitenkin niistä harvoista hetkistä, jolloin Mikael on rehellinen ja suora. Suurimman osan ajasta tuntuu kuitenkin suhtautuvan talon ihmisiin ja tapahtumiin samantekevästi ja etäisesti. Suorittaa vain ne läpi. Ei elämästään tarvitse kaikkea paljastaa, mutta voisi sitä kuitenkin vähän enemmän heittäytyä ja olla tilanteissa läsnä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Joulu 2011 21:22

Esimerkki siitä miks finaaliviikkoäänestyksiä ei kannata enää järjestää. Mukava sveitseilijä, that's all. Vaikka Mikael ei voittoa ansaitse, niin mieluummin neutraalivoittaja kuin joku Ben tai Tanja. Onhan Saulikin voittanut, niin miksei Mikaelkin.

Loppuarvosana: 1
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Joulu 2011 21:46

Jos Mikael ei olisi pariutunut Annikan kanssa ja käyttänyt 80% taloajastaan vuosisadan kuvottavimman "parisuhteen" ylläpitämiseen, voisi tällä kaverilla olla saumoja voittoon. Nyt ei valitettavasti ole. Oljenkorsikisan puolueeton tuomarointi vei viimeisetkin saumat.

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja siisseli » 08 Joulu 2011 10:37

Oletan et Miksu on kurkkuaan myöten täynnä Tanjaa, sönkkäämistä ja Miksun asioihin sekaantumista.
Itse olisin Miksuna jo sanonut suorat sanat tuosta päsmäröimisestä.
Tällä viikolla tulee olemaan paljon aikaisia nukkumaanmenoja jos Tanja saa viinaa illalla...

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Joulu 2011 13:21

No jaa, onhan tuo Miksu sanonut että kaikkien naamat kyllästyttää, joten ei sitä tarvitse rajata pelkästään Tanjaan. Eihän Miksu voi sanoa mitään negatiivista kenellekään, ettei vaan menetä kiltin pojan imagoaan ja vahingossakaan näytä mitään tunteita :(
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mama » 08 Joulu 2011 18:20

Onko jollakulla tästä tapahtumasta Miksun kohdalla tarkempaa tietoa?
Lainattu siis http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... -uutisesta.

"Ehkä mä toivon,et mulla ois vielä tyttöystävä ku mä meen ulkomaailmaan, Mikael mietti. Janica ihmetteli, että mikä tyttöystävä. Sinkkuna taloon tullut Mikael kertoi seurustelleensa ennen talossa oloaikaa."

Ja onko Miksu puhunut asiasta aiemmin talossa...?
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Joulu 2011 18:42

^Kyllä Miksu sanoi kutakuinkin noin tänään. Vähän aiemmin kertoi, että sillä on aamusin ollut usein möreä ääni ja tyttöystävä oli tykännyt siitä. Mutta ton toivomuksen mä tulkitsin enemmän pelleilyksi. Tai paha sanoa, Janican kysyttyä, että mikä tyttöystävä, Suvilokki räkätti ja Miksu hymyili siihen perään.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Joulu 2011 18:48

^^Mä muistan aiemmin hämärästi jonkun pesäkeskutelun, jossa ainakin Annika oli paikalla. Siitä sai sen käsityksen, että Mikaelilla on ollut joku taloon tullessaan mutta kyseessä olisi vain joku satunnainen fuckbuddy.

Ei muuten noi Mikaelin puheet käy yhtään yksiin eilisiin "mulle ei sovi seurustelu" -juttujen kanssa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Joulu 2011 19:49

Miksuhan ei myöskään ikinä heitä läppää mistään....koskaan.

Luulisi muuten että huomenna kun saa nähdä Anskun, Terhin ja Salarin saattaa näkyä isompiakin tunteita.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Joulu 2011 20:16

oijoijoi, kerrankin oon ihan tyytyväinen, et miksu on talossa, koska ansku tulee huomennaaa. vaikka en kyseisestä parista tykänny, mutta eiköhän sitä kestä vielä yhden illan ;) mielenkiintoisintahan tuossa on just nähdä se niiden ensitapaaminen
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”