Mikael Perttula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Mikaelille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:10

5 - Suosikki
135
22%
4
105
17%
3
108
17%
2
75
12%
1
57
9%
0 - Inhokki
138
22%
 
Ääniä yhteensä: 618

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 15:49

Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Joulu 2011 16:05

Ehkä sängyllä makoilukin olisi voinut olla parempi tai fiksumpi vaihtoehto kuin sekoilu, mutta itseä se ainakin huvitti seurata vaikka kieltämättä epäilyttikin jossain vaiheessa että onkohan nyt otettu väärän värinen pilleri. Saipahan Tanjan ainakin piristymään :tu

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Salami » 04 Joulu 2011 16:06

Jonksu kirjoitti:Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
Noh, samanlaista showta, mitä Sebastian on vetäny viikottain. Hyvä se vaan on, että on pari showmiestä talossa.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Burph » 04 Joulu 2011 17:21

Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Positiivista Miksussa on musiikkimaku ja hyvät heitot, mitä silloin tällöin tulee - tosin tooosi huonojakin joukossa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Geoff » 04 Joulu 2011 19:36

Jonksu kirjoitti:Mä en tajua mitä ihmeen show:ta toi Miksu on oikein vetäny tänää :shock: Siis toi on niin selkeetä esitystä ja yritystä saada ittensä vähän näkyväksi monen viikon löysäilyn jälkeen [smilie=a_listenuppunks.gif]

Vaikkakin tuolle kuolaavalle kissa -esitykselle vähän repesikin niin silti.
Tää on ihan normimeininkiä Miksulta mitä se on tehny koko kauden ajan, aina välillä iskee hepuli. Monesti Annika oli vielä mukana sekoilemassa. Välillä menee vähän yli joo mutta hauskaa katseltavaa kuitenkin.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 04 Joulu 2011 19:49

Burph kirjoitti:Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Positiivista Miksussa on musiikkimaku ja hyvät heitot, mitä silloin tällöin tulee - tosin tooosi huonojakin joukossa.
Aikanaan asukkaat jekuttivat muistaakseni Janican avaamaan matkakassin, johon Mikael oli piiloutunut. Katsoin ohjelmaa ymmälläni, tuossahan ovat kaikki asukkaat, kuka mahtaa olla piiloutunut laukkuun? Eli on unohtunut minultakin tämä asukas.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 04 Joulu 2011 20:16

Burph kirjoitti:Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Tahiti kirjoitti: Aikanaan asukkaat jekuttivat muistaakseni Janican avaamaan matkakassin, johon Mikael oli piiloutunut. Katsoin ohjelmaa ymmälläni, tuossahan ovat kaikki asukkaat, kuka mahtaa olla piiloutunut laukkuun? Eli on unohtunut minultakin tämä asukas.
No tuo voikin kertoa jo jotain, jos vielä niinkin loppuvaiheessa joku asukas unohtuu! :D Yleensähän jos noin käy, niin se on kai kauden alkupuolella? Minun mielestäni Mikael ei ole ihan noin näkymätön, mutta aikamoinen löysäke kuitenkin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 04 Joulu 2011 20:28

TangataManu kirjoitti:
Burph kirjoitti:Mä unohdan Miksun olemassaolon koko ajan. Kertonee aika paljon tyypistä tuokin.
Minä unohdin Mikaelin viimeksi kun tein Paremmuusjärjestys-listaa. Kuusi asukasta olisi pitänyt muistaa.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Anira » 04 Joulu 2011 22:48

Oho, Mikaelista on kirjoitettu tänne yllättäen vähän, kun vertaa muihin finalisteihin. :O
Johtuuneekohan siitä, että on jo automaattisesti ollut finaaliviikolla eikä oo sitten tarvinnu kauheesti sunnuntaisin hänestä täällä kirjoitella (siis jos ois häädössä ollut)?
Miksu on kyllä parhaimmillaan tosi hauska, ei mua kauheesti haittais, jos hän voittaisi. :)

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja lake79 » 04 Joulu 2011 22:56

Miksun voittomahdollisuudet kasvoivat hulluna kun Sebastian lähti. Hyvä niin, sillä oma suosikkini Miksu on alusta asti ollut, mitä nyt pisteet Annikan aikana laskivatkin. Eipä voi kuin toivoa että voittaa, sillä äänestykseen en rahojani ole pistänyt, enkä aio pistää jatkossakaan.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 04 Joulu 2011 23:00

Nyt kun Sebu tippui, Miksu on ainoa joka ansaitsee voiton.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 23:01

Eihän tästä oo paljoo kirjotettu ku ei oo paljoo kirjotettavaa ku tää on niin tylsä. EIKÄ Miksu ansaitse voittoa, ei todellakaan!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Joulu 2011 23:04

Mikaelista tuli just mun voittajasuosikki. Surullista mutta totta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Joulu 2011 23:22

eihän tässä miksussa oon enää oikeestaan mitään. nytkään ei tosiaan huomaa, että se tuolla talossa on. huomaa, että ei oikein osaa keskustella ihmisten kanssa, päässyt jotenkin helpolla tuolla talossa. ei voittoa tälle
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 00:16

^ Joo, tää on niin kauhean tylsä... lisäksi mielestäni finaalilipun saatuaan ei ollenkaan ansaitse voittoa, koska ei ole joutunut jännittämään kuten muut. Eikä tarvi tulla itkemään, että olihan se kerran häädössä -.-
That damn fox!

Kuva

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 05 Joulu 2011 01:01

Mikaelin voitossa ei olisi sinänsä muuta vikaa kuin että se olisi yhtä jännittävää kuin mikrossa lämmitetty makaronilaatikko. Ihan reilu tyyppihän Miksu on ollut (miinus trukkisählinki) eikä millään tavalla ainakaan minua ärsyttänyt, mikä on tuossa finaaliviisikossa melkoinen saavutus. On helppoa olla ihan jees kun ei tee yhtään mitään.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja sandman » 05 Joulu 2011 01:47

No te ketkä Mikaelia haukutte tylsyydestä, käristykää mikroaaltouunissa. Mikaelhan on tarjonnut koko kauden tasaista viihdettä ja ennenkaikkea Maikkel ei rasita juuri ollenkaan.

Mikael on ansainnut voittonsa olemalla parempi jamppa kuin BenQQu ja nuo muijat on ollut tosi rasittavia ihan kaikki, siis Suvi, Janica ja Tanja.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Joulu 2011 01:51

sandman kirjoitti:No te ketkä Mikaelia haukutte tylsyydestä, käristykää mikroaaltouunissa.
Ei pysty, jouduin myymään mikron, että oli varaa äänestää Tanjaa.

Se viihde mitä Miksusta irtoaa löytyy vaikkapa youtubesta kun vaan viitsii etsiä sieltä hassuja videoita. Myös jotain naurunappulan tapaista selaamalla löytyy paljon miksuhuumoria. Minä haluaisin saada asukkaasta itsestään irti jotain, Mikaelista ei saa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja sandman » 05 Joulu 2011 01:55

tuusannuuska kirjoitti:
sandman kirjoitti:No te ketkä Mikaelia haukutte tylsyydestä, käristykää mikroaaltouunissa.
Ei pysty, jouduin myymään mikron, että oli varaa äänestää Tanjaa.
Joo teillä lähiöiden Tanja faneilla on vissiin tuo ongelma yleinen. Ei oikeasti kannata sitä irtaimistoa kaupata Tanjan puolesta.

Avatar
ApinaRoskiksessa
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:11

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja ApinaRoskiksessa » 05 Joulu 2011 08:43

Mikael vois voittaa koko pskan! Taidan ihan äänestää kaveria sunnuntaina..

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 05 Joulu 2011 08:48

Dorothy kirjoitti:Mikaelista tuli just mun voittajasuosikki. Surullista mutta totta.
Niin tuli minustakin. En sitä sen kummenmmin osaa perustella, tuntuu vain siltä.
Miksu otti Sebun lähdön todella raskaasti ja heistähän oli kehkeytyneet todelliset ystävykset.
Panin merkille, että ennen häätöä he halasivat yleisesti, mutta juuri ennen Sebun poistumista hän kutsui vielä kerran Mikaelia ja he halasivat oikein kunnolla...

Villepp
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:08

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Villepp » 05 Joulu 2011 13:37

Täällä kans ollaan Miksun puolella. Perus jätkä, mut mun mielestä ansaitsee kuitenkin voittonsa. Eipä oo esittäny mitään ja loistavia heittoja tulee kyllä välillä joille pitää nauraa. :D http://www.youtube.com/watch?v=aWR94gOv ... re=related

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”