BB-mainonnan uhri

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 22 Loka 2007 16:33

Punde kirjoitti:Ööh, häh? Mikä tuotemerkki, subwayn vai? Mitäs "subeja" sit mm. mr. sub ja quiznos sub myyvät?

Kyllä subit ("submarine sandwitches" kai alunperin) on vaan yleinen nimitys semmosille.. no, mitä noi subit ny on, täytettyjä sämpylöitä :) Ei tuotemerkki, ainakaan subwayn... pimpelipompeli.
Ok. Enpäs tiennyt tuota asiaa. Olen todellakin luullut, että kyseessä on Subwayn keksimä nimitys täytetyille leivilleen. No tulipahan todistettua jälleen kerran, että luulo ei ole tiedon väärti.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 22 Loka 2007 19:24

Ekalla kaudella taisin ostaa fani-paloja tavallista enemmän, muuten en mainontaan sortunut, paitsi innostuin väsäämään mm. muffinsseja ja tiikerikakkuja bb:n innoitamana, vaikka muuten inhoan leipomista ja kokkaamista :lol:

Tokalla kaudella tuli kokeiltua kukkoa, ja hyi että oli pahaa [smilie=rlp_smilie_207.gif] Samoin minttu-krokanttia ekalla tai tokalla kaudella, ja sekään ei ollut mun makuun :?

Tällä kaudella on tullut kokeiltua Bear-beeriä ( joka muuten voittaa kukon 100-0), myös elämäni ekan subin tilasin viime viikolla (hyvää oli :P ) Ja puljusta aikomus tilata niitä pörröpalloja tai jotain muita härveleitä.. Myös Crocseihin olen ihastunu bb:n perusteella, mutta en ole vielä hommannut :)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 24 Loka 2007 15:10

Ensin luulin etten ole "uhri", mutta kun tein listan :shock:

SBB1:
- Fani-/Fasupaloja
- Ärräboksi (BB-logolla)
- Vesipullo -||-
(- BB DVD)

SBB2:
- Maraboun minttukrokanttia
- Dior Higher energy deodorantti (Manki käytti)
- Valio Play juomaa
(Ostan kaikkia edelleen)

SBB3:
- Fanta
- Estrella Manhattan sipsejä
Ja ehkä Subeja jos niitä täältä Kotkasta saisi. Myös Salen Barba käynyt mielessä.

Siinä nyt jotain. Kaikkea ei varmasti enää muista eikä edes tajua.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Marras 2007 08:35

Pitäisiköhän huolestua? Ostin Fröbelin Palikoiden "Parhaat palat"- CD:n, jotta kuulisin, miltä Pumppulaulu kuullostaa alkuperäisenä...
(Tosin lähipiirissä on sellaisia, joille sen voi antaa joululahjaksi.)

Bear Beer- tölkkejä on tullut muutama ostettua. Kukko- oluista pidin jo ennen viime syksyn sponsorointiakin.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 02 Marras 2007 09:05

Hedgehog kirjoitti:Ripsejä voisin minäkin kokeilla, mutta ne eivät täällä kuulu minkään lähikaupan valikoimiin.
Näitä voisin kans maistaa, mutta ei ole kaupassa osunut silmään...
Mitäs maistaneet ovat RIPSeista pitäneet?

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 02 Marras 2007 09:17

Ripsit ovat aika syvältä. Lidlissä niitä on ainakin ollut ja pussillisen jälkeen ei tarvitse enää ostaa.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 02 Marras 2007 09:19

Brand kirjoitti:Ripsit ovat aika syvältä. Lidlissä niitä on ainakin ollut ja pussillisen jälkeen ei tarvitse enää ostaa.
Eli ei tarvinne edes maistaa :lol:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Marras 2007 11:03

Brand kirjoitti:Ripsit ovat aika syvältä. Lidlissä niitä on ainakin ollut ja pussillisen jälkeen ei tarvitse enää ostaa.
Kiitos kun testasit puolestamme. Kertonee paljon tuotteesta, jos saatavilla lähinnä Lidlistä. :lol:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 02 Marras 2007 11:54

Ekalla ja toisellakin kaudella taisin ostaa kerran Ärrä-boksit. Oli muuten aika huonoja karkkeja, mutta boksi on edullinen.

Tällä kaudella olen ostanut BB:n aivopesemänä mm. Daim-tuutin. Subejakin on kieltämättä tullut syötyä useammin kuin yleensä.

Viime kaudella oli Big Brother -lakuja myynnissä ja taisin ostaa sellaisen Big Pepen :) + pullon BB vettä :roll:

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Marras 2007 16:01

[juuso] kirjoitti: Ja ehkä Subeja jos niitä täältä Kotkasta saisi.
Tosiaan. Mutta se nyt olisi tullut jo reilusti ennen tätä kautta eli ei voisi laskea BB-mainonnan uhriksi sitten.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2007 21:08

Minä idiootti menin sitten kokeilemaan Crocseja jalkaani tossa eräänä päivänä männäviikolla ja koska mukavuus on suurimpia kriteereitä vaatteilleni, oli pakko tilata omat mustat mammuttikroksit netistä. Ei ne kaikkein nätimmät ole, mutta eiköhän ne koirankusetus- ja mökkikengiksi kelpaa paremmin kuin hyvin.

Tilasin pari niitä Jibbitzejäkin, mutta niistä tiesin jo kauen ennen BB:tä (enkä ole niitä BB:ssä vielä edes nähnyt, huomenna vasta).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 20 Marras 2007 18:59

Tässä totuss crocseista (ja pari muuta muotivinkkiä :) )

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 20 Marras 2007 19:03

siiri.x kirjoitti:Tässä totuss crocseista (ja pari muuta muotivinkkiä :) )

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion
*reps*
:D

Mul onki crocsit, ja diggaan! :thumbsup
Oon jopa saanu mieheni ylipuhutta et se ostaa mulle talvicrocsit joululahjaksi :D

T. BB mainonnan uhri :D
Perttu <3

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 20 Marras 2007 19:05

Hei, nyt auttakaa :D Mitä merkkiä on se kermakaramellitee jota nuo juo tuolla? Oon yrittäny katella kaupoista ja netistä, mut en oo löytäny. Tahtoo maistaa!
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2007 21:34

siiri.x kirjoitti:Tässä totuss crocseista (ja pari muuta muotivinkkiä :) )

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion
Onneksi tällä itsetunnolla ei tarvitse muotivinkkejä. Peili riittää.

Jaksan kyllä yhä ihmetellä tämän kauden "ekoteemaa". Tämä olisi ollut loistava tilaisuus tuoda esille erilaisia Reilun kaupan -tuotteita, luomuruokaa ja kotimaisia tuotteita. Mutta kai tämä kausi on edes onnistunut lisäämään vaaleanpunaisten ruumisarkkujen myyntiä jos ei muuta.
The reason I swear so much is because fuck you.

iidu
Intruuderi
Viestit: 269
Liittynyt: 07 Syys 2007 00:43
Paikkakunta: Joinsuu

Viesti Kirjoittaja iidu » 21 Marras 2007 03:28

Maligne kirjoitti:Hei, nyt auttakaa :D Mitä merkkiä on se kermakaramellitee jota nuo juo tuolla? Oon yrittäny katella kaupoista ja netistä, mut en oo löytäny. Tahtoo maistaa!
Kyseessähän on Rooibos-tee ja kyseinen kermakaramelli löytyypi Nordqvistin Afrikka-laatikosta, jossa on 4 eri laatua rooibosia. Jostain oon kuullu että samaa olis Nordqistilla tarjolla myös irtoteenä mutta siihen en ole vielä törmännyt. Mie tykkään enempi siitä Mansikkakermasta :wink:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 21 Marras 2007 09:57

tuusannuuska kirjoitti: Jaksan kyllä yhä ihmetellä tämän kauden "ekoteemaa". Tämä olisi ollut loistava tilaisuus tuoda esille erilaisia Reilun kaupan -tuotteita, luomuruokaa ja kotimaisia tuotteita. Mutta kai tämä kausi on edes onnistunut lisäämään vaaleanpunaisten ruumisarkkujen myyntiä jos ei muuta.
Niinpä niin. Mutta ei taida reilun kaupan & luomutuotteiden myyjillä olla riittävästä motivaatiota (ja rahaa) lähteä BB:n sponsoriksi.. saattaisi jopa syödä uskottavuutta hieman.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 21 Marras 2007 13:22

iidu kirjoitti:
Maligne kirjoitti:Hei, nyt auttakaa :D Mitä merkkiä on se kermakaramellitee jota nuo juo tuolla? Oon yrittäny katella kaupoista ja netistä, mut en oo löytäny. Tahtoo maistaa!
Kyseessähän on Rooibos-tee ja kyseinen kermakaramelli löytyypi Nordqvistin Afrikka-laatikosta, jossa on 4 eri laatua rooibosia. Jostain oon kuullu että samaa olis Nordqistilla tarjolla myös irtoteenä mutta siihen en ole vielä törmännyt. Mie tykkään enempi siitä Mansikkakermasta :wink:
Aajoo, oon nähny ton paketin mut ei tullu mieleen et se olis se :) Ens kerralla ostankin.. kiitos tiedosta!
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 27 Marras 2007 10:09

Jahas, nyt mulla olisi vielä tsäänssit ostaa ne himoitsemani valokukkaruukut:
hobbyhall.fi kirjoitti:Kaikki Big Brother -talossa käytössä olleet tavarat myydään pois hyväntekeväisyyshuutokaupassa 9.12.2007 klo 13 Hobby Hallin Tammiston myymälän pihalla!
Tää jotenkin sopii hyvin kuvioon:
hobbyhall.fi kirjoitti: Huutokaupan tuotto käytetään lyhentämättömänä päihteiden vastaiseen työhön.
[smilie=drink.gif]
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Marras 2007 10:48

Viime kaudella ostettiin muutama tölkki Kukkoa.

Bear Beeriä ei tulisi mieleenikään ostaa, koska törkeää, että EKOkaudella ( :roll: ) kotimainen tuulivoimalla tuotettu olut vaihdetaan tuontipaskaan :evil: .

Sitten pari kertaa on ollut pakko saada Subia, kun ovat talossa mässyttäneet niitä. Toki olen Subien ystävä muutenkin ;).
Meidän lähin Subway on vielä THE Subway, joka toimittaa Subit BB-taloon, joten se on melkein kuin itse olisi talossa kun hakee sieltä Subin :lol: ;)

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 27 Marras 2007 10:54

^^
Eli Tapiolan Stokkan vieressä oleva? Vai mainostavatko muuallakin olevansa taloon toimittava liike?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Marras 2007 11:00

zilipippuri kirjoitti: Bear Beeriä ei tulisi mieleenikään ostaa, koska törkeää, että EKOkaudella ( :roll: ) kotimainen tuulivoimalla tuotettu olut vaihdetaan tuontipaskaan :evil: .
Hyvä pointti zili!

Aina unohdan että olet aika fiksu tyyppi kun sulla on toi ärsyttävä avatar :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”