Counter-Strike : Global Offensive

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin

Minkä ottaisit? 1-4 Rivit. 4-6 Rivit: Paras CS..?

Äänestys päättyi 05 Syys 2017 22:14

1. Karambit | Fade
1
33%
2. Karambit | Verenpunainen seitti
0
Ei ääniä
3. Butterfly | Yö
0
Ei ääniä
4. AWP | Asiimov + AK-47 | Vulcan
0
Ei ääniä
-------------------------------------------------------------------------
1
33%
5. CS:GO
1
33%
6. CS:S
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3

CS:GO
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Joulu 2014 16:30

Counter-Strike : Global Offensive

Viesti Kirjoittaja CS:GO » 11 Joulu 2014 21:14

Joo tällänen keskustelu kaikkeen CS:GO:hon liittyvästä, ja muista CS peleistä. Muistakaa äänestää, vastailla ja mulle voi lahjoittaa Steamissa CS:GO skinejä jos haluutte / tradettaa..? Mikäli olet kiinnostunut trade / lahjottamisessa, kirjoita sähköpostiini viesti, jossa kerrot
1. Kuka olet Steamissa?
2. Mitä haluat lahjoittaa minulle?
3. Milloin?
Yleensä katson sähköpostini aika useasti päivässä, joten aktiivisena odotan lahjoituksia! :)
Sähköposti: Teemu.Huttonen@gmail.com
Lahjoittaminen onnistuu viikonloppuisin kello 10.00-20.00 saakka.
Kommentoikaa mikä on teidän arvokkain skini? Itsellä taitaa olla... hmm.. Varmaankin AWP | Asiimov. Ei ole kyllä tullut Asiimovilla pelattua, jos joku haluaa tradea Asiimoviin M4A1 skinejä tai AK-47 skinejä niin tradeemaan vaan! :bidmouth:

CS:GO
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Joulu 2014 16:30

Re: Counter-Strike : Global Offensive

Viesti Kirjoittaja CS:GO » 11 Joulu 2014 21:18

Onpas täällä BBPlazassa kyllä nyt hiljaista.. Tai ainakaan minun tekstille ei ole katsojia eksynyt.. :P
15.00-22.00 Täällä olen aktiivisena oottamassa kommentteja, lahjoituksia ja muuta kivaa! [smilie=a_teeth.gif]
Kertokaa tästä kavereille, linkatkaa Facebookissa, ja muussa SoMe:ssa niille jotka pitävät tälläisestä mutta, Mitäpä se hyvejää! :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Counter-Strike : Global Offensive

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Joulu 2014 21:38

CS:GO kirjoitti:Onpas täällä BBPlazassa kyllä nyt hiljaista.. Tai ainakaan minun tekstille ei ole katsojia eksynyt.. :P
Tälleen BB-kausien ulkopuolella täällä on aika rauhallista, mutta älä anna sen masentaa.

Itse en ole CS:ää pelannut varmaan kymmeneen vuoteen enkä edes ymmärrä tuota kyselyä tässä aiheessa.

CS:GO
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Joulu 2014 16:30

Re: Counter-Strike : Global Offensive

Viesti Kirjoittaja CS:GO » 18 Joulu 2014 21:50

Risto, oot oikeessa. Vähän kyllä rasittaa ku oon täällä aktiivisena nyt kattonu joka päivä nämä ketjut, sähköpostin ja muut tämmöset. Ja sit ei vaan porukkaa tahdo eksyä tänne. Taiat olla ensimmäinen, tai siis on täällä ollu jotain tyyppejä, mutta eivät oo kirjottaneet. Se vähän rasittaa, joko ei oo ollu rekistöröityny, tai aihe ei oo mielenkiintoinen... Jooh.. Sit kun se BB- kausi alkaa nii täällä varmaan vilisee melkosesti porukkaa, ja ehkä jopa CS-harrastajiaki. Ite oon CS:ää hakannu jo kymmenen vuotta. Ja vielä into riittää tähän peliin. CS:GO oli kyllä nii CoD:mainen peli, tuli aseisiin värejä, paremmat grafiikat ja peliä laitettiin. Mutta en vieläkään tajua miksi tämä sama peli on tehty noin. 5 kertaa? Joten joku viisas sen minulle selittäkööt, jos tänne eksyy sellaisia. Ja ne jotka tosissaan seuraavat CS:ään liittyviä juttuja / tradeejia, nii vaihtasiin mieluusti Ak-47 | Vulcan ja AWP | Asiimovin kumpanenki kunto on Field-Tested ja voin laittaa muutaki jos pyydätte. Tahtoisin hyväkuntoisen puukon mieluiten Butterfly:n, aka "Perhosveitsi" jollakin tummalla värillä. En huoli ruosteista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”