Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Loka 2014 20:04

Sen minä vain sanon että en todellakaan ole ensimmäinen arvostelija. Niin. Jatkakaa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Loka 2014 11:20

Jason S. kirjoitti:Apulanta - Maailmanpyörä

Tämmöinen vähän rauhallisempi Apis-biisi. Eipä mitään erityistä sanottavaa, Wirtanen osaa laulaa hyvin, sävellys toimii ja niin edelleen. Sopisi hyvin jonkin rakkauden takia kituvan biisivalinnaksi, samalla kun itkee yksinäisyyttään. Noin niin kuin esimerkiksi.
En kuunnellut biisiä, mutta oli pakko kommentoida silti. Tykkään itse kovastikin 90-luvun Apulannasta mutta pakko ihmetellä jos joku oikeasti pitää Wirtasta hyvänä laulajana, varsinkaan noihin aikoihin? :holyshit:

Ok, ei se tuolloin tainnut föfföttää enää niin pahasti kun alkuaikoina kun s-vika tais olla jo korjattu ainakin jossain määrin, mutta aika huono laulajahan se Tonppa on aina ollut. Nimenomaan se huonoin puoli koko bändissä mun mielestä. Toki viimeisen vuosikymmenen ja vähän päällekin aikana se ei ole ollut enää bändin ainoa vika, mutta ei siitä sen enempää.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 00:32

Sanonpahan tähän kohti tuosta Zygerön biisistä, että tuolla pitäisi tulla jackpot. Mutta se on vaan minun mielipide. Minun kirjoissa tuo on niitä harvoja biisejä, josta olettaisi kaikkien pitävän. Toki kaikkien ihmisten aivot toimii eri tavalla, että mielenkiinnolla odotan mitä arvon raati sannoo.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Loka 2014 08:46

^Vähän tuon takia ton laitoin. Ite tykkään tosi paljon, mutta mä kyllä tiedän parikin, jotka, jos nyt eivät inhoa, niin eivät ainakaan pidä biisistä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Loka 2014 01:09

Mitähän ihmettä kaksi neljästä raatilaisesta ei ole muka ikinä kuullutkaan Zygen kappaletta? Selevä homma. Riston nyt oletan kuitenkin tietävän tuon biisin ja jos ei tiedä niin Risto prkl.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Loka 2014 10:53

Massive Attack sai 41 pinnaa. Jonkun kasi jäänyt vissiin adhv:ltä laskemati.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 24 Loka 2014 11:10

^ Joo, kämmiä urakalla taas vaihteeksi.

Mulla oli taas helevetillisiä vaikeuksia biisien kanssa. Ne viisi biisiä mistä olisin halunnut valita tuonne ei oikein sopinut tähän raatiin koska olivat joko liian selviä tärppejä tietyille raatilaisille tai juuri päinvastaisia. Lähdin sitten Pitkälle Listalle tutkimaan tarjottavaa ja osui silmään tuo AFIn, kieltämättä hieman intromainen, tyylilajinsa klassikko. Mour oli heti oikeilla jäljillä, kuulokkeet päähän ja lenkille.

Sitten muistin vielä, että Risto -poikahan se on raadissa mukana ja jäin odottelemaan tuleeko sitä knoppitietoa missä biisiä on käytetty. Oletin myös ff:n lukevan ketjua, joten häneltäkin odotin mainintaa, mutta kommentoikin vain Zygerön biisiä. Mjaa mjaa, eikö tuo kappale sopisi erinomaiseksi sisääntulobiisiksi? Painija on kyllä riittävän kuuluisa mutta organisaatio oli silloin pienempi kun tuota käytti.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Loka 2014 16:56

^Oli pakko googlata että mitä sä höpötät ja voin kyllä myöntää ettei mulla ollut hajuakaan että CM Punk olis tuota biisiä ROHissa käyttänyt. Huh, aina sitä oppii uutta.

ps. en enää ikinä osallistu raatiin kun teillä on niin huono musamaku. Vitsi vitsi. Vai oliko?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Loka 2014 17:17

Eli ihan tosissaan on outoa, jos ei tiennyt ennestään Massive Attackin biisiä? Olen tiennyt että tuon niminen kuuluisa bändi on, mutta luulin sen tekevän jotain raskaampaa rockia. Eikös nimi viittaa sellaiseen? :imrgreen: Oli kyllä mukava yllätys, ettei sellaista ollutkaan.

Omaan pistemäärääni olen ihan tyytyväinen, vaikka huono tuuri kävikin että tuollainen loistava biisi sattui juuri nyt viemään voittoni. :D Zygerönkin antamat alhaiset pisteet (ja biisin tylsäksi sanominen) vähän hämmästyttivät, mutta se lähinnä johtuu siitä, että itselleni tämä Chisun biisi on yksi Suomen historian kauneimmista.
Onneksi Mour löysi tästä uuden lemppariartistin ja kuuntelee nyt koko levyn läpi? ;)

Mutta nyt kun omani ei voittanut, niin ehdottomasti lähes yhtä hyvä voitti. :Love:

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 24 Loka 2014 17:39

aadeehoovee kirjoitti:
Sitten muistin vielä, että Risto -poikahan se on raadissa mukana ja jäin odottelemaan tuleeko sitä knoppitietoa missä biisiä on käytetty. Oletin myös ff:n lukevan ketjua, joten häneltäkin odotin mainintaa, mutta kommentoikin vain Zygerön biisiä. Mjaa mjaa, eikö tuo kappale sopisi erinomaiseksi sisääntulobiisiksi? Painija on kyllä riittävän kuuluisa mutta organisaatio oli silloin pienempi kun tuota käytti.
Joo nyt kyllä hävettää aika paljonkin. Ei pitäisi ehkä mainita olevansa CM Punk ja pienemmän painilafkan kannattaja, jos ei edes tuota huomannut /joku "muukin" lukee wrestling-ketjua. *Homerin Douh! [smilie=a_doh.gif] Itse aloin melkoisesti jälkijunassa katsoa/tutkia kunnian kehän painia ja olin ihan pihalla tuosta kappaleesta. Kuitenkin ostellut pari dvd-lättyäkin puljun sivuilta missä CM Punk tietenkin mukana, mutta vähän on katsominen jäänyt vähälle kaiken muun hömpötyksen ohella.

Tuo kappale soveltuu CM Punkin saappaisiin mainiosti. Ei äijän entrancet huonoja olleet toki viimeisinä vuosinakaan. Mutta kyllähän kun nyt tuota kuuntelen sillä järjellä mitä aivolohkoon suotu on, niin tämä se THE entrance selkeästi ompi. Hieno valinta myös aadeehooveeltä tällä huipennuskierroksella ja pahoittelen vielä sisäistä ignoraamustani.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Mour » 24 Loka 2014 20:10

orgasmienkeli kirjoitti:Onneksi Mour löysi tästä uuden lemppariartistin ja kuuntelee nyt koko levyn läpi? ;)
No ei hei kaukaa haettua ollenkaan, levyllisen verran nimittäin kuunneltu jo. ;) Tästä raadista sai muutenkin ihan mukavasti irti.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Loka 2014 16:43

orgasmienkeli kirjoitti:Zygerönkin antamat alhaiset pisteet (ja biisin tylsäksi sanominen) vähän hämmästyttivät, mutta se lähinnä johtuu siitä, että itselleni tämä Chisun biisi on yksi Suomen historian kauneimmista.
Joo, kun jälkeenpäin ajattelin, ni olisin voinutkin antaa yhen pisteen enemmän tolle, muttakun säännöt kieltää pisteytyksen muuttamisen ja kyllä mä siltikin sanojeni takana seison. Kaunis, mutta kuitenkin hieman tylsä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 28 Loka 2014 23:39

ff kirjoitti:Tuo kappale soveltuu CM Punkin saappaisiin mainiosti. Ei äijän entrancet huonoja olleet toki viimeisinä vuosinakaan. Mutta kyllähän kun nyt tuota kuuntelen sillä järjellä mitä aivolohkoon suotu on, niin tämä se THE entrance selkeästi ompi. Hieno valinta myös aadeehooveeltä tällä huipennuskierroksella ja pahoittelen vielä sisäistä ignoraamustani.
Itse törmäsin tuohon biisiin juuri Ring of Honoria katsellesani aikoinaan kaverilla. Kun tuo CM Punkin biisi alkoi soimaan, se iski suoraan takaraivoon. 'Tuohan on helvetti täydellinen entrance!' Ja olen edelleen samaa mieltä.

Olen yrittänyt promota tuota biisiä Kärppien kotiotteluihin ennen varsinaista sisääntuloa, siihen kun halli on pimeänä ja yleisöä lämmitellään. Ei oo vielä mennyt läpi mutta olenkin vasta välikäden välikäden etäisyydellä itse päättäjästä :D . Jos joskus Raksilassa biisi raikaa niin tiedätte ketä syyttää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Marras 2014 23:14

aadeehoovee kirjoitti: Itse törmäsin tuohon biisiin juuri Ring of Honoria katsellesani aikoinaan kaverilla. Kun tuo CM Punkin biisi alkoi soimaan, se iski suoraan takaraivoon. 'Tuohan on helvetti täydellinen entrance!' Ja olen edelleen samaa mieltä.

Olen yrittänyt promota tuota biisiä Kärppien kotiotteluihin ennen varsinaista sisääntuloa, siihen kun halli on pimeänä ja yleisöä lämmitellään. Ei oo vielä mennyt läpi mutta olenkin vasta välikäden välikäden etäisyydellä itse päättäjästä :D . Jos joskus Raksilassa biisi raikaa niin tiedätte ketä syyttää.
Itse toki ostanut ROH:n Year One yms. dvd-lättyjä, joissa CM Punk painiipi mutta tosiaan aika ei ole vielä riittänyt kuin parin matsiin katsomiseen mm. American Dragonilta. Ja paljon mieluummin muuten annan omat rahani tuonne lafkaan, kuin massakorporaatio kippari kalle entertainmentille. Toivottavasti saat tuon biisin vielä läpi jonakin päivänä sitten, koska pätevä biisi olisi sinnekin atmosfääriin Routasydämen aisapariksi vaan. :Love:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 11:44

Mennäänkö vielä kerran tänä vuonna Biisiraadin tahtiin?

Kaikki halukkaat mahtuu mukaan, sorvataan viikot osallistujamäärän mukaan.

- Alkaa 19.11
- Säännöt ja tarkemmat tiedot löydät täältä.

- Ei erillisiä kappalerajoituksia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Marras 2014 12:30

aadeehoovee kirjoitti:Mennäänkö vielä kerran tänä vuonna Biisiraadin tahtiin?
Mennään ihmeessä. Olen mukana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 12:33

Ilmottautukaa maanantaihin 17.11 23:59 mennessä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Marras 2014 14:16

Mukana. Valitaanko nyt jo numero?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 14:30

Annetaan numeroitten olla kun lopullinen määrä on x. Arvonnan voin suorittaa nimilläkin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 14:40

Totta hitossa mukana kiits.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Marras 2014 16:19

Jeaa boi, I'm in!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Marras 2014 19:01

Messissä ollaan!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”