Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Joulu 2013 23:27

Zygerö kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Tästä näyttää olevan tulossa aika puhtaasti heviraati ihan pidemmänkin päälle. En arvosta.
Jos kaikki muu paitti iskelmä ja klassinen on heviä, niin sitten olet oikeessa.
Perustin kommentin ihan vaan muiden kommentteihin ja biisien nimiin. On niin omituisia nimiä ollut että. Oon kyllä pistänyt merkille myös sen että jotain aasiamusaa on tuntunut olevan kovasti mukana? Oonko sitten ymmärtänyt ihan väärin. En oo kuunnellut yhtäkään näistä tarjokkaista kun en oo ite ollut mukana raadeissa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Joulu 2013 23:31

Tirkka kirjoitti:Oon kyllä pistänyt merkille myös sen että jotain aasiamusaa on tuntunut olevan kovasti mukana?
Kovasti mukana, ku mä olen ainoana molemmilla osallistumiskerroillani laittanu jrockia. :D Eli ei oo mikää muu ollu aasialaista ku noi mun kaks.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Joulu 2013 23:37

Jonksu kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Oon kyllä pistänyt merkille myös sen että jotain aasiamusaa on tuntunut olevan kovasti mukana?
Kovasti mukana, ku mä olen ainoana molemmilla osallistumiskerroillani laittanu jrockia. :D Eli ei oo mikää muu ollu aasialaista ku noi mun kaks.
No pentele, mun intuitio taitaa olla ihan ruosteessa. Tai sitten teiän kommentit ja esiintyjien nimet hämää. :scratch
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Joulu 2013 00:15

Jonksu kirjoitti:Eli ei oo mikää muu ollu aasialaista ku noi mun kaks.
Melt-Banana on japanialainen bändi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Joulu 2013 00:37

Punde kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Eli ei oo mikää muu ollu aasialaista ku noi mun kaks.
Melt-Banana on japanialainen bändi.
Ai on, anteeksi vihreeni. En ees tienny, mut nytpähän tiedän. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Joulu 2013 10:43

Tirkka kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Tästä näyttää olevan tulossa aika puhtaasti heviraati ihan pidemmänkin päälle. En arvosta.
Perustin kommentin ihan vaan muiden kommentteihin ja biisien nimiin.En oo kuunnellut yhtäkään näistä tarjokkaista
Sanattomaksi vetää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Joulu 2013 10:49

Toivottavasti tämä biisiraati-idea kantaa pitkällekin ja näitä kierroksia järjestetään vielä useita!
Arvosteleminen on kivaa ja ihan mahtavaa on myös päästä kuulemaan biisejä joihin ei muuten välttämättä tutustuisi.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Joulu 2013 14:17

Abduction: Trässi ei ole lempimusiikkia mutta kyllä sitä kuuntelee. Aika perus veto, parempiakin olen kuullut mutta myös paljon huonompia. Vahva vitonen-niukka seiska akselilla pisteissä päivästä riippuen.

Oh my juliet: Tyhjänpäivänen renkutus. Komppaan Pundea sekä arviossa että pisteissä.

All night: Hyvä biisi perus Tanssi-POP kappaleeksi. Ihan kuunneltavaa. Kutosta-seiskaa pisteissä.

Ratamahatta: Ei Sepulturan parhaita mutta helposti tällä kasi irtoaa. Kuuntelin koko Rootsin pitkästä aikaa läpi, eipä ole aika kuluttanut levyä yhtään. Roots - Evil Empire - Yövieraat, melekosta oli vuonna 1996.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Joulu 2013 17:58

Hienoa että tuon levyraadin alkuperäinen ideoijakin muistetaan kun annetaan ADHV:lle asiasta tunnustusta... en oo toki yhtään katkera, en. :blackeye
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Joulu 2013 18:04

Tirkka kirjoitti:Hienoa että tuon levyraadin alkuperäinen ideoijakin muistetaan kun annetaan ADHV:lle asiasta tunnustusta... en oo toki yhtään katkera, en. :blackeye
Olet useaan kertaan jo todennut, että sinun versiostasi olisi tullut aivan erilainen. Mikset laita sitä ketjua pystyyn? Kyllä duopoli aina monopolin voittaa vaikkei se vapaalle kilpailulle pärjää.
Edit: Ainiin sulla meni kuukausi etkä tehnyt mitään, minä tein sen päivässä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Joulu 2013 18:05

aadeehoovee kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Perustin kommentin ihan vaan muiden kommentteihin ja biisien nimiin.En oo kuunnellut yhtäkään näistä tarjokkaista
Sanattomaksi vetää.
Sitten on varmaan parempi olla myöskin kommentoimatta, sanoisin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Joulu 2013 18:13

aadeehoovee kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Hienoa että tuon levyraadin alkuperäinen ideoijakin muistetaan kun annetaan ADHV:lle asiasta tunnustusta... en oo toki yhtään katkera, en. :blackeye
Olet useaan kertaan jo todennut, että sinun versiostasi olisi tullut aivan erilainen. Mikset laita sitä ketjua pystyyn? Kyllä duopoli aina monopolin voittaa vaikkei se vapaalle kilpailulle pärjää.
Edit: Ainiin sulla meni kuukausi etkä tehnyt mitään, minä tein sen päivässä.
Ei mennyt kuukautta vaan taisi mennä pari päivää tai korkeintaan vajaa viikko kun en keskellä viikkoa jaksanut alkaa kirjoittelemaan sääntöjä.

Ja en aloita uutta ketjua siksi koska kaksi samanaiheista, joskin erilaisilla säännöillä olevaa kilpailua olisi ihan typerä idea ja molempien osanottajamäärät kärsisivät.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Joulu 2013 18:19

Tirkka kirjoitti:Ja en aloita uutta ketjua siksi koska kaksi samanaiheista, joskin erilaisilla säännöillä olevaa kilpailua olisi ihan typerä idea ja molempien osanottajamäärät kärsisivät.
Jaa musta kai se ois ihan ok. Lisäksi palan halusta lukea kun arvostelet kappaleita nimien perusteella :tu .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Joulu 2013 18:27

aadeehoovee kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Ja en aloita uutta ketjua siksi koska kaksi samanaiheista, joskin erilaisilla säännöillä olevaa kilpailua olisi ihan typerä idea ja molempien osanottajamäärät kärsisivät.
Jaa musta kai se ois ihan ok. Lisäksi palan halusta lukea kun arvostelet kappaleita nimien perusteella :tu .
No hohhoijaa. Miksi minä kuuntelisin semmosenlevyraadin kappaleita missä en ole itse osallistujana? Sun ketjussahan noita osallistujia per kierros on vaan muutama ja silti kierros kestää kolme_vitun_viikkoa.
Edit: Jos olisin itse osallistujana (no en jaksa osallistua raatiin jossa tahti on noin saatanan hidas, raadin lopussa ei ees muista että tällainenkin oli, jos kierros kestäisi kolme päivää niin sitten olisi ihan ok) kuuntelisin biisit ilman muuta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Joulu 2013 18:30

^ Mun mielestä toi tahti on ihan jees, koska ei kaikilla ole aikaa kuunnella montaa biisiä saman päivän aikana ja useinkin noi biisit vaatii useamman kuuntelukerran. Eikä musiikkia pidä koskaan ruveta kuuntelemaan pakotettuna, vaan pitää olla se fiilis, että haluaa kuunnella musiikkia. Siis ihan kuunnella, eikä mitenkään taustamökänä. Hyvä tahti on siis.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Joulu 2013 18:35

Vaikka musiikki onkin maailman tärkein asia, niin ei siitä tartte tapella. Ottakaa nyt iisisti. Eiköhän Plazalle mahdu useampikin raati-tyylinen aihe? Itse pidän Biisiraadista ja sen rauhallisesta tahdista, mutta pidän myös Tirkan tyylisestä levyraadista (jos se siis on samanlainen kuin alertissa).

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Joulu 2013 18:40

Aadeehooveen biisiraati on ihan mahtava! Minulle ainakin sopii tämä, että saan ihan rauhassa miettiä minkä pistemäärän annan biisille, enkä joudu väkisin nopealla tahdilla tuomitsemaan sitä biisiä huonoksi (tai hyväksi).
Tykkäisin kyllä toki myös Tirkan biisiraadista, joten mielestäni ihan hyvin sellaisenkin voisi tänne perustaa. En näe mitään ongelmaa siinä että olisi kaksi biisiraatia! Vaikeahan sitä on sanoa riittääkö näihin kuinka pitkään osallistujia, mutta se selviää tulevaisuudessa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Joulu 2013 19:37

Risto kirjoitti:tse pidän Biisiraadista ja sen rauhallisesta tahdista, mutta pidän myös Tirkan tyylisestä levyraadista (jos se siis on samanlainen kuin alertissa).
Juuri sellainen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Joulu 2013 17:06

Tirkka kirjoitti:Miksi minä kuuntelisin semmosenlevyraadin kappaleita missä en ole itse osallistujana?
No miksi sitten kommentoit semmosen levyraadin kappaleita, joita et ole kuunnellut ja jossa et ole osallisena?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Joulu 2013 14:55

Koska valvonta on joulunaikana rajoitettua niin:

Jason S. & orgasmienkeli koittaa jossain vaiheessa lahjojen aukomisen ja joulukuusen koristelun lomassa arvostella toisen kierroksen loppuun.

Wicker Man & Scherzy valmiina lauteille keskiviikkona.

Koitetaan pysyä aikatauluissa mutta kyllä me jouluna joustetaan joten älkää nyt ainakaan anoppianne suututtako.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 23 Joulu 2013 16:46

Zygerö kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Miksi minä kuuntelisin semmosenlevyraadin kappaleita missä en ole itse osallistujana?
No miksi sitten kommentoit semmosen levyraadin kappaleita, joita et ole kuunnellut ja jossa et ole osallisena?
Koska voin. :icool: :trollface:

Joo, jätän kommentoimatta jatkossa.
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Joulu 2013 00:50

Jason S. kirjoitti:se oli äänten sekameteli-soppaa.
Hoksasin muuten et edellinen raatibiisiniki oli aikamoista äänten sekametelisoppaa. Oli kyl täysin tahaton sattuma, miulla vissiin joku noise-älämölösoppavaihe päällä, koska täs kun mietin ni en itekään tommosta pahemmin kuuntele tai ole vuosien varrella kuunnellu.

Ens raadin jätän kyl väliin vaikka kuinka neitsyistä ois pulaa, katotaa keväämmällä jos saisin jotain normaalimpaa musaa kehiin. Kaikki muutki foorumiaktiivit rohkiasti mukaan! Muuten tääl saatte joka viikko kärsiä miun ja jonksun musamausta!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”