Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Marras 2014 20:10

Pääsinpäs iskemään ensin niin ei varmasti ainakaan kukaan ehdi pöllimään mun biisiä. :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Marras 2014 08:09

Ekalla kierrokselle oli niin kivoja biisejä, että tässähän tulee ihan paineet itsellekin etsiä joku superbiisi. [smilie=a_cool.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Marras 2014 10:21

Kuuleeko Tirkaa? Ja onko Gaattori vielä messissä. Kipinkapin arvostelemaan (biisejä).
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Marras 2014 09:27

Ok, Gaattori on hävinnyt taajuudelta, jatketaan kahdeksan hengen voimin. Laittakaa biisit sisään (orgasmienkeli ja ff) kun kerkeette.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2014 01:48

Kyllä ainakin yhden kerran elämässään pitää bbplazan biisiraatiin laittaa jotain musisointia hienosta maasta nimeltä Saksa. <3
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2014 23:34

Meninpä pahasti metsään! Ajattelin että tämä biisini varmaan nappaa suurimpaan osaan, mutta eipä se niin ollutkaan. :bidmouth:
Itse olen biisistä ja bändistä tykännyt joskus paljonkin, vaikka sille tuskin itsekään tällä hetkellä enää yli seiskaa antaisin. Olisi ehkä pitänyt tajuta ettei tuo biisi tällaisella foorumilla menesty, mutta ehkä katsoin biisiä liikaa omien nostalgialasieni kautta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 03 Joulu 2014 11:51

Silläkin laitoin kyseisen kappaleen, kun katselin heti että tämä veisi euroviisuissa kevyesti voiton kaiken hömpän /naurettavuuden /karnevaalin /massa edm:n keskellä. Voittajabiisin ainekset hallussa /erottuisi edukseen 90% varmasti. Ja biisin nimi tosiaan on Eldamar, eikä Eladamar kuten mv:n unelias uppaaja oli todennut...
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2014 13:21

En tiennytkään, että tuo oli varman päälle -biisi. En ite radiota kuuntele, ku pakolla kavereiden autoissa ja siellä en ollu koskaan kuullu tota. Ekan kerran näin aikaa sitten videon MTV:llä ja on siitä asti jääny mieleen ja illanistujaisissa yleensä jossain vaiheessa laitan youtubesta ja saan kummallisia katseita osakseni. Ei siis tosiaankaan ollu tarkoitus olla mikään varman-päälle-kaikkien-on-tykättävä-biisi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Joulu 2014 13:34

^ Ei siinä mitään kauheen pahaa ole, oon itsekin koettanut sen Freukkari-pistepotin jälkeen löytää biisejä joista mahdollisimman moni tykkää kun niin alhainen pistepotti ei tuntunut kivalta. [smilie=a_teeth.gif]

Kyllä tuo silti vähän sellaiselta biisiltä vaikutti että voisi hyvin tuollainen varman päälle-veto olla, varsinkin kun se kuulosti liiankin kuullulta biisiltä jopa mulle joka kuuntelen radiota myös todella harvoin.

------

Oon valitellut tätä ennenkin, mutta tässä tämänkertaisessa raadissa on tuntunut aiempiakin kertoja hölmömmältä se että yksi kierros kestää viikon ja silti yleensä kaikki arvostelevat biisin vasta maanantaina tai tiistaina. Ei ole sitten kehdannut itsekään arvostella sen aiemmin, kun muilla on usein arvioissa semmosia pointteja mitä itse ei tule ajatelleeksi ja osaa kuunnella biisit tarkemmalla korvalla. Vähän hölmöä toki sekin mutta eipähän tarvitse kuunnella sitten niitä biisejä niin monesti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Joulu 2014 15:40

Otin tietoisen riskin valitessani ton biisin, kun itse siitä niin tykkään, mutta arvasin, ettei täällä välttämättä lämmetä kovin paljon. Mutta hei, jonkun pitää olla jumbo! [smilie=a_teeth.gif]

Ja Tirkka, kiva kun aattelit mun tunteita, etkä liikaa haukkunut. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2014 23:39

Uuh, jäätävä arvosteluni pääsi biisiraadin loppukaneettiin! Oi sitä sanan säilää!

Kiitos aadeehooveelle raadin järjestämistä ja kaikille osallistujille hienoista arvioista. Muiden arvostelut laittavat aika-ajoin miettimään noita biisejä hieman toiselta kantilta kuin itse oli alunperin ajatellut.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 22 Joulu 2014 21:12

Tirkka kirjoitti:Oon valitellut tätä ennenkin, mutta tässä tämänkertaisessa raadissa on tuntunut aiempiakin kertoja hölmömmältä se että yksi kierros kestää viikon ja silti yleensä kaikki arvostelevat biisin vasta maanantaina tai tiistaina. Ei ole sitten kehdannut itsekään arvostella sen aiemmin, kun muilla on usein arvioissa semmosia pointteja mitä itse ei tule ajatelleeksi ja osaa kuunnella biisit tarkemmalla korvalla. Vähän hölmöä toki sekin mutta eipähän tarvitse kuunnella sitten niitä biisejä niin monesti.
Onhan siinä ihan pointtiakin. Toisaalta itse kuuntelen kappaleet useampaan kertaan, yritän vielä löytää erilaisia tilanteita missä kuunnella ja siten katsoa toimiiko jossain paremmin. Yhtään biisiä, vaikka mieli onkin tehnyt, en ole tainnut jättää yhteen kuunteluun.

Mutta kuten olen ennenkin sanonut, ensimmäiset on aina kovimpia :king.

Vähän turhan varma tärppi oli tuo oma biisi, olisin ollut syvästi hämmästynyt jos Zygerö ei olisi tuosta pitänyt. Oletin kylläkin, että biisi on ennakkoon tuttu ja useaan kertaan kuunneltu. Oli pakko laittaa 2014 päätösraatiin kun se on lähes koko vuoden ajan listalla roikkunut. Harmi jos Cassien taru oli siinä, mutta jos oli, tekivätpähän urallaan eeppisen biisin, jota harva tulee edes tietämään. Olette etuoikeutettuja!
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Maalis 2015 23:34

Onko aktiivisia jäseniä? Pistäkää HEP jos kiinnostaa. Laitetaan huhtikuussa käyntiin jos/kun/ehkä kuusi tai enemmän löytyy. Voi olla ettei löydy mut yleensä aina kannattaa yrittää. Samoilla säännöillä mennään joten ei tarvi kuin kaks kertaa viikossa käydä sisällä. Ei voi olla liikaa? Vai onko? Ainoa keltä löytyy vastauksia elämän suuriin kysymyksiin on Risto.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Maalis 2015 23:51

Mitä nyt taas? Mukana ollaan, jos täältä tosiaan yhteensä 6 aktiivista käyttäjää löytyy. Vähän epäilen.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 27 Maalis 2015 00:55

HEPulis.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Maalis 2015 14:02

No voe tokkiinsa sitä voi osallistua.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Maalis 2015 00:17

Meinasin tulla vaatimaan uutta kierrosta kun oon sitä tässä venaillu jo tammikuusta asti. Tokihan siis kiinnostaisi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 29 Maalis 2015 22:58

Mukana ollaan. HEP!!

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Maalis 2015 09:57

Jaa että kuus löyty?! Mahtavaa, ens viikolla mennään, pistän vuorot tulemaan kunhan kerkiän arpoa.
Edit: Tai miksipä emme kerkeäisi jo tällä viikolla? Koitan suorittaa tänään.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 31 Maalis 2015 20:15

aadeehoovee kirjoitti: EI UPOTUKSIA

Kappalevalintaan on seuraavat pysyvät säännöt ja rajoitukset:
- Kappaleen on löydyttävä YouTube suoratoistopalvelusta.
- Kappaleesta esitellään sen alkuperäinen albumiversio.
==> Ei Live –versioita, remixejä, special edition versioita jne.

Kappalevalintaan voi liittyä muuttuvia sääntöjä tai rajoituksia jotka ilmoitetaan erikseen kun uusi kolmen kierroksen Biisiraati käynnistyy.
Mites muuten, kun joillakin musiikkivideoilla biisi on lyhennetty albumiversiosta, niin voiko tämän lyhennetyn musiikkivideo-version laittaa? Tai jos alkuperäinen biisi on huonolaatuinen, niin voiko laittaa myöhemmin äänitetyn paremman version raatiin?

Ei sillä että nämä rajoitukset haittaa, mutta olen näitä miettinyt aina edellisten raatien aikaan.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Maalis 2015 20:53

Jason S. kirjoitti:Mites muuten, kun joillakin musiikkivideoilla biisi on lyhennetty albumiversiosta, niin voiko tämän lyhennetyn musiikkivideo-version laittaa? Tai jos alkuperäinen biisi on huonolaatuinen, niin voiko laittaa myöhemmin äänitetyn paremman version raatiin?

Ei sillä että nämä rajoitukset haittaa, mutta olen näitä miettinyt aina edellisten raatien aikaan.
Anna mennä vaan, Zygerö on sitä(kin) rajaa jo venyttänyt aikaisemmin joten jos modet näin tekee, tehdään me perässä. Ja paremman laadun omaavaakin saa työntää eetteeriin. Hyvällä maulla kaikki käy.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Huhti 2015 11:26

aadeehoovee kirjoitti:Ei rajoituksia, mulle ja Jasonille perjantaihin 23:59 aikaa laittaa biisi kun tulee hopulla. Aikaisemminkin saa laittaa.
Eikä sun biisiä vaan näy, ei kuulu. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”