Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 08 Marras 2013 00:47

No kokeillaan. Itse Biisiraati -ketju tulee myöhemmin kun saan säännöt lopulliseen muotoon. Tarvin viisi vapaaehtoista jotka pystyvät kuuntelemaan kolmen viikon aikana viisi kappaletta ja kirjoittamaan niistä lyhyen mielipiteen. Oon nyt eka kerralla itse mukana mutta jos kiinnostus on kovaa niin voin toimia jatkossa Jukka Virtasena. Ottakaa vapaana oleva numero 1-6 väliltä samalla kun ilmottaudutte.

Jos halukkaita ei löydy niin kuopataan homma ainakin mun osalta.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Marras 2013 01:29

3.

Kolmen viikon aikana aikaa viiden kappaleen kuuntelemiseen, check. Kirjoitustaito, check. Asiantuntemus tehtävään, [ ].

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Marras 2013 01:42

Uskaltaisinks mää? [smilie=a_teeth.gif] Kyl mä ehkä uskaltaisin ja saan kyl jotain kirjotettuu niistä biiseistä sit. Otan vitosen (5).
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 08 Marras 2013 07:12

Minä olen ainakin mukana! :tu Otetaan vaikka kutonen (6).
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2013 09:20

I'm in. Otan kakkosen (2).

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Marras 2013 14:08

Just oisin tehny sen levyraatiketjun mutta kun kerta jollain oli kovempi kiire niin olokoon. Tää vaikuttaa kyllä vähän erilaiselta mitä oli tarkoitus mutta kokeillaan nyt sitten tätä. [smilie=a_teeth.gif]

En nyt sitten osallistu ollenkaan. *itkupotkuraivari* :scry: [smilie=a_tongue.gif]
Edit: Elekää turhan tosissanne ottako, lähempänähän tämä sitä tv-ohjelmaa on, mun aattelemassa versiossa oli tarkoituksena olla pari juttua toisin, mutta ei se mittään. Voihan näitä sääntöjä varmaan tuunata sitten kierrosten välillä toiseen muotoon jos siltä tuntuu.

En nyt sen takia osallistu kun en osaa kauheen pitkästi kertoilla musiikista muuta kuin että tykkään tai en ja osaako joku laulaa vai ei jiiänee.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Marras 2013 15:48

Ykkönen, kiitos.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 08 Marras 2013 20:20

Hillitön suksee. Liput myyty alle 24h.

Koitin tehdä säännöistä aukottomia mutta ainahan sieltä jotain jää puuttumaan. Kysymykset jopa tervetulleita.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2013 20:30

Täähän vaikuttaa paljon paremmalta kuin mitä edes uskalsin kuvitella. Odotin ehkä vähän perinteisempää levyraatia joita olen muilla foorumeilla (Tirkka tietää) harrastanut. Tää uus konsepti kelpaa kyllä hyvin. Kunhan vaan keksis sen biisin...

aadeehooveelle vielä tuosta

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Marras 2013 20:42

Uujea, mä ja Ripa ekassa vuorossa. [smilie=a_teeth.gif] Mä ainaki tiedän jo oman biisini...
Edit: No dämit, sen biisin kesto onki 5:38 nii pitää sit ettii joku toinen. :?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 08 Marras 2013 20:45

Olen kyllä niin innoissani tästä biisiraadista. Vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä! :tu aadeehooveelle kiitokset.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Marras 2013 22:11

Pistin luuriin tärkeänä muistutuksena 26.11 "BIISIRAATI PERKELE!" että muistaa varmasti edes vähän miettiä biisiä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Marras 2013 22:27

Aijai. Viiden minuutin maksimikesto on mulle tosi paha, mutta ei se mitään. Eiköhän se biisi kuitenkin löydy.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Marras 2013 00:07

Lähinnä olisin esittänyt tuohon muutosta sikäli että kun kerran osallistujia on vaan 6 kipaletta niin ihan hyvin vois kaikki osallistujat laittaa kappaleensa kierroksen vetäjälle yksityisviesteinä ettei niiden lähettäjän henkilöllisyys vaikuttaisi arvosteluihin (ei välttämättä vaikuta muutenkaan mut ei sitä tiiä).

Toinen muutos mitä mulla ois ollu mielessä ois ollut se että osallistujia ois vboinut olla jotain väliltä 5-10 kappaletta, mutta ei se haittaa vaikka ois tämmönen vakiintuneempikin osallistujamäärä. Kauheen montaahan ei voi ollakaan (eikä kauheen pitkiä kappaleita) koska ei kukaan jaksaisi kuunnella kaikkia biisejä jos niiden yhteiskesto menisi liian pitkäksi.

Mitäs muuta... hmm. No, tietysti kesto ois voinut olla vähän lyhyempikin jotta osallistujat muistaa tehdä arvostelunsa mutta sekin kuuluu sarjaan "käytäntö muotoutuu sitten ajan kanssa".

Niin, tuo että ei saa arvostella musavideoita ois itselleni haasteellista koska joskus ihan pelkästään niistä kappaleista on hankala kirjoittaa enempää kuin 1-2 lausetta. [smilie=a_teeth.gif]

Mut joo, eiköhän tästä hyvä tule. :tu
Edit: Ai niin, tulevilla kerroilla sitten joku teema vois olla paikallaan ainakin toisinaan, jotta raadit pysyy mielenkiintoisina niin osallistujille kuin yleisöllekin. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Marras 2013 01:35

Toi viiden minuutin aikaraja on vähän turha. Kyl mie nyt jaksaisin viikossa kuunnella kaks biisiä vaikka ois maidenin rime of the ancient marinerin mittasia. Ja pidempiäki biisejä varmaan löytyy ku toi (14min), mut en tiedä muita.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 09 Marras 2013 14:12

Selvä homma, tehdään niin ettei pysyvissä säännöissä ole aikarajoja. Esittelijän vastuulla jos liian pitkästä biisistä ropisee miinuksia. Joku Isoveikoista jos kehtais poistaa tuon 5min aikarajoituksen noista säännöistä.
Viimeksi muokannut Karhu, 09 Marras 2013 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Marras 2013 16:38

JES! Nyt mul ei oo ongelmaa laittaa tota mun biisiä! Just ku meinasin tulla narisemaan, et nyt ku on jo kaks jotka on sanonu tosta 5min (mä ja Zyge), et vois edes harkita sen muuttamista tai poistamista. Mut nythän mun ei tarvi. ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Marras 2013 15:18

Olisin osallistunut tähän jos olisin ehtinyt/huomannut.
Eli toivottavasti tälle on tulossa jatkoa. Halukkaita kuitenkin on varmaan jatkossakin, kun pelkästään kuusi pääsee kerrallaan messiin.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Marras 2013 21:45

Alle kolmea tuntia ja spektaakkelimaiset mittasuhteet saavuttanut Plaazan Biisirati on käynnissä!

Jonksu & Risto muistaa postailla biisit huomisen aikana, muut koittaa muistaa arvostella ja pisteyttää. Biitti raikaa, viikko aikaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Marras 2013 21:56

Kait minä ja Jonksu arvostellaan toistemme biisit vai?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Marras 2013 22:01

^ Näin se menee. Muistakaa Jonksu & Risto esitellä ja viikon mittaan arvostella myös toistenne biisit.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Marras 2013 10:45

Vähän jänskätti postata toi biisi tonne, mutta pystyin siihen. Nyt vaan ootellaan Jonksun kipaletta jotta päästään kunnolla tositoimiin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”