Spotify, Netflix, HBO Nordic (+muut suoratoistopalvelut)

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 10 Helmi 2013 13:04

orgasmienkeli kirjoitti:Onko teillä ollut Spotify yli puoli vuotta?
On. Voi kun muistaisi kuinka pitkään. :bidmouth: Silloin piti olla kaverilta koodi, että sai Spotifyn ladattua...

Sitten alkoi tulla noita kuuntelurajoituksia, ja aloin silloin tällöin maksamaan. 5 kuuntelukertaa/kappale oli kyllä ärsyttävin rajoitus, tuo 10 h/kk oli jotenkin siedettävä, kun aina ei tule suurkulutettua Spotifyta. Mainoksista taas on tullut pitkään eläviä korvamatoja... mikään kappale ei jää pyörimään päähän, kun miettii jotain "Kulta, mä oon raskaana" -mainosta. :D
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Helmi 2013 14:47

Pahin mainos oli kyllä se R-kiskan mainos. "Hajosiko isopomo, tosi iso musakemu" -tyylinen mainos siis, joka oli niin ärsyttävää momotusta ettei sitä kestänyt yhtään kuunnella.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Helmi 2013 12:29

hephep, tilasin nyt unlimitedin ja maksoin elektronilla.. mutta miten jatkossa, pitääkö se joka kuukausi maksaa itse vai lähteekö automaattisesti tililtä?
JuHu - :drink55:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 21 Helmi 2013 13:29

mrj kirjoitti:hephep, tilasin nyt unlimitedin ja maksoin elektronilla.. mutta miten jatkossa, pitääkö se joka kuukausi maksaa itse vai lähteekö automaattisesti tililtä?
Mulla lähtee ainakin automaattisesti tililtä. Niille jää sen sun kortin numero sinne muistiin. Sieltä omista asetuksista voi myös maksun perua, jos ei enää halua maksaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Helmi 2013 17:01

rubyblue kirjoitti:
mrj kirjoitti:hephep, tilasin nyt unlimitedin ja maksoin elektronilla.. mutta miten jatkossa, pitääkö se joka kuukausi maksaa itse vai lähteekö automaattisesti tililtä?
Mulla lähtee ainakin automaattisesti tililtä. Niille jää sen sun kortin numero sinne muistiin. Sieltä omista asetuksista voi myös maksun perua, jos ei enää halua maksaa.
kiitos tiedoista.. tietääpä nyt sitte ainakin.. :)
JuHu - :drink55:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Helmi 2013 17:19

Miten ihmeessä te kaikki pystytte maksamaan electronilla? Mitä tein väärin? :(
Yritin monta kertaa ja katsoin vielä netistä ohjeet että laitan oikeat numerot jokaiseen kohtaan, mutta ei se vaan onnistunut.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja jetta » 21 Helmi 2013 17:35

Laitoitko välin joka neljännen numeron jälkeen vai kirjoititko kaikki numerot putkeen? Mulla ainakin hyväksy kun laitoin kortin numeron siten kun se lukee kortissakin, eli välien kanssa.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Helmi 2013 17:42

jetta kirjoitti:Laitoitko välin joka neljännen numeron jälkeen vai kirjoititko kaikki numerot putkeen? Mulla ainakin hyväksy kun laitoin kortin numeron siten kun se lukee kortissakin, eli välien kanssa.
ite syötin ihan putkeen vaa kaikki.. ja sinne piti laittaa kuukausi ja vuosi, sekä se turvaluku.. eikö tää verkkomaksaminen pidä olla kytkettynä verkkopankista?!
JuHu - :drink55:

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja jetta » 21 Helmi 2013 17:55

mrj kirjoitti:eikö tää verkkomaksaminen pidä olla kytkettynä verkkopankista?!
Mun mielestä sen pitää olla päällä että pystyy maksamaan yhtään mitään netin kautta.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Helmi 2013 17:59

jetta kirjoitti:
mrj kirjoitti:eikö tää verkkomaksaminen pidä olla kytkettynä verkkopankista?!
Mun mielestä sen pitää olla päällä että pystyy maksamaan yhtään mitään netin kautta.
niin itekki muistelisin, voiskohan tämä ongelma olla orgasmienkelillä, vai voitko maksaa muissa paikoissa?
JuHu - :drink55:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Helmi 2013 19:06

Eli siis pitää olla kirjautuneena verkkopankkiin kun syöttää ne numerot? En tosiaan ole ollut, kun en tiennyt että pitäisi olla kirjautuneena. :D

Kokeilin syöttää numerot sekä välien kanssa että yhteen putkeen. Kumpikaan ei onnistunut, joten ehkäpä tuo kirjautuminen (tai siis kirjautumattomuus) on ollut se ongelmani!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Helmi 2013 19:38

Ei pidä olla kirjautuneena verkkopankkiin vaan verkkopankista pitää laittaa se ominaisuus päälle, että voi kortilla ylipäänsä maksaa netissä mitään. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Helmi 2013 01:16

:imrgreen: Vai näin!
Eipä taida olla yllätys kenellekään, etten koskaan osta netistä mitään. Tai no toki saatan verkkopankin kautta maksaa tai pyytää laskun mukaan, mutta luottokortilla en ole koskaan ostanut. [smilie=a_tongue.gif]

Ehkäpä kokeilen tätä vajaan parin kuukauden päästä, kun Ärrältä ostamani Spotify-aika umpeutuu.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja mrj » 27 Helmi 2013 17:45

orgasmienkeli kirjoitti::imrgreen: Vai näin!
Eipä taida olla yllätys kenellekään, etten koskaan osta netistä mitään. Tai no toki saatan verkkopankin kautta maksaa tai pyytää laskun mukaan, mutta luottokortilla en ole koskaan ostanut. [smilie=a_tongue.gif]

Ehkäpä kokeilen tätä vajaan parin kuukauden päästä, kun Ärrältä ostamani Spotify-aika umpeutuu.
noniin hienoa, tekemällä ja kokeilemalla sitä oppii :thumbsup
JuHu - :drink55:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Heinä 2013 02:43

En oo edelleenkään euroakaan laittanu spotifyhyn, mut täytyy heittää rispektiä spotifyn suuntaan, kun muuttivat noita järjettömyyksiä parmemiksi. Kuten ketjun alusta voi päätellä, välillä ei voinu kuunnella ku 5 kertaa jotain biisiä ja sit loppu toimiminen sen biisin osalta. Harvoin mikään taho muuttaa noita järjenvastaisia featureitaan takaisin parempaan suuntaan, että sinänsä positiivistä.

Muuten on kyl spotifyn käyttö itsellä vähentynyt aika paljon. Ei oikeastaan mitään erityistä syytä. Ehkä vähän se, että oon ostanu musaa CD:llä ja ripannu ne koneelle ja lisäksi youtubessa on niin paljo biisejä ja se on niin kätevää käyttää tuubia testikuunteluihin yms.

Tiedä sitten oliko tässä mitään uutta, mut tulipahan sanottua.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja maikki » 09 Heinä 2013 14:23

Itekki olin aikonaan vahvasti sitä mieltä, että ilmainen spotify saa kyllä luvan riittää mulle, mutta sitten tuli hommattua tuo älypuhelin, ja kyllä se on niin kätevä ku saa spotifyn sit siihenkin ja lenkille mukaan, ei tarvi kantaa enään monia vempaimia lenkillä mukana, ja siirrellä biisejä mp3-soittimeen jne. :bidmouth:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Joulu 2013 11:07

Spotifyhyn tullut joku ärsyttävä feature, että viimeksi kuunneltu soittolista jää roikkumaan sinne. Sama albumeissa, jos laitat vaikka levyn viimeisen biisin soimaan, niin seuraavan kerran kun tulee spotifyhyn, niin siellä se viimeksi kuunneltu levy on kokonaisuudessaan. Sit jos laitat queue toiminnolla yhden biisin, niin se vanha albumi vaan edelleen tunkee sieltä läpi. Vittu mitä paskaa taas spotify.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Joulu 2013 19:03

Keksin keinon kiertää tuo vitun hieno ominaisuus. Pitää tehdä soittolista, jossa on yksi biisi, laittaa se soimaan ja deletoida se sieltä soittolistalta, kelata loppuun ja sit laittaa uusiksi päälle biisin loputtua ja sit wau voit laittaa yksittäisen biisin queuella ilman että viimeksi käyttämäsi soittolista tunkee perään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 26 Joulu 2013 19:31

DosterMan kirjoitti:Spotifyhyn tullut joku ärsyttävä feature, että viimeksi kuunneltu soittolista jää roikkumaan sinne.
Eikö toi ole ollut aina? Tai sit en ole käyttänyt spotifya tarpeeksi montaa vuotta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Joulu 2013 19:50

Kesken jäänyt soittolista sinne on kai pidempään jäänyt roikkumaan. Mut nykyään jos kuuntelet soittolistan loppuun. Sen jälkeen laitat yhden biisin soimaan vaikka täsmähaulla. Tämän biisin jälkeen se äsken loppuun asti soinut soittolista on taas soimassa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 22 Tammi 2014 05:19

Spotifysta on poistettu rajoitukset.

http://www.mbnet.fi/artikkeli/ajankohta ... oituksetta
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spotify (+muut suoratoistopalvelut)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Helmi 2014 09:08

Vaikka oon tiedostanut noiden rajoitusten poistumisen, jotenkin noi kohtuuttomat rajoitukset kerkes viemään makua koko spotifystä. Tulee aika vähän kuunneltua. Lähinnä ihan vaan yksittäisiä biisejä. Toki risoo vieläkin tuo, soittolistan kummittelemaan jääminen. Sekin ohjaa aika paljon yksittäisten biisien suuntaan. No eiköhän kilpailun lisääntyminen pakota jonkun tekemään myös kättäjäystävällisen palvelun.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”