Harry Potter

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 20 Kesä 2012 15:36

Jonksu kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:(en ollu lukenu kirjaa)
No sehän selittää, kirjat on paljon parempia kuin leffat :D Kaikkein parhaimmat kohtaukset on jätetty leffasta pois ja korvattu Harryn angsteilla...
Juu, mutta oon nykyää lukenu kirjankii. Ja elokuva mulla on dvd:nä ja katon varmaa useemman kerran vuodessa, ja tosi hyvä se kuitenkin on! Vaikka tuntuukin, että se loppuu kesken, kuten Azkabanin Vankikin. :)

Puhut kyllä totta, että kirjat voittaa leffat!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Kesä 2012 17:24

Jonksu kirjoitti:Kerro nyt mulle, että mikä siinä Feeniksin killassa niin viehättää?! Sehän oli ihan sysipaska jossa ei tapahtunu muuta ku että Pimento tuli riehumaa :shock: Harry vaa angstas melkein loput ajasta...
Itte asiassa en muista siitä paljo mitään, mut muistan vaa et tykkäsin siitä aika paljon. Rehellisesti sanoen en ees muista kuka oli pimento. :D

Ja en oo lukenu yhtään kirjaa, vaikka mieli vähän tekiskin. Mutku ne on niin pitkiä ja mä taas oon hidas lukemaan, joten tuskin siitä mitään tulis.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Kesä 2012 17:34

^ No ei ne edes ole pitkiä :D Mäkin olen hidas lukemaan ja luin ekan alle päivässä. Saattaa aluksi tuntua että menee kauan, mutta kun pääsee vauhtiin niin se on äkkiä ahmittu.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 20 Kesä 2012 19:33

Muutes.. Onks siinä Harry Potter ja Feeniksin Kilta -kirjan etukannessa se kuvottavan näkönen ''porsas'' Harryn takana se Pimento? Mun mielestä siin kirjassa kuvaillaa Pimentoa semmoseks. :scratch
^ No ei ne edes ole pitkiä Mäkin olen hidas lukemaan ja luin ekan alle päivässä. Saattaa aluksi tuntua että menee kauan, mutta kun pääsee vauhtiin niin se on äkkiä ahmittu.
Alle päivässä, What The Fuck?! Oikeestikko? :o

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 20 Kesä 2012 19:54

Joo se on Pimento, mut se on sammakko, ei porsas ;)
Juu.. Heitin vaan porsaan ku mulla hävis päästä, että mikä tommonen kuvotus siitäki vois tulla mielee. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”