BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Pistäkää top-10 lista parhaista peleistä ikinä. Kaikki digitaaliset pelialustat kelpaa, eli konsolit, tietokoneet ja arcadepelit. Ei lautapelejä tai muita vastaavia.
Pelin nimen perään mielellään alusta millä olet peliä pelannut.
(Pelit eivät aina ole samoja eri alustoilla, samasta nimestä huolimatta. Lisäksi samatkin pelit voivat olla hyvinkin erilaisia kokemuksia eri alustoilla, PS3-versio saattaa olla huonompi tai parempi kuin PC-versio, Amigaversio saattaa olla huonompi tai parempi ku Atari- tai PC-versio jne. (siiri.x:lle tiedoksi ja tarkennukseksi, muut ymmärtävät selittämättäkin ))
Muistakaa myös BBPlazan suuri Parhaat TV-sarjat äänestys, osanotto heikkoa toistaiseksi, soosoo
Pelin nimen perään mielellään alusta millä olet peliä pelannut.
(Pelit eivät aina ole samoja eri alustoilla, samasta nimestä huolimatta. Lisäksi samatkin pelit voivat olla hyvinkin erilaisia kokemuksia eri alustoilla, PS3-versio saattaa olla huonompi tai parempi kuin PC-versio, Amigaversio saattaa olla huonompi tai parempi ku Atari- tai PC-versio jne. (siiri.x:lle tiedoksi ja tarkennukseksi, muut ymmärtävät selittämättäkin ))
Muistakaa myös BBPlazan suuri Parhaat TV-sarjat äänestys, osanotto heikkoa toistaiseksi, soosoo
- Kari-Matti
- Tehtäväryhmän vetäjä
- Viestit: 902
- Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
- Paikkakunta: Åbo
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Tollasen listan sain kyhäiltyä... nyt ei kykene muistamaan kaikkia pelejä mitä on tullut pelailtua mutta urheilu- ja autourheilupelit menee.
1. Forza 3 (XBOX360)
2. Forza 2 (XBOX360)
3. NHL10 (XBOX360)
4. NHL09 (XBOX360)
5. Live For Speed (PC)
6. PES 2008 (PS2)
7. Grand Theft Auto 1 (PC)
8. SJ2,3 (PC)
9. Super Mario Bros 3 (Nintendo 8-bit, PC)
10. Ski or Die (PC)
1. Forza 3 (XBOX360)
2. Forza 2 (XBOX360)
3. NHL10 (XBOX360)
4. NHL09 (XBOX360)
5. Live For Speed (PC)
6. PES 2008 (PS2)
7. Grand Theft Auto 1 (PC)
8. SJ2,3 (PC)
9. Super Mario Bros 3 (Nintendo 8-bit, PC)
10. Ski or Die (PC)
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Sijoitus, peli, pelialusta jolla pelasin ja pelin julkaisuvuosi.
1. Civilization 4 (PC,2005)
2. Jagged Alliance 2 (PC,1999)
3. Legend Of Zelda - Link to the past (Super Nintendo, 1991)
4. Super Mario 3 (NES, 1988)
5. Grand Theft Auto: San Andreas (mm. PC, 2004)
6. Pikmin (Nintendo GameCube, 2001)
7. Need For Speed (PC, 1994)
8. Gran Turismo 2 (Playstation, 1999)
9. Cannon Fodder (PC, 1993)
10. Police Quest 1 (PC, 1987)
Vähän erilainen lista, vaikka urheilupelit ovatkin lähellä sydäntäni. Valitettavan usein ne ovat kertakäyttökauraa.
1. Civilization 4 (PC,2005)
2. Jagged Alliance 2 (PC,1999)
3. Legend Of Zelda - Link to the past (Super Nintendo, 1991)
4. Super Mario 3 (NES, 1988)
5. Grand Theft Auto: San Andreas (mm. PC, 2004)
6. Pikmin (Nintendo GameCube, 2001)
7. Need For Speed (PC, 1994)
8. Gran Turismo 2 (Playstation, 1999)
9. Cannon Fodder (PC, 1993)
10. Police Quest 1 (PC, 1987)
Vähän erilainen lista, vaikka urheilupelit ovatkin lähellä sydäntäni. Valitettavan usein ne ovat kertakäyttökauraa.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Vampire the Masquerade: Bloodlines (PC)
2. Silent Hill 2 (PC)
3. The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC, massiivisesti modeilla parannettuna, muuten hädin tuskin top10)
4. The Secret of Monkey Island (Amiga) TSOMI 2 tähän samaan, kun ei kehtaa toista paikkaa sille antaa top-kympistä..
5. Counter-Strike (1.6) / Half Life (PC) pakko laittaa noi yhteen, koska.
6. Far Cry (PC)
7. Worms (Amiga)
8. The Settlers (Amiga)
9. Civilization 4 (PC)
10. Grand Theft Auto: Vice City (PC)
2. Silent Hill 2 (PC)
3. The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC, massiivisesti modeilla parannettuna, muuten hädin tuskin top10)
4. The Secret of Monkey Island (Amiga) TSOMI 2 tähän samaan, kun ei kehtaa toista paikkaa sille antaa top-kympistä..
5. Counter-Strike (1.6) / Half Life (PC) pakko laittaa noi yhteen, koska.
6. Far Cry (PC)
7. Worms (Amiga)
8. The Settlers (Amiga)
9. Civilization 4 (PC)
10. Grand Theft Auto: Vice City (PC)
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Forza Motorsport 3 (Xbox360)
2. Civilization 4 (PC)
3. HOMM 5 (PC)
4. Forza Motorsport (Xbox)
5. RailRoad Tycoon (PC)
6. Maniac Mansion (Amiga)
7. Gta IV (Xbox 360)
8. Gta: Vice City (PC)
9. Leisure Suit Larry (Amiga)
10. Detroit (Amiga)
2. Civilization 4 (PC)
3. HOMM 5 (PC)
4. Forza Motorsport (Xbox)
5. RailRoad Tycoon (PC)
6. Maniac Mansion (Amiga)
7. Gta IV (Xbox 360)
8. Gta: Vice City (PC)
9. Leisure Suit Larry (Amiga)
10. Detroit (Amiga)
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Tein toiselle foorumille keväällä listan omista top25 -peleistäni. Lista saattaisi olla nyt hieman erilainen mutta enpä tuota jaksa nyt alkaa miettimään, ja kun lista on silloin tehty 25 pelistä niin menköön samantien koko lista.
25. Post mortem (2003) / Still life (2005)
24. Worms Armageddon (1999)
23. Soldier of fortune 2: Double helix (2002)
22. Sin episode: Emergence(2006)
21. SWAT 4 (2005)
20. Ufouria (NES, 1991)
19. Max Payne (2001)
18. Boiling point: Road to hell (2005)
17. Leisure suit Larry goes looking for love (in several wrong places) (1988) ja Leisure suit Larry III: Passionate Patti in pursuit of the pulsating pectorals (1989)
16. GTA Vice city (2003)
15. Far cry (2004)
14. Medal of honor: Pacific assault (2004)
13. Vampire the masquerade - Bloodlines (2004)
12. Call of duty (2003)
11. Tom Clancy's Splinter cell (2002) / Tom Clancy's Splinter cell: Pandora tomorrow (2004)
Ja sitten se varsinainen top-kymppi:
10. Mega man 2 (NES, 1988)
9. Hitman: Blood money (2006)
8. Call of Juarez (2006)
7. The curse of Monkey island (1997)
6. Max Payne 2 (2003)
5. Hitman: Contracts (2004)
4. Tom Clancy's Splinter cell: Chaos theory (2005)
3. Super Mario Bros. 3 (NES, 1988)
2. Civilization I - IV (1991-2005)
1. Heretic: Shadow of the serpent riders (1994)
Tuossahan on tosiaan parilla sijalla useampikin peli, mutta en viitsinyt alkaa miettimään että kumman pelin laittaisin mistäkin sarjasta sille sijalle, enkä toisaalta halunnut laittaa listalle jokaista Civilizationia koska ne ovat kuitenkin niin identtisiä pieniä hieosäätöjä lukuunottamatta.
EDIT: Koska pelaan lähes poikkeuksetta PC:llä niin ne pelit joissa ei erikseen asiasta mainita, ovat PC-pelejä. Eli suurin osa.
25. Post mortem (2003) / Still life (2005)
24. Worms Armageddon (1999)
23. Soldier of fortune 2: Double helix (2002)
22. Sin episode: Emergence(2006)
21. SWAT 4 (2005)
20. Ufouria (NES, 1991)
19. Max Payne (2001)
18. Boiling point: Road to hell (2005)
17. Leisure suit Larry goes looking for love (in several wrong places) (1988) ja Leisure suit Larry III: Passionate Patti in pursuit of the pulsating pectorals (1989)
16. GTA Vice city (2003)
15. Far cry (2004)
14. Medal of honor: Pacific assault (2004)
13. Vampire the masquerade - Bloodlines (2004)
12. Call of duty (2003)
11. Tom Clancy's Splinter cell (2002) / Tom Clancy's Splinter cell: Pandora tomorrow (2004)
Ja sitten se varsinainen top-kymppi:
10. Mega man 2 (NES, 1988)
9. Hitman: Blood money (2006)
8. Call of Juarez (2006)
7. The curse of Monkey island (1997)
6. Max Payne 2 (2003)
5. Hitman: Contracts (2004)
4. Tom Clancy's Splinter cell: Chaos theory (2005)
3. Super Mario Bros. 3 (NES, 1988)
2. Civilization I - IV (1991-2005)
1. Heretic: Shadow of the serpent riders (1994)
Tuossahan on tosiaan parilla sijalla useampikin peli, mutta en viitsinyt alkaa miettimään että kumman pelin laittaisin mistäkin sarjasta sille sijalle, enkä toisaalta halunnut laittaa listalle jokaista Civilizationia koska ne ovat kuitenkin niin identtisiä pieniä hieosäätöjä lukuunottamatta.
EDIT: Koska pelaan lähes poikkeuksetta PC:llä niin ne pelit joissa ei erikseen asiasta mainita, ovat PC-pelejä. Eli suurin osa.
Totuus on tuolla ulkona.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Vagrant Story (PS One)
2. Secret of Mana (SNES)
3. Final Fantasy VII (PS One)
4. Final Fantasy 12 (Playstation 2)
5. Final Fantasy 6 (SNES)
6. Castlevania: Symphony of the night (PS One)
7. Phantasy Star 4 (Sega Megadrive)
8. Terranigma (SNES)
9. Golden Sun 2 (Gameboy Advance)
10. Panzer Dragoon Saga (Sega Saturn)
Aika roolipelipainotteinen lista tuli, mutta lista elää koko ajan. Ja sitä mukaa kuin uusia ja vanhoja pelejä tulee pelattua läpi, päivittyy myös ylläoleva listakin.
2. Secret of Mana (SNES)
3. Final Fantasy VII (PS One)
4. Final Fantasy 12 (Playstation 2)
5. Final Fantasy 6 (SNES)
6. Castlevania: Symphony of the night (PS One)
7. Phantasy Star 4 (Sega Megadrive)
8. Terranigma (SNES)
9. Golden Sun 2 (Gameboy Advance)
10. Panzer Dragoon Saga (Sega Saturn)
Aika roolipelipainotteinen lista tuli, mutta lista elää koko ajan. Ja sitä mukaa kuin uusia ja vanhoja pelejä tulee pelattua läpi, päivittyy myös ylläoleva listakin.
You´re welcome!
I am the eater of Worlds !!!
My god... Half man, half amazing!
Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.
I am the eater of Worlds !!!
My god... Half man, half amazing!
Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Caldella hyvä pelimaku. Roolipelejä kannattaakin pelata, eniten kestäviä pelejä tuntimäärissä mitattuna.
1. Final Fantasy VII (Ps) = Huikea tarina, hahmot, musiikki ja maailma. Tätä peliä tuskin mikään rpg tahi muu enää koskaan ohittaa.
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) = Ehdoton Nintendon paras tekele koskaan.
3. Metal Gear Solid (Ps) = Mestariteos pelinä. Toimii joka osa-alueella.
4. Silent Hill 2 (Ps2) = Paras kauhupeli ikinä juoneltaan, sekä tunnelmaltaan. Pyramid Head. :scared:
5. Suikoden (Ps) = Liikaa aikoinaan FFVII:n julkaisun myötä unholaan unohtunut rpg-helmi. Myös kakkonen samalle konsolille oli mahti.
6. Resident Evil 4 (Wii) = Ensin pelasin tätä cubella, mutta pelattuani wiillä jokusen tuntia huomasin, että wii-ohjaimen avulla tämän pelin viihdearvo oli entistä parempi. Olisi tässä voinut tilalla olla myös Resi2 tai Nemesis Psone -eralta.
7. Chrono Trigger (Snes/Ps) = Huikea konsoliroolipelien suunnannäyttäjä ja raivaaja. Unohtumaton peli.
8. The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) = Boss-taistelut olivat pelin hienointa antia. Tyylikästä.
9. Final Fantasy VIII (Ps) = En ymmärrä miksi useimmat haukkuvat tätä fantasiaa moneen muuhun verrattuna. Itse tykkäsin tosi paljon, vaikka hahmoissa olikin parantamisen varaa. Musiikit hienoja ja peli kulki hyvin eteenpäin.
10. Skies of Arcadia (Dreamcast/Gcube) = Yksi unohdettu rpg-helmi tämä myöskin.
Monta hienoa jäi ulkopuolelle, kuten FFVI/IX/X/XII (Snes/Ps), Silent Hill 1&3 (Ps), Killzone 2 (Ps3), Half Life 1&2 (Ps/Ps3), Resistance: Fall of Man (Ps3), Paper Mariot (N64/Gc/Wii), Golden Axe 1-3 (Sega mega Drive), Streets of Rage 1-3 (SMD), Chrono Cross (Ps), Tomb Raider 1-4 (Ps), Golden Sun 1&2 (GBA), Tekken 2/3/6 (Ps/Ps3). Myös Grandia olisi kyllä kuulunut listalle. Onhan noita ihan hiivatin paljon, joista tykkää todella paljon. Mutta itsellä ainakin sellainen tuntu, että ne parhaimmat pelit olen jo nähnyt, eikä noita kärkisijojen pelejä helposti ohita uuden sukupolven pelit. Aika konsolipainoitteistahan tuosta luonnollisesti tuli, kun itse pidän konsoleita pelaamiseen tarkoittettuina juttuina ja tietokonetta vähän muuhun. Mutta se on vain minun periaate.
1. Final Fantasy VII (Ps) = Huikea tarina, hahmot, musiikki ja maailma. Tätä peliä tuskin mikään rpg tahi muu enää koskaan ohittaa.
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) = Ehdoton Nintendon paras tekele koskaan.
3. Metal Gear Solid (Ps) = Mestariteos pelinä. Toimii joka osa-alueella.
4. Silent Hill 2 (Ps2) = Paras kauhupeli ikinä juoneltaan, sekä tunnelmaltaan. Pyramid Head. :scared:
5. Suikoden (Ps) = Liikaa aikoinaan FFVII:n julkaisun myötä unholaan unohtunut rpg-helmi. Myös kakkonen samalle konsolille oli mahti.
6. Resident Evil 4 (Wii) = Ensin pelasin tätä cubella, mutta pelattuani wiillä jokusen tuntia huomasin, että wii-ohjaimen avulla tämän pelin viihdearvo oli entistä parempi. Olisi tässä voinut tilalla olla myös Resi2 tai Nemesis Psone -eralta.
7. Chrono Trigger (Snes/Ps) = Huikea konsoliroolipelien suunnannäyttäjä ja raivaaja. Unohtumaton peli.
8. The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) = Boss-taistelut olivat pelin hienointa antia. Tyylikästä.
9. Final Fantasy VIII (Ps) = En ymmärrä miksi useimmat haukkuvat tätä fantasiaa moneen muuhun verrattuna. Itse tykkäsin tosi paljon, vaikka hahmoissa olikin parantamisen varaa. Musiikit hienoja ja peli kulki hyvin eteenpäin.
10. Skies of Arcadia (Dreamcast/Gcube) = Yksi unohdettu rpg-helmi tämä myöskin.
Monta hienoa jäi ulkopuolelle, kuten FFVI/IX/X/XII (Snes/Ps), Silent Hill 1&3 (Ps), Killzone 2 (Ps3), Half Life 1&2 (Ps/Ps3), Resistance: Fall of Man (Ps3), Paper Mariot (N64/Gc/Wii), Golden Axe 1-3 (Sega mega Drive), Streets of Rage 1-3 (SMD), Chrono Cross (Ps), Tomb Raider 1-4 (Ps), Golden Sun 1&2 (GBA), Tekken 2/3/6 (Ps/Ps3). Myös Grandia olisi kyllä kuulunut listalle. Onhan noita ihan hiivatin paljon, joista tykkää todella paljon. Mutta itsellä ainakin sellainen tuntu, että ne parhaimmat pelit olen jo nähnyt, eikä noita kärkisijojen pelejä helposti ohita uuden sukupolven pelit. Aika konsolipainoitteistahan tuosta luonnollisesti tuli, kun itse pidän konsoleita pelaamiseen tarkoittettuina juttuina ja tietokonetta vähän muuhun. Mutta se on vain minun periaate.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)
- realityfan
- Taivaan iskä
- Viestit: 4370
- Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Hävettää hivenen laittaa oma FPS-painotteinen listani. Se on kuin peruskoulun ysiluokkalaisen laatima mutta se voi hyvinkin olla henkinen ikäni.
HalfLife 2 (+ episodit 1 ja 2) PC
Wolfenstein PC
Forza Motorsport 2 xbox360
Crysis PC
Far Cry PC
Forza Motorsport 3 xbox360
Boulderdash 1 ja 2 Commodore 64
Return to Castle Wolfenstein PC
Wolfenstein 3D PC
Duke Nukem 3D PC
HalfLife 2 (+ episodit 1 ja 2) PC
Wolfenstein PC
Forza Motorsport 2 xbox360
Crysis PC
Far Cry PC
Forza Motorsport 3 xbox360
Boulderdash 1 ja 2 Commodore 64
Return to Castle Wolfenstein PC
Wolfenstein 3D PC
Duke Nukem 3D PC
- Teräs NallePuh
- Juonittelija
- Viestit: 184
- Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
- Paikkakunta: Marikalandia
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Doom1/2 (pc) Edelleenkin tulee pelattua. Pelaajien tekemiä kenttiä ja modeja edelleenkin riittää yllin kyllin ja uusia tekevät nykypäivänäkin. Äänimaailma ja vihollisten artistinen suunnittelu on edelleenkin vailla vertaa. Jokainen vihollinen tuntuu persoonalliselta.
2. Mega Man2 (nes) Tuli pienenä aikoinaan tahkottua tätä läpite taloa rakentaessa useita kertoja päivässä läpite. Edelleenkin jaksaa läpästä sillo tällö. Hyvät musiikit noin vanhaksi peliksi.
3. Super Mario Bros.3 (nes) Hyvä tasoloikka. Kaikki vaan toimii.
4. Fallout 2 (Pc) Yksinkertaisesti paras roolipeli ikinä. Itseasiassa tämä peli on nostanut tietokoneroolipelien tason täysin uudelle tasolle. Hahmon statiikat todella vaikuttaa pelikokemukseen massiivisesti sekä teoilla tuntuu selvästi olevan syy seuraus suhde eikä peli ole mikään putkijuoksu taikka pseudovapaa maailma, vaan ihan oikeasti vapaa peli. Saa nauraakkin ihan sikana välillä kaikille älynväläyksille mitä ovat tehneet tähän peliin, mutta silti tämä peli säilyttää sen vakavan otteensa hyvin.
5.Heroes of might and magic 3. (pc) Hieno yksinkertainen strategia peli jossa ostetaan kaikenlaisia kivoja fantasia hahmoja. Kiva peli pelatessa samalla koneella kaksinpelillä. No on se yksinpelinäki kiva.
6.Master of orion1 ja 2. (pc) Tämä on myöskin mainio vuoropohjanen strategia peli. Tosin vain kakkosta pystyy pelaamaan monin pelillä samalla koneella.
7. Duke Nukem 3d. (pc) Duke on vaa nii kova jätkä.
8. Tribes 2 (pc) Mainio mutta todella haastava nettiräiskintä hitaitten projektiiliaseiden sekä jetpackkien ansiosta jotka tuovat z-akselin pelaamiseen.
9. WWE- Pelit(ps2) siis tähän lukeutuu kaikki wwe pelit kuten shut your mouth yms. Tätä on vaa nii hauska tahkota kavereiden kaa.
10. System Shock 1 ja 2. (pc) Jännitysräiskintä peli. Huippu hyvät tunnelmat molemmissa peleissä, sekä mahtava äänimaailma joka tekee pelaamisesta nautintoa edelleenkin. Tosin uusilla koneilla tuskaa saada toimimaan.
2. Mega Man2 (nes) Tuli pienenä aikoinaan tahkottua tätä läpite taloa rakentaessa useita kertoja päivässä läpite. Edelleenkin jaksaa läpästä sillo tällö. Hyvät musiikit noin vanhaksi peliksi.
3. Super Mario Bros.3 (nes) Hyvä tasoloikka. Kaikki vaan toimii.
4. Fallout 2 (Pc) Yksinkertaisesti paras roolipeli ikinä. Itseasiassa tämä peli on nostanut tietokoneroolipelien tason täysin uudelle tasolle. Hahmon statiikat todella vaikuttaa pelikokemukseen massiivisesti sekä teoilla tuntuu selvästi olevan syy seuraus suhde eikä peli ole mikään putkijuoksu taikka pseudovapaa maailma, vaan ihan oikeasti vapaa peli. Saa nauraakkin ihan sikana välillä kaikille älynväläyksille mitä ovat tehneet tähän peliin, mutta silti tämä peli säilyttää sen vakavan otteensa hyvin.
5.Heroes of might and magic 3. (pc) Hieno yksinkertainen strategia peli jossa ostetaan kaikenlaisia kivoja fantasia hahmoja. Kiva peli pelatessa samalla koneella kaksinpelillä. No on se yksinpelinäki kiva.
6.Master of orion1 ja 2. (pc) Tämä on myöskin mainio vuoropohjanen strategia peli. Tosin vain kakkosta pystyy pelaamaan monin pelillä samalla koneella.
7. Duke Nukem 3d. (pc) Duke on vaa nii kova jätkä.
8. Tribes 2 (pc) Mainio mutta todella haastava nettiräiskintä hitaitten projektiiliaseiden sekä jetpackkien ansiosta jotka tuovat z-akselin pelaamiseen.
9. WWE- Pelit(ps2) siis tähän lukeutuu kaikki wwe pelit kuten shut your mouth yms. Tätä on vaa nii hauska tahkota kavereiden kaa.
10. System Shock 1 ja 2. (pc) Jännitysräiskintä peli. Huippu hyvät tunnelmat molemmissa peleissä, sekä mahtava äänimaailma joka tekee pelaamisesta nautintoa edelleenkin. Tosin uusilla koneilla tuskaa saada toimimaan.
Numero yksi:♥Marika♥
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Tämänlainenkin topikki olemassa. Tulee pelattua lähes päivittäin edelleen.
1. Sid Meier's Civilization I & II Koukuttavin peli koskaan, etenkin kaksi ensimmäistä versiota, kolmosesta lähtien taso vain laskenut.
2. Halflife I & II En löydä mitään valitettavaa, kaikki oli vain täydellistä huippua.
3. Fallout 2 Komppaan ylläolevaa, paras roolipeli koskaan.
4. The Secret of Monkey Island I & II Hauskin peli mitä olen pelannut, sama kuin Civillä, taso laski kolmososasta alken.
5. Jagged Alliance 2 Kaikki toimii, etenkin loistava vuoropohjainen taistelusysteemi.
6. Mass Effect 2 Avaruusaiheinen rooli/räiskintäpeli, ei voi enempää toivoa scifistä innostuneelle.
7. Planescape Torment Ehkä paras käsikirjoitus pelissä koskaan. En koskaan ymmärtänyt mistä peli oikein kertoi.
8. Sid Meier's Alpha Centauri Civiä ulkoavaruudessa.
9. Mafia Hieno tarina, melkein kuin Kummisetä-elokuvaa pelaisi.
10. Deus Ex Avoin maailma ja pelityylin vaiintamahdollisuus kiehtoivat.
Bubbling under: Grim Fandango, Silent Storm, Day Of The Tentacles, NHL 1995, Links (Golf).
Kaikki PC:llä, en ole koskaan omistanut minkäänlaista konsolia.
1. Sid Meier's Civilization I & II Koukuttavin peli koskaan, etenkin kaksi ensimmäistä versiota, kolmosesta lähtien taso vain laskenut.
2. Halflife I & II En löydä mitään valitettavaa, kaikki oli vain täydellistä huippua.
3. Fallout 2 Komppaan ylläolevaa, paras roolipeli koskaan.
4. The Secret of Monkey Island I & II Hauskin peli mitä olen pelannut, sama kuin Civillä, taso laski kolmososasta alken.
5. Jagged Alliance 2 Kaikki toimii, etenkin loistava vuoropohjainen taistelusysteemi.
6. Mass Effect 2 Avaruusaiheinen rooli/räiskintäpeli, ei voi enempää toivoa scifistä innostuneelle.
7. Planescape Torment Ehkä paras käsikirjoitus pelissä koskaan. En koskaan ymmärtänyt mistä peli oikein kertoi.
8. Sid Meier's Alpha Centauri Civiä ulkoavaruudessa.
9. Mafia Hieno tarina, melkein kuin Kummisetä-elokuvaa pelaisi.
10. Deus Ex Avoin maailma ja pelityylin vaiintamahdollisuus kiehtoivat.
Bubbling under: Grim Fandango, Silent Storm, Day Of The Tentacles, NHL 1995, Links (Golf).
Kaikki PC:llä, en ole koskaan omistanut minkäänlaista konsolia.
-
- Isä Pernoo
- Viestit: 3315
- Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1.Half-Life 2
2.S.T.A.L.K.E.R.:Call of Pripyat
3.GTA IV
4.Mafia
5.Fallout 3 ja Fallout: New Vegas
6.IL-2 Sturmovik
7.Mass Effect 2
8.Hitman: Blood Money
9.Command & Conquer
10.Formula One Grand Prix
Kaikki on PC-pelejä.
2.S.T.A.L.K.E.R.:Call of Pripyat
3.GTA IV
4.Mafia
5.Fallout 3 ja Fallout: New Vegas
6.IL-2 Sturmovik
7.Mass Effect 2
8.Hitman: Blood Money
9.Command & Conquer
10.Formula One Grand Prix
Kaikki on PC-pelejä.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva
-Ilkka Kanerva
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Mjahas, tämmönenki löyty, ja tähänhän on pakko rustata oma mielekkyyslista!
1. Football Manager 2012 (PC)
2. Civilization IV (PC) 2005
3. Eastside Hockey Manager (PC) 2005/07
4. Fifa 2012 (XBox360)
5. Final Fantasy VII (PS) 1997
6. FBI Hopkins (PC) 1998
7. Heroes Of Might And Magic III (PC) 1999
8. Broken Sword II (PC) 1996
9. Silent Hill II (PS2) 2001
10. Guitar Herot (XBox 360) 2006-
1. Football Manager 2012 (PC)
2. Civilization IV (PC) 2005
3. Eastside Hockey Manager (PC) 2005/07
4. Fifa 2012 (XBox360)
5. Final Fantasy VII (PS) 1997
6. FBI Hopkins (PC) 1998
7. Heroes Of Might And Magic III (PC) 1999
8. Broken Sword II (PC) 1996
9. Silent Hill II (PS2) 2001
10. Guitar Herot (XBox 360) 2006-
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala
- FankiKitsune
- Big Brother
- Viestit: 6042
- Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Buffy the vampire slayer (Xbox)
2. Mega Manit (NES)
3. Super Mario 3 (NES)
4. Wolfenstein (PC)
5. Rollercoaster Tycoon (PC)
6. Lord Of The Rings Trilogy (Xbox)
7. Halo 1 & 2 (Xbox)
8. Probotector (NES)
9. Spyro The Dragon (PS1 ja Xbox)
10. The Sims-pelit (PC ja Xbox)
Ihan huimasti ois ollu lisääkin parhaita pelejä <3 Esim. Croc 1 & 2, Crash Bandicootit. Nyt ei vaan tullut mitään mieleen ja noi 10 tuli ensimmäisenä mieleen jotenka ne
2. Mega Manit (NES)
3. Super Mario 3 (NES)
4. Wolfenstein (PC)
5. Rollercoaster Tycoon (PC)
6. Lord Of The Rings Trilogy (Xbox)
7. Halo 1 & 2 (Xbox)
8. Probotector (NES)
9. Spyro The Dragon (PS1 ja Xbox)
10. The Sims-pelit (PC ja Xbox)
Ihan huimasti ois ollu lisääkin parhaita pelejä <3 Esim. Croc 1 & 2, Crash Bandicootit. Nyt ei vaan tullut mitään mieleen ja noi 10 tuli ensimmäisenä mieleen jotenka ne
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
En oo viittiny tehä listaa, kun ei tuu oikeastaan enää muita pelejä pelattua kuin Football Manageria, ja vaikeuksia on muistaa mitä joskus oon pelannut. No tehäänpä ny kuitenkin.
1. Football Manager 2012 (PC)
2. Hitman 2: Silent Assassin (PC)
3. World Cup 98 (PC)
4. NHL 98 (PC)
5. Eastside Hockey Manager 2007 (PC)
6. Hitman: Blood Money (PC)
7. Hitman: Contracts (PC)
8. Warcraft III: Reign of Chaos (PC)
9. Max Payne 2 (PC)
10. UEFA Euro 2000 (PC)
Ostin ny itelle joululahjaks Xbox 360 + Kinect + pari peliä (UFC Undisputed 2010, UFC Personal Trainer). Siitä se peli-innostus taas alkaa!
1. Football Manager 2012 (PC)
2. Hitman 2: Silent Assassin (PC)
3. World Cup 98 (PC)
4. NHL 98 (PC)
5. Eastside Hockey Manager 2007 (PC)
6. Hitman: Blood Money (PC)
7. Hitman: Contracts (PC)
8. Warcraft III: Reign of Chaos (PC)
9. Max Payne 2 (PC)
10. UEFA Euro 2000 (PC)
Ostin ny itelle joululahjaks Xbox 360 + Kinect + pari peliä (UFC Undisputed 2010, UFC Personal Trainer). Siitä se peli-innostus taas alkaa!
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
10. WWE SmackDown! vs. RAW 2006 (PS2)
9. Worms Armageddon (PC)
8. Duke Nukem 3D (PC)
7. Command & Conquer (PC)
6. Death Rally (PC)
5. FIFA 97 (PC)
4. NHL 2000 (PC)
3. Doom 1 (PC)
2. GTA III (PC)
1. Harry Potter ja viisasten kivi (PC)
En ole koskaan mikään pelien suurkuluttaja ollut ja aika vähiin on jäänyt pelaaminen muutenkin viime vuosina, mutta kannoin nyt minäkin korteni kekoon.
9. Worms Armageddon (PC)
8. Duke Nukem 3D (PC)
7. Command & Conquer (PC)
6. Death Rally (PC)
5. FIFA 97 (PC)
4. NHL 2000 (PC)
3. Doom 1 (PC)
2. GTA III (PC)
1. Harry Potter ja viisasten kivi (PC)
En ole koskaan mikään pelien suurkuluttaja ollut ja aika vähiin on jäänyt pelaaminen muutenkin viime vuosina, mutta kannoin nyt minäkin korteni kekoon.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)
Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)
Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Muutoksena listaan semmonen että TES V Skyrim top kolmoseen, tarkka sijoitus ei vielä 150+ tunninkaan jälkeen oo selvillä ku pelikokemus vielä pahasti kesken.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Mä en oo koskaan ollut mikään videopelien suurkuluttaja, mutta olen mä kuitenkin jotain pelannu.
1. Heroes of Might and Magic III (PC)
2. Super Mario Bros. 3 (NES)
3. Mega Man 3 (NES)
4. Vietcong (PC)
5. Colin McRae Rally 04 (PC)
6. Warcraft III: The Frozen Throne (PC)
7. Heroes of Might and Magic V (PC)
8. Mega Man 2 (NES)
9. Might & Magic Heroes VI (PC)
10. Sonic the Hedgehog (Sega)
Bubbling under: Warcraft: Orcs & Humans (PC), Warcraft II: Beyond the Dark Portal (PC), Heroes of Might and Magic II (PC), Heroes of Might and Magic IV (PC), Colin McRae Rally 2 (PC), Soldier of Fortune (PC). Varmaan unohdin jotain, mutta tuosta listasta saa aika hyvän kuvan siitä, mitä mä pelaan ja siitä, että en kovin paljoa pelaa.
1. Heroes of Might and Magic III (PC)
2. Super Mario Bros. 3 (NES)
3. Mega Man 3 (NES)
4. Vietcong (PC)
5. Colin McRae Rally 04 (PC)
6. Warcraft III: The Frozen Throne (PC)
7. Heroes of Might and Magic V (PC)
8. Mega Man 2 (NES)
9. Might & Magic Heroes VI (PC)
10. Sonic the Hedgehog (Sega)
Bubbling under: Warcraft: Orcs & Humans (PC), Warcraft II: Beyond the Dark Portal (PC), Heroes of Might and Magic II (PC), Heroes of Might and Magic IV (PC), Colin McRae Rally 2 (PC), Soldier of Fortune (PC). Varmaan unohdin jotain, mutta tuosta listasta saa aika hyvän kuvan siitä, mitä mä pelaan ja siitä, että en kovin paljoa pelaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles
- aadeehoovee
- Guru
- Viestit: 3552
- Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
- Paikkakunta: Oulu
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Ufo: Enemy Unknown (PC). Pitkään arvoin ykkösen ja kakosen väliä mutta tää on juuri se peli mulle.
2. Betrayal at Krondor (PC). Ala-asteella pelattiin kaverin kans tämä läpi, aivan käsittämätön kokemus. Seikkailuroolipeli jossa ei ole yhtään bugia ja pelissä on panostettu asioihin joihin nykypeleissä ei panosteta. Kaivoin naftaliinista pari vuotta sitten ja pelasin melkein läpi. Toisin kuin monet tuon ajan pelit niin tämä oli edelleen pelattava ja käyttöliittymä yllättävän moderni. Saa Freewarena, kokeilkaa.
3. Master of Magic (PC). Paras strategiapeli ja koska pidän enemmän fantasiasta kuin scifistä niin..
4. Master of Orion (PC). ..nämä on näin päin.
5. Championship Manager 03/04 (PC). Mulle SE manageripeli. CM ja FM managereiden paras tuotos jossa muutama klassikkokampanja. Vai mitä sanotte Brentford FC 2029, 16 kertainen valioliigan voittaja, 14 CL-kannua, 3 Uefa-cupia, 13 FA-cupin voittoa ja 10 League-Cupin voittoa. 2018 MM-kisat muuten voittaa Nicaragua ja 2026 Suomi pääsee välieriin..
6. PES 3 / PES 6 (PS2/Xbox360). Vanhalle ja uudelle konsolille parhaat jalkapallopelit. Fifoissa on nykyään imua mutta ei sitä hienoutta mitä noissa kahdessa.
7. Monkey Islandit I/II (Amiga). Klassikot.
8. Skyrim (Xbob360). Jotain uuttakin, hakkasi edelliset The Elder Scrollit ja koukutti samoilemaan pitkin maita ja mantuja monena yönä. Ja ne yöt tahtoivat vaihtua aamuksi turhan monesti..
9. Maniac Mansion 2 - Day of the Tentacle (PC). Apinasaarten jälkeen paras seikkailupeli täynnä legendaarisia puzzleja.
10. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2). Legenda kakkospleikalta.
--------
Mm. seuraavia jäi pois
Battlefield 3 (Xbox360)
Fallout 2 (PC)
Doom (PC)
Star Control II (PC)
Turrican 2 (Amiga)
2. Betrayal at Krondor (PC). Ala-asteella pelattiin kaverin kans tämä läpi, aivan käsittämätön kokemus. Seikkailuroolipeli jossa ei ole yhtään bugia ja pelissä on panostettu asioihin joihin nykypeleissä ei panosteta. Kaivoin naftaliinista pari vuotta sitten ja pelasin melkein läpi. Toisin kuin monet tuon ajan pelit niin tämä oli edelleen pelattava ja käyttöliittymä yllättävän moderni. Saa Freewarena, kokeilkaa.
3. Master of Magic (PC). Paras strategiapeli ja koska pidän enemmän fantasiasta kuin scifistä niin..
4. Master of Orion (PC). ..nämä on näin päin.
5. Championship Manager 03/04 (PC). Mulle SE manageripeli. CM ja FM managereiden paras tuotos jossa muutama klassikkokampanja. Vai mitä sanotte Brentford FC 2029, 16 kertainen valioliigan voittaja, 14 CL-kannua, 3 Uefa-cupia, 13 FA-cupin voittoa ja 10 League-Cupin voittoa. 2018 MM-kisat muuten voittaa Nicaragua ja 2026 Suomi pääsee välieriin..
6. PES 3 / PES 6 (PS2/Xbox360). Vanhalle ja uudelle konsolille parhaat jalkapallopelit. Fifoissa on nykyään imua mutta ei sitä hienoutta mitä noissa kahdessa.
7. Monkey Islandit I/II (Amiga). Klassikot.
8. Skyrim (Xbob360). Jotain uuttakin, hakkasi edelliset The Elder Scrollit ja koukutti samoilemaan pitkin maita ja mantuja monena yönä. Ja ne yöt tahtoivat vaihtua aamuksi turhan monesti..
9. Maniac Mansion 2 - Day of the Tentacle (PC). Apinasaarten jälkeen paras seikkailupeli täynnä legendaarisia puzzleja.
10. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2). Legenda kakkospleikalta.
--------
Mm. seuraavia jäi pois
Battlefield 3 (Xbox360)
Fallout 2 (PC)
Doom (PC)
Star Control II (PC)
Turrican 2 (Amiga)
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Final Fantasy VII (PS)
2. Diablo (PS)
3. Warcraft III (PC)
4. Final Fantasy VII (PS)
5. Final Fantasy X (PS2)
6. Warcraft 2 (PS/PC)
7. Command & Conquer: Red Alert: Retaliation (PS)
8. Command & Conquer (PS/PC)
9. Syndicate (Amiga)
10. Settlers (Amiga/PC)
11. Resident Evil (PS)
12. Moonstone (Amiga)
13. Unreal Tournament 2004 (PC)
14. DOOM (PC/PS)
15. Mega Man 2 (Nintendo)
16. Battle for Middle-Earth (PC)
17. Dino Crisis 2 (PS)
18. GunSmoke (Nintendo)
19. Super Mario Bros. (Nintendo)
20. MineStorm (Vectrex)
Vähän juostenkustu lista, mutta suuntaviivat on vahvat.
2. Diablo (PS)
3. Warcraft III (PC)
4. Final Fantasy VII (PS)
5. Final Fantasy X (PS2)
6. Warcraft 2 (PS/PC)
7. Command & Conquer: Red Alert: Retaliation (PS)
8. Command & Conquer (PS/PC)
9. Syndicate (Amiga)
10. Settlers (Amiga/PC)
11. Resident Evil (PS)
12. Moonstone (Amiga)
13. Unreal Tournament 2004 (PC)
14. DOOM (PC/PS)
15. Mega Man 2 (Nintendo)
16. Battle for Middle-Earth (PC)
17. Dino Crisis 2 (PS)
18. GunSmoke (Nintendo)
19. Super Mario Bros. (Nintendo)
20. MineStorm (Vectrex)
Vähän juostenkustu lista, mutta suuntaviivat on vahvat.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
1. Final Fantasy VII
2. Final Fantasy VIII
3. Final Fantasy XII
4. Heroes of Might and Magic III
5. Sonic the Hedgehog
6. Spyro The Dragon
7. Final Fantasy X
8. Skyrim
9. Tekken 3
10. GTA: Vice City
//loput 10 ehkä myöhemmin
2. Final Fantasy VIII
3. Final Fantasy XII
4. Heroes of Might and Magic III
5. Sonic the Hedgehog
6. Spyro The Dragon
7. Final Fantasy X
8. Skyrim
9. Tekken 3
10. GTA: Vice City
//loput 10 ehkä myöhemmin
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.
One by one they all will fall.
Re: BBPlazan suuri Parhaat Videopelit Äänestys
Tosi hankala tehä tää lista mut yritettään nyt. Aika paljon tältä listalta löytyy uudempia pelejä, koska tossa oli muutama vuosi silleen että pelasin vaan oikeastaan musapelejä. Nyt oon taas innostunu pelailemaan vähän enempi ja siks tällä listalla on muutama tänä vuonna julkaistu peli ihan siitä syystä että ne on tuonut mut takasin videopelien pariin. Vanhoja pelejä ei myöskään paljoa listalta löydy, koska a) ne on oikeesti aika huonoja b) en muista mitä pentuna pelasin.
1. Fallout New Vegas (X360) - Post-apokalyptinen maailma vapaasti tutkittavissa. Kyllä kiitos! Paras peli ikinä. Odotan Fallout 4:sta niiiiiin paljon.
2. GTA San Andreas (PS2) - Tähän peliin upotin niin paljon tunteja että ihan hirvittää muistella.
3. The Walking Dead Video Game (X360) - Vuoden 2012 suurin yllättäjä ja samalla Vuoden peli. Tunteita herättävä peli.
4. Fallout 3 (X360) - Sama kuin New Vegasissa, mutta vähän heikompi suoritus. Viiden tähden peli kuitenkin.
5. WWE SmackDown! Here Comes the Pain (PS2) - WWE-pelisarjan huippukohta. Kaikki tämän jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä.
6. GTA IV (X360) - Intin viikonloppulomat meni tän pelin parissa. Sori sosiaalinen elämä.
7. Red Dead Redemption (X360) - GTA villissä lännessä? Kiitos nam.
8. NHL 2004 (PS2) - Paras Änäri ikinä. Tähänkin tuli upotettua älytön määrä vapaa-aikaa.
9. Resident Evil 6 (X360) - Olen RE-fanipoika. Ei muita perusteluita.
10. Super Mario Bros. 3 (NES) - 8-bittisen Nintendon paras peli ja lapsuuden traumojen aiheuttaja.
11. Guitar Hero III: Legends of Rock (X360) - Jäin tähän koukkuun ja pahasti. Nyt olen päässyt onneksi irti.
12. Donkey Kong Country Returns (Wii) - Ainut Wii-peli jonka olen RE4:n lisäksi pelannut läpi. Raivostuttavan mahtava tasoloikinta.
13. L.A. Noire (X360) - Rockstar toimittaa, meikä pelaa. Hieman erilainen kuin muut R*:n pelit ja siksi pidinkin tästä niin paljon.
14. Resident Evil 5 (X360) - RE5:n myötä rakastuin Resident Eviliin uudestaan monen vuoden tauon jälkeen.
15. Max Payne 3 (X360) - Tämän vuoden kovimpia yllättäjiä.
16. Black (PS2) - Ainut FPS jota olen jaksanut mielelläni pelata 'nuff said.
17. Tekken 3 (PS) - Ensimmäinen Pleikkari-peli jonka sain. Tätäkin tuli pelattua tuntitolkulla, niin yksin kuin kaverinkin kanssa.
18. Resident Evil 4 (Wii) - Mahtava Ressa-peli kuten kaikki muutkin, mutta Wiin ohjauksen takia näin heikko sijoitus. Jollain muulla konsolilla olisin varmasti nauttinut enempi.
19. Need For Speed: Most Wanted (XBOX) - Tämä on siis se alkuperäinen Most Wanted, ei se vuoden 2012-versio.
20. Rock Band (X360) - Guitar Hero koukutti, mutta Rock Band vei kaiken ihan uudelle tasolle rumpujen kanssa. Enää ei paljoa pelailla, koska 3 rummut kerkesin jo särkeä eikä enää huvita ostaa uusia.
1. Fallout New Vegas (X360) - Post-apokalyptinen maailma vapaasti tutkittavissa. Kyllä kiitos! Paras peli ikinä. Odotan Fallout 4:sta niiiiiin paljon.
2. GTA San Andreas (PS2) - Tähän peliin upotin niin paljon tunteja että ihan hirvittää muistella.
3. The Walking Dead Video Game (X360) - Vuoden 2012 suurin yllättäjä ja samalla Vuoden peli. Tunteita herättävä peli.
4. Fallout 3 (X360) - Sama kuin New Vegasissa, mutta vähän heikompi suoritus. Viiden tähden peli kuitenkin.
5. WWE SmackDown! Here Comes the Pain (PS2) - WWE-pelisarjan huippukohta. Kaikki tämän jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä.
6. GTA IV (X360) - Intin viikonloppulomat meni tän pelin parissa. Sori sosiaalinen elämä.
7. Red Dead Redemption (X360) - GTA villissä lännessä? Kiitos nam.
8. NHL 2004 (PS2) - Paras Änäri ikinä. Tähänkin tuli upotettua älytön määrä vapaa-aikaa.
9. Resident Evil 6 (X360) - Olen RE-fanipoika. Ei muita perusteluita.
10. Super Mario Bros. 3 (NES) - 8-bittisen Nintendon paras peli ja lapsuuden traumojen aiheuttaja.
11. Guitar Hero III: Legends of Rock (X360) - Jäin tähän koukkuun ja pahasti. Nyt olen päässyt onneksi irti.
12. Donkey Kong Country Returns (Wii) - Ainut Wii-peli jonka olen RE4:n lisäksi pelannut läpi. Raivostuttavan mahtava tasoloikinta.
13. L.A. Noire (X360) - Rockstar toimittaa, meikä pelaa. Hieman erilainen kuin muut R*:n pelit ja siksi pidinkin tästä niin paljon.
14. Resident Evil 5 (X360) - RE5:n myötä rakastuin Resident Eviliin uudestaan monen vuoden tauon jälkeen.
15. Max Payne 3 (X360) - Tämän vuoden kovimpia yllättäjiä.
16. Black (PS2) - Ainut FPS jota olen jaksanut mielelläni pelata 'nuff said.
17. Tekken 3 (PS) - Ensimmäinen Pleikkari-peli jonka sain. Tätäkin tuli pelattua tuntitolkulla, niin yksin kuin kaverinkin kanssa.
18. Resident Evil 4 (Wii) - Mahtava Ressa-peli kuten kaikki muutkin, mutta Wiin ohjauksen takia näin heikko sijoitus. Jollain muulla konsolilla olisin varmasti nauttinut enempi.
19. Need For Speed: Most Wanted (XBOX) - Tämä on siis se alkuperäinen Most Wanted, ei se vuoden 2012-versio.
20. Rock Band (X360) - Guitar Hero koukutti, mutta Rock Band vei kaiken ihan uudelle tasolle rumpujen kanssa. Enää ei paljoa pelailla, koska 3 rummut kerkesin jo särkeä eikä enää huvita ostaa uusia.
♥