Radio

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja jaiba » 29 Loka 2013 20:17

Suomipopin aamulypsy on aika harmitonta hauskaa kuunneltavaa. Ne neljän tähden illalliset, joita nämä radioäänet kukin vuorollaan hostasivat, ei tehnyt hallaa. Päinvastoin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 31 Loka 2013 01:21

Tää on taas näitä hetkiä jolloin toivois olevansa työtön. NRJ:llä on alkanu jo eilen klo 00.00 72h Sonera X maraton ja koko ajan siellä on joku juontamassa. Tota ois ollu ihan kiva seurata koko ajan ja oisin vaikka valvonu koko ton 72h ajan, koska onhan noi maratonit ihan spessua.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 31 Loka 2013 21:53

^Sama homma. Noi on just niin siistejä. Muistan ku pari vuotta sitten oli kans tommonen, niin silloinkaan en pysyny kuunteleen, enkä nytkään. Varsinkin noi Tuija Pehkosen pätkät ois ollu super jees kuulla. Mutta toisen aikaan olin pari tuntia töissä ja sitten toinen aika 00-06, ei oikein :D

Sitten vielä kun siellä on se kisa, että voi voittaa puhelimen, jos osaa vastata kysymyksiin tuohon lähetykseen liittyen. Ois niin siistii osallistuu ja voittaa, mutta eipä viiti ku ei kuitenkaan tiiä vastauksia. Niinkuin siinä ekassa kisassa, kun kumpikaan osallistuja ei osannu mitään.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Joulu 2013 13:35

Sain vasta äsken tietää, että nrjn aamupojat lopettaa :party:

http://www.nrj.fi/podcasts/?id=3709035

Ihan mahtavaa. Toisaalta tuntuu vähän pahalta niiden puolesta, joiden mielestä aamupojat on ollu paras ohjelma, koska on se aika hirveetä kun suosikki ohjelma lopettaa. Ite tiiän tän siitä ku aamulypsy lopetti, mutta onneks se tuli takasi.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Joulu 2013 17:50

^ Mua ainaki harmittaa ja ihan vaan siks, että se on just Anssi, joka lähtee. Rennehän tonne viel jää aamuihin, vissii. Ois mun puolesta saanu Renne lähteä ja Anssi jäädä, koska Anssi oli mun mielestä paljon parempi, koska Renne veti ne jutut enemmän härskiks. Voice saa kyl Anssista hyvän juontajan. Mut olihan ne molemmat hyviä, sen jälkeen ku Jussi Ridanpää lähti nii oli just vaa hyvää jengiä. :D Kattellaa tuleeko Anssin tilalle nyt sit kukaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Joulu 2013 14:35

Voisin veikata, että Anssin tilalle tulee joku. Laittasivat samantien koko nrj:n aamun uusiksi, niinku siis sen Rennen vois heittää sieltä ulos ja sitten joku aivan uusi kokoonpano kasaan.

Voicelle toi Anssin tulo on kyllä tosi suuri plussa. Sieltä kun on kaikki hyvät lähteny lätkii, esim. Elina :Love: , Vappu, Nivala. Muutenkaan en oo jaksanu kuunnella voicee enää vuosiin, ku siellä on vaan jotain ihme hörhöjä ja se saakutin Hautakangas [smilie=a_makeitstop.gif] Ei sillä, että mua hirveesti kiinnosta ketä Voicella juontaa, mutta kun sitä kanavaa on pakko kuunnella töissä, sillon ku on siellä asiakkaiden puolella. Takatiloissahan siis soi tietty Nova ja Elina. :bidmouth:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Tammi 2014 13:39

Muistakaahan käydä äänestämässä suosikkianne http://www2.radiomedia.fi/radiogaala/20 ... /aanestys/ ja jos, ette tiiä ketä äänestätte, niin Tuija Pehkonen on aina hyvä vaihtoehto :bidmouth:

Sitä kyllä ihmettelen miksi Elina Viitanen ei oo ehdolla tai kukaan muukaan muukaan Radio Novan juontajista, eikä ohjelmistakaan mikään ole Novan... :?
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Tammi 2014 14:01

^ Mä äänestin Tuijaa ja NRJ:n iltapäivää. :D

Nrj:stä tuli mieleen et nyt sit tossa Korppilan pursiseurassa Rennen kaveriksi tullu Tero Salenius ei oo ollenkaan huono lisä. Hetki vaan menee kunnes tottuu uuteen ääneen.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Tammi 2014 14:08

Loistavaa Fanki!! :thumbsup

Ite en oo yhtään kuunnellu tuota Nrj:n uutta aamua. Tympii jo pelkkä nimiki ja ihan vaan siitä syystä, että Elina ja Ari Hursti juonsi joskus Pursiseura nimistä ohjelmaa, niin toi nimi on aivan liian lähellä sitä :|

Ja tietty Rennestä en tykkää edelleenkään ja sitäpaitsi Suomipopilla tulee paras aamuohjelma ikinä eli aamulypsy, jota kuuntelen, jos oon hereillä siihen aikaan. [smilie=a_tongue.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Elo 2014 18:35

Jeejee. Maanantaina Elina palaa taas töihin, ihan liian pitkän kesäloman jälkeen. Ja mulla sattu sopivasti vieläpä vapaapäivä, uujea. Pääsee kunnolla kuuntelemaan Elinan kuulumiset. :bidmouth:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja realityfan » 13 Elo 2014 07:22

Olen kuunnellut kesän aikana valtavasti radiota korvanapeilla ulkona aurinkoa ja alkoholia ottaessa. Alkaa jo pikkaisen tulla korvista ulos, vadelmavene, korkkarit kattoon, äärirajoilla, uimaan, tytöt lähtee...

Pakko kohta siirtyä Ylen taajuuksille.

Greycap
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Elo 2011 19:54
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Greycap » 13 Elo 2014 21:21

realityfan kirjoitti:Olen kuunnellut kesän aikana valtavasti radiota korvanapeilla ulkona aurinkoa ja alkoholia ottaessa. Alkaa jo pikkaisen tulla korvista ulos, vadelmavene, korkkarit kattoon, äärirajoilla, uimaan, tytöt lähtee...
Onko tuo Suomipopin ohjelmistosta vai soittavatko noita kaikki muutkin? Suomipopilta noita tulee jatkuvasti... [smilie=a_doh.gif]

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Loka 2014 17:01

Just kun pääsin noin kaksi viikkoa sitten toteamaan että Hector käy radioon aika hyvin, niin tuli potkut. Pitäisiköhän alkaa kehumaan jaajoja sun muita inhokkeja.

www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288747118855.html
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 07 Loka 2014 15:16

Jaajo on just hyvä.

Mut ihan kamalaa on se, että nrj:n Tuija Pehkonen siirtyy iltapäivästä aamuun. En koskaan kuuntele aamulähetyksiä, ku en oo hereillä silloin ja jos oon, niin kuuntelen kyllä juurikin tuota Jaajoa ja aamulypsyä. Niin nyt jää Tuijan kuuntelu kyllä varmaan lähes kokonaan :scry: Lisäksi Tuijan tilalle siirtyy aamuista super ällöttävä Renne Korppila [smilie=a_makeitstop.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja realityfan » 06 Helmi 2015 11:55

Olen talvilomalla hiihdellessä pitänyt korvanappiradiota päällä ja kuunnellut valtavasti radiota. Alkaa pikkaisen kyllästyttää jo Jenni Vartiaisen - Minä sinua vaan. Kappale saattaa tulla kahdelta taajuudelta samaan aikaan. Tai kun kappale soi suomipopilla, niin voicelle vaihtaessa juontaja ilmoittaa -seuraavaksi sää ja sitten Jenni Vartiaisen Minä sinua vain. Liika on liikaa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Maalis 2015 23:15

Täs lähihistoriassa Sainion Kimi on ollut Radio Rockissa juontelemassa. Miehellä on kyllä sana hallussa hyvin. Sopii radioon monella eri tavalla todella hyvin. Hieno mies.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Rasittavimmat kappaleet

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 02 Heinä 2015 13:47

Kuuntelin aktiivisesti radiota 90-luvulla. Silloin oli Energyn (nyk. NRJ) aamut mielenkiintoisia ja sillonkun Energyltä tuli huonoja biisejä, pystyi vaihtamaan Kiss FM:lle tai Radio Mafialle. Kiss FM oli silloin täysin erityylinen kanava kuin muut.
Aina kun olen nykyään yrittänyt kuunnella radiota olen todennut että sitä pystyy kuuntelemaan ehkä pari minuuttia ja sitten se pitää pistää kiinni. Radiokanavat ovat nykyään niin samanlaisia ja soittavat samantyylistä musiikkia. NettiRadioKanavat tietty asia erikseen.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Rasittavimmat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Heinä 2015 14:10

Kuuntele Cityä. Sieltä tulee 80% kuunneltavaa musiikkia ja usein tosi hyvääkin. Jos kuuntelisin enemmän radiota, niin City olis ehdottomasti mun valintani.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rasittavimmat kappaleet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2015 19:03

Zygerö kirjoitti:Kuuntele Cityä. Sieltä tulee 80% kuunneltavaa musiikkia ja usein tosi hyvääkin. Jos kuuntelisin enemmän radiota, niin City olis ehdottomasti mun valintani.
Cityltä tulee myös ihan ylivoimaisesti ärsyttävimmät mainokset. Tai ainakin tuli sillon kun viimeksi kuuntelin. Ja ne samat mainokset tuli ihan jokaisella mainoskatkolla.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 04 Heinä 2015 12:30

En jaksa kuunnella Citya. Rokkia ja Sporttia oli joskus Cityn tunnus vaan onko enää kun on rock-miesten versio NRJ:stä (Radio Rock).
Yle Puhe taitaa olla paras kanava, riippuen tietty mihin aikaan sitä kuuntelee.
Tai sitten Suomen monipuolisin radiokanava nykyään, Radio Suomi.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja realityfan » 14 Heinä 2015 12:01

Huvittaa Voicen illoissa oleva Esko Eerikäinen. Kaveri muistaa kahden lauseen välispiikeissä toivottaa kolme kertaa 'oikein hyvää [viikonpäivä]-iltaa'.

Eikö Eskon kaverit ole kehdanneet sanoa hänelle, että alkaa kuulostaa jo koomiselle.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 17 Heinä 2015 21:35

BB-FAN kirjoitti:Radio Suomi.
Radio Suomi olisi ihan saakelin hyvä, jos heittäisivät merisään jollekin yle puheelle tai yle radio 1. Ei mitään järkee Suomen kuunnelluimmalla kanavalla pitää tuomosta aivotsulattavaa paskajankutusta jota ei kuuntele kuin kourallinen heppuja ja niistäkään tuskin moni edes tarvitsisi sitä Herran vuonna 2015. Sit ne venäjän kieliset uutiset ja selkouutiset kans rassaa. Ei tuu ku kesällä kuunneltua radio suomee mökillä, mut joka kesä noi paskat raivostuttaa ihan vitusti. Tosin nyt kuuluu mökilläkin Radio Rock, joten on vähentynyt muiden asemien kuuntelu.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”