Musiikkiketju

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Syys 2013 16:20

Asukkaat paremmuusjärjestykseen -ketjusta:
orgasmienkeli kirjoitti:Eikös Reetu laulakin että "ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta hiiohoi" ? :D
Ei laula. Tai jos laulaa, niin karaokessa. Rautavaaran Tapsa sen lauloi ja myöhemmin Vesku Loiri. Frederikin en ole kuullut tuota laulavan, mutta saa tulla oikaisemaan, jos olen väärässä. Reetu lauloi vaan "Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa / Moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan / Minä taivu en koskaan, tahdon vain yrittää / Ja kaiken sen minkä pitää mä päätän se mulle myös jää".
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Syys 2013 17:55

Kaikki progressiivisen metallin ystävät, hoi! Tsekatkaa semmonen brittibändi kuin The Safety Fire. Ne on julkassu tänä vuonna Mouth of Swords nimisen albumin, jolla vierailee myös muuan Tommy Giles Rogers Jr. (BTBAM). Ite diggaan ehkä enempi kuitenkin tuosta viimevuonna julkastusta Grind the Ocean -albumista, mut anyways. Tsekatkaa kumpi levy tahansa. Tai kumpiki. Tai ei kumpaakaan, en voi pakottaa.

En laita linkkejä, koska se on nykyään coolia olla laittamatta. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Syys 2013 16:30

Jason S. kirjoitti:Herätys ja jokin biisi soimaan. Biisin intro on suora kopio Vanilla Icen Ice Ice Babystä.
JASON! Perkele. Nyt menet nurkkaan häpeämään. Kyllä Under pressure pitää tietää. Ja jos tuon toisen biisin tietää niin pitää tajuta että se on kopio eikä toisinpäin. [smilie=nonono.gif]
Edit: Ootkin näköjään jo pahoitellut tietämättömyyttä toisessa ketjussa. Hyihyi. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 02 Loka 2013 15:47



Britneyn uusi musiikivideo :love61:, aivan mahtava biisi sekä video! :Love: Onneksi uus levy tulee jo joulukuussa niin ei hirveän kauan tarvii odottaa :).

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Loka 2013 21:18

Viimepäivinä on hasitleaked.com ollut tiukassa syynissä. Käyn sieltä tasaisin väliajoin öögailemassa että josko Triviumin tai Protest The Heron uudet lätyt olis vuotanu nettiin. Kummankin levyn aion ostaa myös fyysisenä kopiona, mutta kyllä nuo heti lähtee lataukseen kun nettiin ilmestyy. Triviumin levyn julkasuun ei ole kuin 13 päivää, joten on sen pakko vuotaa piakkoin. Pakko!

Tässä nyt kummaltakin bändiltä viimeisimpänä internetziin ilmaantuneet rallit:
Trivium - No Way to Heal
Protest The Hero - Drumhead Trial

Näistä minä nautin.
Edit: Niin ja tuolta mainitsemastani nettisivusta ei siis voi musiikkia ladata eikä se sisällä mitään laittomuuksia. Tämä vain moderaattoreille tiedoksi, jos sitä epäilitte. Kiitos.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 07 Loka 2013 19:53

Kauan odotettu Jenni Vartiaisen albumi Terra julkaistiin viime pe ja kyllä täytyy sanoa, että on ehdottomasti Jennin paras albumi. :love61:
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja dertsi » 08 Loka 2013 18:59

^ Kyllä Seili oli paljon parempi. Terran biisit on jotenkin liian samanlaisia keskenään, jotenkin ei jaksa muistaa että mikä biisi oli mikä.

Mut on siellä helmiäkin! "Muistan kirkkauden" on huippu ja "Suru on kunniavieras" -kappaleen kertsin sanoitus aiheuttaa kylmänväreet joka kerta (kiitos Mariska :Love:).
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Loka 2013 01:06

Jennin kaikki albumit on hyviä! Mikään ei ole täydellinen ja kaikissa on ne vähemmänkin hyvät biisit mukana, mutta aika tasaisen hyviä kaikki on ja itselläni ei mistään niistä ole pahaa sanottavaa.

Mä en haluu kuolla tänä yönä on Jennin paskin biisi.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Loka 2013 01:45

orgasmienkeli kirjoitti:Mä en haluu kuolla tänä yönä on Jennin paskin biisi.
No höpö höpö. Mun mielestä se on Jennin toiseksi paras biisi (miss muruseni on on parempi). Ihmisten edessä on paskin koska Big Brother ja Singstar kaudella 7.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Loka 2013 02:34

^ Ihmisten edessä on hurjan kulunut biisi ja niin on myös Missä muruseni on.
Kauniita biisejä kyllä molemmat noin muuten!

Nettiin on ehdoton suosikkini eikä edes ole minulle kulunut, kun en sitä ole paljonkaan radiosta kuullut aikoinaan. :Love:

Mä en haluu kuolla tänä yönä on oikeastaan ainoa Jennin biisi jota voin sanoa huonoksi. On siinäkin pari hyvää kohtaa, mutta kertsi on huono.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Loka 2013 17:27

Floor Jansen on uusi Nightwishin laulaja
http://nightwish.com/fi/news
Samalla vahvistettiin, jonkun toisen hepun liittyminen bändiin.

Kuukauden takaa Marco Hietalan haastettelu:
http://www.mtv3.fi/viihde/musiikki.shtm ... 09/1800705

Mielenkiinnolla kyl venailen Wacken liveä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 11 Loka 2013 19:44

^Floorin nimitys viralliseksi laulajaksi ei ollut minulle lainkaan yllätys. Kuuntelin Anetten lähdön jälkeen ensimmäisen Floorin esittämän Nightwish-kappaleen ja olin myyty.
Juuri sopiva sekoitus Tarjaa ja Anettea, ehdottomasti paras laulaja. :thumbsup :love61:

Tänään tuli kauppoihin Kidsing-voittajan Jenni Jaakkolan levy, aivan loistava levy 14-vuotiaalta. :thumbsup :love61:
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Loka 2013 22:05

^ Jenni Jaakkola oli muistaakseni eilen aamulla Ylen Aamu-tv:ssä haastateltavana ja oikein söpö ja fiksun olonen tyttö oli kyseessä. Mukavasti jalat-maassa-tyypiltä vaikuttaa mitä ei voi sanoa ainakaan Sannista enkä oo varma voiko sanoa Robinista tai Isac Elliotistakaan. Toivottavasti ei myöhemminkään nouse menestys päähän tytöllä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 15 Loka 2013 21:15

Tirkka kirjoitti:Mukavasti jalat-maassa-tyypiltä vaikuttaa mitä ei voi sanoa ainakaan Sannista enkä oo varma voiko sanoa Robinista tai Isac Elliotistakaan. Toivottavasti ei myöhemminkään nouse menestys päähän tytöllä.
Sannista minulla on jalat-maassa-tyypin olo ainakin lukemiani/kuulemiani haastattelujen perusteella.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Loka 2013 01:02

BuZu kirjoitti:Sannista minulla on jalat-maassa-tyypin olo ainakin lukemiani/kuulemiani haastattelujen perusteella.
Mulla taas nimenomaan haastattelujen perusteella on todella itserakkaan ja leuhkan ihmisen vaikutelma.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Loka 2013 13:29

Dimmu Borgir ja Metal Church ensi kesän Tuskaan
Suvilahdessa konsertoivat norjalainen Dimmu Borgir, yhdysvaltalaiset Metal Church ja Nails sekä saksalaiset Tankard ja Powerwolf.
Taas matka käy Tuskaan. Molemmilta tummenetuilta bändeiltä omistan monta levyä, joten pitäähän nämä käydä kokemassa livenä. :festari:

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 16 Loka 2013 15:01

Kuuntelen yhtä 2013 mielenkiintoisimmista teemalevyistä, Cult of Lunan Vertikalia. Kertoisin teille mitä musiikkityyliä tämä on jos osaisin mutta sanotaan, että jonkin sortin 'taidemetallia' kuitenkin. Suosikkini levyltä on melkein 19 minuuttinen Vicarious Redemption. On niin erikoinen levy, ettei tiedä mitä mieltä olis mutta eikai tää paska voi olla jos säännöllisesti läpi kuuntelee. Bändin parhaimmistoa tosin en ihan koko tuotantoa ole syvemmin kuunnellut.
Risto kirjoitti:Toi Ungrateful on kyl ihan hyvä levy, joten kiitokset siitä Zygelle. Ei tuo levy nyt ihan vuoden parhaimmistoa ehkä ole, mutta aika useasti tuo kuitenkin tulee läpi kuunneltua.
Joo ei se ihan munkaan ominta ole mutta juostessa toimii tuollainen paremmin kuin vaikkapa Lea Laven. Jos levystä tykkää niin kannattaa tarkistaa, ellei sitä ole jo tehnyt, saman musiikkityylin We Came As Romans - Tracing Back Roots (2013) läpykkä.

Kertokaapa mulle mitä genreä nämä edustaa? Täähän on tämmönen sekoitus rankempaa metallia ja pehmeää poppirokkia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Loka 2013 17:56

aadeehoovee kirjoitti:Jos levystä tykkää niin kannattaa tarkistaa, ellei sitä ole jo tehnyt, saman musiikkityylin We Came As Romans - Tracing Back Roots (2013) läpykkä.
Kiitos vinkistä, vois tuon tsekata vaikka en bändiin olekaan aiemmin tutustunut. Nimi kylläkin on tuttu, koska metalcore.

Ja pakko muuten vielä sanoa että tuon edellisen Ungrateful-kommenttini jälkeen olen totaalisesti rakastunut tuohon levyy ja koko bändiin ylipäätään. Viimesen kuukauden aikana oon kuunnellut Escape The Fatea todella paljon, lähes päivittäin.
--

Nyt muuten kuuntelen Protest The Heron uusinta Volition-albumia. Tää kuulostaa jumalaiselta. :drooling2

--

Sitä vielä piti kysyä että onko tänä vuonna (tai ens vuoden puolellehan se taitaa mennä) innokkaita tuohon Albumi-listaus hommeliin? Voisin taas järkkäillä jotain jos vaan kiinnostaa tai vaikka ei kiinnostaiskaan. Olis se kuitenkin kiva ettei menis ihan yksinpuheluks.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Loka 2013 15:50

Risto kirjoitti:Sitä vielä piti kysyä että onko tänä vuonna (tai ens vuoden puolellehan se taitaa mennä) innokkaita tuohon Albumi-listaus hommeliin? Voisin taas järkkäillä jotain jos vaan kiinnostaa tai vaikka ei kiinnostaiskaan. Olis se kuitenkin kiva ettei menis ihan yksinpuheluks.
Laita vaan se ketju pystyyn. Itellä varmaan taas kestää sen listan aikaan saaminen, mutta toivottavasti ei ihan niin kauaa kuin viimeksi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Loka 2013 21:01

Risto kirjoitti:Sitä vielä piti kysyä että onko tänä vuonna (tai ens vuoden puolellehan se taitaa mennä) innokkaita tuohon Albumi-listaus hommeliin?
Laita toki! Multa tulee täl kertaa useampi ku kaks albumii! :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 18 Loka 2013 16:03

Tekis mieli avata tänne Levyraati -ketju mutta en tiiä tajuaisiko vanhempi väki sen idean. Risto ainakin tietää mistä on kyse. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Loka 2013 18:20

Levyraati vois olla ihan kiva jos se ei olis pelkkää Rihannaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”