Musiikkiketju

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 16 Touko 2013 21:11

Scorpions kolmelle hallikeikalle Suomeen Marraskuussa!

Tähän ei voi sanoa muuta kuin JEEEEEEE!!!!!
Yksi suurimmista suosikkibändeistäni vihdoinkin Suomeen hallikeikalle. Vieläpä Helsinkiin! Tuonne jos minne on pakko mennä. Ihan sama vaikka vetävät vieläkin 3 vuotta kestävää uran lopetuskiertuetta.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Touko 2013 14:03

Mitä kuuntelet nyt? -ketjusta:
Risto kirjoitti:No mut ei se varmaan kovin hyväkään ollut jos sai vaan 13 pistettä. En oo biisiä kuunnellut joten en ole mieltä.
Ruotsi anto sille niin paskan esiintymispaikan, et ihmiset unohti sen. :D Kaikki kärjessä olleet maat esiinty kisan loppupuolella.
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Touko 2013 17:59

Marika1 kirjoitti:Melkeinpä sanoisin, että tämä uusin sinkku on levyn huonoin kipale:
Sinä vääräuskoinen! Amen! on Kristan parhaimpia biisejä mitä tolla levyllä on. Kaikki biisit on kyl hyviä, mut Amen! on yks niistä parhaimmista. Olkoot vaikka kuinka Ke$han ja Gagan vaikutteita, nii mitä sit? More is more on myös hyvä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 25 Touko 2013 18:15

Jonksu kirjoitti:Olkoot vaikka kuinka Ke$han ja Gagan vaikutteita, nii mitä sit?
Enhän missään kohtaa sanonut, että se olisi pahasta. Video juuri on itse laulua parempi. Kyllä mä sitä kuitenkin kuuntelin äskenkin. Ja olisi jokseenkin yllätyksetöntä, jos kohta itsekin hehkuttaisin sitä täällä sekä peruisin sanani.

Niin kovasti toivoisi, että tämmöinen menestyisi Suomessa eikä jäisi yhden levyn ihmeeksi. Näitähän ei täältä käytännössä löydy muita.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Touko 2013 21:59

Kristan levy on ihan mahtava. :love61:
Listaisin levyn parhaimmiston näin:
1. Can You See Me
2. Seventeen
3. More is More
4. Money
5. Amen!

Mutta on nuo muutkin hyviä! Vähiten on ehkä tähän mennessä napannut Lipstick It.

Kyllähän joissain Kristan biiseissä on selvä yhteys Ke$haan, Gagaan ja myös Nicki Minaj -tyyliä olen huomannut.
Mutta nuo kaikki kolme on suuria suosikkejani, eikä Suomessa ole ketään muuta jossa olisi tippaakaan tuollaista tyyliä.

En ihan välttämättä usko että suomalaiset tuota levyä niin paljon ostavat kun miten se ansaitsisi menestyä, mutta se jää nähtäväksi. Ainakin Krista osaa hommansa!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Kesä 2013 11:33

Törmäsin joku aika sitten bandcampissa surffaillessani bändiin nimeltä 417.3 ja heidän debyyttikokopitkäänsä 2. Tunnin mittaisella levyllä on viisi biisiä (>, 516, 16, // ja 700). Tuosta nimikikkailusta nyt voi olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllä nämä venäläiset postrockarit musiikkia osaavat tehdä. Jos olisin tiennyt tästä levystä jo viime vuoden listaa tehdessäni, niin olisi varmaan päässyt kympin sakkiin. Jos kiinnostus heräsi, niin tuolla voi tutustua.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Kesä 2013 16:12

^ Eiköhän tuo tuu jossain vaiheessa tarkastettua vaikka nimiperseily ärsyttää jo valmiiksi.

Ja aasinsillalla samaan aiheeseen nimittäin Ristokylän metallimiehet ovat pistäneet hynttyitä yhteen ja saaneet työnnettyä markkinoille Idiot Factory nimisen albuumin. Mutta herranjestas ovat nimenneet bändin Red Eleveniksi. Voi voi. Onneksi musiikki ei tästä kärsi ja ihan kelpo levyltä kuulostaa. Tuossa yhdenlainen maistiainen, tosin levy on omasta mielestä parempi kokonaisuus kuin mikään yksittäinen kappale, omana suosikkina hieman akustisempi Floating.

Viimeaikojen kuunneluimpien bändien listalle on noussut The Mayan Factor yhtye josta jopa internetissä on hyvin hintsusti tietoa. No ei se mitään, mussiikki puhukoon puolestaan. Maistiaisia löytyy Juutuubista ja Spotifystä kuten muun muassa Dormant.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Kesä 2013 22:40

Imutin luuriin semmosen softan ku musiXmatch lyrics player. Täppää näyttöä ni tunnistaa biisin, ettii lyriikat ja alkaa rullaamaa niitä karaokestylee näytöllä.

Pari kaljaa vielä ni punde hoilaa sepulturaa karaookkena, ookke!

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja jaiba » 22 Kesä 2013 22:08

^Aika hyvin tunnistaa biisit pienestä hälinästä huolimatta. Pääsee baarissa pätemään jos porukassa ihmetellään taustalla soivan biisin esittäjää tai nimeä. Pitää vaan salaa koukata tiedot luurin avulla ja esittää ne omana tietona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Kesä 2013 09:55

Tulossa erittäin täydellinen viikonloppu. Tuska kajahtaa Suvilahdessa, ja meikäläinen pyörii siellä joka päivä.
King Diamond, Wintersun, Lost Society, Testament, Stratovarius ja Nightwish ovat ne pääbändit mitä menen katsomaan. Vois olla paskempikin viikonloppu :tu

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Kesä 2013 11:51

KOhta Tuskaan kuuntelemaan/katsomaan Lost Societya, Stam1naa, Kreatoria ja Testamenttia. Kreatoria en ole ennen livenä nähnyt, tänään korjataan se puute elämästäni. :band: :festari:

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 08 Heinä 2013 14:49

Onko Risto kuunnellut pientä kulttimainettakin kerännyttä Brittiläistä Sikth nimellä varustettua orkesteria? Tässä bändin debyyttipitkäsoittoa The Trees Are Dead & Dried Out Wait For Something Wild (2003) kuunnellessa ei voinut olla tulematta mieleen, että saattaisit pitää. Tai sitten et, olen todella huono näissä. Tuskin kuitenkaan paskaksi haukut!

Bändin tuotanto sisältää parit ep:t ja levyt, viimeisin vuodelta 2006.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Heinä 2013 17:04

aadeehoovee kirjoitti:Onko Risto kuunnellut pientä kulttimainettakin kerännyttä Brittiläistä Sikth nimellä varustettua orkesteria?
En ole tietääkseni kuunnellut, mutta useasti olen bändin nimeen törmännyt last.fm:ssä. Pitäis varmaan joskus kuunnella.
Edit: Perkele! Mun ei pitänyt enää musasta puhua tällä foorumilla. No menköön nyt kun vartavasten kysyttiin. Ja ADHV.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Heinä 2013 20:54

Nyt tässä parin päivän aikana olen tutustunut semmoiseen bändiin kuin Stone Sour. Tokihan bändi on tuttu jo monen vuoden takaa, mutta kokonaisia albumeita en ole koskaan kuunnellut ja oikeastaan ainut biisi josta olen oikeasti pitänyt ennen tätä on ollut 30/30-150. Nyt kuitenkin hommasin bändin koko tuotannon ja pakko sanoa että on muuten hyvää musaa. Oon jotenkin totaalisen rakastunut vokalisti Corey Taylorin lauluun, eikä tuossa bändin soitannassakaan mitään vikaa ole. Päinvastoin. Uuhhh, iihhana. Pitäis varmaan tutustua Slipknottiinkin vähän paremmin Coreyn takia. Tuo bändi ei ole jostain syystä koskaan napannut, vaikka yhdessä vaiheessa kaikki sitä hehkuttikin. Siis joskus 10 vuotta sitten. Ehkä.

Laitan nyt tähän muutamia lemppareitani Stone Sourin tuotannosta. Nauttikaa.

Stalemate - tää on aivan uskomaton <3
30/30-150 - tää oli niitä ensimmäisiä raskaampia biisejä mitä nuorempana diggailin, toimii edelleen
Socio - dat bass :drooling2

Semmosta tälläkertaa.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 29 Heinä 2013 12:59

Olin katsomassa Rihannaa eilen Hartwall Areenalla ja oli kyllä livenä mahtava! Päästiin ekaan riviin, vaikka tultiinkin vasta kello 19 jälkeen areenalle! Vituttaa vain se, kun Rihanna tuli We Found Loven lopulla alas ja en saanut ihan kosketettua, mutta alle metrin päästä meni :td [smilie=a_listenuppunks.gif] :victorianfalls: :noup:


Kappalelista näytti tältä:

Mother Mary
Fresh Off The Runway
Birthday Cake [Remix]
Talk That Talk
Pour It Up
Cockiness (Love It)
Numb

You Da One
Man Down
No Love Allowed
Rude Boy
What's My Name?

Jump
Umbrella
All Of The Lights
Rockstar 101
What Now

Loveeeeeee Song
Medley: Love The Way You Lie (Part II) / Take A Bow / Cold Case Love
Hate That I Love You

We Found Love
Medley: S&M / Only Girl (In The World) / Don't Stop The Music
Where Have You Been

ENCORE
Stay
Diamonds

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja janne » 29 Heinä 2013 13:47

Kaveri pyysi mua mukaan tonne Rihannan konserttiin ja kyllähän mä sit menin sinne. Alussa keikka oli vähään tylsä kun tuli pelkästään mulle tuntemattomia biisejä, mutta loppua kohden vain parani :tu . Lopussa tuli suurimmat hitit peräkkäin . Ja pelkästään 10 minuuttia oli Rihanna myöhässä. Keikalla bongasin myös Salarin seitsämänneltä kaudelta.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Heinä 2013 00:25

^ Mie bongasin siellä Jussi Pesosen (BBPlazan nuoriso - tiedättehän, se blogityyppi?). Myös Diandra Florez oli ollut ainakin Instagramin mukaan.

Alkupuolen kappaleet menivät todella nopeasti ohi, se Jumpin intro oli upea! Ja ne liekit joka välissä! <3

Encore (Stay & Diamonds) oli taas heikohko, tosi rauhallinen meno.. Olisin itse Stayn pistänyt siihen rauhalliseen osaan ja laittanut We Found Loven tai Where Have You Beenin siihen tilalle.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja janne » 30 Heinä 2013 00:35

Jonnexxx kirjoitti:Myös Diandra Florez oli ollut ainakin Instagramin mukaan
Mä näin Diandran klubialueella ja sitten kaveri näki siellä vielä Lauri Tähkänkin. Eli julkkiksia siellä kyllä oli. :D

We Found Love ois kyllä ollut hyvä biisi konsertin viimeiseksi biisiksi. Ne hitaat kappaleet viimeisenä olisivat voineet olla jossain muussa välissä, esim. Diamonds ois voinu olla vaikka eka biisi.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Heinä 2013 12:07

Joo. [smilie=a_tongue.gif] Mulla ja mun kaverilla oli hirveen heikot odotukset, koska Diamonds World Tourin huippulaatuisillakin videoilla lavan tunnelmointi ja muu näytti niin ankealta ja tylsältä, mutta se olikin aivan majavan mahtavaa! [smilie=a_smitten.gif] Vituttaa vieläkin se, kun en saanut ihan kosketettua Rihannaa, mutta olin kyllä siinä melkein ihan vieressä kun Rihanna sai sen Suomen lipun joltain! :tu Ostin keikan lopuksi mainosjulisteen, jonka unohdin kaverilleni. [smilie=a_doh.gif] :blackeye Tänään haen sen!

Kappalelistalle olis voinu lisätä ainakin Hardin, Bad (Remix) :in ja Cheers (Drink To That) :in, niin olisi ollut paljon parempi!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Heinä 2013 20:58

Jos ketään kiinnostaa, niin Trivium on julkaissut uuden kappaleen Brave This Storm jonka voi ladata ilmaiseksi. Mitä pitää tehdä? Mene trivium.fm -> kuuntele/lataa kappale -> profit.

Kuulostaa aivan törkeän hyvältä. :drooling2

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 03 Elo 2013 21:43

Mä oon alkanu diggaamaan enemmän ja enemmän Tommi Läntisestä

Kuva

Ennen tuli fiilisteltyä aika ajoin Via Dolorosalla, mut nyt se uus biisi Elvis has left the building on osoittautunut erinomaiseksi. Pitäs kuunnella joskus enemmänkin herran tuotantoa tarkemmalla korvalla. Tiedä mitä helmiä ns. back katalogista löytyy.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 04 Elo 2013 14:14

Kuuntelin yhtenä päivänä läpi Selena Gomezin uuden Stars Dance -albumin. Oli kyllä kivaa kuunneltavaa, vaikka Katy Perryn tyylistä teinipoppia raa'empana sekin oli. Albumi kyllä tosiaankin yllätti positiivisesti!

Ensimmäinen kappale Birthday on selvästi huonoin, ja viimeinen eli Love Will Remember paras! :tu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”