Yleistä keskustelua videopeleistä

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 14 Syys 2013 13:51

GTAV onkin lähteny jo matkan Discshopilta
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Syys 2013 13:58

jp8000 kirjoitti:GTAV onkin lähteny jo matkan Discshopilta
Kuin myös mulle verkkokauppa.comista. Ei perkele jos tää tosiaan ehtii mun postilaatikkoon tiistaiks, niin kusen hunajaa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Syys 2013 02:35

GTA V: http://instagib.tv/oliverx22

ilmeisesti streami. En sano mitään varmaan, mut öögade ite.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Orphan » 16 Syys 2013 21:58

Ja niin tuli pelattua The Last Of Us läpi. Oli kyllä aivan huikea pelikokemus ja voin suositella lämpimästi kaikille. Tarina ja koko yksinpeluu oli täyttä timanttia ja kaiken hypetyksen ansainnut. Moninpeliä en ole vieä ehtinyt kokeilla, mutta uskon sen olevan ihan jees, vaikka tuskin pääsee lähellekään yksinpelin tasolle. Vaihtelut vuodenajoissa olivat suurta plussaa ja henkilöt olivat miellyttäviä. Lopusta vielä sen verran, ettäOlisin ehkä toivonut kieroutuneessa ajatusmaailmassani Ellien kuolevan lopussa. Se olisi ainakin ollut kaunis ja upea päätös loistavalle tarinalle. Olisin tosiaan toivonut jotain muuta kuin sitä, että Joel vain marssii leikkaussaliin kantaa Ellien pois sylissään ja kaikki on taas hyvin. Toisaalta tällä lopetuksella saadaan melko varmasti jatko-osa, joka olisi mahtavaa. Vähän ristiriitaiset tunteet kyllä. Toisaalta olisin toivonut loppuun jotain dramaattisempaa mutta toisaalta yksinkertaisuus on kaunista. Kyllä tämä tarina tulee varmasti pelattua vielä muutaman kerran läpi, platina-trophya kohti edetessä.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 17 Syys 2013 12:33

Discshop sitten mokasi tilaukseni jotenkin, kun GTA5 ei tullukkaan tänään
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 17 Syys 2013 16:34

There is new 'sheriff' in town [smilie=a_cool.gif] .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Syys 2013 10:39

About 5 tuntia peliä takana ja onhan toi ollut ihan älytön kokemus jo näin heti alussa. Pääjuonta oon yrittänyt pelata, mutta huomio kiinnittyy aina johonkin muuhun joten ei tuo tarina vielä pahemmin ole mihinkään edennyt.

Franklin on kyl huippu tyyppi. I like it.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja RedMal » 18 Syys 2013 12:29

Itse vielä odottelen omaa GTA:ta, toivottavasti jo tänään tulisi.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 18 Syys 2013 17:51

Sain itekin GTA5:n mutta eipä sitten kuitenkaan iske, koska Skyrim houkuttaa enemmän, mutta onhan tässä aikaa, kun kuitenkin peli on oma eikä lainapeli.
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Syys 2013 00:45

Conan O'Brien pelaa GTAV Melko huvittava pätkä. Aika ignorantti minäkin olen, kun en edes ollut tietoinen tämmösistä pelikatsauksista mitä Halosen kaksoisolento näköjään tekee. Ehkä tuon voisi ostaa, kun hinta putoaa parilla kybällä. En niin hc-fani kuitenkaan ole.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Syys 2013 18:47

Onhan toi GTA V ihan vitun eeppinen kokemus ollut tähän mennessä. Tilastot näyttäis että karvan verran 50% ois pelistä vedetty läpi. Aikalailla olen juoneen yrittänyt keskittyä, vasta sen läpäistyäni alan sitten keräilemään asioita ja sekoilemaan enempi. Vois vaikka yrittää vetästä toi 100%:sti. Kattoo nyt miten kerkeää ennenkuin Online launchataan. Luultavasti siihen menee sitten kaikki vapaa-aika. Ei haittaa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 21 Syys 2013 19:05

Itellä ~18% koska aloitin sekoilun heti kun sai armourit ja riittävästi asearsenaalia. Ainoa mistä pitää mussuttaa on auton kamera joka on muutaman pykälän liian alhaalla. Pitää oikealla tatilla koko ajan nostaa kuvakulmaa ylöspäin kun ei tahdo nähdä. Varsinkin takaa-ajoissa kaupungilla on parit vittusaatanat päässyt. Mun mielestä se ei esim. nelosessa ollut noin alhaalla, tarkistaa en pysty koska peli on jo annettu uusiokäyttöön.

Peliin on saatu 'jonkin verran' ylimääräistä tekemistä josta on pääosin tehty mielekästä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Syys 2013 19:08

aadeehoovee kirjoitti:Ainoa mistä pitää mussuttaa on auton kamera joka on muutaman pykälän liian alhaalla..
Tuota pystyy asetuksista säätämään hieman korkeammalle. Tosin silläkin asetuksella se on ehkä snadisti liian matala. Ei kuitenkaan ihan niin pahasti häiritse kuin IV:ssä.

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 21 Syys 2013 20:02

Minähän en osaa ajaa ollenkaan auton takaa kuvatulla kamerakulmalla, vaan pakko on aina vaihtaa siihen, jossa näkyy auton konepelti,
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 23 Syys 2013 01:43

Mä oon nyt katellut noita GTA trailereita ja muuta sellaista ja kyllä mä oon siihen tulokseen tullut että ton pelin tuun ostaa, englannista tilattuna ois noin 50 euroa (ei paha) pitää varmaan joku päivä tilata [smilie=a_happyhappy.gif]. Voi kyllä olla että venaan ainakin beebeen loppumiseen saakka niin jää siihen sitten sitä aikaa enenpi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Loka 2013 22:50

GTA V oli 5/5 yksinpelinsä osalta, mutta toi Online ei ole todellakaan vakuuttanut. Eilen yritin jonkin aikaa tuota Onlinea hakata, mutta ei vaan nappaa niin ei nappaa. Miks johonki motskarikisoihin on pitänyt ympätä jotain raketteja ja turboboosteja? En mä mitään Mario Kartia halunnut pelata perkele.

Onneks ens viikolla tulee Beyond: Two Souls. Eipähän tartte tuntea huonoa omatuntoa siitä ettei jaksa GTA:ta enää pelata. Tosin aattelin vielä vetää ton GTA:n 100% läpi, mut se on sitten joskus kun ei oo muuta tekemistä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Loka 2013 20:58

Testailin tossa ehkä tunnin verran Beyond: Two Soulsia ja vaikuttihan se ihan mukavalta. Pelattavaahan tossa ei nyt sinällää ihan älyttömästi ole, mutta koska olen Heavy Rainin pelannut niin en sitä silleen hirveesti osannut odottaakkaan. Tarina vaikuttaa kuitenkin ihan jännältä ja Jodie on kiva hahmo. Myös Willem Dafoen näyttelemä tyyppi vaikutti hyvältä, mutta se ei yllätä koska Willem Dafoe.

Viikonloppuna tulee luultavasti paneuduttua tuohon hieman syvemmin, mutta alku lupaa aika namimaiskis meininkiä. Ehkä. En tiiä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Loka 2013 14:53

Beyond: Two Souls oli muuten 5/5 tarinaltaan, mutta jos pelaamista kaipaa niin suosittelen jotain muuta. Jos Heavy Rain maistui niin kyllä tänkin pitäis maistua. Itse pidin kovasti.

Eilen illalla eksyin pitkästä aikaa The Last of Usin moninpelin pariin ja nautin siitä taas ihan suunnattomasti. 3 tuntia meni kuin siivillä ja kokemuksesta jäi hyvä mieli. Jotain uusia kenttiä olis tuohon moninpeliinkin tullut, mutta en niitä jaksanut vielä ladata kun en tiedä kauanko tää innostus kestää. Sitä single-player DLC:tä sais ruveta pikkuhiljaa tulemaan.
Edit: Triplat! Voitinks mä jotain?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Loka 2013 23:52

Rikon Riston putken, hattutempun sait muttet kunnaria.

10 päivää sitte tuli vihdoin ostettua Brave New World lisäri Civilization Vitoseen. 10 päivää sitte steamin pelikello näytti civ v:lle 300 tuntia, nyt se on 361. Elon laskuopin mukaan toi on monta tuntia päivässä.

Sanomattakin selvää, että on aikasta koukuttava ja hyvä peli. Pakko vielä mainita että noihin 10 päivään kuuluu kolme ~12 tunnin alusta loppuun maratonisessiota (= rööki-, vessa- tai ruoanlaittotaukoja mukaan lukematta mitää muuta en tehny), koska "just one more turn..."

Ei ehkä ihan tervettä, mut hei, YOLO!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 25 Loka 2013 03:09

^O-ou... On kans ollut suunnitelmissa hommata vuosien tauon jälkeen Civi, kolmonen taisi olla viimeinen mitä pelailin ja sekin jo oli tosi koukuttava. Mitä vitosesta olen lyhkäsesti lueskellut, se tulee kyllä olemaan myös. Täytyy ajoittaa se johonkin järkevään väliin, että on oikeasti aikaa pelata eikä mikään muu fiksumpi tekeminen kamalasti kärsi.

Nyt kun on vielä jonkun aikaa hyvien nettiyhteyksien päässä, on tullut pelattua pitkästä aikaa vähän enemmän WoWia. Kiltakin heräilee henkiin parin vuoden tauon jäljiltä niin on vähän niitä ihmiskontakteja sielläkin. Kiva peli kyllä sekin, harmi ettei taida metsän keskellä tulevaisuudessa oikein pyöriä. Mutta sitä varten on sitten se Civi tulossa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Loka 2013 13:03

Mä rupesin hiljattain ihan nostalgiamielessä pelaamaan ekaa haloa jälleen läpi. <3 Ehdoton lemppari-halo, vaikka en ookaa pelannu ku ekan ja tokan läpi ja testannu kolmosta.

Jääny kyl toi pelaaminen vähän vähälle ku meinaa mitää keretä tekemää. Mul on uusin tomb raider kesken ja mua odottelee batmanin, olikohan se arkham city, ja blazbluen calamity trigger ja continuum shift, ni no kuni (ghibli-fanit huom), ties kuinka monta final fantasya. En ees meinaa muistaa et mitä kaikkia ostettuja, mut pelaamattomia pelejä mul on. Ku ois vaan enemmän aikaa...
That damn fox!

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 25 Loka 2013 13:22

Punde kirjoitti:koska "just one more turn..."

Ei ehkä ihan tervettä, mut hei, YOLO!
'Next turn' -nappula lienee jonkun paholaisen ideoita. On mennyt monia asioita vituiksi ko. toiminnon takia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”