Yleistä keskustelua videopeleistä

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Helmi 2015 00:32

ff kirjoitti:ps. Kohtuu hyvähän se Evil Withinikin oli, mutta en minä nyt oikeasti siinä säikähdellyt paljon mitään (vert. Alieniin) mutta kelpo suoritus Mikamilta.
Heh heh, en oo vieläkään saanut pelattua tota loppuun asti. En oo itseasiassa tainnut edellisen postaukseni jälkeen edes koskea kyseiseen peliin. The Binding of Isaac: Rebirth, The Last of Us ja muut on vienyt kaiken peliajan.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1458
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja RedMal » 17 Helmi 2015 10:58

Ostin Wii U'n pitkän harkinnan jälkeen enkä oo katunut hetkeäkään vaikka 300 e + pelien hinnat tuliki tuhlattua. Kiva ku vihdoin Marion kanssa samalle koneelle saa myös isompia pelejä (kuten tilaamani Watch Dogs).

Ja Lego City Undercoveria oon kauan halunnut, nythän sekin onnistuu. Zombi U oli myös demon perusteella erittäin positiivinen kokemus.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Videopelien ystäviä? Yleistä keskustelua videopeleistä.

Viesti Kirjoittaja realityfan » 07 Maalis 2015 11:00

realityfan kirjoitti: Ja Wolfenstein saaga sen kuin jatkuu. Toukokuussa 2014 julkaistaan Wolfenstein: The New Order - peli.
Ja taas ilouutisia toukokuulle. The New Order pelillle on tehdään erillinen 'esiosa' Wolfenstein: The Old Blood. Peli julkaistaan 5.5.2015.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/wol ... atso-video

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Videopelien ystäviä? Yleistä keskustelua videopeleistä.

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Maalis 2015 11:36

realityfan kirjoitti:
realityfan kirjoitti: Ja Wolfenstein saaga sen kuin jatkuu. Toukokuussa 2014 julkaistaan Wolfenstein: The New Order - peli.
Ja taas ilouutisia toukokuulle. The New Order pelillle on tehdään erillinen 'esiosa' Wolfenstein: The Old Blood. Peli julkaistaan 5.5.2015.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/wol ... atso-video
Toi menee kyllä hankintaan. The New Order oli yksi viimevuoden kovimmista peleistä, joten odotukset on aika korkealla vaikka kyseessä ei täysimittainen peli olekaan.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Maalis 2015 20:03

Good old games sanon mä. Dungeon Keeperii oon vähän tahkonut ja tässä on vino pino pelejä asennettavana, testattavana ja koukuttelemassa. Ainakin Cannon Fodder tulee varmasti heitettyä piakkoin koneelle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Maalis 2015 22:59

Tuunpa vaihteeks tänneki spämmimää lol uuh.

Tiistaina julkaistiin suomalaisen Colossal Orderin tekemä kaupunkirakentelu/simulaattoripeli Cities: Skylines, joka on muute perhanan hyvä peli! Ekana päivänä yli 250 000 kappaletta myyty ja kriitikotkin tykkää.

Tietysti piti välittömästi tehdä karttapohja Joensuusta, kakkosversion sain just äskön valmiiks. Mainostan sitä tässä SPÄM SPÄM alert alert!1

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407242049

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Maalis 2015 23:05

Ylitti semisti uutiskynnyksen, kun tänään puhuivat pelistä myös Radio Rockissakin. Kieltämättä ihan nice, siis en oo testannut, mut yleisesti ottaen.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Huhti 2015 22:06

Vihdoin ja viimein meni The Evil Within läpi. Eihän se ottanut kun semmoset 6 kuukautta. Sillon julkasun aikoihin pelasin suunnilleen puoleen väliin asti, mutta sitten lopahti kiinnostus täysin. Nyt muutamana iltana sitten tykittelin tuon loppuun ja aika mitäänsanomattoman fiiliksen toi jätti. Vaikka kauhupeleiltä odottaakin aina kaikenlaista sekoilua niin toi tarina oli kyllä ihan hirveä. En oikein pitänyt tuosta tavasta että aina kun oli joku määränpää jota tavoitteli, niin yhtäkkiä peli heittääkin johonkin ihan toisenlaisiin maisemiin ja tuntuu taas siltä kuin olisi lähtöpisteessä. No, ei mua sinällään ton pelaaminen vituttanut mutta tuo olis voinut vaan olla niin paljon parempi.


Mad Max -traileri

Tässäpä muuten peli jota kohtaan ei alunperin ollut mitään mielenkiintoa, mutta ton trailerin myötä tunsin jotakin vetoa tätä kohtaan. Mielenkiinnolla odottelen.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Videopelien ystäviä? Yleistä keskustelua videopeleistä.

Viesti Kirjoittaja realityfan » 09 Touko 2015 18:56

realityfan kirjoitti: Ja taas ilouutisia toukokuulle. The New Order pelillle on tehdään erillinen 'esiosa' Wolfenstein: The Old Blood. Peli julkaistaan 5.5.2015.
Latasin steamista. Olen pelannut nyt 20 % pelistä. Aivan loisto ostos. Olen iltaisin pelannut aina pienen siivun, ja seuraavana aamuna töissä ollessa tulee usein mieleen, mitä pelissä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan. Se kertoo jotain pelin koukuttavuudesta.

Käsissä hypistelevän version voi ostaa 15.5.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Videopelien ystäviä? Yleistä keskustelua videopeleistä.

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Touko 2015 20:46

realityfan kirjoitti:Käsissä hypistelevän version voi ostaa 15.5.
Minä odotan tätä. PS4 versio siis hakusessa ja toivottavasti tuota löytyy kaupoista perjantaina. Vähän toi helatorstai tossa pelottaa, mutta saas nähä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 18 Heinä 2015 23:25

Asensin Starcraft 2. Sit aloin pelaamaan ja ihan jees, vaikutti kivalta strategiapeliltä. Sit neljännen kentän jälkeen jo loppu pelaaminen. Sit olin et mitä vittua, neljän kentän demo. Ei oikein kerenny vielä saamaan mitään kunnon kuvaa. Hetken purnasin ja ajattelin et mä oon kyl niin strategiapelien perään perso et no joo, vois kait sen koko version jopa ostaa. Sit paljastu et pitäs maksaa tyyliin melkein parikymppiä (DVD only, downloadit saavat pitää). En saatana maksa kahtakymppiä viis vuotta vanhasta pelistä. Ois saanu paljo enemmän koukuttava olla, et raottaisin lompsaa 20e edestä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Syys 2015 20:53

Oon nyt pelannut tuota Until Dawnia. Jos tykkää Heavy Rainista ja paskoista teinikauhuleffoista niin suosittelen tuota. Mukavan juustoista kauhusäikyttelyä. Plussaa Hayden Panettieresta ja Peter Stormaresta. Kiva nähdä peleissä oikeita ihmisiä.

Kun ton pelin oon saanut pelattua läpi, niin seuraavaksi luultavasti hommaan Mad Maxin. Vaikken leffasarjan ylin ystävä olekaan (en oo sitä uusinta nähnyt) niin jostain syystä toi peli kiinnostaa ihan homona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Loka 2015 00:06

Sain halvalla Starcraft 2 + eka lisäri (16e), pelasin kampanjat läpi ja vähän myös customia vai mikä se nyt oli nimeltään. Ihan jees, mut oisin toivonu enemmän pelattavaa kampanjaan.

No siinä sit sivutuotteena tuli hetken mielijohteesta yhden klikin taktiikalla battle.net laucherista asennettua sekä HearthStone että Heroes of Storm! Mä diggaan molemmista ihan possuna. Koukutusvaara on olemassa. Periaatteen miehenä en senttiäkään käytä rahaa, mut aika hyvin molemmissa pärjää ilmaispelaajana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Marras 2015 19:49

Fallout 4:sta oon jyystäny täs viimeaikoina. Aikalailla sitähän toi on mitä odotinkin, mutta täysin samoihin fiiliksiin en pääse kuin Fallout 3:n ja New Vegasin kanssa. Johtunee siitä että olen vanha ja väsynyt mies. Hyvä peli kuitenkin omista virheistäni huolimatta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Joulu 2015 18:53

WORMS FORTS: UNDER SIEGE ilmaiseksi: https://www.gog.com/game/worms_forts_under_siege

Olkaa hyvä. En tiedä miten kauan voimassa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2016 21:23

UFC 2:n hommasin tossa eilen ja taas muistu mieleen miksen tykkää pelata tappelupelejä netissä. Suurin osa vastustajista spämmii jotain yhtä tiettyä liikettä niin voitonhimoissaan että oksat pois. Onhan se tietty mukava voittaa välillä, mutta itellä menee kyllä peli-ilo täysin jos joka matsin voittaisin spämmäämällä. Onneks välillä on ihan mukaviakin pelaajia vastassa jotka harrastaa vähän monipuolisempaa taistelemista.

Teknisestihän tossa pelissä ei oo paljoa valittamista, vähän on viilattu edellisestä pelistä ja se on oikein jees.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Videopelien ystäviä? Yleistä keskustelua videopeleistä.

Viesti Kirjoittaja realityfan » 01 Elo 2017 14:17

realityfan kirjoitti: Ja taas ilouutisia toukokuulle. The New Order pelillle on tehdään erillinen 'esiosa' Wolfenstein: The Old Blood. Peli julkaistaan 5.5.2015.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/wol ... atso-video
Ja taas tulee uutta pelattavaa 27.10 2017. Nimittäin Wolfenstein II: The New Colossus julkaistaan silloin. Netistä löytyy jo parikymmentä ekaa minuuttia pelivideota. Aika mielenkiintoista settiä..
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... us-peli-PC

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 29 Syys 2018 20:03

^Ja taas Wolfenstein rintamalla tapahtuu. Ensi vuona (2019) ilmestyy Wolfenstein Youngblood. Siinä räiskivät Blazkowiczin kaksoistyttäret Jess and Soph. Peli sijoittuu 1980-lukuun.

https://muropaketti.com/pelit/e3-wolfen ... aiskintaa/

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Tammi 2019 21:09

Resident Evil 2:n remake-version aattelin käydä huomenna ostamassa ihan fyysisenä versiona. Alkuperäinen RE2 on ehdottomasti lempparini kyseisestä pelisarjasta ja onhan toi uusioversio varsin mainioita arvosteluita saanut. Muistan miten fiiliksissä olin kun pääsin alkuperäisen pelin läpi. Ikää oli sillon jotain 10- tai 11-vuotta. Sen jälkeen en tosin muistaakseni koskaan pelin pariin palannut, mutta hyvät muistot jäi.

Viimeisin peli mitä tässä pelannut on ollut Guacamelee 2. Mulla on vähän viha/rakkaus-suhde metroidvania-peleihin, mutta jo alkuperäinen Guacamelee teki vaikutuksen joten pakkohan toikin oli hommata. Joku reilu pari tuntia tota kakkosta takana ja hyvin on maistunut.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Kesä 2019 19:25

Risto kirjoitti:Resident Evil 2:n remake-version aattelin käydä huomenna ostamassa ihan fyysisenä versiona.
Tunnin olen tätä pelannut tähän mennessä. Jotenkin vaan unohtunut koko peli vaikka jonkinverran odotinkin. Hups.

Nyt oon pelannut toista zombie-mättöä eli Days Gonea. Tai siis eihän ton pelin örkit ole zombeja vaan freakereitä, mutta kyseessä siis samaa paskaa eri paketissa. Ihan mukavaa mäyhää ollut vaikka oonkin vähän kyllästynyt avoimen maailman peleihin. Ärsyttävää kun pitää olla koko ajan tankkaamassa motskaria, jolla siis suoritetaan pääasiallisesti kaikki liikkuminen.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 17 Heinä 2019 16:08

realityfan kirjoitti:^Ja taas Wolfenstein rintamalla tapahtuu. Ensi vuona (2019) ilmestyy Wolfenstein Youngblood. Siinä räiskivät Blazkowiczin kaksoistyttäret Jess and Soph. Peli sijoittuu 1980-lukuun.
26.7. 2019 on Wolfenstein Youngblood ilmestymispäivä. Olen ennakkotilannut verkkokaupasta, hintakin on alle 40€.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua videopeleistä

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Heinä 2019 18:57

realityfan kirjoitti:26.7. 2019 on Wolfenstein Youngblood ilmestymispäivä. Olen ennakkotilannut verkkokaupasta, hintakin on alle 40€.
Oletkos kerinnyt pelaamaan? Kiinnostais vähän tietää miltä on maistunut. En tiiä miks, mutta tästä uusimmasta on jääny semmonen kuva että ei välttämättä oo kovin nautinnollista yksinpelattavaa. Oon aiemmista Wolfensteineista tykänny tosi paljon, siis New Orderista ja sen jälkeen tulleista. Co-op -meininki ei vaan jaksa innostaa, koska pitäis pelata jonku toisen kanssa ja en pidä semmoisesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”