Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 26 Huhti 2014 23:52

Nias kirjoitti:Superidoli on kyllä ihan syvältä. Ei sovi lainkaan tähän formaattiin. Tuottajille oiva työkalu pitää oma suosikki mukana kisassa. :thumbsdown
Äläpä. Mutta onneksi Tonyn pitää sentäs itse käyttää superidolinsa. Menisi kyllä aivan naurettavuuksiin, mikäli sen voisi vielä toisen puolesta pelata. Tosin eipä sillä tässä vaiheessa enää juurikaan väliä enää ole. Enkä tosin usko, että Tony idoliaan kenellekkään antaisikaan, vaikka olisi koskemattomuus ja toinen idoli taskussa. :D

Olinpas migreenipäissään quotaillut ihan kummallisia edellisessä viestissäni. En edes muista kirjoittaneeni tuota viestiä, oli niin tuskaiset oltavat. :shock:

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 01 Touko 2014 12:14

Jälleen kerran hyvä jakso. Tasha on kyllä taitava pelaaja. Onnistui hyvin manipuloimaan Tonya ja sai hänet vainoharhaiseksi naisten liittoumasta.

Tasha, Spencer, Trish ja Kass ovat kaikki mielestäni hyviä pelaajia. Tony tekee paljon mooveja, mutta en kyllä taitavaksi pelaajaksi sanoisi. Viihdyttävä kylläkin. Tonyn onneksi mustia kiviä ja idoleita sentään satelee enmmän kuin viidakkojumalat sallisivat. Woo taas on tyypillinen pelinappula.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 01 Touko 2014 12:56

Kova jakso jälleen kerran. On se aivan käsittämätöntä, että vaikka on katsonut reilu 30 kautta Selviytyjiä, niin edelleen sarja jaksaa viihdyttää ja yllättää. Spencer on vieläkin mukana, mahtavaa ja mieletöntä. :shock:

Tony löysi sitten jälleen idolin. Ei ollenkaan huono tilanne, kun on idoli ja superidoli taskussa tässä vaiheessa peliä.

Ja en olisi kauden alussa uskonut, että Tasha viepi porukkaa koskemattomuuskisoissa. :shock:

edit: Ei niinkun mitään hajua, että kuka lähtee seuraavaksi ja kuka voittaa. Ihan heittämällä top-3 kausi mun kirjoissa.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 02 Touko 2014 05:34

Ihan loistava kausi ja siitä kiitos kuuluu Tonylle joka on mun alltime suosikki listalla kakkosena Russelin jälkeen.

En muista millon viimeks olen odottanu samalla innolla uutta jaksoa ja en muista millon viimeks oon tuulettanu ku katson telkkaria :D Kun Tony löys ensimmäisen idolin niin suorastaan hypin riemusta koska se tietää että Tony on vielä kauan mukana.

Rupesin miettimään kuka on suurin suosikki voittamaan ja tulin siihen tulokseen että mikäli Woo menee loppuun asti niin riippumatta ketkä muut istuu vierellä niin Woo on ihan liian pidetty ja Jury vaikuttais liian katkeralta Tonylle jotta ne pystyis arvostamaan sen peliä. Tony on pelannu koviten ja mun mielestä myös parhaiten mut Jury tulee tod.näk olemaan perinteistä porukkaa joka ei vieläkään ymmärrä peliä ja äänestää sitä kuka ärsyttää vähiten eikä sitä kuka pelas parhaiten.

Myös Spencer on mahdollinen voittajaehdokas mikäli pääsee loppuun asti. Tonyn pitäis ottaa se laiha jooga mummeli ja se silmälasipäinen toinen mummeli vikaan heimoneuvostoon jollon se vois jopa voittaa koska noi kumpikin on kääntäny kelkkansa jossain vaiheessa ja kumpikaan ei ole juurikaan edes pelannu koko peliä + ei ole edes kovin pidettyjä

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 02 Touko 2014 15:30

FOR3L kirjoitti: En muista millon viimeks olen odottanu samalla innolla uutta jaksoa ja en muista millon viimeks oon tuulettanu ku katson telkkaria :D
Joo, en muista minäkään millon olisin viimeksi näin innoissani odotellut uutta jaksoa, vaikka joka kausi hyvin täpinöissäni olenkin. Oisko Heroes vs. Villains se kausi, kun viimeksi näin intona olin.
FOR3L kirjoitti:Rupesin miettimään kuka on suurin suosikki voittamaan...
Jos Spencer tai Tasha finaaliin pääsee, niin melkein voin pistää pääni pantiksi, että hän voittaa. Jos molemmat sinne pääsee, niin sitten voittaja on Spencer.
Brains vaikutti surkeimmalta heimolta ikinä, kaksi ensimmäistä ulosäänestettyä ja myöskin neljäntenä häädetty löytyi kyseisestä heimosta. Sen lisäksi Kass vielä flippasi ja siitäkin huolimatta Tasha ja Spencer ovat onnistuneet pääsemään finaalikuusikkoon. Spencer on pelannut fiksusti ja on pidettäväkin kaveri, Tasha taas on voittanut kolme koskemattomuutta putkeen. Väitän, että ei tälle kaksikolle kukaan mahda finaalissa yhtään mitään.

Tony on vähän niin ja näin. Periaatteessa rohkeaa peliä ja hyviä muuveja, mutta toisaalta on ainakin pari jury-ääntä, joita Tony ei millään saa ja haluaako muutkaan äänestää noin vainoharhaista kaveria?

Woo voisi varmaan voittaa Trishin ja Kassin, ehkä Tonyn. Trish voisi ehkä Tonyn voittaa. Kass ei voita, vaikka olisi ainoa finalisti.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 02 Touko 2014 19:20

En jotenkin tajunnut että ollaan tosiaan näin lähellä finaalia ja siel on tosiaan enään 6 jäljellä. Ajattelin että Spencer tai Tasha ei voi päästä finaaliin koska sinne on liian pitkä matka että esimerkiks pelkästään voittamalla immuniteettejä se onnistuisi. Mut ihan totta, ne on suosikkeja voittamaan, kumpikin, varsinkin Spencer on pelannu kovaa ja koska ne on ollu kokoajan altavastaajia ja vähemmistö niin ne ei ole joutunu pettämään lupauksiaan.

Nyt toivon että ne kääntyy Tonya vastaan ja Tony pelaa special idolin ja sen avulla tiputtaa Spencerin tai Tashan eikä taas äänestä typerästi Kassia joka spoilereiden perusteella "uhkaa" äänestää Tonyä seuraavassa jaksossa. Pelottaa kyllä et kun idoleita ei voi enää pelata niin Tonyn ainoa mahdollisuus on voittaa immuniteetti mut siel on joko Woo, Tasha tai Spencer vastassa jotka on kyl suuria suosikkeja voittamaan viimeisen immuniteetti kisan ja varsinkin Tasha ja Spencer tulee äänestämään siinä vaiheessa Tonyn ulos.

En tiedä onko jo linkattu aikasemmin mut erittäin mielenkiintonen podcast recap jokasesta jaksosta Rob Cesterninolta ja joka jaksossa on vaihtuva vieras

https://www.youtube.com/watch?v=HTa81PB ... AY0dZJ9I3C

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 02 Touko 2014 21:36

Katsoin viimeisimmän Survivor Live jakson ja lopussa oli otteita seuraavasta jaksosta mitä ei ole viel nähty, pistän varmuuden vuoks spoileritageihin jos joku ei halua tietää Tony ja Kass ajautuu riitaan jonka seurauksena Tony kysyy Kassilta aikooko se äänestää Tonyn ulos seuraavaks ja Kass vastaa että kyllä, niin se varmaan tulee tekemään ja sanoo perään että suosittelen pelaamaan koskemattomuus idolin jonka jälkeen Tony paljastaa että sillä on se spesiaali idol (mikä toi on suomeks, typerää kirjottaa idol :D) ja sanoo että mikäli Kass äänestää Tonyä niin Kass tippuu itse. Tää on ERITTÄIN huono merkki, oon aika varma että Tony nyt sit äänestää Kassia ja eiköhän se saa Spencerin ja Tashan ainakin mukaan :td Tossa linkki alkaa 28.06 kohdilla https://www.youtube.com/watch?v=poPYDnyspG4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 02 Touko 2014 22:57

Tonylla on varma pääsy neljän parhaan joukkoon, koska sillä on sekä superidoli että normaali-idoli. Käyttää luultavammin kummatkin peräkkäisissä heimoneuvostoissa, koska Top4:ssä ei idoleja enää saa käyttää. Mikäli tällä kaudella siis on top 3 käytäntö.

Top 4:ssä Tonyllä on vaikea voittaa immuniteettia, jos vastassa on Woo, Tasha ja Spencer. Kassia ja Trishiä vastaan on huomattavasti helpompaa + Woo pakollisena.

Eiköhän Tonyn ihanne pudotusjärjestys ole: Tasha, Spencer ja sitten Woo.
Final 3:n Kassin ja Trishin kanssa -> melko varma voitto luulisin. Kassi on äärimmäisen vihattu ja Trish ei ole tehnyt tarpeeksi ansaitakseen voiton (enemmän tai vähemmän Tonyn seuraaja).
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 08 Touko 2014 17:57

Jakso alkaa kyllä viihdyttävästi Kassin ja Tonyn kinasteluilla. :D Kass alkaa ilmeisesti flippailemaan pikkuhiljaa, kuulee ääniä päässään.

Voi että mikä repeäminen, kun Tony popsi kookosta ja vilkuili ympärilleen kun joku pieni jyrsiä. :bidmouth:

Mikä tää vammainen tiimijako on noissa palkintokisoissa? Onko tää jo kolmas kerta tällä kaudella? Itse pidän paljon enemmän siitä, että heimojen yhdistyttyä kisataan yksilöinä. Mutta itse kisa oli mielenkiintoinen.

Ninja-Woo palkintoreissulla oli kyllä jees. Ninja-Woo on valitettavasti aika huono valehtelemaan. :(

WUHUUU, HYVÄ SPENSSU! Aivan äärettömän jännittäväksi meni kyllä tuo koskemattomuuskisa!

Harmi, että Tasha lähti, mutta ei voi mitään. Ensi jakso vaikuttaa aika lupaavalta.

Edit: Bongasin aika jännän jutun previkasta, ei ole iso spoileri tai välttämättä spoileri ollenkaan, riippuu miten sen nyt ottaa, mutta piilotetaan nyt varmuuden vuoksi.Spencer pitelee kädessään koskemattomuuskorua, kun Trish ja Kass aukovat päätänsä toisilleen. Voi toki olla, että tuo kohtaus on ennen seuraavaa koskemattomuuskisaa.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 09 Touko 2014 23:56

Pakko tästä vielä mainita. Itsekin tähän alkukaudesta syyllistyin. eli että Tonya verrataan Russell Hantziin.

Ainoa yhteneväisyys on riippuvuus idoleihin ja taito niiden löytämiseen. Siinä missä Russell käytännössä kontrolloi oman ja jopa vastapuolen ääniä, Tony on kontrolloitavissa muiden mukaan. Russell ei koskaan edes harkinnut flippaavansa, hän piti huolen ettei siihen ollut tarvis. Tony on johdeltavissa ja hän pomppii liitosta toiseen.

Pakko oli ottaa juttu esille, kun viikon jaksossakin Tonya verrattiin Russelliin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Touko 2014 02:15

Ovara kirjoitti:WUHUUU, HYVÄ SPENSSU! Aivan äärettömän jännittäväksi meni kyllä tuo koskemattomuuskisa!
Ite en tykänny tosta kisasta ollenkaan, ei pystyny yhtään elää kisassa mukana ja seurata tilanteen etenemistä, siis ei ollenkaan, ja sitä odotti vaan missä kohtaa joku voittaa. Kouluasteikolla 4 tolle kisalle. Periaatteessa hyvä tommonen lähes täysin henkinen mittelö tässä vaiheessa skabaa, mut katsojalle todella surkea.

Tashin lähtö oli sääli, hirmu symppis tyyppi. Woo koululaisten edessä, aww, muutenki symppis kaveri. Tony on symppis hörhö. Kass taasen alkaa valua lähelle inhokkiosastoa ellei siellä jo ole, ja Spencerikin alkaa ottaa aivoon vähän. Trish on tapettia. Näistäki huolimatta edelleen aivan mahtava kausi.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 10 Touko 2014 14:05

Pakko tästä vielä mainita. Itsekin tähän alkukaudesta syyllistyin. eli että Tonya verrataan Russell Hantziin.

Ainoa yhteneväisyys on riippuvuus idoleihin ja taito niiden löytämiseen. Siinä missä Russell käytännössä kontrolloi oman ja jopa vastapuolen ääniä, Tony on kontrolloitavissa muiden mukaan. Russell ei koskaan edes harkinnut flippaavansa, hän piti huolen ettei siihen ollut tarvis. Tony on johdeltavissa ja hän pomppii liitosta toiseen.
Aggressiivinen, kaikki tai ei mitään pelityyli on yhteistä. Mutta tohon että Russell ei kääntänyt selkäänsä omalle liitolleen, mieti jos joku niistä ois puhunu hyökänny Russelia vastaan? Tai jos joku niistä ois puhunu Russelin selän takana ja yrittäny saada sitä ulos? Oon varma et Russell ois äänestäny ne samantien ulos. Myös liittoutumat on täysin eri, Russel on ollu altavastaaja kummallakin kerralla joten ei ole mitään varaa äänestää omistaan pois, ei Tony oli äänestäny Jefraa ulos jos ne ois ollu vähemmistö.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 10 Touko 2014 14:10

Oon yllättyny miten monet tykkää Spenceristä, en itse pidä ollenkaan ja kirosin ääneen kun se viimeks voitti koskemattomuuden.

Yks huvittava sattuma ku kattelin Spencerin henkilökohtaista facebook profiilia niin sielä oli kuva jossa oli mm Boston Rob ja muutama muu kisaaja redemption island vai oliko Heroes vs Villains kaudelta. Kuitenkin joku oli laittanut sit 2011 sinne kommentin "you wish" :D Vaikee selittää mut käykää katsomassa niin ymmärrätte pointin

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 16 Touko 2014 00:23

^^ Ja vielä yksi Russelia ja Tonya yhdistävä tekijä on se, että he pääsevät huoletta finaaliin, koska kaikki muut kilpailijat tietävät, että kyseiset kilpailijat ovat helppoja vastuksia juryn edessä. :blackeye

FOR3L, itse tykkään Spenceristä, mutta tämän jakson aikana alkoi ärsyttämään ensimmäisen kerran.

Tasha olisi varmasti voittanut, jos olisi päässyt finaaliin. Finaalissa ovat satavarmasti Kass ja Tony, mutta kumpikaan ei voita. Voittaja on joko Spencer tai Woo, riippuen viimeisestä koskemattomuuskisasta. Itse veikkaan, että Spencer voittaa, Woo neljäs.

Hieman harmittaa, että Trish on editoitu todella huonoon valoon, vaikka pelasi koko kauden ajan todella fiksusti. Ok, omaa erikoisen habituksen, mutta pelannut johdonmukaisesti. Ja tehnyt jopa suuria mooveja, kuten heimojen yhdistyessä sai Kassin vaihtamaan puolta. Olisi voinut jopa voittaa Tonya ja Woota vastaan.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 16 Touko 2014 10:36

Jos Spencer voittaa viimeisen koskemattomuuskisan se ei tuu ottamaan Tonya kolmen joukkoon, liian fiksu siihen. Woo ei oo tehny mitään, ainoo miten se voi voittaa on että jury vihaa liikaa kahta muuta eli tässä tapauksessa se vois olla et Tony ja Kassia vastaan sillä ois mahdollisuudet.

Tuskin Tony on yhtä vihattu ku Russell, Kass nyt selittää omiaan ja se nyt on ehkä mun ykkösinhokki kautta aikojen, ihan hirvee ämmä ja en ymmärrä miten tollasia ihmisiä voi edes olla, varsinkin kun kyseessä on aikuinen nainen

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 16 Touko 2014 14:38

Tänä vuonna onkin sitten 2 finaalissa :shock:

Katoin previkan jossa kerrottiin että vika jakso, 3 tribal councils, 2 hour episode. Lisäks previkassa näytettiin kun Spenc,Kas ja Tony makaa leirissä kun vene tulee rantaan ja kaikki on whaaat eli tosta voi päätellä hyvin, Woo tippuu 4th ja joku kolmikostä Kas,Spenc,Tony kolmantena.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 16 Touko 2014 16:20

Vasta nyt sai jakson katsottua.

Mutahaaste on ihan jännä. Olen usein miettinyt, että saakohan tässä esimerkiksi täyttää buffin mudalla, siis vaikka pidät sitä pään päällä tai kaulassa ja täytät sen mudalla. Onhan se jollain tasolla ehkä huijausta, mutta vähemmän tuosta olisi hyötyä, kun pitkistä hiuksista.

Yllättävän vaikeaa oli kilpailijoilla Spenssua ja Tonya lukuunottamatta siinä tikkaiden kasaamisessa. Kuitenkin aika selkeät kuviot näytti olevan niissä paloissa.
Spenssu se vaan tuli takaa ohi. Uskomaton sälli, kun miettii koko kautta. Tony tartteis kyllä jäitä hattuun.
Tämä koskemattomuuskisa jotenkin kuvasti aika hyvin kauden meininkiä. Tony sekoilee liukupalapelin kanssa - on vainoharhainen leirissä, tekee tarpeettomia muuveja ja valheita. Spencer tulee takaa ohi voittoon - koko kauden ollut altavastaaja, mahdollisesti voittaa koko roskan.

Hauskin heimoneuvosto ikinä! :D Yritän ymmärtää Tonyn ratkaisua käyttää idolinsa itseensä...en vaan kertakaikkiaan ymmärrä.
FOR3L kirjoitti:Tänä vuonna onkin sitten 2 finaalissa :shock:

Katoin previkan jossa kerrottiin että vika jakso, 3 tribal councils, 2 hour episode. Lisäks previkassa näytettiin kun Spenc,Kas ja Tony makaa leirissä kun vene tulee rantaan ja kaikki on whaaat eli tosta voi päätellä hyvin, Woo tippuu 4th ja joku kolmikostä Kas,Spenc,Tony kolmantena.
Mä en tykkää kyllä yhtään siitä, että välillä on finaalikolmikko ja välillä kaksikko. Jotenkin väkisin tulee sellainen fiilis, että kuka nyt sijoittuukaan kolmanneksi, niin hän on jotunut kusetuksen uhriksi. Ei nyt oo niin iso juttu, mutta kuitenkin.

Jos Woo jää neljänneksi, niin siitä taas voi päätellä, että Spencer voittaa koskemattomuuden. Toivottavasti ei ole South Pacific 2.0. Eli altavastaaja ja varma voittaja (Ozzy, Spencer) kusee voittoputken jälkeen viimeisen kisan ja tippuu pelistä.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 16 Touko 2014 20:52

Tonyhan kans äänesti Trishiä viimeisimmässä äänestyksessä. Eli kameroiden ulkopuolella on sovittu jotain, ehkä Tony tajus että ei saa Woota käännytettyä ja päätti sit osottaa lojaalisuuttaan sille ja äänestää Trish ulos.

Mä tykkään Tonystä, se teki tästä kaudesta yhden parhaista, ilman sitä tää kausi ois jääny mieleen negatiivisessa mielessä vaan Kassin sekoiluiden takia. Tony ei oo samanlainen "bully" kun Russell ja vähän ärsyttää kun niitä verrataan, ainoo yhtäläisyys on valmius tehdä mitä vaan voittaakseen ja mä arvostan sitä. En jotenki tykkää Spenceristä yhtään ja toivottavasti katsojat arvostaa Tonyn peliä ja viihdyttävyyttä yhtä paljon ku minä ja se palkitaan kauden jälkeen katsojien suosikkina.

Avatar
Nias
Asukaskokelas
Viestit: 113
Liittynyt: 22 Joulu 2012 15:12

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Nias » 16 Touko 2014 22:48

Tony olisi voinut äänestää Kassia ja antaa Trishille toisen idolin.

Itsekäs äijä!

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 17 Touko 2014 15:09

FOR3L kirjoitti: Tony ei oo samanlainen "bully" kun Russell ja vähän ärsyttää kun niitä verrataan, ainoo yhtäläisyys on valmius tehdä mitä vaan voittaakseen ja mä arvostan sitä. En jotenki tykkää Spenceristä yhtään ja toivottavasti katsojat arvostaa Tonyn peliä ja viihdyttävyyttä yhtä paljon ku minä ja se palkitaan kauden jälkeen katsojien suosikkina.
Russell kontrolloi omien ja jopa vastustajien ääniä saadakseen haluamansa, Tony taas on kontrolloitavissa, tekee huonoja ja hätiköityjä päätöksiä. Kavereilla on yhteistä oikeastaan vaan idolit mun mielestä.

Oon 99% varma, että Spenssu on katsojien suosikki.

Taitaapi olla niin, että finaalinelikon läheisten visiitti on finaalissa. Aika myöhäseksi meni tällä kertaa. Ei mun mielestä ainakaan kuulostanut Kassilta se joka huuti Spencerille "jump".

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 18 Touko 2014 20:57

^ Katsojien suosikkia ei ilmeisesti tänä kautena valita. Kuten ei viime kautenakaan.

Sprint ei ilmeisesti enää sponsoroi Survivoria, enkä ole kuullut/nähnyt että korvaavaa sponsoria olisi löydetty.

Joka tapauksessa Spencer tuon olisi luultavasti voittanut. Ja hyvä niin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Survivor (jenkkitahtiin, spoilerivaara!)

Viesti Kirjoittaja Ovara » 19 Touko 2014 16:28

calderyon kirjoitti:^ Katsojien suosikkia ei ilmeisesti tänä kautena valita. Kuten ei viime kautenakaan.

Sprint ei ilmeisesti enää sponsoroi Survivoria, enkä ole kuullut/nähnyt että korvaavaa sponsoria olisi löydetty.

Joka tapauksessa Spencer tuon olisi luultavasti voittanut. Ja hyvä niin.
Niin, tällä kaudella ei tod.näk mitään virallista fanien suosikkia tule olemaan, mutta mitä nyt itse olen kuullut/nähnyt, niin valtaosa pitää Spenceriä suosikkinaan.

Ei millään malta odottaa finaalijaksoa. :( Vielä kun on niin kutkuttava tilanne, että ei osaa juurikaan ennakoida finaalin tapahtumia. Kass nyt hyvin todennäköisesti on toinen finalisti ja Spencer voittaja tai finaalin ulkopuolella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”