Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
 Parks and Recreation 
Kirjoittaja Viesti
Ninja

Viesti Lähetetty: 04 Joulu 2012 11:36
Onkos ketkään muut tutustuneet tähän komediasarjaan? Ilmeisesti Suomessa MTV3 on alkanut kyseistä sarjaa näyttämään nimellä Puisto-osasto tammikuussa 2011. Yhdysvalloissa sarja on edennyt jo viidenteen tuotantokauteen.

Kerronta on mockumentary-tyylistä tapaan Office eli ei mitään valmiiksi naurettua höttöä. Itseasiassa taisi amerikkalaisen Officen taustatiimi myös olla tässä sarjassa mukana. Sarjassa päähenkilönä SNL:sta tuttu Amy Poehler, joka esittää yli-innokasta puisto-osaston virkamiestä Leslie Knopea. Aivan ihana hahmo! Ja myös muut sarjan hahmot todella loistavia.

http://www.imdb.com/title/tt1266020/

Kannattaa tutustua, jos tämän tyyppiset komediat iskevät.

04 Joulu 2012 11:36
Profiili
Vaihtoasukas

Viesti Lähetetty: 04 Joulu 2012 16:25
Oon kahtonut ekat neljä jaksoa muistaakseni, sitten se jäi. Meneehän tämä paremman puutteessa, muttei oikein naurata. Ainoa hahmo joka saa pienen hymyn aikaseks on pomo Rick Swanson. Parempiakin komediaohjelmia on olemassa.

04 Joulu 2012 16:25
Profiili
Kasmasiini

Viesti Lähetetty: 04 Joulu 2012 22:14
Jenkkikaverit tykkää tästä kovasti. Sain ohjeistuksen että kannattaa katsoa pilottijakso ja hypätä sen jälkeen suoraan kakkoskauteen. En oo vaan saanut aikaiseksi aloittaa.

04 Joulu 2012 22:14
Profiili
Pääohjaaja

Viesti Lähetetty: 14 Touko 2015 23:24
Tää on muuten aivan uskomattoman hyvä sarja. Olen nyt katsonut 4 ja puoli kautta ja olen nauttinut aivan suunnattomasti. Tän sarjan huumori on just sopivan kuivaa mun makuun. Ei varmasti uppoa kaikille, mutta itse meinaan pissata housuun kun naurattaa niin vietävästi.

Ron Swanson on varmaan yks hauskimmista hahmoista ikinä missään komedia-sarjassa. Leslie Knope ja April Ludgate on myös hauskoja. Ja Andy Dwyer. Ja Tom Haverford. Oikeestaan melkeen kaikki tän sarjan hahmot on hauskoja.

5/5

14 Touko 2015 23:24
Profiili
Pääohjaaja

Viesti Lähetetty: 18 Loka 2015 08:54
Nyt sain katsottua viimeisen kauden tästäkin sarjasta kun HBO Nordic sen valikoimiinsa lisäsi. Edelliseen postaukseen ei mulla paljoa ole lisättävää. Ihan helvetin loistava sarja, yks parhaimmista komediasarjoista mitä olen katsonut.

18 Loka 2015 08:54
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ]