Miehen puolikkaat

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Touko 2011 20:39

Charlie Sheenin korvaaja Miehen puolikkaat -sarjassa on vihdoinkin päätetty.

http://insidetv.ew.com/2011/05/13/offic ... -half-men/

Aika yllättävä valinta, mutta tulen taatusti katsomaan, millainen sarja saadaan aikaiseksi nyt, kun ällöttävä Sheen on poissa pelistä. Aiemmin tuli joitakin jaksoja katsottua, mutta nyt mahdollisesti voisi alkaa vakiokatsojaksikin. Toivottavasti aiemmin turhaan paitsiossa ollut Alan-veli pääsisi nyt suurempaan rooliin.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Touko 2011 21:04

Tuleekohan Ashtonin roolihahmoksi joku kauan kadoksissa ollut pikkuveli, josta äiti Evelyn ei ole kertonut koskaan? Tuskin tulee Charlieksi Charlien paikalle.

Vaikkei Sheenistä henkilönä tykkää (itse en tykkää), niin kyllähän hän näyttelijänä on mahtava. Yksi parhaimmista komedianäyttelijöistä, ja tämä Miehen Puolikkaat onkin ollut alusta asti yksi tämän hetken suosikki-sarjoista. Aivan kuten Sheenin Hot Shots-leffat. Vaikka kyllähän Ashtonkin osaa näytellä hyvin, eli uskon että Miehen puolikkaat jatkuu hauskana.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Touko 2011 21:19

Jason S. kirjoitti:Tuleekohan Ashtonin roolihahmoksi joku kauan kadoksissa ollut pikkuveli, josta äiti Evelyn ei ole kertonut koskaan? Tuskin tulee Charlieksi Charlien paikalle.
Tuosta voisi ymmärtää, että tulee nimenomaan tilalle. Mikä kyllä kuulostaa tosi typerälle. Olisi ennemmin vaikka Charlien poika.

http://www.celebritysmackblog.com/2011/ ... s-new-man/
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Touko 2011 21:26

Nythän tota melkein vois alkaa katsomaan, ainakin kokeilumielessä, Sheenin ollessa mukana sarja ei toiminu meikälle ollenkaan.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Touko 2011 23:39

Minun tietojeni mukaan Ashton näyttelee aivan uutta roolihahmoa, eli Charlie kirjoitetaan jotenkin sarjasta ulos.

Näemmä Wikipedian (enkunkielisen) mukaan tuottaja kertoi vielä, että suunnitelmissa on, että Alan on uusi päähenkilö, jonka rinnalle otetaan uusi hahmo. Nyt ei vaan ole tiedossa, että pitääkö tuo suunnitelma eli onko uusi päähahmo Alan vai Ashtonin hahmo. Toivon ensimmäistä.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Touko 2011 23:50

Tuntuisi tylyltä pitää Alan (Jon Cryer) vieläkin sivuroolissa. Tosin, itse olen aina mieltänyt roolituksen niin että molemmat olisivat päärooleissa, kummallekin on kuitenkin sattunut koko ajan, ja kumpikin on ollut joka jaksossa.

Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja kalleh » 14 Touko 2011 11:45

:( Charlie Sheen oli niin täydellinen näyttelijä tuohon Charlie Harperin rooliin.
Cool. Cool, cool, cool.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Touko 2011 14:37

Charlie Sheenhän oli koko sarjan kantava voima. Ei jaksa kyllä ollenkaan innostaa tää uusi viritelmä, vaikkei Ashton Kutcherissa sinällään mitään vikaa olekaan. Miehen puolikkaat ei ole Miehen puolikkaat ilman Charliea. Tykkään kyllä Alanista ja Jakesta, mutta kuitenkin...

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja dertsi » 14 Touko 2011 14:38

kalleh kirjoitti::( Charlie Sheen oli niin täydellinen näyttelijä tuohon Charlie Harperin rooliin.
Ja sen vuoksi Ashton Kutcher ei näyttelekään tässä uudessa "viretelmä-Miehen puolikkaissa" Charlieta vaan aivan uutta hahmoa. Jo tämä sarjan jatkaminen ilman Sheeniä on järjetöntä, mutta vielä järjettömämpää olisi ollut ottaa uusi näyttelijä Charlien rooliin.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 29 Kesä 2011 22:27

Alotin joku viikko sitten kattelemaan tätä alusta, nyt on menossa kausi kolme. Neloskaudesta oon varmaan katellut vielä joitain jaksoja, mutta ehkä kohta alkaa tulla "ennennäkemättömiä"...

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 06 Heinä 2011 02:38

Jason S. kirjoitti:Tuleekohan Ashtonin roolihahmoksi joku kauan kadoksissa ollut pikkuveli, josta äiti Evelyn ei ole kertonut koskaan? Tuskin tulee Charlieksi Charlien paikalle.

Vaikkei Sheenistä henkilönä tykkää (itse en tykkää), niin kyllähän hän näyttelijänä on mahtava. Yksi parhaimmista komedianäyttelijöistä, ja tämä Miehen Puolikkaat onkin ollut alusta asti yksi tämän hetken suosikki-sarjoista. Aivan kuten Sheenin Hot Shots-leffat. Vaikka kyllähän Ashtonkin osaa näytellä hyvin, eli uskon että Miehen puolikkaat jatkuu hauskana.
Jo tuon perusteella et Ashton tulee johonki pääosaan niin koko ohjelman hyvyys laskee ku lehmän häntä. mut katon tietenki pari kolme jaksoa ja sitten annan tuomion mut en usko että alan katsomaat tätä mun suosikki sarjaa joka muuttui charlien potkujen takia entiseksi suosikki sarjaksi

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja JVDS » 11 Heinä 2011 14:08

"Ilman Charlie Sheenia Miehen puolikkaat on kuin U2 ilman Bonoa."

Tältä minusta tuntui ensin, kun Charlie sai potkut Miehen puolikkaista, joka on viime vuosikymmenen ehdottomasti paras komediasarja, imo. Olin varma, etten tulisi enää jaksoakaan ko. sarjaa katsomaan, kunnes selvisi, että Ashton Kutcher tulee Charlien tilalle. Ashtonista voidaan ollaan montaa mieltä, mutta itse olen hänestä aina pitänyt ainakin 70 Show'n ja Punk'd-ohjelman perusteella, mitä olen häneltä nähnyt.

Kaikeksi onneksi kyseistä TV-sarjaa nähdään vielä jatkossakin enkä ainakaan minä olisi voinut kuvitella Charlien korvaajaksi parempaa vaihtoehtoa kuin Ashtonin. Tullaan sitten valittamaan, jos valittamisen aihetta löytyy, mutta näin saatiin ainakin tekohengitystä toistaiseksi.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja dertsi » 04 Elo 2011 00:07

Nyt on viimein paljastettu, missä roolissa Ashton Kutcher sarjassa nähdään.
[quote]Ashton Kutcher will play Walden Schmidt, “an Internet billionaire with a broken heart.”[/quote] http://tvbythenumbers.zap2it.com/2011/0 ... /#comments
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Syys 2011 00:59

Yllättävän hauska sarja parin ysikauden jakson perusteella. Sheenin ollessa mukana ei iskeny, mut kyllähän tää nyt hymyilytti ja jopa nauratti paikoitellen.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja JVDS » 14 Joulu 2011 12:43

Onkohan kenelläkään parempaa tietoa, että koska Miehen puolikkaiden uusia jaksoja nähdään Suomen TV:ssä? Nehän käynnistyivät USA:ssa tänä syksynä, joten elättelen turhia toiveita, että niitä kohta Sub tai MTV3 alkaisi jälleen näyttämään. Eksyin yhtenä päivänä MTV3:selle, josta näyttää tulevan vanhoja jaksoja. Odotan Kutcheria ja kumppaneita jo kovasti. :)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja calderyon » 14 Joulu 2011 12:52

JVDS kirjoitti:Onkohan kenelläkään parempaa tietoa, että koska Miehen puolikkaiden uusia jaksoja nähdään Suomen TV:ssä? Nehän käynnistyivät USA:ssa tänä syksynä, joten elättelen turhia toiveita, että niitä kohta Sub tai MTV3 alkaisi jälleen näyttämään. Eksyin yhtenä päivänä MTV3:selle, josta näyttää tulevan vanhoja jaksoja. Odotan Kutcheria ja kumppaneita jo kovasti. :)
Spotin mukaan joulun jälkeen alkaisi näkymään eli 27.12.2011 klo 19.30:
http://spotti.sub.fi/site/sub/ohjelmat. ... id=1107985

Tiedä sitten onko uusia, vaiko ei?
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja JVDS » 14 Joulu 2011 13:24

^Vanhoja jaksoja näyttävät olevan eli sarja alkaa taas vaihteeksi alusta. No, täytyy maltaa odottaa sitten vähän kauemmin. Uusimman tuotantokauden avausjakson tosin tsekkasin jo netistä. :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja JVDS » 01 Syys 2012 22:17

Ensi viikon tiistaina Miehen puolikkaiden kahdeksas tuotantokausi polkaistaan vihdoinkin käyntiin myös Suomen ajassa! Charlie Sheenin tilalla nähdään Ashton Kutcher. Millä tavalla Kutcher ajetaan sisään sarjaan? Siitä olen jo selvillä, mutta muuten olen malttanut odottaa uusia jaksoja. Jostain luin, että yhdeksäs tuotantokausikin alkaisi heti kahdeksannen päätyttyä, joten ei tästä niin vain eroon pääse. :D

E: Aivan juu. Yhdeksättä kautta tarkoitinkin. Pahoittelut erehdyksestäni.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 01 Syys 2012 22:31

^ Ei, vaan ensi viikolla alkaa yhdeksäs kausi. Kahdeksas kausi oli viimeinen kausi, jossa Charlie Sheen oli mukana.
Edit: Jaksoja esitetään tiistaista perjantaihin, eli neljä viikossa seuraavien kuuden viikon ajan (4 x 6 = 24).
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Syys 2012 22:39

^Aivan. Ja kymppikausi alkaa jenkeissäkin vasta tän kuun lopulla, eli tuskinpa tulee heti perään. 24 jaksoa tiedossa silti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miehen puolikkaat

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Loka 2013 20:23

Olen nyt viimeaikoina katsellut tätä sarjaa DVD:ltä ja pakko sanoa että toi 8. kausi oli aika järkyttävää kuraa. Huomas kyllä hyvin että Charlie oli lähdössä sarjasta. En vaan ymmärrä miks tosta hahmosta piti loppuajasta tehdä niin vastenmielinen juoppo. Juoppohan se oli koko sarjan ajan, mutta loppua kohti tuo meno meni aika tympeäksi. 7. kausi oli mielestäni vielä ihan hyvä.

9. kaudesta oon nähnyt vaan ekan jakson sekä jotain pätkiä sieltä täältä, mutta mitään tarkempaa kokonaiskuvaa mulla ei vielä ole. Tuo Charlien poistuminen kyllä selitettiin aika tökerösti tuossa kauden alkuun. Ei toiminut mun mielestä.

Kutcheria vastaan mulla ei mitään ole, päinvastoin, mutta kuten aiemminkin olen tässä ketjussa sanonut niin ei tää ohjelma ole sama ilman Charlieta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”