Hottikset

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 31 Elo 2015 12:13

BB ei todennäköisesti enää palaa takaisin. Talo on huhujen mukaan purettu, BB-talon sauna myyty jne. Flopannut julkku-bb tais päättää Suomen BB-historian.

Mutta itse asiaan. Tää ohjelma on aiheuttanut jo ihan sairaan paljon ennakkospekulaatioita ja ennakkohypeä. Tää on varmaan aiheuttanut enemmän keskustelua kuin TIS tai Paratiisihotelli tai mikään muu.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja mrj » 02 Syys 2015 13:45

BB-FAN kirjoitti:BB ei todennäköisesti enää palaa takaisin. Talo on huhujen mukaan purettu, BB-talon sauna myyty jne. Flopannut julkku-bb tais päättää Suomen BB-historian.

Mutta itse asiaan. Tää ohjelma on aiheuttanut jo ihan sairaan paljon ennakkospekulaatioita ja ennakkohypeä. Tää on varmaan aiheuttanut enemmän keskustelua kuin TIS tai Paratiisihotelli tai mikään muu.
se on purettu... uudella tuotannolla uusilla tekijöillä, uudessa talossa jatketaan joskus jos jatketaan. entisessa tuotannossa oli välit tulehtuneet nii pahasti keskenään että ihme että noinki monta vuotta jatkovat.
JuHu - :drink55:

Bluegrass
Mökkiläinen
Viestit: 242
Liittynyt: 27 Marras 2007 18:54

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Bluegrass » 03 Syys 2015 19:57

Missään nimessä en tule tätä ohjelmaa seuraamaan, mutta ohjelman tekijöitä voi kyllä onnitella onnistuneesta ennakkomainonnasta. "Bile-Dani" ollut kesän suuria turha julkkis -ilmiöitä "Bull" Mentulan ohella. Koko ajan näkyy olevan otsikoissa.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 04 Syys 2015 12:48

Bile-Dani on tän vuoden suosituin julkkis niinsanotuista turhista julkuista. Kuulostaa kyllä ihan narsistilta. ANTM:ssä on uudella kaudella ihan samanlainen tyyppi ja kumpikin ilmeisesti vetoaa naisiin ihan täysillä. Itse en varmaankaan aio sarjaa seurata, lähinnä siitä syystä että sarjassa ei ilmeisestikkään ole parinhaku pääosassa vaan nämä narsistit. Eikä tämä kovin räväkkä ohjelma ole kun sitä voiaan jo illalla seiskalta esittää.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2015 23:44

Odotusten mukainen, aika laimeaa menoa, gay on se tyyppi joka tästä kait nousee ärsyttävien joukkoon.

BB-Jonna oli tylsä, samoin muut heterot. Tuskin tästä mitään jackpot-ohjelmaa tulee.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja mrj » 09 Syys 2015 00:07

vois kattoo viel ens jakson.. kun loput tyypit esitellään, eka jakso meni vähä sivukorvalla kuunnellen.. hirveetä paskaa sanon minä..
JuHu - :drink55:

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Ovara » 09 Syys 2015 00:57

Evalds kirjoitti:^Itse kaipaa jotain ohjelmia jossa tehtäisiin jotain, edes vähän. Suuren Seikkailun tyyliin tai parempaa.

Nämä ihmissuhdesoosit on kyllä nähty jo draamasarjoissa.
Jostain syystä ajattelin, ettei kukaan tajuaisi pointtiani, tekipä hyvää olla väärässä. Unohtui kai, ni lisätään, ettei nää tän vuoden sarjat sinänsä vituta vaikka ole niin ehkä antanut ymmärtää, vaan mua vituttaa, että nyt pyörii se 9 samanlaista saraa, eikä mitään muuta ralityksi luetel tavaa. Ja ei mitään muuta noiden 9 sarjan lisäksi. Eli kätännössä tarjonnan puute ottaa päähän, toisille syötetään käytännössä väkisin erilaista deittishittii, toisille näytetään vaan keskaria.

Tänää kai tässäkin tuli avausjakso, ei tullu vastaan. Jos uusinta tulee vastaan, niin saatan kiertää. Eikö tässäkin idea ollut, että nuo rumat narsistit etsii toisisa rumia narsisteja joita ne koittaa sitten kameran pyöriessä paukuttaa? Itseä kiinnostaa lähinnä lopputulos. "Sain pakit, koska olin ihan vitun liian ylitäydellinen, enkä itseasiassa saanut pakkeja, koska olen Jumala ja määräsin ennalta näin käyvän, enkä myönnä olevani ruma tai omaavani huonon itsetunnon", Shiit.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja sandman » 13 Syys 2015 01:49

Hypetys hoidettiin ammattimaisesti mutta eka jakso oli sitten kuitenkin tosi laimee. Tyypithän vaikutti ihan sympaattisilta itse asiassa!

Tommia on tosin pakko kritisoida, yrittää ukko olla niin maailman miestä ja kuitenkin sönkkää tätä paikallista juntti murretta. Noloa seurattavaa vaan.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 13 Syys 2015 18:06

Eka jakso tuli katottua vaikakin aikalailla silmäilemällä ohjelmaa muuta tehdessä. Se mitä jäi mieleen oli se että Blondin hottiksen (nainen 22 v muistaaksini) shoppailukaveri oli aika lailla mun silmissä enemmän hottis kuin itse hottis .

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 14 Syys 2015 11:47

Voi että mikä pettymys tää ohjelma oli! Eihän tämä ole mikään treffi -tai rakkaudenhaku-ohjelma! Paremminkin ohjelma, jossa seurataan näitä "hottiksia" ja niiden ylihottia elämää. Sitten jakson lopuksi ne käy treffeillä jonkun nottiksen kanssa, jolla ei ole silokonitissejä eikä edes tennispallon kokoisia palleja! Ihan turhaan tästäkin ohjelmasta kohuttiin pari kuukautta. Danikin tuntui ohjelmassa lähinnä epävarmalta, jonka on kokoajan pakko korostaa omaa erinomaisuuttaan. Martta taas oli aivan tavallinen pissis, jonka inhoa lyhyitä miehiä en ymmärrä yhtään. Samasta syystä voisi inhota kaikkia muitakin ihmisiä. Tää homo oli ihan hirvee. Ne huulet on kauheemmat kuin mitä olen yhdelläkään naisella koskaan ikinä nähnyt. Tommi oli 30-vuotias teinipoika, joka pukeutuu samalla tavalla kuin nuoret 2003. Ja se Jonna. BB:stä en häntä muista kun en Suomen BB:tä ole juurikaan seurannut mut eihän se nyt niin hirveän hottis ollut. Aika runsaat muodot, isot tissit ja naamaltaan ihan perus. Ei tässä ohjelmassa harmi kyllä ollut yhtään oikeaa hottista. Pelkkiä taviksia. Petyin!
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Syys 2015 00:07

Martta on ihana!

Ohjelma on ihan tuubaa, mut Martta on kuumaakin kuumempi. Eka jakso jäi näkemättä, mut tänään katoin toisen jakson. Ens viikon teasereissa näky BB-kaksikko, joten se pitää kattoo, jos vaan on kaupungissa.

Luoja mikä kissa se Martta on. Wau!

Hottikset Suvi näyttää aika paljon BB-Janicalta. Samat silmät ja muutenkin samaa näköä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Syys 2015 08:07

Tää surullisen kuuluisa bile-Dani vaikuttaa ihan epävarmalta pikkupojalta, joka ei ikinä ole naisen toosaa nähnytkään, kun koko ajan siitä pitää jauhaa. Jotenkin ilmeistäkin tulee sellainen olo, että pelleilemällä ja ilmehtimällä peittelee juurikin omaa epävarmuuttaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Evalds » 16 Syys 2015 23:31

Dani on pelle, eikä minusta kovin muodikas, muutenkin noiden jätkien vaatteet on tylsät, mm. onko tämä "yöpaita-"tyylinen juttu nyt muotia? Siis tuollainen t-paita jossa on jotain pikku kuvioita.

Muijat on kyllä aika medium, Martta on okei.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 21 Syys 2015 12:06

2 jaksoa esitetty, joten tässä pari huomiota ohjelmasta

1. "Hottis"miesten deitit on huomattavasti paremman näköisiä kuin ohjelmassa esiintyvät naiset. Kertooko se siitä kuinka hyvännäköisiä naisia Suomessa oikeasti on vai siitä ettei "Hottisnaiset" ole kovinkaan hottiksia.

2. Ohjelmassa ei taideta hirveämmin tykätä Annista kun se ei vielä kakkosjaksossakaan esiintynyt. Martta ja Dani esiintyivät jo toisessa jaksossa peräkkäin. Uudet, kakkosjaksossa esitetyt hottikset, oli aika laimeita.

3. Miksi kaikki "hottismiehet" on metroseksuaaleja. Missä kaikki vanhemmat miehet? Missä kaikki metsuriseksuaalit? Tälläisiä "hottismiehiä" tulee vastaan jokaikisen kaupan käytävillä tai busseissa nykyään. Ihan perusmassaa, ei mitään millä erottua viereistä ukosta.

4: Nämä tähän mennessä esitellyt naiset on taas aika perusnätin näköisiä. Kakkosjakson rockmimmissä oli jo vähän jotain särmääkin. Marttaa paremmannäköisiä kävelee Dixissä vastaan päivittäin. Anni taitaa olla parhaimmannäköinen nainen ohjelmassa.

5: Se taitaa olla jo selvää että tässä ohjelmassa esiintyy uusi tosi-tv -ja seiska-julkkis eli Daniel. Jos olisin nainen, en kehtaisi edes käydä treffeillä tollaisen "elän pillun ja viinan voimalla" ukon kanssa. No, harmi kyllä, Danielistä pääsemme "nauttimaan" varmasti erittäin paljon seuraavien vuosien aikana. Tiedä vaikka sais vielä oman ohjelmankin!
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Paali » 23 Syys 2015 21:33

Eiks toi Tommi o ollu BB:ssä kans :scratch Eile jotain juttua luin Ilta Sanomien sivuilla ku oli kommenttia saanu muijalta :scratch

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 24 Syys 2015 00:17

Paali kirjoitti:Eiks toi Tommi o ollu BB:ssä kans
Kyllä. Kaudella 8 vuonna 2012.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 25 Syys 2015 14:23

Off topic:
Ja nyt se sitten tapahtui! Bile-Dani sai oman sarjan! Tosin ei tv:hen (vielä) vaan nettiin. Ruutu-palvelussa olkaa niin hyvät: http://www.ruutu.fi/video/2213570
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja realityfan » 28 Marras 2015 14:08

Oon seuraillut sarjaa pikakelauksella. Olisi todella mielenkiintoista tietää onko Hottis-Juha käynyt armeijan? Jos armeijaan meno on vielä edessä, niin ei muuta kuin 'pelastakaa sotamies Immonen' kuvaukset käyntiin heti kun 'mies' astuu palvelukseen. Olisi mielenkiintoista nähdä äärikonservatiivisen heterokapteenin suhtautuminen Juhaan.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Marras 2015 14:48

Mulla ei ole tähän sarjaan muuta kommentoitavaa kuin se, että tykkääkö naiset oikeasti, että heitä kutsutaan tirpeiksi. Tirppi sitä ja tirppi tätä. Huh että tää sarja oli itteensä täynnä olevia urpoja pullollaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Joulu 2015 14:40

^ Ohjelmaa katsomatta ja tirppi-termiä kuulematta: riippuu siitä onko niillä miehillä naisia vai ei, että toimiiko se. :D Ja erityisesti tavataanko niitä tirppejä useamman kerran.

Vinkkinä Plazan miehille: löytyy niitä parempiakin kutsumanimiä.
You know nothing.

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja jokunen » 02 Joulu 2015 14:21

Zygerö kirjoitti:Mulla ei ole tähän sarjaan muuta kommentoitavaa kuin se, että tykkääkö naiset oikeasti, että heitä kutsutaan tirpeiksi.
Ei, ei todellakaan. Ei ainakaan tämä nainen eikä tämän naisen ystävät. Miulla nousi verenpaine joka kerta ihan maksimimittoihin kun se Hartolan keisari päästi suustaan sen sanan. Alkoi tehdä mieli tirpaista! [smilie=a_doh.gif]

Edit: Tosin luulen että ei se niitä tainnut tirpeiksi kutsua niitten itsensä kuullen. Ainoastaan miesporukassa. Mutta se nyt ei ole sen parempi juttu. Ihan keskenkasvuisen pojan käytöstä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Hottikset

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Kesä 2016 23:09

Voi tätä riemua, Amanda Harkimo on toisella kaudella mukana.

Ekasta kaudesta jatkavat mm Bile-Dani......Ohjelma jatkuu syksyllä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20160606 ... 9_vi.shtml

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”