Dancing on Ice

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Orphan » 01 Joulu 2013 15:35

Niinhän siinä kävi, että Sauli meni ja voitti. :thumbsup Hyvin päättyi siis tämä kausi. Itse arvostelin finaalin esitykset 2-1 Saulin hyväksi. Artun viimeinen ohjelmanumero oli kyllä älyttömän upea, sitä ei voi kieltää.
Kertakaikkiaan hieno finaali, tykkäsin jokaseista esityksestä. Toivottavasti seuraava kausi nähdään.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Joulu 2013 15:58

Finaali oli molempien osalta hieno. Sauli voitti odotetusti.

Katsoisin kyllä toisenkin kauden tätä lajia.
You know nothing.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Joulu 2013 17:51

Ancalagon kirjoitti:Finaali oli molempien osalta hieno. Sauli voitti odotetusti.

Katsoisin kyllä toisenkin kauden tätä lajia.
Totta haastat - ihan kuin minun suustani :tu

Viihdyttävä ohjelma, huimaa edistystä kisailijoilta. Hieman selvemmin ilmaistuja sääntöjä ja tuomaroinnin perustaa kaipaisin seuraavalle kaudelle.

Minun ajatuksiini itse asiassa sopisi paremmin, että tuomariäänien perusteella skate-offiin ja sieltä yleisöäänien perusteella pudotukset ja pelastukset. Ja ehkä jopa finaalissa tuomarien valinta. Tuo finaali kyllä sitten tarvitsisi jonkin yleisöpalkinnon äänestämistä tai jotain, jotta äänirahaa tulisi siitäkin.

Eniten pohditutti, pitäisikö tuomarien ajatella koko kauden suoritusta vai kunkin illan ohjelman onnistumista tuossa tuomaroinnissa. Ainakin matkan varrella puoltaisin ko illan esityksen arviointia, ehkä sitten finaalissa koko kautta. No, arvostelulajit ovat aina hankalia - ja maallikoiden aivoitukset usein eroavat tuomarien näkökannasta. Niin, ja se viihdearvon määrittely on myös niin subjektiivista.

Mielestäni ansaitusti Sauli voitti. Kehittyi huimasti kauden aikana ja finaaliesityksetkin onnistuivat tosi hyvin.

Syksyn valopilkku minulle ehdottomasti. Vain elämääkin oli ok katsottava ja TheVoiceKids erinomainen. Eli Nelosen syksy minulla. TTK ja Idols tuntuvat väsyneiltä - no tanssikisaa en ole koskaan kokonaan katsonut, mutta osia, ja laulajat taas tuntuvat huonoilta kidseihin verrattuna.

piparjuuri
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Marras 2013 18:37

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja piparjuuri » 03 Joulu 2013 18:03

Ancalagon kirjoitti:Finaali oli molempien osalta hieno. Sauli voitti odotetusti.

Katsoisin kyllä toisenkin kauden tätä lajia.
Joo mikäkin katsosin mielellään, en odottanut tykkääväni niin paljon siitä mutta toisin kävi.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Tammi 2014 06:32

Eilen katsoin brittiversiota sivusilmällä. Onko se tullut kauankin? Yleensä en ole koskaan tuohon aikaan telkkarin ääressä, joten ei ole tullut aiemmin huomattua. Ei napannut, tykkäsin Suomen versioista enemmän. Tuomarit jotenkin sählääjiä ja suurin osa porukasta ihan outoa.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 21 Tammi 2014 11:48

Tää Brittien jäätanssikisa, on kausi 9 mitä Suomessa esitetään.
Tää on vasta eka jäätanssikausi Briteistä mitä ovat esittäneet. Ilmeisesti valikoivat kauden 9:n siksi että mukana on "melkein-suomalainen" Pamela Andersson. Ja siksi että tää on aika uusi kausi, Briteissä esittävät kautta 11 muistaakseni.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Tammi 2014 12:27

^ Kyllä se on kausi 8, mitä Suomessa esitetään ja siellä pyörii kausi 9. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Tammi 2014 12:35

Pamela Andersson kiinnostaa kyllä, joten onhan tuota ehkä katsottava.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”