Maatilan prinsessa

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Marras 2013 16:44

Uuuuh, Maisa Torppa. :drooling2
orgasmienkeli kirjoitti:Miksi Maisaa ei otettu mukaan heti Geroniman pudotuksen jälkeen?!
Ei sopinut Maisan aikatauluun? Varmaan samasta syystä Maisa ei ollut alusta asti mukana.

Edit: Niin ja vaikka Maisaa on aina kiva nähä, niin twisti oli kyllä ihan syvältä. Ei oo reiluuuuuu!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Marras 2013 12:57

Olen alkanut koko ajan lämpenemään Saanalle enemmän! Ei enää edes ärsytä niin paljon kun alussa.

Ymmärrän Emmin narinat periaatteessa, mutta onhan tuo silti vähän outoa käytöstä. "Mun mielestä meidän joukkueessa on edelleen vain kaksi kilpailijaa eli minä ja Jasmine".
Eihän se Emmi itsekään sen ansioituneempi kilpailija ole.
Mardis kirjoitti:Unohdin eilen mainita, että Jasminen kiukuttelu emännyyskisassa oli typerää. Luovutti kahdessa kisassa, koska piti taistella Saanan kanssa. Outoa käytöstä.
Jasminekin kiukutteli? En muista tuollaista. Kelly sen sijaan kiukutteli paljonkin ja se oli outoa käytöstä mielestäni. Miksi ei vaan yrittänyt täysillä voittaa Saanaa ja niellä rehellisesti häviönsä?

....

1. Jasmine
2. Saana
3. Kelly
4. Suvi/Sari/Maisa
7. Emmi

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Marras 2013 15:12

orgasmienkeli kirjoitti:
Mardis kirjoitti:Unohdin eilen mainita, että Jasminen kiukuttelu emännyyskisassa oli typerää. Luovutti kahdessa kisassa, koska piti taistella Saanan kanssa. Outoa käytöstä.
Jasminekin kiukutteli? En muista tuollaista. Kelly sen sijaan kiukutteli paljonkin ja se oli outoa käytöstä mielestäni. Miksi ei vaan yrittänyt täysillä voittaa Saanaa ja niellä rehellisesti häviönsä?
Hupsista. :oops: Kellyä tarkoitin enkä Jasminea.

Tämänpäiväisessä jaksossa Kellyn kyräily Saanaa kohtaan taitaa sitten viimein räjähtää. Nähtäneen siis ohjelman ensimmäinen kissatappelu. Mielenkiintoista. ;)

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 14 Marras 2013 15:17

Täysin offtopicina vaan. Saana on Helsingissä jossain baarissa pelinhoitajana nykyään töissä, sekä näyttelee alastomana itseään poikaystävänsä musavideoilla. Kyllä se Saana vaan on kokoajan tekemässä jotain, tylsää ei tuu kun Saanaa seuraa tai kun sen juttuja kuuntelee!
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Marras 2013 22:12

Mardis kirjoitti: Hupsista. :oops: Kellyä tarkoitin enkä Jasminea.

Tämänpäiväisessä jaksossa Kellyn kyräily Saanaa kohtaan taitaa sitten viimein räjähtää. Nähtäneen siis ohjelman ensimmäinen kissatappelu. Mielenkiintoista. ;)
No kuka tahansa tajuaa, että pissiksen nimen voi muistaa väärin. Orkku on vaan niin tyhmä. ;)
Kelly on kyllä täys piru, ei tollasia ole olemassakaan. Toisaalta tuskin minäkään Saanaa jaksaisin 24/7, sen verran ylinäyttelemistä toi meno on. Mutta näin parinkyt minsan kanssa se vaan viihdyttää katsojia.
Emmi on kyllä niiiiin nolo tyyppi, ettei mitään rajaa.

Olen äärettömän yllättynyt, ettei BB inhokkini Suvi ole ärsyttänyt juurikaan. Mikä mua vaivaa? Mittaan kuumeen nyt ensihätään.
a walking disaster

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 14 Marras 2013 22:26

Olin ihan varma että ihana Saana putoaisi mutta niin ei onneksi käynyt! :Love: Täysi vääryys kyllä että Emmi ja Kelly on vieläkin tuolla, olisi saaneet lähteä aikoja sitten. Sari on ihan jees tyyppi ja Maisasta en ookkaan ikinä tykännyt, kiva että toi yhdistyminen tuli nyt peliin ja jännä nähdä kuka ens viikolla lähtee.

:Love:
1. Saana
2. Suvi

OK
3. Sari

Meh
4. Maisa

Inhokit
5. Emmi
6. Kelly

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Marras 2013 23:05

Mä niiiiiin arvasin, että on Saana vs Jasmine. Pahin mahdollinen tilanne. -_- Tos kisassa ois saanu olla Kelly ja Emmi vastakkain, mut ei niin ei. En tykkää kyl yhtään siitä, että noi uudet tuli. Miksei tota yksilökisaa voinu alottaa ennen niiden tulemista? Siten ne ois voinu jättää kokonaan pois, eikä tosta välttämättä ois tullu tollasta Kiukkuiset Bitchit -ohjelmaa.

1. Saana
2. Suvi
3. Sari
4. Maisa
5. Emmi
6. Kelly
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2013 12:32

Jasminen putoaminen oli oikeusmurha.

Taidan olla ainoa joka ei osaa ottaa kantaa Kellyn ja Saanan tappeluihin. Ei Saana sen parempi ihminen noista kahdesta ole.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Marras 2013 16:43

Kaksintaistelussa todellakin oli pahin mahdollinen pari. Ja Jasminehan siinä sitten mäkeen viskautui. Pöh. Suuri vääryys, koska oli niin vahvasti kisassa mukana ennen kuin uudet tulivat sekoittamaan kaiken. Suosikit vähentyvät nyt aika urakalla. Oikeastaan Saana vain enää kiinnostaa. Listaa on turha edes tehdä, koska loppusakki (Saana poisluettuna siis) on suunnilleen samalla viivalla.
orgasmienkeli kirjoitti:Taidan olla ainoa joka ei osaa ottaa kantaa Kellyn ja Saanan tappeluihin.
No et oikeastaan. Vähän paha ottaa kantaa, kun koko riita oli aika epäselvä. Toki kuitenkin ennemmin Saanan puolella olen, mutta ei hänkään mikään pyhimys ole.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mole » 15 Marras 2013 20:21

Mikä vimma on pilata kaikki formaatit näpelöimällä kilpailun luonnollista kaarta? Häh?

Tuxu-Light oikeusmurhattiin. Kelly on piru.

On se kiva, että potkisraivareiden taustalla on Sedun baaritiskin sijaan Massey Ferguson tai iso läjä kanankakkaa.

OT: Mitä muuten kävi sille Härmä Shorelle kun ei ole eetterissä näkynyt?

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 15 Marras 2013 22:16

^ Ainakin yks Suomi-versio Jersey Shoresta oli nimeltään Kalajoen Hiekat joka esitettiin tv-vitosella. Siinä viisi eri-ikäistä ihmistä eri puolilta Suomea lähti Suomen Rivieralle bailaamaan ja panemaan.
Toinen Suomi-remake on Suomen Hulluimmat Bilettäjät jonka piti alkaa jo mutta eipä tainnu tv-kanavia kiinnostaa tarpeeks.
Yrittivät järjestää Girls Gone Wild -tyylisiä bileitä Suomessa mutta eipä onnistunut. No, oliko se ihmekkään kun joku Viivi Bumbasen Exä Pezman Ahmadi on niitä järjestämässä.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 16 Marras 2013 08:57

orgasmienkeli kirjoitti:Jasminen putoaminen oli oikeusmurha.

Taidan olla ainoa joka ei osaa ottaa kantaa Kellyn ja Saanan tappeluihin. Ei Saana sen parempi ihminen noista kahdesta ole.

Kyllä Jasminen, eli kuten myyränpoikanen kutsui, Tuxu-Light. Muutenkin todella sympaattisen oloinen ihminen, vaikka mun tunneäly oli havaitsevinansa vieraskoreutta tjsp, en paremminkaan osaa sanoa. Mutta mukavat fibat. Toivotaan et Jasminea näkyisi muuallakin, jos pysyy noin selväjärkisenä :thumbsup

Jos olisin en näin laiska niin ton Kelly&Saana osan lainaisin tähän, mut en.
Eli et Orkku oo ainut, on jo kaks sun kaa samaa mieltä.
Periaatteellisella tasolla olen Saanan puolella, mut sit ne itkut, ööh krokotiilin kyyneleiksi noita kasarin ysärin vaihteessa sanottiin :king
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 16 Marras 2013 12:09

Vähän on tullut tätä katsottua, mutta sen verran kuitenkin että veikkaan että Kellystä tulee uusi kiintojulkkis Seiska- ja tosi-tv-maailmaan jne....

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2013 04:49

Jep, se on ihan eri asia kenestä itse tykkää ja kuka oikeasti on se piru.
Onhan Saana vahva muija ja oikeusmurha hänenkin putoamisensa olisi ollut yhtä lailla kun Jasminenkin, mutta ärsyttää sekin jos Saanan fanit automaattisesti dissaavat pelkästään Kellya. Eihän koko riitaa avattu erityisesti koko jaksossa (kuten ei aikoinaan Martinan ja Maisankaan riitaa Tähtösissä) joten katsojien on vähän turha luulla että syypää olisi se joka jaksossa siltä näyttää.
Ja vaikka Kelly olisikin ollut yksin riidanhaastaja, niin enpä tiedä onko nuo Saanan kommentit silti ihan aiheellisia. Alkaa mollaamaan Kellyn ulkonäköäkin ja tekee itsestäänkin jotenkin bitchin. No joo, ehkä se on näille bitcheille ihan sama onko bitch vai ei. Kunhan saa julkisuutta! Saana varmasti varsinkin haluaa julkisuutta vähintään yhtä kovasti kun munaakin.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 17 Marras 2013 18:57

"Sari on nouseva julkkis." Siks se varmaan pääs mukaan. Ja nykyajan standardeilla Sari on julkkis koska on esiintynyt Kiinteistökuningatar Kaisan ohjelmassa.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Marras 2013 21:09

Olipa erikoinen käänne, että Maisa ja Sari olikin vain viikon mittaisella vierailulla. Ei kyllä haittaa yhtään. Eivät tuoneet mitään lisäarvoa tälle ohjelmalle. Herää vain kysymys, että mitä järkeä tossa vierailussa sitten oli, mutta eipä mun tarvittekaan ymmärtää.

Tyhmästi tekivät Maisa ja Sari, kun siinä kirjeessä arvostelivat Saanan vanhemmuutta. Tuli muuten mulle ihan puskista, että Saana on äiti. :o Ei oo mun korvaan tuolla siitä puhuttu aiemmin.

Nyt on paha aavistus, että Saana tipahtaa seuraavana. Pitikin Emmin voittaa se kaksintaistelu vain seitsemän sekunnin erolla.

1. Saana
---
2. Emmi
3. Suvi
4. Kelly

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 19 Marras 2013 21:47

^ Vähän offtopicina mutta kyllähän Saana äiti on. Sai lapsen muistaakseni 16-vuotiaana. Sillon arvosteltiin Saanaa paljon vanhempana ja ennenkaikkea äitinä kun se oli yhdessä Jussin kanssa ja riehu julkisuudessa. Itse en kyllä menis arvostelemaan ketään vanhempana sen perusteella mitä oon lukenu jostain juorulehdistä tai jos viikon verran kuuntelisin sen juttuja.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Marras 2013 22:04

Ai, siitä on syntynyt oikein joku suuri kohukin. :D Mä tiesin vaan tosta Jussista. Vieläkin mussa on sitä tynnyriasukin vikaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Marras 2013 22:07

Joko Kelly on täys pöpi, tai sitten Saana on vaan paljon kusipäisempi, kuin mitä meille näytetään. Jälkimmäistä epäilen enemmän, koska Sari ja Maisa olivat niin pahasti kirjoittaneet. Tai sitten se oli vaan Maisa, Sarilla uskoisin olevan enemmän jalat maassa, mutta mistä näistä pissaliisoista koskaan tietää.
Aika huvittava oli toi fillarikilpailu ja tavallaan olen tyytyväinen, että juuri Emmi voitti tällä kertaa.
Se pisti harmittamaan, kun pääsivät noin hyviin olosuhteisiin majailemaan. Telttamajoitusta ilman mukavuuksia odotin.

Tossa edellä, kun tuli Jussista puhe, niin ne äijät, jotka esiinty niille siellä ladossa... Saana haukkui ne täysin, mutta minusta ne oli ihan Jussin näkösiä. :saint:
a walking disaster

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 21 Marras 2013 05:59

Kalastus tehtävä oli kiva. Saanasta en niin kauhiasti piittaa mutta pitäää vahvistaa sen lasahdus "mun setä on kalastuksen suomen mestari" se siis pitää paikkaansa. Viime vuoskymmenellä yhteisten tuttujen kautta sen kaa tullut uistelemassa käytyä. Vaikka itselle juuri noiden prinsessojen tapainen (pienemmällä volumella toki) kalastelu on enempi :king
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Marras 2013 20:44

No vittu mitä paskaa. Miks Suvi ja Emmi sai olla tuomaristossa? Tottakai ne anto Saanalle 1 ja Kellylle 5, koska ne inhoaa Saanaa ja halus sen pois. Saana tosin ois vissii pudonnu muutenkin... Ei Kelly ois ansainnu voittoa tolla rääkymisellään. Totaalista paskaa ja koko ohjelman mielenkiinto katos samantien. Eihän noista vällyköistä Suvista ja Emmistä oo voittajaksi ja Kelly nyt on vaan kamala. Ne ei oo paljoa tehny voiton eteen, Suvi ja Emmi noista kolmesta vähiten.
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Marras 2013 22:01

Suvin ja Emmin tuomaroinnilla haluttiin ilmeisesti varmistaa, että Saana lähtee. Ei tota muuten voi ymmärtää. Saana tosin ihan itse pilas sen esityksensä, olin varma, että vetää sen 6-0, mutta meni ihan liian pitkälle.
Emmi oli jälleen kerran ihan perseestä. Miksi sekin leikkii tota, ettei osaa lausua sanoja, Kellyn matkimista?
Suvi päässyt ihan vapaamatkustaja näin pitkälle. Olis pudonnut takuulla missä tahansa noista haasteista. Mutta ei se haittaa, ei Suvi mua ole paljoakaan ärsyttänyt.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”