Maatilan prinsessa

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Marras 2013 20:34

Kyllähän tää nyt meni ihan helvetisti päin persettä. Kisasta jo pudonnut, mutta säälistä kisaan jätetty sitten meni voittamaan. Suvi ois ansainnu voittaa. Kaikki muut mustikit paitsi Saana petti Suvin. :tu Saana teki jälleen oikein, muut väärin. Vois kyl tulla toinenkin kausi ja jossain vaiheessa en ihmettelis, vaikka tulis Maatilan prinssitkin. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2013 22:29

Jonksu kirjoitti:Kyl mä ainaki mieluummin voiton Suville antaisin, koska Emmi on jo kerran pudonnut. Kellyn ois ehkä kannattanu sahata ne kylmälaukut auki ja laittaa tasasesti ne sivut pohjaan ja naulata ne kiinni. En kyl tiiä et miten naulat pysyy styroxissa, mut kai ne nyt ees vähän paremmin ku teippi...
Mä pidin Kellyn styroxin valintaa loistavana. En vaan arvannut, että kiinnittää ne kylmälaukut kokonaisena lavan alle. [smilie=a_doh.gif]
Kellyn puheet veden pelosta oli täyttä paskaa. Sanoihan siinä myös tykkäävänsä uimisesta. Ja jossain aiemmassa jaksossa notkui ihan pelotta veneeen ja laiturin välissä.
Emmin ostaessa uimaleluja, olin varma, että niillähän nyt ei millään onnistu. Mutta olihan siellä sitten jättisuuri uimapatja Emmin pelastukseksi.

En tajua, mitä Suvi tarkotti sanoessaan, että voitto pelastaisi yhden ihmisen. Itsensä? 10 ke? Mutta ton sanottuaan toivoin silti, että Emmi kuiteskin voittaa. Ja kilpasiskojenkin kommenttien jälkeen tais Emmi ansaita voittonsa.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Marras 2013 17:27

Emmin voittoa piti toivoa Saanan lähdön myötä, joten oikein meni. Suvi oli toki BB:ssä ärsyttävämpi, mutta siihen se sitten oikeastaan jäikin. Emmistä sen sijaan aloin vähän tykätä loppupuolella. Aika jännä sinänsä, että kaupan kassa voitti kaikki pikkujulkkikset.

Tykkäsin puoleen väliin asti tästä ohjelmasta tosi paljon, mutta sitten alkoi vähitellen tympimään. Tähän vaikutti paljolti sekin, että Henna tippui neljäntenä, Jasmine viidentenä ja Saana kuudentena. Aluksi siis suosikkieni asema näytti hyvältä, mutta sitten kun eka (Henna) tippui, niin siitä se kierre sitten lähti. Mutta oli tässä sekin, että vähän lyhyemmäksikin tätä olis voitu tehdä.

Toinen kausi kävis mulle.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2013 22:36

Aikamostah, tämäkö loppu jo. Mä olin varma et Saanan arkkivihollinen voittaa. Ei mua haittaa vaikka tylsä ja täysin turha voitti, kunhan ei inhokki voita. Notta nii. Saanalle ja Jasminelle oisin voiton suonut. Ja toki BB-Joukon sydänkäpyselle, eli yli-ihanalle Nora-Maria Tissarille, mut se putos jo ekana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Marras 2013 01:57

Jonksu kirjoitti: ja jossain vaiheessa en ihmettelis, vaikka tulis Maatilan prinssitkin.
"Mä kyykytän tota lehmääh tossa navetan lattiallah jos se ei ala heruttaa. Se on faktaah."

Kaupan kassa Emmi, toki yllättävän ennalta-arvattava kässärivoittaja. Kelly olisi ollut vielä arvattavampi. Oliko sitten liian temppuileva loppujen lopuksi tuotannolle Saanan tapaan? Hyvä, että BB-Suvi pääsi sinuiksi myös oikeiden orien kanssa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Marras 2013 07:04

"siis mä en jaksa, ne kuvaa jotain vitun lehmää, kun sillä on isot utareet, tilatkaa vittu mulle lento takas hes... eiku stadiin."

Eiköhän tähänkin formaattiin bb-nipsu tule feikkidraamaa tuomaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja seb » 30 Marras 2013 10:26

Vituiks meni tämäkin ohjelma Saanan kohtelun vuoksi. Miksi vitussa tuotanto antoi ison mustan ja paksun valkoisen antaa pisteitä tuossa ratsasteluhommassa :twisted:

Saanan lähdön myötä oli ihan sama kuka voittaa kunhan se ole Kelly, Suvi tai Emmi, ai niin... olis julistaneet vaikka sen lehmän voittajaksi!

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 01 Joulu 2013 07:36

Sääli että yksi kauden turhimmista tän voiton vei, Suvin olisi niin pitänyt tossa finaalissa voittaa. Mullekin kelpais seuraava kausi vaikken usko että sellasta tulee ja kyllähän Viidakon Tähtöset on kuitenkin sata kertaa parempi sarja kuin tämä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2013 14:47

Scherzy kirjoitti:Sääli että yksi kauden turhimmista tän voiton vei, Suvin olisi niin pitänyt tossa finaalissa voittaa.
Suvi oli mun mielestäni vielä paljon Emmiä turhempi tuolla. Sanoiko se yhtään mitään koko ohjelman aikana?

Oikea siis voitti, mutta en kyllä katsonut enää jaksoakaan Saanan putoamisen jälkeen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 01 Joulu 2013 19:47

Niinhän se menee, et tavallinen ihminen, niinkin tavallisista töistä kuin kaupan kassa. Se voi voittaa tositeeveesarja, mutta se on väärin :blackeye
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 01 Joulu 2013 20:46

Zygerö kirjoitti:
Scherzy kirjoitti:Sääli että yksi kauden turhimmista tän voiton vei, Suvin olisi niin pitänyt tossa finaalissa voittaa.
Suvi oli mun mielestäni vielä paljon Emmiä turhempi tuolla. Sanoiko se yhtään mitään koko ohjelman aikana?
Mulle ainakin jäi tosi symppis olo Suvista ja tuntui että kyllä sitä ainakin sopivasti näytettiin, saattaa olla kyllä että mulla on Suvi lasit päässä kun Suvi oli jo Big Brotherissa niin suuri suosikki :D.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 05 Joulu 2013 08:36

Jasimine koettaa päästä edustamaan ruottia miss universum kisoihin. En aivan varma misseydestä tuon kohdalla ole, mutta äänen pistin kumminkin :love61:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20131204 ... 3_vi.shtml
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maatilan prinsessa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Joulu 2013 12:41

Haiskahtaa hiukan puolueelliselta tämä, että Emmi tuntee tuotannon jäsenen. http://www.iltalehti.fi/viihde/20131128 ... 0_vi.shtml
iltalehti kirjoitti:- Minut keksittiin kun tunsin yhden tyypin tuotantoyhtiöstä. Kävin sitten koekuvauksissa ja diili tuli.
Emmillä kävikin oudon hyvä tuuri, mutta tietysti kukin saa uskoa mitä uskoo ja ehkä joku pitää Emmin voittoa ihan oikeutettuna.
No, joka tapauksessa omasta mielestäni vielä Anni Uusivirtahepoakin surkeampi voittaja tällaiselle ohjelmalle.
knocker kirjoitti:En tajua, mitä Suvi tarkotti sanoessaan, että voitto pelastaisi yhden ihmisen. Itsensä? 10 ke? Mutta ton sanottuaan toivoin silti, että Emmi kuiteskin voittaa.
Suvi taisi sanoa sen niin, että hänen voittonsa olisi iso asia hänen perheelleen ja se muuttaisi yhden ihmisen elämän. Eli kenenkään pelastumisesta ei sentään ollut kyse! ;)

Suvin lapsista ehkä jollain on sellainen tilanne, että rahalle olisi erityisen paljon tarvetta jotta elämä voisi muuttua toivottuun suuntaan.
Uskon tietäväni mistä on kyse, mutta se johtuu siitä että joskus stalkkasin Suvin lapset fb:stä kun heistä tuli täällä puhetta, ja nyt tänä vuonna löysin heistä yhden nettiprofiilin ja sain tietää tämän "salaperäisen" asian. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”