Poliisit

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Joulu 2012 14:37

En ainakaan löytänyt vanhaa keskustelua aiheesta, joten löytyykö faneja? Uudet jaksot taas ensi vuonna. Minun lemppareitani. Kuopion Jokinen ja Heikkinen ilmeisesti ainakin mukana :love61:. Nelosen sivut ei toimi, liekö sinne hyökätty?

Suosikkisi poliisipartioista?
Helsinki 1 - Pitkänen, Jägerroos 6% 6% [ 2 ]
Helsinki 2 - Kansa, Norppa 3% 3% [ 1 ]
Jyväskylä - Kangasniemi, Röytiö 0% 0% [ 0 ]
Kuopio - Heikkinen, Jokinen 41% 41% [ 14 ]
Lahti - Erka, Katajala 3% 3% [ 1 ]
Oulu - Huhtanen, Kokko 18% 18% [ 6 ]
Pori - Kolkkala, Ojaniemi 21% 21% [ 7 ]
Turku - Tuominen, Jalonen 6% 6% [ 2 ]
Vantaa - Lindh, Majanen 3% 3% [ 1 ]

Ääniä yhteensä : 34
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Joulu 2012 16:27

Ykkös- ja kakkoskausi tuli katsottua etupäässä Tampereen poliisien (Janne ja Kari) takia. Välillä kyllä tulee katsottua vieläkin, jos sattuu television ääressä olemaan sopivaan aikaan.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Joulu 2012 18:39

Kaikki jaksot menee talteen, ja sit sopivan hetken tultua kattelen. Tosin jos on joku niistä pirun ärsyttävistä pareista vuorossa ni skippaan suosiolla. Niin paljo jaksoja per kausi et ei tosiaan haittaa vaik ei kaikkia jaksoja katokaan.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja JVDS » 27 Joulu 2012 21:07

Silloin tällöin oon katsellut aikani kuluksi, kun telkkari on ollut auki eikä muutakaan mielenkiintoista ole samaan aikaan tullut. Porissa tapahtuvia jaksoja olen vähän tiiviimmin seurannut. Muuten ei niin paljoa kiinnosta.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja realityfan » 28 Joulu 2012 07:10

Melkein uskaltaisin väittää katsoneeni kaikki poliisit jaksot tähän mennessä. Myös on tullut seurattua lainvalvojia SubTv:n ja Maxin puolelta. Poliisit sarjassa on mukavaa tietty humoristisuus, sekä partioiden erilaisuus. Nimittäin, Lappeenrannan partion toimintatavat eroaa välillä aika tavalla pääkaupunkiseudun toimintatavoista.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Joulu 2012 10:26

realityfan kirjoitti:Melkein uskaltaisin väittää katsoneeni kaikki poliisit jaksot tähän mennessä.
Sama homma. Ehdottomasti yksi lempparisarjoista, ainakin kotimaisen tarjonnan puolelta. Mitään muita poliisi-sarjoja harvemmin tulee katseltua, mut tää jostain syystä koukuttaa.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Joulu 2012 11:38

http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisit/etusivu

Ennätyksellisen suurta suosiota saavuttanut Poliisit palaa uusin jaksoin Jimille 7. tammikuuta. Vuorossa on ohjelmasarjan viides tuotantokausi.

Lue lisää

http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisit/e ... a-kaudella
JuHu - :drink55:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Joulu 2012 12:52

Harmittavasti Kuopion kaksikko ei kolmatta kertaa tule sarjaan. Toinen heeboista lähtee ulkomaille pidemmäksi aikaa, mutta ilmeisesti ei muutenkaan olisi kolmatta kertaa tullut.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Joulu 2012 17:11

Kuopiossa on kuulemma tullut poliisiparille sellainen ongelma, ettei työn teosta enää sarjan jälkeen tule mitään :D kun kaikki ovat kimpussa.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Joulu 2012 17:42

Tapetti kirjoitti:Kuopiossa on kuulemma tullut poliisiparille sellainen ongelma, ettei työn teosta enää sarjan jälkeen tule mitään :D kun kaikki ovat kimpussa.
miten muistelisin et se ois ollu tampereeen partio? Janne ja Kari jolla se ongelma oli ollu.
DosterMan kirjoitti:Harmittavasti Kuopion kaksikko ei kolmatta kertaa tule sarjaan. Toinen heeboista lähtee ulkomaille pidemmäksi aikaa, mutta ilmeisesti ei muutenkaan olisi kolmatta kertaa tullut.
eikös tossa mun julkaisemassa linkissa ollu et kuopion huippusuosittu partio mukana uudella kaudella.
Viimeksi muokannut Mour, 28 Joulu 2012 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.
JuHu - :drink55:

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Joulu 2012 18:36

^On mahdollista jee nyt mä osasin tuon nuolen silleen, että osoittaa oikeaan että se oli Tampere, en itse lukenut juttua, vaan kuulin sen muilta, ja nää ihmiset kyllä sekoittaa asioita... Mutta ilmeisesti on näin, ettei Kuopion eikä Tampereen pari kumpikaan toimi enää parina.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Joulu 2012 19:08

Joo Kuopion poliisien suosio on käynyt ongelmalliseksi. Nämä nyt alkavat jaksothan on kuvattu tuossa n: puoli vuotta sitten. Mä oon jo aikaani edellä ja puhun seuraavasta kuvattavasta kaudesta, jolle Kuopion kaksikko ei ole tulossa enää mukaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Joulu 2012 19:12

DosterMan kirjoitti:Joo Kuopion poliisien suosio on käynyt ongelmalliseksi. Nämä nyt alkavat jaksothan on kuvattu tuossa n: puoli vuotta sitten. Mä oon jo aikaani edellä ja puhun seuraavasta kuvattavasta kaudesta, jolle Kuopion kaksikko ei ole tulossa enää mukaan.
okei okei.. no selvis tämäki sitte :)
JuHu - :drink55:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Joulu 2012 19:27

Ite oon kattonu vaan pari jaksoo ja sillonkin ku ne tuli Oulusta. Suurin syy siihenkin oli se, että kun olin yhdessä työpaikassa, niin sen rakennuksen ohi poliisit ajo kokoajan, niin halusin nähä näkyskö sitä telkkarissa, mutta ei näkyny :( tiesin kyllä, että sillon ne kuvas tuota sarjaa, kun kävivät ihan työpaikkallani piipahtamassa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Paali » 28 Joulu 2012 20:12

Hei se oli Vantaan partio mikä ei jatka missä olivat Jakke ja Pete ;) Juu ja joka jakso on tullu katottua :D Porin jaksoja tulee katteltua kans tiivimmin jos näkyy tuttuja :bidmouth:

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Joulu 2012 21:07

Eiköhän noita poliisipareja ole ajan saatossa eronnut useampikin syystä tai toisesta. Yksi Vantaan parihan oli yhdessä vain koiran koulutuksen ajan.

Kuopion jaksot on suosikkeja sekä hyvän parin vuoksi että siksi, että olen siellä asunut. Nykyäänkin tulee muutaman kerran vuodessa käytyä, kun lähisukua on sillä suunnalla. Itse kyllä toivon, ettei tuttuja tai sukulaisia sarjassa näkyisi :D.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 29 Joulu 2012 07:51

Saisko tähän liitettyä suosikkipariäänestyksen? Silloin kun tein aloituksen, nelosen sivut olivat alhaalla enkä päässyt katsomaan, ketä on mukana.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja mrj » 29 Joulu 2012 11:10

katoin ennakkoon ton tulevan kauden eka jakson.. hauskaa settiä luvassa jälleen kuopion parilta..
JuHu - :drink55:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 31 Joulu 2012 13:35

Tapetti kirjoitti:Saisko tähän liitettyä suosikkipariäänestyksen?
Lisäsin äänestyksen. Kahta paria saa äänestää, mutta voin muuttaa sen myös niin, että ei saa valita kuin yhden, jos se on parempi.

Itse seuraan sarjaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Toisin sanoen, jos eksyn kanavalle, kun Poliisit tulee, niin en vaihda toiselle kanavalle.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 31 Joulu 2012 13:39

Kaksi on hyvä. Helppo valinta, Kuopio ja Oulu.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja mrj » 31 Joulu 2012 16:11

Tapetti kirjoitti:Kaksi on hyvä. Helppo valinta, Kuopio ja Oulu.
sama valinta täälllä!
JuHu - :drink55:

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Poliisit

Viesti Kirjoittaja jetta » 31 Joulu 2012 16:31

Vastasin Kuopio. Olisin valinnut myös Vantaan, jos olisi ollut sama partio kuin edellisillä kausilla, mutta näköjään tällä kaudella on eri tyypit.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”