Yleistä keskustelua realitysarjoista

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Yleistä keskustelua realitysarjoista

Viesti Kirjoittaja kalleh » 17 Heinä 2011 22:22

Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla on suomalainen kalastusaiheinen televisiosarja- ja viihdeohjelma, jota esittää JIM-kanava. Ohjelmassa seurataan kahden helsinkiläisen näyttelijän Tommi Korpelan ja Kari Hietalahden sekä Kenraali Pancho-koiran eränkäyntiä Pohjoiskalotilla. Heidän tavoitteensa on saada kalaa Jäämerestä, tunturijärvistä, puroista ja koskista.
Onkos kukaan Plazalainen sarjaa seurannut? Juuri sain ensimmäisen kauden katsottua, ja eiköhän toinen lähde käyntiin heti huomenna. Hyvää viihdettä, ainakin näin kalastajana. Ehkä vaikkei kalastaisikaan. Hissulla ja Korpelalla on hyvät kemiat keskenään, ja sarjan kantavana voimana onkin heidän suhteensa. Toki sarjassa nähdään myös hienoja maisemia.

Ruudusta kaikki jaksot pystyy katselemaan, jos kiinnostaa. Ja syksyllä alkaa sarjan kolmas tuotantokausi nimellä Kenraali Pancho & Pojat Euroopassa.
Cool. Cool, cool, cool.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla

Viesti Kirjoittaja rink » 15 Elo 2011 11:19

Itse olen viime vuonna aloittanut aktiivisemman kalastuksen ja olen seuranut kyseistä ohjelmaa satunnaisesti. Lähetysajankohdat ovat olleet vähän huonot.

Hissun ja Korpelan jutut ja kommellukset ovat hauskaa seurattavaa. Vähän vastaa omien kalastusporukoiden vastaavia. Hirveästi puhetta/herjanheittoa ja joskus kivoja ja vähemmän kivoja (ainakin tapahtumahetkellä) kommelluksia ja välillä onnettomia saaliita.

Pitääpä katsoa väliin jääneitä jaksoja joskus.

mr.special
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 06 Elo 2011 20:09

Re: Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla

Viesti Kirjoittaja mr.special » 15 Elo 2011 12:22

Mä olen seurannut ja on hyvä sarja. Itse kalastan säännöllisesti. tän kesän suurin kala on hauki 3.5 kiloo. Säin myö noin 3 kilon säynävän pari viikkoo sitten. Kerran olen käynyt tenolla kalassa ja suosittelen kaikille jotka kalstuksesta tykkää.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Kasarmi

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Syys 2011 19:20

Vähän myöhäistä aloittaa tästä ketju, kun sarja loppuu tänään (MTV3, 19:30).
Kaikki jaksot ovat yhä nähtävissä Katsomossa.

Kaikki jaksot olen katsonut, kun aikoinaan tuli vietettyä Vekaralla aikaa ihan tarpeeksi.

Osallistujista saisi mielenkiintoisia BB-asukkaita: Jani Pekosesta ja Jussi Mäkelästä hyvässä mielessä, Roni Nymanista ja Anna Siltasesta taas saisi ärsyttäjiä.

Onko joku muu katsonut?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kasarmi

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Syys 2011 19:32

Jokainen jakso katsottu. Ihan mukavaa viihdettähän toi on ollut. Varsinkin kun omasta palvelusajasta on jo muutama vuosi. En suosittelis kyllä tuota ohjelmaa katsomaan jos ei ole armeijaa vielä käynyt.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Kasarmi

Viesti Kirjoittaja jaiba » 04 Syys 2011 19:54

Onhan tuota tullut katseltua. Omista armyajoista on sen verran aikaa, että on ihan mukavaa nähdä onko mikään muuttunut. Mitään kovin suuria muutoksia tuossa jäykässä laitoksessa en ole huomannut, tutuilta tuntuu edelleen kaikki typeryydet.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Kasarmi

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Syys 2011 21:01

Katseltu on juu. Se pissis joka keskeytti palveluksen on yks kaikkien aikojen rasittavimmista suomireality"tähdistä" ikinä.

Aika vähän tossa näytetty toimintaa, eikä tykkimiesten kommellukset muutenkaan juuri nappaa. Oudoin muutos omaan aikaan verrattuna on sisällä kumartelu lippaanvedon sijaan. Näyttää hölmöltä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Kasarmi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 09 Syys 2011 09:57

Olen katsonut sarjan kaikki jaksot. Selvisikö kenellekään miksi se naisalokas keskeytti? Tytön selostukset keskeyttämisestä oli hyvin epämääräisiä. Jussi Mäkelä miehistyi sarjan edetessä valtavasti. Alun alokasajan valittelu eteni hienosti vastuuntuntoiseen alikersantti-sotilaaseen.

Tosi hyvä sarja. Muistaaksen jostain laskuvarjojääkäri toiminnasta on tehty ja sarja. Mutta tässä oli kiva seurata ihan tavallisia perusjamppoja.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla

Viesti Kirjoittaja Defendant » 02 Marras 2011 18:41

Itse olen tavallinen mökkikalastaja. Kahden käden sormilla pystyy laskemaan tunnit kuinka paljon kesällä kalastan. Snadisti liian tylsää puuhaa mun makuun.

Mutta tämä ohjelma on itsessään aivan mahtava. :tu
Spontaania läpänheittoa, kauniita maisemia ja hyvä fiilis, myös niinä ankeinakin hetkinä. Hyvä veto tuottajilta moinen sarja.

Kolmannen tuotantokauden jaksot toistaiseksi katsomatta, digiboksilla odottaa katsojaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Marras 2011 19:55

Aivan loistava ohjelma, suosittelen!

Itsehän en osaa kalastaa yhtään (no sain haukikuvalla lahnan, mikä kai ei pitäs tapahtua...), mutta syön kyllä kaloja sujuvasti kunhan joku muu ne pyytää ja perkaa. Panchoa ja poikia on tullut katsottua muutamia jaksoja kun mies ottaa ne kaikki nauhalle, kyllähän tota katselee ihan viihdeohjelmanakin mielellään. Toivottavasti tekevät vielä muutaman kauden lisää, kyllähän maailmassa kalavesiä riittää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Kunkku
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Marras 2010 23:11

Jersey Shore

Viesti Kirjoittaja Kunkku » 17 Joulu 2011 01:43

Katsovatko muut? Hyvä sarja on, Suomessa näytetään MTV:llä mutta itsellä on tapana katsoa USA:n aikaan koska uusia jaksoja ei oikein jaksa odottaa. :lol: 4 kautta on nyt takana sekä Suomen että USA:n aikaan, ja 5.1. alkaa jenkeissä 5. kausi, joka alkaa Suomessa muutama viikko tuon jälkeen jos aikaväli on sama kuin 4. kauden suhteen. 4. kautta edellisissä kausissa on tuo väli ollut suurempikin. Täksi kaudeksi palataan 1. ja 3. kauden tapaan Jerseyhyn, kun 2. kausi oli Miamissa ja 4. kausi Italiassa.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jersey Shore

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 17 Joulu 2011 09:29

Silloin tällöin tulee MTV:ltä katsottua, jos muilta kanavilta ei tule mitään (eli aika usein näin BB:n jälkeen) :D .
Eihän tota sarjaa tosissaan voi ottaa mutta ihan kohtuullista viihdettä. 8 idioottia laitetaan samaan paikkaan asumaan ja bilettämään ja katsotaan, mitä tapahtuu. :lol:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jersey Shore

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Joulu 2011 09:53

Oon mä varmaan vartin verran tätä yhteensä kattonu sillointällöin. Ei nyt ollut ihan mun juttu :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jersey Shore

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Joulu 2011 11:38

Tämä on kyllä niin pöljä ohjelma, että on jo melkein taidetta.
En seuraa mitenkään tiiviisti, mutta jos satun musiikkitöllölle kääntämään ja ohjelma tulee, niin kanava ei käänny ainakaan siitä syystä. [smilie=a_chuckle.gif]
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jersey Shore

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Joulu 2011 11:41

Ihan mieletön sarja! :D Harvoin katson, mutta jos sattuu tulemaan kun vahingossa katson, niin helposti jään katsomaankin!

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Yleistä keskustelua realitysarjoista

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Tammi 2012 10:45

Yleistä keskustelua mm. sellaisista tositv -ohjelmista, joissa ei kisata minkäänlaisesta suuresta pääpalkinnosta, ei tavoitella kisan voittoa tai muutakaan vastaavaa vaan joissa keskitytään pelkästään esim. erilaisten tapahtumien/ihmisten kuvaamiseen/näyttämiseen, asioiden käsittelyyn, ihmiskohtaloihin yms.

(Esimerkiksi mm. erilaiset dokumentaariset ihmisten elämää /muita tapahtumia käsittelevät ohjelmat, erilaiset makeover -ohjelmat, erilaiset piilokamera -ohjelmat, social experiment -ohjelmat, jotkut talkshowt tms.)

http://en.wikipedia.org/wiki/Reality_te ... #Subgenres
Viimeksi muokannut Spencer, 18 Tammi 2019 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Yleistä keskustelua kaikista realitysarjoista.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua realitysarjoista (non-competition ba

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Tammi 2012 11:49

Clintille oma tositv -sarja... :o
Voice.fi kirjoitti:Clint Eastwood saa oman tosi-tv-ohjelman!

Image

Näyttelijä-ohjaaja Clint Eastwood saa oman tosi-tv-ohjelman.

Kardashianin perheen tosi-tv-ohjelman tekijät aloittavat yhteistyön legendaarisen Clint Eastwoodin kanssa.

Contactmusicin mukaan Eastwoodin koko perhe esiintyy realitysarjassa, joka kertoo millaista "Hollywoodin kuninkaallisten" elämä oikein on. Ohjelmalle ei ole annettu vielä nimeä, mutta se tulee televisioon ensi vuoden alussa.

Lähde: Contactmusic

http://www.voice.fi/index.php?mw=clint_ ... &cid=33171
Toivottavasti tästä ei tule samanlaista kökköä kuin mitä The Osbournes ja The Kardassians Family olivat. Enpä tiedä, vähän mietityttää, mitkä oikein ollut miehen motiivit lähteä tämmöseen mukaan, on kuitenkin sen verran menestynyt ettei ehkä tarvitsisi tehdä tällaista, mutta katotaan nyt.

Miestä itseä sarjassa ei vissiin kuitenkaan hirveemmin näy, eli realitysarja keskittyy enemmän lähinnä hänen vaimonsa ja kahden tyttärensä arkiseen elämään. Tosin hänkin kuulemma aikoo käydä pistäytymässä/käymässä sarjassa aina välillä...

No, kiinnostaa tämä kuitenkin huomattavan paljon enemmän kuin joku Ozzyn perheen tai Kardasshianien sekoilut, vaikka nekin on kyllä omanlaistansa viihdettä. (Kyllä olen seurannut kumpaakin sarjaa jonkun verran)

Kyseessä on kuitenkin yksi henk. koht. kaikkien aikojen miespuolisista suosikkinäyttelijöistä ikinä.


P.S. Mikähän olis sopiva nimi sarjalle ? The Eastwoods ? Life with the Eastwood Family ?
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Rintheessä & Ylläs – huipulla tuulee

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Tammi 2012 20:00

Tämmöinen sarja näyttää tulevan kakkoselta joka arkipäivä tällä viikolla. Alkoi ilmeisesti eilen ja kestää tämän viikon aina kello 19.30. Areenastakin ilmeisesti pitäisi löytyä...?

Sarja kertoo Levillä kausityöntekijöinä olevista tyypeistä. Harmi kun Jarmo ei ole enää Levillä töissä, tässä olisi muuten ollut medianäkyvyyden paikka. ;)
Viimeksi muokannut Spencer, 23 Loka 2012 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Samaan syssyyn voitais keskustella Ylläs – huipulla tuulee -sarjasta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Rintheessä

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Tammi 2012 20:04

Pari jaksoa katsoneena en taida enempiä katsella. Aika tylsältä vaikutti. Odotin kyllä ehdottomasti enemmän menoa. Ei tämä nyt niin paska ole kuin se Kalajoen hiekat, vai mikä se nyt oli, mutta ei kyllä paljoa puutukaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Rintheessä

Viesti Kirjoittaja dertsi » 10 Tammi 2012 20:15

Tämäkö se nyt sitten kuului siihen joukkoon ohjelmia, joiden tarkoituksena on houkutella nuorempia katsojia katsomaan Kakkosta. Jälleen kerran money well spent, Yle.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Rintheessä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 12 Tammi 2012 21:30

enpä taida katsoa, oon niin katkera, ku en ite päässy kausityöntekijäksi
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Rintheessä

Viesti Kirjoittaja Evalds » 15 Tammi 2012 18:20

dertsi kirjoitti:Tämäkö se nyt sitten kuului siihen joukkoon ohjelmia, joiden tarkoituksena on houkutella nuorempia katsojia katsomaan Kakkosta. Jälleen kerran money well spent, Yle.
Sama tuli mieleen, vähän Ilta-Sanomia tjsp kopioiden: Eräänlainen kevytversio BB:stä, mutta eiköhän tää teema "suomalaiset nuoret dokaavat jossain" ole jo niin nähty.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”